{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {KittenSearch!} The family gets bigger!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Snowdance
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimezo 12 feb 2017 - 20:39

Ik vind het helemaal goed!! Kan ik Deer weer actief maken hihi c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 2:53

Just in case, ik wil jullie er op attenderen dat Roughflower gewoon een goede moeder is, ook al post ik niet meer met haar en ben ik hier gestopt.
Ik kijk nog wel regelmatig rond hier op de site en zal het enorm spijtig vinden als ik ga lezen dat de kittens moederloos, weinig aandacht, etc krijgen, want dit is niet wie Roughflower is of ooit zal worden x

Verder is Bo2 aka Lurkingshade & Snowdrop ook gewoon bereikbaar als het goed is, dus overleg de leeftijden met hun ^^
(Al denk ik dat 2 moons perfect is, haha)

Have fun, guys en wie weet zal ik toch nog eens online komen om in de rpg te posten met Roughflower (al zal ze dan wss al oma zijn xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimema 13 feb 2017 - 12:03

Hoor net dat Bo2 ook gestopt is, sorry, I'm heb niks gezegd (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 14:37

Dus.... onze ouders zijn gestopt? Wat is dit?! Ik neem even een pauze en gelijk dit!
Wel jammer hoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 17:16

Ik ben inderdaad gestopt ivm m'n studies, je kan me echter voor vragen en inbreng voor de familie nog steeds pben naar Lurkingshade, Burnetkit of Snowdrop. Ik kom sws wel eenmaal per week om het hoekje kijken om te zien hoe het hier gaat, maar ik heb helaas geen inspi/energie/tijd om te posten. Voor mij is twee moons goed btw
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 17:17

Moonkit,,, schreef:
Dus.... onze ouders zijn gestopt? Wat is dit?! Ik neem even een pauze en gelijk dit!
Wel jammer hoor!

Alleen omdat jij een pauze neemt betekent niet dat heel WC stopt met draaien Wink
Ik wil best helpen met de leeftijd houden, aangezien ik een half-tante ben van dit nest met Heavepaw, als dat nodig is c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 19:49

Ja, het zou fijn zijn als je zou helpen! c:

https://www.warriorcatsnl.com/t32107-out-of-my-way#733812
Enn een topic voor de siblings c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 20:40

Goed, de kittens staan nu op 2 moons. Heavepaw & nest staat nu op 13 moons, en roughflower staat nu op 23 moons.
Als er een verandering doorgevoerd gaat worden, is het handig om:
De kittens van dit nest + Heavepaw + Roughflower te PM-en
Dan loopt alles mooi met elkaar c:

De siblings van Heavepaw en Roughflower hoeven geen PM te ontvangen omdat hun niet meer actief zijn. c:
Wel is het handig om steeds een PM naar Roughflower te sturen zodat dat nest ook in de gaten wordt gehouden voor als er iemand terugkomt, dan kloppen die leeftijden ook c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Coyotespirit
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Images?q=tbn:ANd9GcQtKp-d3oGpfXIuJw8ZVUfUjCKKGjlHMbs-x6TMlH3LOpFA7W84pQ&s
Nynke
1336
Actief
dancing in my underpants.
i'm gonna run for government.
did mr. winter wonderland say:
"come here, kid, we really need to talk"?
bear with me, man, i lost my train of thought

CAT'S PROFILE
Age: 27 moons young ✘
Gender: She-cat ♀
Rank: Pop star
Coyotespirit
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 7:40

Is goed! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 18:30

Klinkt super c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 18:35

Panthergrowl schreef:
Goed, de kittens staan nu op 2 moons. Heavepaw & nest staat nu op 13 moons, en roughflower staat nu op 23 moons.
Als er een verandering doorgevoerd gaat worden, is het handig om:
De kittens van dit nest + Heavepaw + Roughflower te PM-en
Dan loopt alles mooi met elkaar c:

De siblings van Heavepaw en Roughflower hoeven geen PM te ontvangen omdat hun niet meer actief zijn. c:
Wel is het handig om steeds een PM naar Roughflower te sturen zodat dat nest ook in de gaten wordt gehouden voor als er iemand terugkomt, dan kloppen die leeftijden ook c:
Wil hier ook even aan toevoegen dat het ook handig is om dan Winddancer (en Emberspark?) ook te pm'en, want die moeten ook mee omhoog; en dan ook meteen gezellig Bitterpaw (en co?).
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 9:46

Is goed! Sorry voor mijn reactie! Ik vond het jammer! Maar fijn dat er mensen zijn die kunnen helpen. Ik heb namelijk nog niet zoveel ervaring en anders loop ik waarschijnlijk vast. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 23:18

Moonkit,,, schreef:
Is goed! Sorry voor mijn reactie! Ik vond het jammer! Maar fijn dat er mensen zijn die kunnen helpen. Ik heb namelijk nog niet zoveel ervaring en anders loop ik waarschijnlijk vast. Smile
Met een kitten van twee moons kan je gewoon doen en laten wat je wilt. Ze kunnen praten, lopen, mogen het kamp ontdekken, etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 23:23

Innerstar schreef:
Moonkit,,, schreef:
Is goed! Sorry voor mijn reactie! Ik vond het jammer! Maar fijn dat er mensen zijn die kunnen helpen. Ik heb namelijk nog niet zoveel ervaring en anders loop ik waarschijnlijk vast. Smile
Met een kitten van twee moons kan je gewoon doen en laten wat je wilt. Ze kunnen praten, lopen, mogen het kamp ontdekken, etc.

Okkey! Mooizo! Moet je ze eerst spraak laten ontwikkelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 23:29

Moonkit,,, schreef:
Innerstar schreef:
Moonkit,,, schreef:
Is goed! Sorry voor mijn reactie! Ik vond het jammer! Maar fijn dat er mensen zijn die kunnen helpen. Ik heb namelijk nog niet zoveel ervaring en anders loop ik waarschijnlijk vast. Smile
Met een kitten van twee moons kan je gewoon doen en laten wat je wilt. Ze kunnen praten, lopen, mogen het kamp ontdekken, etc.

Okkey! Mooizo! Moet je ze eerst spraak laten ontwikkelen?
Nee hoor, dat hoeft niet. Met 2 moons kunnen ze wel gewoon praten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 10:40

Okkey! Dan komt het goed! (Hopelijk! XD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimeza 25 maa 2017 - 18:36

Zullen we de kittens naar 3 moons doen? c: dus dat Heave en de rest dan 14 moons wordt en Roughflower 24 moons als het goed is! als het te snel gaat moeten jullie t zeggen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimeza 25 maa 2017 - 20:00

Deerkit. schreef:
Zullen we de kittens naar 3 moons doen? c: dus dat Heave en de rest dan 14 moons wordt en Roughflower 24 moons als het goed is! als het te snel gaat moeten jullie t zeggen (:
En Lurkingshade & co 23,5 moons!
Vergeet de papa en zijn familie niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimeza 25 maa 2017 - 20:19

Ik vind het goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenpaw*
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 1TVoVdB
Nath
207
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons~
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ravenpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 6 Icon_minitimeza 25 maa 2017 - 21:32

Ook al ben ik niet meer actief, ga jullie gang :3
Roughflower ga ik niet meer actief maken, dus het is alleen nog Winddancer en de sibs van Rough waar even naar gekeken moet worden. Maar volgens mij zijn er niet echt meer verwanten van Rough actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{KittenSearch!} The family gets bigger!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: