Clear



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Clear

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Clear    Clear  Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 16:11

Het was het geluid van zacht stromend water dat me hier heen had gelokt tijdens mijn jacht. Ik was al sinds vroeg in de ochtend bezig met jagen geweest, maar ik had nog niets gevangen. Dit soort dingetjes baarden me zorgen: leaf fall kwam er weer aan, met leaf bare daar achter, en prooien zouden snel weer schaarser worden. Zachtjes hijgend liet bracht ik mijn kopje naar het water, en voorzichtig dronk ik wat.
Het kalmerende geluid en de sfeer die hier zo hing in eht bos maakten me rustig, en langzaam verloor ik zoals altijd de controle over mijn gedachtes. Het was nu al een tijdje geleden dat ik had besloten om mijn leven weer op de rails te krijgen, maar ik vond het moeilijk om te beslissen waar ik moest beginnen. Ik had natuurlijk al met Wind gesproken, en ook met Lurking, maar verder.. Ik vond het moeilijk om te bedenken waar ik nou verder moest. Natuurlijk had ik toen ik jonger was wel vrienden gehad, maar om nou naar die katten die nu nog enkel kennissen waren toe te gaan... Het was gewoon een beetje ongemakkelijk. Een zacht geritsel deed mijn kopje overeind schieten, en een tikkeltje op mijn hoede keek ik om me heen. "Wie is daar?" Mauwde ik, niet perse vijandig - wie weet was het wel iemand uit de clan.

[ROUGHFLOWER EERST]
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 16:54

Roughflower volgde met gesloten ogen het spoort van een muis terwijl ze goed gefocust takjes, struiken en bomen ontweek. Ze had haar ogen helemaal niet nodig. Dit was iets waar ze veel op aan het trainen was wanneer ze in haar eentje op jacht was. Ze wist namelijk dat het kon gebeuren, ze wist dat ze helemaal blind kon worden, maar zolang dat niet was, kon ze zich er wel op voorbereiden. Dat was alles wat ze aan het doen was. Daarbij, mocht ze Queen worden, wou ze een geweldige moeder zijn en als ze dan blind was, wilde ze ook een geweldige blinde moeder kunnen zijn. Lurkingshade zou haar erbij helpen, dat wist ze maar al te goed. En hij was de enige die er echt vanaf wist. "Wie is daar?" Hoorde Roughflower doen. Ze hief haar kop met gesloten ogen op en nam de geur in zich op. Dat was Emberspark. Ze opende haar blauwe ogen en keek met haar slechtziende ogen naar de kater. "Hé daar! Dat je mij niet eens herkent bij geur," lachte ze, terwijl ze dichterbij kwam. Elke kitten leerde vanaf het begin om geuren te herkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 17:12

Al snel zag ik een tabby poes tevoorschijn komen, die ik meteen herkende als Roughflower. "Hé daar! Dat je mij niet eens herkent bij geur," Haar stem klonk vrolijk, en ik lachte voorzichtig terug. "Sorry, ongunstige wind." Mauwde ik als antwoord, met een grijns op mijn gezicht. Rustig nam ik de poes in me op. Ze was ongeveer even oud als ik, en ik wist uit verhalen dat onze ouders een lange geschiedenis samen hadden. Daarbij kwam nog kijken dat ze volgens mij partners was met mijn broertje, Lurkingshade. Hoe dat kon begreep ik niet helemaal, maar toch was ik wel degelijk blij voor ze. Maar praktisch gezien waren zij en ik dus bijna familie, soort van. "Jij ook hallo, trouwens." Voegde ik er een tikkeltje plagerig aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 19:46

Roughflower grinnikte even bij de woorden van Emberspark. Ja, dat zou het geweest zijn, de ongunstige wind. Vervolgens begroette Emberspark haar op een plagerige manier. "Wat onbeschoft van mij, ik had je niet eens normaal begroet," reageerde ze er op met een knipoog van haar slechtziende oog. "En, wat ben of was jij zoals aan het doen?" Vroeg ze. Misschien konden ze samen iets doen, tenslotte kon ze Emberspark wel als familie gaan beschouwen, gezien Roughflower in een vaste partnerschap zat met Lurkingshade.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 19:54

Ik knikte alweer plagerig. "Nou ja, jij kan er ook niets aan doen dat je niet zo goed bent opgevoed als ik." Mauwde ik, met een speels-menend toontje. Het voelde goed om weer eens zo losjes met iemand om te gaan. De laatste tijd was alles zo serieus geweest, maar dit was zeker een welkome afwisseling. "En, wat ben of was jij zoals aan het doen?" Vroeg de tabby poes. Ik haalde even mijn schouders op. "Ik was aan het jagen, en nam even een drinkpauze." Legde ik uit. "En jij?" Voegde ik daar een tikkeltje nieuwsgierig aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:10

Auwch, die opmerking was hard en raak en misschien was het even te zien aan de draai van haar oor. Fawnstep was inderdaad geen uitstekende moeder geweest. Ashdrizzle kwam wel iets meer in de buurt van een prima vader, maar dat had ook tegen gevallen in verhouding met andere vaders. "Daar heb je een punt," zei ze dan ook extreem nonchalant met een zwiep van haar staart. "En dat geeft mij het recht om extreem onbeschoft te zijn," vervolgde ze, waarna ze haar tong uitstak. Vervolgens vroeg ze wat hij was gaan doen en vertelde hij dat hij was wezen jagen en een drinkpauze had genomen. "Ik was even aan het trainen in mijn eentje, nooit verkeerd," zei ze naar waarheid, alleen vertelde ze niet wat ze aan het trainen was. Ze begon er wel vast over na te denken, mocht hij er naar vragen. Roughflower was namelijk niet van plan om aan Emberspark te vertellen over haar slechtziendheid. Dat kwamen anderen wel te weten zodra ze echt blind was. Het cyperse poesje was zich er namelijk van bewust dat blinde katten een waas over hun ogen kregen. Deze had Roughflower nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:23

Aan Roughflowers lichaamstaal kon ik zien dat mijn opmerking touché was, en misschien wel iets te. Ik wist dat haar ouders Fawnstep en Ashdrizzle waren, en natuurlijk had ik alle roddels gehoord: dat ze geen partners waren, en dat de kittens eigenlijk een ongelukje waren geweest, volgens mij. Hoe ze als ouders waren geweest, wist ik echter niet. Ik besefte wel hoe veel geluk ik had met mijn ouders, die er voor mij waren geweest en me goed hadden opgevoed. "Ik was even aan het trainen in mijn eentje, nooit verkeerd," Ik knikte begrijpend - zelf had ik ook veel getraind de laatste tijd. "Nou, heb je zin om iets te doen dan, samen?" Stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:30

Roughflower knikte bij het voorstel van Emberspark. Hij had gevraagd om wat samen te gaan en doen en dat leek Roughflower zeker niet verkeerd. Soms was het nog wel eens lastig, doen alsof er niks aan de hand was met haar, maar dit was wel de manier om het wat te oefenen. Daarbij mocht ze Emberspark wel, al hadden ze in het verleden nooit veel contact gehad. Nu, bijvoorbeeld, merkte ze daar dus helemaal niks van. "Lijkt me leuk? Jagen of trainen?" Vroeg ze vervolgens. Persoonlijk had ze zin in het eerste, maar jagen was ook zeker niet verkeerd. Hij had de ogen en zij had de perfecte oren en neus. Want was zo, als het ene zintuig zo goed als onbruikbaar was, kon je de anderen zien als perfect. Ze werkte niet voor honderd procent, maar meer voor honderdtien procent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:36

"Lijkt me leuk? Jagen of trainen?" Ik dacht even na. Jagen had ik net al gedaan, maar wat ze precies in gedachten had bij samen trainen wist ik ook niet zeker. "Laten we trainen." Besloot ik uiteindelijk, en ik stond op, aangezien ik nog steeds aan de kant van de oever had gezeten. Even aarzelde ik: wat nu? "Wat wil je eigenlijk trainen?" Vroeg ik dan ook met een scheve grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:41

Emberspark koos er voor om te gaan trainen. Oké! Leuk dan. Samen met anderen deed ze wel eens tijdens de trainingsgroepen van Shadowclan, maar zelf eens iets met alleen iemand anders doen, deed ze niet zo vaak. Misschien ging dit wel werken. Vervolgens leek Emberspark wat te aarzelen en vroeg hij wat ze konden gaan trainen. "Nou, we kunnen conditioneel samen aan het werk gaan... maar we kunnen ook met elkaar gaan oefenen op vechtonderdelen, zoals verdediging, ontwijken, aanvallen?" Somde Roughflower maar wat op. Vechten was vooral iets waar ze veel moeite mee had, omdat ze dingen niet snel aan zag komen. "Ik heb best wel moeite met vechten, om eerlijk te zien, ik zie dingen niet snel aankomen," zei ze dan ook naar waarheid. Emberspark hoefde daarmee niet meteen te denken aan dat haar ogen slecht waren, al was het wel een tikkeltje extreem bij Roughflower. Een aantal moons terug, toen ze nog apprentice was, leek ze zoveel beter te zijn in het vechten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 20:55

Ik had nooit veel gezamenlijk getraind. Natuurlijk wel toen in Apprentice was met mijn mentor, en soms ook wel in trainingsgroepen, maar sinds ik warrior was geworden was trainen meer een eenpersoons bezigheid geworden voor mij. Iets waarin ik mijn ei kwijt kon, en waarmee ik mijn hoofd leeg kon maken. Het was dus vrij nieuw voor mij, maar ik vond het wel degelijk leuk om een keer te doen. "Laten we dat gaan oefenen dan," Opperde ik nadat Roughflower had bekend dat ze moeite had met vechten en soms dingen wat langzamer zag aankomen. Ik dacht even na. "Wat nou als ik onregelmatig met mijn poot naar jou uithaal, en dat jij die dan uit de lucht moet slaan?" Stelde ik voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:08

Het idee die Emberspark opperde leek haar enorm lastig. Maar ze ging de uitdaging aan, want dat was wie Roughflower was. Ze week niet uit dat soort dingen, ze ging ze juist aan. En ze was een doorzetter, ze hoopte met dit soort trainingen dan ook te bereiken dat ze geen perfecte ogen nodig had. Nu hopen dat Emberspark niet veel zou doorkrijgen wat haar ogen betrof. "Oké dan!" Reageerde ze met een nerveuze grijns. Ze ging voor Emberspark aan en bereidde zich voor. "Kom maar op!" Miauwde ze vastberaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:23

Roughflowers nerveuze maar enthousiaste reactie deed me grijnzen, en ik keek toe hoe ze klaar ging staan voor mijn neus. Even zweeg ik, wachtend op het juiste moment. Het was belangrijk om even te wachten, zodat het minder voorspelbaar werd wanneer ik zou uithalen. Nog heel even.. Plotseling hief ik mijn poot, en haalde ik uit richting de cyperse poes. Mijn nagels waren natuurlijk ingetrokken, en ik sloeg niet hard, zodat ik haar geen pijn zou doen. Ik herhaalde dit nog een paar keer, ongeacht of het Rough wel of niet lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:27

Emberspark leek even te wachten en Roughflowers ogen gingen van zijn linkerpoot naar zijn rechterpoot. Zijn poten waren wazig voor haar ogen en als ze recht keek naar Emberspark waren ze nauwelijks zichtbaar voor haar en dat was het hele probleem. In een gevecht keek je niet naar de poten, maar dan keek je naar de ogen. Toen kreeg ze ineens een klap naar haar linkerwang, waarna er al weer één tegen haar rechterwang ging. Roughflower probeerde zich voor te bereiden op de volgende slag en verwachtte dat deze op haar linkerwang gemunt zou zijn, maar deze ging ook naar haar rechterwang waardoor die alsnog raak was. De laatste slag wist ze net op het nippertje tegen te houden met haar poot. "Wauw.. dat ging uitmuntend," snoof ze sarcastisch en teleurgesteld in zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 21:43

Toen de ene na de andere klap het gezicht van de poes raakte, en ze er slechts eentje op het nippertje wist te raken, merkte ik dat ze hier inderdaad moeite mee had. Haar eigen opmerking maakte duidelijk dat ze het zelf ook door had. "Kop op." Moedigde ik haar aan. "Het lukt je wel." Voegde ik daar aan toe. "Probeer anders minder te focussen op je ogen, en meer op je oren. Bij dit soort snelle bewegingen hoor je ze misschien beter dan dat je ze ziet." Opperde ik, hopend dat mijn tip misschien een beetje zou helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 22:00

Het aanmoedigen van Emberspark was fijn. Maar toch voelde ze zich enorm onzeker worden. Ze duwde het echter weg. Ze moest doorzetten en ze moest beter worden! De volgende tip verraste haar achter, wat aan haar te zien was, maar het was zeker een goede tip, vandaar dat ze knikte. "Ik sluit mijn ogen wel," zei ze dan ook. Roughflower sloot haar ogen en spitste haar oren. "Lets try this again!" Miauwde Roughflower, nu iets comfortabeler. Ze hoorde de bladeren ritselen in de verte van waarschijnlijk een muis, ze hoorde de wind ook door de takken van de bomen waaien. Dit was zoveel beter, elk veranderend geluidje zou ze op kunnen merken als ze haar best deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 22:14

Ik wachtte de reactie van de poes even af, onzeker over hoe ze zou reageren op mijn tip. Ik wilde niet betweterig klinken ofzo: ik wilde haar gewoon helpen. Toen ze echter knikte en er aan toe voegde dat ze haar ogen zou sluiten, herpakte ik mezelf en ging ik weer klaar staan. Ik liet haar even wennen aan de nieuwe situatie, zodat ze alles even goed in zich kon opnemen. "Let op dit geluid." Mauwde ik even als hulp, terwijl in het niets sloeg met mijn poot. Weer zocht ik even naar het goede moment, en vervolgens haalde ik uit, net als ik daarvoor al meerdere keren had gedaan. Hopelijk ging het nu wat beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 22:20

De aankondiging van Emberspark hielp. Ze hoorde hoe de poot naar haar toe suisde, maar was dusdanig gefocust geweest op het geluid, dat ze even was vergeten dat ze zichzelf ook verdedigen moest. Toch was nu wel duidelijk geweest. Dat Roughflower door had hoe het werkte en dat ze de poot opgemerkt had. Gezien ze zichzelf wel een beetje had weg bewogen van de poot. Maar de bedoeling was om de poot uit de lucht te halen. "Nog een keer," zei Roughflower dan ook, nu vastberaden om het eens goed te gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Clear  Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 22:57

Het was even wennen, dat kon ik wel zien. Ik zag hoe gefocust ze was, en hoe hard ze haar best deed. Ik zag ook hoe haar lichaam verstijfde, nog voor de poot haar raakte. Ze merkte het dus wel. Ze moest gewoon nog even oefenen. Het deed me goed, om haar op deze manier te helpen. "Nog een keer," Sprak ze vastberaden. Ik knikte maar ik bedacht me pas later dat ze dat helemaal niet kon zien met haar gesloten ogen. Vervolgens deed ik wat ze had gevraagd, en maakte ik me klaar om nog een keer uit te halen. Op het juiste moment sloeg ik met mijn poot naar haar, en dit herhaalde ik weer, steeds iets sneller achter elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Clear  MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Clear    Clear  Icon_minitimeza 15 okt 2016 - 23:03

Emberspark deed wat ze van hem gevraagd had. Hij haalde uit, wat ze hoorde. Ze sloeg zijn poot met haar linkerpoot weg. Daarna hoorde ze al sneel weer een poot op haar afkomen die ze ook uit de lucht sloeg. De volgende keer was de slag van Emberspark raak. Maar het stopte niet, de volgende slag wist Roughflower weer te ontwijken. Het ging steeds beter. Toen het Roughflower een aantal keer achter elkaar gelukt was deed ze een stap naar achteren en opende ze haar slechtziende ogen weer. Alles bleef even waziger dan normaal, maar al snel waren haar ogen weer gewend en zag ze weer een beetje. "Oké dan!" Zei ze met een grijns. "Zullen we het nu wat gaan toepassen in wat sparen?" Stelde ze voor? Dan had Emberspark zelf meteen ook wat meer te doen voor zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clear
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Little Creek-
Ga naar: