Are owls tasty? - Jaypaw.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are owls tasty? - Jaypaw.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Squirreljuice
Member
Are owls tasty? - Jaypaw. DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Are owls tasty? - Jaypaw.   Are owls tasty? - Jaypaw. Icon_minitimezo 16 okt 2016 - 22:11


De apprentice zette haar nagels in de boom. De zon brandde in haar vacht. Ze moest hoger komen, in de boom. Daar zou het vast lekker fris zijn. Ze had net even snel wat gedronken en probeerde nu omhoog te klimmen. Haar roots achterna. Ze was toch een Skyclan kat? Nou dan, dat ze het eens toonde! Niemand had het haar echter ooit echt geleerd, dus het ging wat stuntelig en onhandig, maar uiteindelijk bevond ze zich op de eerste tak. Het was een dikke, laaghangende tak, maar een perfecte basis, voor de kleine poes. Ze klom hoger en hoger, beetje bij beetje. Haar best doende niet te vallen. Toen ze al bijna boven was, gleed een van haar poten weg en waren haar klauwen nog niet sterk genoeg om zich vast te houden. Hard plofte ze op een iets lagere tak. "Oof," pufte ze. Ze krabbelde recht en moest direct haar evenwicht weer zoeken. Toen ze eindelijk stevig stond, keek ze half hijgend van de klim naast zich, waar een groot gat zich in de boom bevond. Nieuwsgierig kwam ze dichterbij.

[+ Jaypaw.]


Are owls tasty? - Jaypaw. 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
Are owls tasty? - Jaypaw. DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Are owls tasty? - Jaypaw.   Are owls tasty? - Jaypaw. Icon_minitimeza 29 okt 2016 - 13:30

Jaypaw negeerde de boze kreet die één van de elders uitstootte toen hij te gefrustreerd aan zijn pels trok om een teek er uit te halen. Hij was zelf ontzettend kwaad. Zij waren diegenen die hem uitgedaagd hadden! Hij kon er niks aan doen dat hij zo kwaad was geworden! De kater beet de teek dood en liet hem uit zijn bek vallen waarna hij de bloeddruppeltjes die opwelden in de pels van de elder voorzichtig begon op te likken. Hij liet zijn staartpunt even rusten op de schouder van de elder en keek hem met een verontschuldigende blik aan. De blik in de ogen van de elder werd weer zacht, maar omdat een elder nu eenmaal een elder was wilde hij toch nog wat te mopperen hebben en met een grauw draaide hij zich van Jaypaw weg. Jaypaw voelde zich al iets meer ontspannen en zelfs blij worden van het gedrag van de elder. Hij pakte het deel op waarmee hij de teken had weten te verwijderen, bracht deze terug naar de medicine cat’s den en werd er vervolgens op uitgestuurd om wat prooi te bij elkaar te gaan jagen voor de elders. Gelukkig kwam er niemand mee, want daar had hij nu eens echt geen zin in. De kater rende snel door het woud en draaide zo nu en dan zijn kom om te zien of iemand hem volgde, maar dit was niet het geval en niet veel later kwam hij bij de owltree aan. Hij wilde net omkeren om naar een ander deel van het territory te gaan toen hij plotseling iets boven zijn hoofd hoorde. Hij tilde zijn kopje op zodat hij kon zien wat er aan de hand was en bewoog gealarmeerd met zijn oortjes toen hij een she-cat, die hij herkende als Squirrelpaw, naar een gat in de boom zag gaan. ‘Squirrelpaw!’ riep hij gealarmeerd. ‘Ga daar weg! Als die uil naar buiten komt ben je dood.’ Zelf sprong hij al naar de boom toe en zette zijn klauwen in de bast zodat hij naar boven kon klimmen om haar te helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Squirreljuice
Member
Are owls tasty? - Jaypaw. DPKsfdL
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Age: Ϟ Almost Enough Experience Ϟ
Gender: She-cat ♀
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: Are owls tasty? - Jaypaw.   Are owls tasty? - Jaypaw. Icon_minitimezo 30 okt 2016 - 14:01

‘Squirrelpaw! Ga daar weg! Als die uil naar buiten komt ben je dood.’ De poes schrok zich een ongeluk van de stem en viel al half van de tak af. Met haar nagels wist ze zich nog net aan de tak vast te houden. Wat stuntelig klom ze er weer op. Ze keek naar beneden. "Er zit hier een uil? Hoe groot is hij? Is het een oude uil? Dat klinkt geweldig! Dat zou ik wel eens willen zien! Ik ga eens kij-" Toen bedacht de poes zich wat de kater net had gezegd. 'Als die uil naar buiten komt ben je dood.' Wacht.. Twee seconden bleef ze doodstil staan. "WAT?" riep ze toen. Direct sprong ze helemaal naar beneden. Oef.. Een beetje te hoog. Al snel stond ze echter weer op haar poten. "Serieus? Is die zo gevaarlijk? Zou hij echter niet lekker zijn? Ik heb nog nooit uil gegeten. Wat als we hem vangen? Dan is de clan direct van een gevaarlijk beest verlost. Dit is levensgevaarlijk zelfs! Wel bedankt, straks was ik dood geweest! Dat zou ik niet zo prettig hebben gevonden. Tenminste, ik denk toch dat dat niet zo fijn is. Ik weet het eigenlijk niet. Je gaat wel naar Startclan. Hoe zou het daar zijn?"


Are owls tasty? - Jaypaw. 2vifqt1
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Are owls tasty? - Jaypaw. XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Are owls tasty? - Jaypaw.   Are owls tasty? - Jaypaw. Icon_minitimema 31 okt 2016 - 10:11





Een krakend geluid verbreekt de stilte, vanuit de hoogte begint een tak te vallen!



One voice may speak you false,
but in many there is always truth to be found.


Terug naar boven Ga naar beneden
Jayflame
Member
Are owls tasty? - Jaypaw. DPKsfdL
Freedje
314
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jayflame
BerichtOnderwerp: Re: Are owls tasty? - Jaypaw.   Are owls tasty? - Jaypaw. Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 20:43

Jaypaw voelde zijn hart in zijn keel kloppen toen Squirrelpaw haar evenwicht leek te verliezen, maar gelukkig kon de she-cat een dodelijke val nog net voorkomen door haar nagels in één van de takken van de boom te slaan. Hij voelde zowel opluchting als irritatie door zich heengaan. De she-cat moest ongeveer even oud zijn als zij; ze wist toch wel dat het gevaarlijk was om dit soort dingen te doen? Hij gaf een zwiep met zijn staart toen hij haar hoorde praten en onderdrukte een zucht. Ze leek zich te realiseren dat kijken naar een uil toch geen goed idee was en sprong uit de boom. Jaypaw zelf liet zich ook vallen en landde voor haar. Hij keek geïrriteerd naar haar toen ze al haar vragen aan hem stelde. Eerst ging ze nog door met vragen over de uil, maar daarna was ze weer blij met het feit dat hij haar gered had. En dan kozen zijn Clanmates hem uit als mikpunt voor zijn getreiter, kon je dat geloven? Oké, hij was nu een beetje gemeen tegenover haar, maar ze was dan ook wel echt dom bezig gewoon. ‘Ik weet het niet,’ zei hij sarcastisch op haar laatste vraag. ‘Ik ben er gelukkig nog nooit geweest en ze hebben enkel contact met de medicine cat’s in onze Clan, dus ik zou het niet weten.’ Hij wilde net snauwen dat ze niet zo veel moest zeuren over de uil toen hij iets boven zijn kopje hoorde kraken. Voor een tweede keer vandaag redde hij Squirrelpaw door zijn lichaam hard tegen de hare te beuken zodat ze beiden letterlijk twee seconden nadat het ding de grond raakte veilig en wel waren weggekomen. Was het dezelfde tak die Squirrelpaw had gebruikt om zichzelf aan op te hijsen? Boos zijnde wierp hij een blik op Squirrelpaw. ‘Squirrelpaw,’ begon hij nijdig. ‘Niet alleen breng je jezelf in gevaar door te gaan zoeken voor een uil, maar zorg je er ook nog eens bijna voor dat we bedolven raken onder een tak die ons StarClan waarschijnlijk wel had laten zien als het ons had geraakt.’ Zijn laatste woorden eindigde hij een beetje droog, maar zijn ogen flitsten nog steeds kwaad naar haar. ‘Denk de volgende keer alsjeblieft een beetje na voordat je iets gaat doen! Dadelijk mag ik aan je vader gaan uitleggen dat je op weg bent naar StarClan omdat ik je niet op tijd kon redden.’ Hij rilde bij het idee om dat uit te gaan leggen aan Silverstar. Silverstar, wiens vertrouwen hij juist probeerde te winnen…
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are owls tasty? - Jaypaw.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Owltree-
Ga naar: