Vicious predator



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Vicious predator

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfblood
Deputy
Vicious predator Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimewo 12 okt 2016 - 20:55

Ah! Yes! Daar was hij dan eindelijk! De poes sprong haast een gat in de lucht toen ze haar vader zijn grijze vacht tussen de menigte van andere grote katten zag. De poes was net wakker geworden en had besloten dat ze zich enorm verveelde. Het was nu ongeveer een maand geleden dat ze ter wereld was gekomen en de poes had al een aardig karakter ontwikkeld. Daarbij was ze er ook achter gekomen dat met haar Ma niet echt te spotten viel, dus besloot ze haar vader maar het slachtoffer te maken van haar kitten streken. De poes waggelde nog wat onhandig door het kamp, dwars door een stel pratende katten heen. Pas toen ze in de buurt kwam verminderde ze haar snelheid en deed een nogal vreselijke poging tot sluipen. Thronfang zat met zijn rug naar haar toegekeerd en zijn pluizige, grijze staart leek haar haast uit te dagen. Dus besloot Wolfkit daar een eind aan te maken en sprong ze bovenop het ding, terwijl er een bijzonder felle strijdkreet uit haar kleine keel weerklonk.


-Thornfang eerste post
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Vicious predator Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedo 13 okt 2016 - 17:32

Samen met een andere Warrior bracht Thornfang de prooi binnen die ze samen gevangen hadden en grinnikte geamuseerd toen de Warrior vertelde over een aanvaring die hij de andere dag had gehad met een RiverClan Apprentice. De kater kon dan ook niet laten om de meest overdreven bewegingen te maken om uit te leggen hoe erg de Apprentice wel niet was geschrokken. Persoonlijk dacht Thornfang dat de kater het verhaal wat ophemelde om er zelf beter uit te zien, maar hij kon de kater geen ongelijk geven dat hij een trotse houding weergaf tegenover de andere Clans en moedigde dat dan ook alleen maar aan. De andere Clans moesten nu ondertussen al wel weten dat ShadowClan de beste was. Hij gaf dan ook een goedkeurend knikje naar de kater, maar je kon duidelijk van zijn blik lezen dat hij het verhaal niet geloofde. De kater tegenover hem besteedde daar echter geen aandacht aan en ging verder met opscheppen naar andere katten toe. Thornfang wilde zich dan ook net omdraaien om een kijkje te gaan nemen bij zijn kittens omdat hij nu toch niks meer te doen had toen hij plotseling gewicht op zijn staart voelde. Het was niet al te hard, maar toch schrok de kater even en keek hij achterom. Hij grijnsde toen hij Wolfkit, zijn prachtige dochter die ook nog eens behoorlijk op hem leek, op zijn staart zag zitten. ‘Oh, help!’ riep hij dramatisch. ‘Een kitten heeft mijn weerloze staart aangevallen. Wat moet ik toch doen?’ Hij keek haar met een dramatische blik aan, maar schudde zijn staart zodat het haar kietelde en draaide zich daarna om. Met één poot duwde hij haar om en hield hij haar tegen de grond. ‘Zou dit misschien helpen?’ Hij grijnsde en gaf een lik over haar kopje waarna hij haar losliet en luid snorde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Vicious predator Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimevr 21 okt 2016 - 23:06

‘Oh, help!’ Klonk zijn stem dramatisch. Ha! Ze had hem goed te grazen genomen, dat mocht duidelijk zijn! ‘Een kitten heeft mijn weerloze staart aangevallen. Wat moet ik toch doen?’ De poes probeerde haar tandjes in zijn staart te zetten, maar er zat veels te veel fluff aan. Toen hij ermee schudde kietelde het enkel en Wolfkit werd door het lachen gedwongen hem los te laten. Vervolgens werd er een grote poot op haar borst gelegd en lag ze tegen de grond. ‘Zou dit misschien helpen?’ Boos probeerde ze zich los te maken en toen ze dat lukte veegde ze haastig de vacht op haar kopje weer plat ."Pap!" Sprak ze klagelijk en keek hem haast boos aan. "Ik moet blijven oefenen, want ik ga de goedste warrior worden!" Trots stak ze haar borst naar voren en de boosheid was de jonge kitten allang vergeten, de poes had helemaal geen tijd om boos te zijn; de jonge poes zat vol energie. "Pappa! Pap! Kom met me stoeien!" Sprak ze druk en ging in iets dat een jachthouding moest zijn zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Vicious predator Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedi 1 nov 2016 - 12:49

Thornfang werd automatisch verlost van zijn zorgen toen hij zijn dochter hoorde lachen. Het was zowat het mooiste geluid dat hij ooit had gehoord en tevreden zijnde keek hij haar aan, maar trok met zijn oortje toen ze opeens boos werd. Wolfkit kennende zou die boosheid waarschijnlijk niet al te lang duren en Thornfang keek haar niet echt onder de indruk zijnde aan. De kitten zat echter zo veel energie dat ze dat niet in de gaten zou hebben. Thornfang was benieuwd of ze later ook zo veel stemmingswisselingen zou hebben. Ze was in elk geval één van de energiekste kittens van het nest. Feverkit hield zich meestal wel rustig, Ferretkit was aan de verlegen kant en met Stainedkit had hij nog niet apart kunnen praten omdat Clanzaken constant tussen hun in hadden gestaan. Dat was ook de reden waarom hij de nursery net had willen bezoeken, maar tegen wat quality time met zijn op hem lijkende dochter zei hij geen ‘nee’ tegen, hoor. ‘Daar hoef je je anders nu nog geen zorgen om te maken, hoor,’ sprak hij lachend tegen haar. ‘Het duurt nog wel even voor je apprentice wordt.’ Hij wist dat dat echter een antwoord was die ze niet wilde horen en dus liet hij zich ook zakken in een soort vechthouding toen zij dat ook deed. ‘Ik ben een gevaarlijke warrior van een vijandige Clan die jouw wilt aanvallen,’ sprak hij en hij hield zijn stem zo serieus mogelijk terwijl hij zijn gezicht dichtbij het hare hield. ‘Hoe ga je me verrassen?’ Uiteraard ging hij geen poot uitsteken. Nee, het leukste was voor Wolfkit als hij net zou doen alsof hij het totaal niet had zien aankomen. Haar reactie was dan ook zo schattig als ze dacht dat ze het goed gedaan had en die reactie was precies wat Thornfang wilde hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Vicious predator Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedi 1 nov 2016 - 19:06

‘Daar hoef je je anders nu nog geen zorgen om te maken, hoor,’Klonk de stem van de kater lachend, maar Wolfkit vond er niet veel lachen aan. Ze was bloed serieus.[i ‘Het duurt nog wel even voor je apprentice wordt.’[/i]Gefrustreerd sloeg de kitten op de grond. Niet waar! Mama had haar al verteld dat ze de beste leider ooit zou worden, dus dan moest ze vroeg beginnen!
De poes was echter al snel weer volledig afgeleid en daagde haar vader uit om te stoeien, waar hij tot haar grootste geluk in mee ging. i] ‘Ik ben een gevaarlijke warrior van een vijandige Clan die jouw wilt aanvallen,’[/i] ze zakte door haar kleine pootjes en keek hem uiterst serieus aan, zich afvragend hoe ze dit geval moest aanpakken. ‘Hoe ga je me verrassen?’ De kitten zocht naar een zwak punt, maar kon deze niet bepaald vinden bij de kater die 10 keer zo groot was als zij. Dus besloot ze het maar zo te doen, "Met brute kracht!"Piepte ze schel waarna ze bovenop haar vader sprong en hem met haar scherpe nageltjes over zijn neus probeerde te krabben. Ze wilde hem niet écht pijn doen natuurlijk, maar hij was nu een gevaarlijke tegenstander, dus dan moest je alles laten gaan toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Vicious predator Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 14:45

Thornfang snorde geamuseerd toen hij merkte hoe erg Wolfkit wel niet haar best deed om iets fatsoenlijks te verzinnen waarmee ze hem kon aanvallen. Ze was niet de enige van het nestje die erg bezig was met het worden van een warrior; er waren er wel meer die er vragen over hadden of lieten blijken dat ze de beste warrior van heel ShadowClan wilden worden. Voor Thornfang was het allemaal maar best zo lang ze de andere warriors en de andere apprentices maar niet te erg in de weg liepen met hun spelletjes, maar hij had tot dusver nog geen klachten gehad van zijn Clanmates dat dit daadwerkelijk zo het geval was. De kittens bleven zo te zien toch redelijk netjes in de nursery, hoewel ze wel klaagden dat ze hun mama nooit vaak zagen. Daar kon Thornfang zelf weinig aan veranderen; Sinclaw ging en stond waar ze maar wilde. Natuurlijk baarde hem dat wel eens zorgen omdat hij graag wilde weten hoe het maar ging, maar veel kon hij daar toch niet aan doen. De tom schrok daadwerkelijk toen Wolfkit op hem sprong en zijn neus begon te bewerken. Tranen schoten in zijn ogen toen hij scherpe nageltjes langs zijn neus voelde gaan, maar dwong zichzelf om zich stil te houden. Daarna hief hij zich naar zijn vier poten zodat hij Wolfkit van zich af kon krijgen, maar greep haar bij haar nekvel voordat ze een pijnlijke val kon maken en zette haar netjes neer. ‘Dat was al heel goe…’ Hij nieste een keer en wreef met zijn poot over zijn neus waar hij lichte schrammen voelde. Het bloed dat opwelde was inmiddels alweer weg en Thornfang grinnikte. ‘Nu is het mijn beurt,’ sprak hij en hij ontblootte vervaarlijk zijn tanden naar haar alsof hij haar écht ging aanvallen, maar daarna draaide hij zich om en sloeg zijn staart vol in haar gezicht waarna hij ermee begon te bewegen tegen haar zodat het weer zou kietelen. ‘Ik denk dat voor nu de kietelaanval nog het beste bij je werkt,’ zei hij grijnzend, lettend op de reactie van zijn dochter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Vicious predator Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 20:38

Ha! Ze had hem goed te pakken gekregen! De poes merkte amper dat haar scherpe klauwtje zijn neus open hadden gehaald; ze kende haar grenzen niet al te goed. ‘Dat was al heel goe…’ Haar vader kon niet uitspreken, want hij nieste hard. Wolfkit giechelde ervan en haalde nogmaals speels uit naar zijn neus, zonder echt de intentie te hebben hem te raken.  ‘Nu is het mijn beurt,’ Oh ja, ze speelden. Meteen ging Wolfkit weer uitdagend staan en keek haar vader, die angstaanjagend zijn lippen op trok, aan. De jonge poes kende geen gevaar door het veilige leven in de nursery en voelde dan ook geen angst, ze keek haar vader enkel uitdagend aan en wachtte af tot hij aan zou vallen. Toen hij echter zijn vol in haar gezicht liet slaan en haar begon te kietelen, kon ze niets anders dan heel erg hard lachen terwijl ze met haar kleine pootjes zijn monsterlijke staart probeerde weg te slaan. ‘Ik denk dat voor nu de kietel aanval nog het beste bij je werkt,’ Verklaarde haar vader terwijl Wolfkit nog steeds in een gevecht van leven of dood was met zijn staart. "St- hihih, s-s-stop!" Door het lachen kon ze amper praten. "Hahaha, P-pap , hihi, pap Stop!" Ze sloeg nogmaals naar zijn genadeloze staart en kronkelde om los te komen. "Ik ben een warrior!" probeerde ze heldhaftig te zeggen, waarna ze opnieuw werd getroffen en in lachen uitbarstte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Vicious predator Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedo 24 nov 2016 - 21:55

Thornfang bewonderde de manier waarop Wolfkit hem had aangekeken alsof ze geen angst kende, maar eigenlijk had hij het ergens ook wel van haar kunnen verwachten. Hij zag haar nog op deze leeftijd tegenover een vos staan en deze uitdagend aankijken. Niet dat hij het goedkeurde, maar hij vond het wel een mooie eigenschap. Het zag er naar uit dat ze een echte ShadowClanner zou worden. Hij was benieuwd of ze ook dat arrogante kantje van hem over ging nemen naar andere Clan cats toe. Hij wilde zijn kittens graag leren dat ze geen vrienden en al zeker geen vriendjes mochten hebben in een andere Clan, maar daar waren ze nu nog iets te jong voor. Hij hoopte dat hun mentoren het hun later ook goed aan zouden leren. Hij wist sowieso nu al dat als één van zijn dochters een tom op het oog zou hebben binnen de Clan dat hij hun ging bespioneren. Zo kinderachtig was hij dan wel. Oké, hij ging hun niet bespioneren, maar hij ging wel in de gaten houden of de tom goed genoeg was voor zijn dochter… Thornfang werd uit zijn gedachten gehaald toen hij het schattige gelach van Wolfkit hoorde; een prachtig geluid die door het camp schalde. Tevreden zijnde keek hij naar zijn dochter die aan de ene kant leek te willen dat hij stopte, maar aan de andere kant te druk aan het lachen was om haar smeekbede compleet te maken. Hij stopte heel even toen hij haar woorden hoorde en grijnsde. ‘Nee nee,’ sprak hij plagerig. ‘Ík ben een warrior. Jij bent een kitten.’ En na haar nog even verder gekieteld te hebben haalde hij zijn staart van haar af, draaide zich een kwartslag om en zette zijn poten aan weerszijden van haar lichaam zodat hij over haar heen hing. ‘Maar je zal een goede warrior worden zodra je er een wordt,’ snorde hij en hij gaf haar een lik. ‘Daar ben ik zeker van. Mama en ik zullen trots op je zijn.’ Hij keek haar liefdevol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Vicious predator Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimeza 26 nov 2016 - 23:51

 Thornfang stopte eindelijk en de jonge poes vulde haar longen weer met lucht na deze helse aanval. ‘Nee nee,’ klonk de stem van haar vader plagerig. ‘Ík ben een warrior. Jij bent een kitten.’ een boze blik vulde haar gele ogen maar voordat ze luidkeels kon protesteren werd ze opnieuw aangevallen door de meedogenloze, grijze staart van haar vader. Wolfkit bleef uitgeput van het lachen liggen en keek nog na grinnikend omhoog naar twee gele ogen die zo op de hare leken.  ‘Maar je zal een goede warrior worden zodra je er een wordt,’ snorde hij en toen Wolfkit een lik over haar bol kreeg veegde ze haastig de vacht op haar kop weer plat. "Paaap!" Miauwde ze klagelijk, niet willend dat andere katten haar als klein en zwak zouden zien. Want komop zeg, ze bleef wel de goedste warrior hier.  ‘Daar ben ik zeker van. Mama en ik zullen trots op je zijn.’ Een bijzonder grote zucht voor zo'n klein lichaam verliet haar lippen."Maar pap, ik wil nu warrior zijn." Klonk haar stem klagelijk en ze keek haar vader al even klagelijk aan. "Het is saai in de nursery en alle andere kittens zijn zwak!" een warrior kwam met prooi het kamp binnen en even was de jonge poes afgeleid, waarna ze met ogen zo groot als schoteltjes weer naar haar vader keek. "Oh! O-o-oh! Pap! Je moet me meenemen buiten het kamp! Aljeblieeeeeeft? Ik zal heel braaf zijn!" ze keek haar vader zo lief mogelijk aan, hopend dat haar puppy ogen hem zo ver zouden krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Vicious predator Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 22:45

Thornfang grinnikte toen hij zijn dochter onder zich hoorde klagen. Een typische reactie die hij vaak van haar kreeg telkens als hij haar wat liefdevolle aandacht gaf in de buurt van andere warriors. Alsof zij zich daar iets van zouden aantrekken. Hij keek op en zag dat de warriors die zich in het buurt bevonden met iets anders bezig waren. En diegenen die al keken knikten hem geamuseerd en goedkeurend toe. Thornfang wilde niet per se een reputatie van ‘beste vader van ShadowClan’ ophouden, maar de warriors hier mochten gerust weten dat hij erg veel van zijn dochters hield. ‘Jaaaa?’ vroeg hij al even klagelijk, maar grinnikte en luisterde aandachtig naar wat ze te zeggen had. ‘Wolfkit,’ sprak hij streng, ‘niet alle kittens zijn zwak. Sommigen hebben gewoon wat meer tijd dan jij nodig om zo energiek te zijn en al zo’n hoge ambities te hebben.’ Hoewel hij ook zo zijn arrogante kantjes had, vond hij het geen goed ding dat Wolfkit zichzelf al boven de anderen hees. Dat ze dacht dat ze beter was dan hun. Het was een typische attitude van ShadowClan, maar ze moest begrijpen dat ze allemaal in hetzelfde schuitje zaten en dat ze haar Clanmates als iets waardevols moest zijn en niet als een last. Het was immers niet dat iemand haar ook maar tegen kon houden om warrior te worden of zo. ‘Ik weet niet of dat zo’n goed idee…’ Hij zuchtte toen hij naar haar grote oogjes keek. Zijn hart deed pijn bij het idee zoiets schattigs af te wijzen. Kon het echt zo veel kwaad? Maar dan moest hij Stainedkit, Feverkit en Ferretkit ook uit het camp meenemen als ze dat vroegen. En bij Feverkit zag hij dat dus echt niet zitten omdat ze nog maar recent geleden echt genezen was van haar zieke staat die haar bijna het leven had gekost en die gezorgd had dat haar naam was zoals ze nu was. Bovendien was Wolfkit al twee moons oud; het kon vast geen kwaad doen om haar even mee te nemen. ‘Goed,’ sprak hij zuchtend. ‘Maar we gaan maar heel even en je blijft bij me in de buurt. Ik wil je constant kunnen zien en je gaat er niet op eigen houtje uit, anders mag je de rest van je nursery-tijd niet meer uit het camp.’ Hij keek haar streng aan, maar ging toen van haar weg en hielp haar met zijn neusje overeind. ‘Kom dan, kleine warrior,’ sprak hij grinnikend en hij ging haar voor naar de uitgang van het camp. ‘En geef het op tijd aan als je moe wordt. Dan draag ik je.’ Zorgelijk gaf hij een lik over haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Vicious predator Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 0:08

Niet alle kittens waren zwak bla bla, sommige kittens hadden meer tijd nodig bla bla, het zou allemaal wel. De poes zuchtte en knikte ongeïnteresseerd, duidelijk dat ze er niet veel van op stak. Ze leerde enkel wat ze wilde leren, dat mocht duidelijk zijn. Toen kwam ze echter op een geweldig idee, wat ze meteen vol enthousiasme bij haar vader voorlegde, namelijk dat Thornfang haar mee uit het kamp zou nemen. ‘Ik weet niet of dat zo’n goed idee…’Wolfkit trok alles uit de kast terwijl ze hem zo schattig mogelijk aan keek, haar oogjes groot, een pruillipje en haar fluffy vacht iets meer opgezet dan normaal. De pientere poes wist maar al te goed dat haar pa daar niet tegenkon en zoals ze had verwacht bezweek hij onder haar charme. ‘Goed,’ YES! Ze had het gedaan! De poes maakte een sprongetje van vreugde en keek hem vol energie aan. ‘Maar we gaan maar heel even en je blijft bij me in de buurt. Ik wil je constant kunnen zien en je gaat er niet op eigen houtje uit, anders mag je de rest van je nursery-tijd niet meer uit het camp.’ Ze knikte uitbundig op zijn woorden, zonder echt te letten op wat ze betekenden. Het mocht! Ze zou naar buiten mogen! ‘Kom dan, kleine warrior,’ sprak haar grijze vader grinnikend. "Niet warrior, leader!"verbeterde ze Thornfang, waarna ze achter hem aan drentelde richting de uitgang van het kamp. ‘En geef het op tijd aan als je moe wordt. Dan draag ik je.’ Trots huppelde de poes aan zijn zijde. "Ik word nooit moe!"Verklaarde ze, waarna ze haar vader met vrolijke oogjes aan keek. "Kunnen we naar de Carrion place pap? Dat klinkt heel cool!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Vicious predator Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 20:33

Thornfang onderdrukte een zachte zucht toen hij de enthousiaste houding van zijn dochter zag, maar toch bewogen zijn snorharen geamuseerd en snorde hij zachtjes. Hier had hij al enkele weken van gedroomd; om samen met zijn dochter buiten het territory te gaan. Hij zou echter een paar plekken zorgvuldig mijden en haar alleen naar de mooiste plekken in het ShadowClan territory laten zien. Dan zouden ze weer teruggaan; hij nam zichzelf voor dat ze niet langer dan een uur wegbleven. Wolfkit mocht dan misschien energiek zijn en enthousiast, maar ze kon het nooit langer volhouden dan anderhalf uur buiten het camp. Dan zou ze moe worden en hij wilde niet dat ze chagrijnig was voor de rest van de dag. Bovendien was een uurtje al meer dan dat de andere kittens kregen en al zeker tijdens deze tijd van het jaar; Wolfkit mocht zichzelf gelukkig prijzen. Hij wist dat het echter te veel was voor de kitten om dat te beseffen en dus genoot hij gewoon van het feit dat hij een uurtje quality time had met zijn dochter. ‘Oh, sorry hoor, Wolfstar,’ zei hij tegen haar en hij grinnikte. Misschien zou ze op een dag wel Wolfstar worden, maar voor nu bleef ze gewoon Wolfkit. En vast voor een heel lange tijd bleef ze een gewone warrior. Pas als ze zich voldoende had bewezen en zijn moeder een nieuwe deputy nodig had of Tallshadow zou leader worden en hij zou een nieuwe deputy nodig hebben omdat de ander iets was overkomen, zou ze misschien kans maken. ‘Nee,’ zei hij direct toen ze haar vraag stelde. Hij gaf een lik over zijn borst. Het is nog maar een kitten. Niet te streng zijn voor haar. ‘Daar is het nu heel gevaarlijk,’ legde hij uit aan zijn dochter. ‘Er heerst daar een ziekte. En als je ziek wordt, kun je nooit meer Wolfstar worden.’ Hij dacht dat dit de beste manier was om zijn dochter te laten begrijpen dat de Carrion Place momenteel geen goede plek was om te bezoeken. ‘Maar ik kan je wel the Little Creek laten zien,’ mauwde hij alsof dat iets geweldigs was. ‘Dat is een heel mooi stroompje die van de RiverClan afkomstig is en onze territory binnenstroomt. Als je op een bepaalde plek gaat staan, zie je hoe het water heel mooi over de rotsen loopt. Het is echt prachtig,’ beloofde hij haar terwijl hij haar leidde naar the Little Creek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Vicious predator Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 1:04

‘Nee,’ sprak de kater meteen op haar vraag. Wat een partypooper. Wolfkit probeerde hem opnieuw te overtuigen met haar puppy blik, maar deze keer leek haar vader niet mee te willen geven. Drommels. ‘Er heerst daar een ziekte. En als je ziek wordt, kun je nooit meer Wolfstar worden.’ geschrokken keek ze haar grijze vader aan. "Oh, dat wil ik niet nee. Dan kan ik jou en mama niet meer trots maken" ze schudde haar kopje en keek wat beteuterd naar haar grote poten. ze wilde niet ziek worden zoals Feverkit, dan kon ze geen sterke warrior en leader worden. ‘Maar ik kan je wel the Little Creek laten zien,’ het enthousiasme in haar vaders stem zwiepte haar op en met hernieuwde energie keek ze hem in zijn haast identieke ogen aan. Ze had veel van hem weg, dat was goed te zien terwijl ze naast hem het kamp uit liep. ‘Dat is een heel mooi stroompje die van de RiverClan afkomstig is en onze territory binnenstroomt. Als je op een bepaalde plek gaat staan, zie je hoe het water heel mooi over de rotsen loopt. Het is echt prachtig,’ Wolfkit knikte instemmend. "Dat klinkt ook wel leuk pap!" Sprak ze vrolijk en huppelde vooruit, waar ze even bleef staan en haar vader vol energie aan keek. "Komop, slome, we hebben niet de hele dag de tijd!"Ze stak plagend haar tong uit en drentelde al lachend verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Vicious predator Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedo 5 jan 2017 - 16:18

Thornfang was er deze keer wel goed in om niet toe te geven aan haar zielige blik. Zijn grootste drijfveer was zich inbeelden hoe ze ziek in de nursery lag en met heel veel pijn naar hem keek terwijl ze overgaf en er kleine krampen door haar lichaampje gingen. Nee. Hij weigerde om zijn dochter ziek te laten worden. Een dochter die ziek was en nog niet volledig genezen – al geloofde hij graag van wel – was al wel genoeg voor hem. Hij wilde niet hebben dat Wolfkit ziek zou worden. Hij snorde echter luid toen hij haar opmerking hoorde. Awh. Dacht ze nu echt dat ze hem enkel trots kon maken als ze dat bereikte in haar leven? ‘Al blijf je een warrior dan nog ben ik trots op je, Wolfkit,’ sprak hij glimlachend. ‘Zolang je je best maar blijft doen voor de Clan en je aan de Code houdt, zal ik altijd trots op je zijn. En als er iets mis is, mag je altijd naar me toekomen.’ Hij had echter geen idee of zijn dochter echt luisterde, want het volgende moment rende ze al vooruit. Hij onderdrukte een zucht. Ach. In elk geval had hij haar gedachten van de Carrionplace kunnen halen. Hij hoopte dat haar toekomstige mentor ook voorzichtig met haar ging zijn in de buurt van de Carrionplace. Hij zou het de desbetreffende kat nooit vergeven als zijn dochter ziek werd omdat hij of zij zijn kitten niet goed in het oog hield. Hij wist vrij zeker dat hij zichzelf moest weerhouden van het geven van tips zodra Wolfkit toegewezen zou worden aan een mentor. ‘Pas maar op of ik zorg ervoor dat je een paar moons later warrior wordt,’ sprak hij al even plagend terug. Hij rende echter wel zodat hij in twee sprongen weer naast zijn dochter liep. ‘Doe het straks als je apprentice wordt alsjeblieft rustig aan met je nieuwe mentor. Dadelijk wilt hij nooit meer mentor worden door jou.’ Hij gaf haar plagerig een klein zetje. ‘Maar als je geen mentor meer hebt, word ik wil jou mentor.’ En hoewel het plagerig klonk, keek hij zijn dochter met ogen vol affectie aan. Ja, hij zou haar mentor wel willen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
Vicious predator Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 22:00

‘Al blijf je een warrior dan nog ben ik trots op je, Wolfkit,’ ze wiebelde wat ongelukkig met haar oren. Maar mama ook? ‘Zolang je je best maar blijft doen voor de Clan en je aan de Code houdt, zal ik altijd trots op je zijn. En als er iets mis is, mag je altijd naar me toekomen.’ Wolfkit had het al van zich afgeschut en sprintte half luisterend al naar de uitgang. Natuurlijk zou ze clanleader worden! Iedereen wist dat! Dus draaide ze zich om en daagde haar grijze vader speels uit. ‘Pas maar op of ik zorg ervoor dat je een paar moons later warrior wordt,’ Als aan de grond genageld bleef ze staan, zijn grappende toon niet opmerkend. "Dat kan je helemaal niet!"peipte ze protesterend en liep toen plots keurig naast haar vader mee. ‘Doe het straks als je apprentice wordt alsjeblieft rustig aan met je nieuwe mentor. Dadelijk wilt hij nooit meer mentor worden door jou.’ bij zijn plagende zetje blief ze haar wangen boos vol en zette haar vacht overeind. ‘Maar als je geen mentor meer hebt, word ik wil jou mentor.’ dat was niet genoeg! "Iedereen wil mijn mentor zijn hoor! Ik wed het!" stribbelde ze tegen en lachte zachtjes. "Ik wordt de goedste apprentice ever!" ze drukte liefdevol haar kopje tegen de grijze vacht van haar vader. "Want ik ben Wolfkit, dochter van de enige echte Sinclaw en de enige echte Thornfang!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Vicious predator Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Vicious predator   Vicious predator Icon_minitimema 16 jan 2017 - 20:33

‘Moet jij eens opletten,’ had hij lachend gezegd toen ze hem geschrokken had aangekeken en had aangegeven dat hij er helemaal niet voor kon zorgen dat ze geen apprentice zou worden. Zijn woorden hadden wel enig effect op haar: ze bleef keurig langs hem lopen. Hij vond het lichtelijk gemeen van zichzelf dat hij dat leugentje had gebruikt om haar wat rustiger aan te laten doen, maar hij troostte zichzelf algauw met de gedachten dat ze nu in elk geval wat rustiger aandeed en dat de kans op ongevallen nu kleiner was. Hij wilde niet weten wat er zou gebeuren als hij Wolfkit alleen zou laten rondlopen in het territory; hij voelde zich alleen al bij het idee een slechte vader. En hij kreeg er ook nog eens de kriebels van. Dadelijk was er een rogue, een BloodClanner, een andere Clan cat of een Twoleg in het territory en dan liep zij daar alleen rond zonder dat hij haar kon beschermen. Dat zou echt zijn grootste nachtmerrie zijn. Nee, dan wandelde hij liever naast haar en plaagde haar maar wat zodat ze netjes bij hem in de buurt bleef. Hij snorde toen ze zichzelf tegen hem aandrukte en gaf een lik over haar kopje. Zijn bulderende lach volgde niet veel later door het territory. ‘Ik ben blij dat het feit dat je onze dochter bent je blij maakt.’ Hij gaf haar een plagerig knipoogje. ‘Ik had me geen betere dochters kunnen voorstellen,’ mauwde hij vervolgens trots. ‘Ik weet zeker dat je een hele goede apprentice wordt, Wolfkit.’ Hij ging er maar niet over beginnen dat hij er voor haar was en al wat hij daarnet zei; het was toch alleen maar herhaling en hij had niet het idee dat Wolfkit naar hem zou luisteren. ‘Wat vind je het belangrijkste om te leren als je eenmaal apprentice wordt?’ vroeg hij aan zijn dochter. ‘Op de vechttechnieken na dan,’ voegde hij er gauw aan toe, zijn dochter aankijkend met een blik van: ik had wel door dat je dat ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vicious predator
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: