{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {KittenSearch!} The family gets bigger!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Moonpaw'
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 9:54

Moonkit
Naam: Moonkit
Toekomstige namen: Moonpaw, Moonear
Leeftijd: 0 maanden
Geslacht: Vrouwelijk
Clan: Shadowclan
Ouders:Roughflower & Lurkingshade

Uiterlijk
Ogen: Lichtblauw, ze heeft een lichtere versie van haar moeder der beperking. Af en toe ziet ze dingen niet helemaal scherp. Dit blijft niet lang. Omdat niemand (behalve haar moeder) dit weet kan ze toch een warrior worden.
Rest van haar lichaam: Verder is Moonkit bijna helemaal zwart. Alleen is haar linker oor lichtgrijs. Vandaar ook dat ze later de naam Moonear krijgt. Haar haren zijn kort. Als ze maan of de zon op haar lichaam schijnt heeft ze soms een blauwe gloed.
Bouw: Moonkit is een slanke kat. Ondanks dat is ze wel sterk en snel. Groot is ze niet bepaald maar klein zeker ook niet.

Innerlijk

Moonkit is een rustige kitten. Als ze veroudert wordt dit meer. Ze wilt absoluut géén hulp. Als je het haar vraagt wordt ze boos. De poes wil geen hulp omdat ze dan denkt dat ze niks kan.
Ook laat ze weinig emoties zien. Huilen al helemaal niet. Want huilen is een zwakte en laat nooit de vijand je zwaktes zien. De enige bij wie ze wel van zichzelf mag huilen is haar moeder. Bij haar vader niet, want ze wil dat haar vader trots op haar is.
Vaak is ze alleen of met haar broers en/of zusjes. Maar dan zegt ze niet veel. Ze zegt überhaupt niet veel. Ze is namelijk bang dat ze wat verkeerds zegt. Ook denkt de bijna-helemaal-zwarte-poes niet na bij wat ze zegt en doet. Dit vindt ze zelf heel irritant en dan wordt ze boos op zichzelf. Dat is ook een van de redenen waarom ze graag alleen is. Dan kan ze lekker nadenken en dromen. Ook nog een reden om alleen te werken is als het misgaat is zij de enige op wie ze dan boos is. Werkt ze samen en het mislukt wordt ze ook boos op die ander en dat wil ze die andere katten niet aandoen. Wel kan ze hulpvaardig en lief zijn. Maar dan moet je wel eerst haar vertrouwen zien je winnen. En dat is nog lastig want ze vertrouwd niet veel mensen. Eigenlijk alleen haar moeder.

Apprentice
Dit ga je wel zien in de RPG.

Warrior
Dit ga je ook zien in de RPG.



Over mij
Wie ben je? Een meisje genaamd Isabelle
Hoe jong? 13
Ik ga proberen zo veel mogelijk actief te blijven! Maar ik heb ook nog school en hobby's. Maar ik ga het proberen.
Motivatie: Tjah.. ik ben nieuw hier en ik zou graag een familie voor Moonkit willen. Anders is ze zo alleen!XD en Roughflower en Lurkingshade lijken me gewoon een heel leuk stel! Ook lijkt Lurkingshade heel veel op de poes die ik wilde maken. En dan met zo'n moeder erbij... HELEMAAL FANTASTISCH! Ik heb nog geen ervaring met RPG maar ik denk dat ik het leuk ga vinden! Nou.. dat was het dan! Veel succes met kittens vinden en opvoeden!

Doeii!
-Isabelle-
Terug naar boven Ga naar beneden
Astralkit~
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 T5g1nc
Derpje
109
Actief
"Extremism is never the solution"

CAT'S PROFILE
Age: 5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Astralkit~
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 15:36

!!Mijn aanmelding is af!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw*
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
71
Actief
"When you've lost everything, all you have left is character"

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Willowpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 18:22

Dit is de eerste keer dat ik me aanmeld als kitten, maar hier gaat 'ie dan:

Kestrelkit

Prefix: Kestrel, vanwege haar bruine vacht. De kleur lijkt een beetje op die van een torenvalk, vandaar haar naam.
Suffix: Dawn, omdat ze vaak al vroeg op is om te jagen, en daarom altijd onder de ochtenddauw zit als ze weer terug in het kamp is.
Future names: Kestrelpaw, Kestreldawn
Gender: She-Cat

Personality

Fears: Water (geen regen, maar echt rivieren, slootjes, etc), en hoogtes.
Likes: Spelen, eten, en af en toe Warriors en Apprentices plagen.
Dislikes: Liegen, regen, stank.
Traits: Tegen katten die ze niet kent is Kestrelkit nors, sarcastisch en een beetje chagrijnig. Tegen katten die ze wel kent is ze behulpzaam, meelevend en nog steeds zo af en toe sarcastisch. Als ze ouder wordt komt haar spontane en leuke kant meer naar boven, maar als apprentice zal ze een tikje verlegen zijn, en nog norser dan als kit. Wanneer ze ongeveer 13 Moons is zal dit minder worden, en is Kestrelkit opener en over het algemeen heel vrolijk. Ze zal niet snel in de put raken, maar als ze dat eenmaal is komt ze er lastig weer bovenop. Bovendien gaat ze graag op avontuur, waardoor ze dikwijls in de problemen raakt als kit.
Extra: Kestrelkit kan soms nogal paranoïde zijn, maar probeert er niet te veel aan te denken. Zo kan ze dus soms een beetje overdreven om zich heen kijken om te zien of er niemand in de bosjes zit verstopt om haar te bespringen, of kan ze af en toe vermoeden dat er vergif in haar prooi zit. Gelukkig kan ze zich hier overheen zetten, maar het is soms een beetje irritant.

Looks

Fur: Kestrelkit heeft een korte, bruin cyperse vacht. Haar vacht is iets langer op haar gezicht, waardoor ze er af en toe een beetje mollig uitziet.
Eyes: Lichtblauw.
Build: Kestrelkit is net iets kleiner dan gemiddeld, slank, en heeft een mooie lange staart.

Profile Picture & Signature

{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 10xczl4

{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 11twx01

Rper

Name: Jara
Age: 13 (14 in December)
Gender: Meisje
A little bit about me: Het is altijd lastig om wat over mezelf te vertellen, maar ja XD ik heb drie katten, Bubbles, Whiskers, en Twinkel. Ik krijg thuisonderwijs waardoor ik meer tijd heb om dingen te doen die ik leuk vind dan schoolgaande kinderen, ik kan dus meer online zijn. Verder teken en klei ik veel. Ik speel ook viool, maar verder weet ik echt niet wat ik over mezelf moet vertellen X3
Motivatie: Ik ben nog nooit een kit geweest, en het lijkt me echt super leuk om vanaf het begin te beginnen met een karakter.

Dat was het zo ongeveer! Doeii :3 ~ Jara


Laatst aangepast door Willowpaw* op do 27 okt 2016 - 17:20; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupine
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 RsJoVH1
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lupine
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 18:27

De naam Kestrelwing is al in gebruik
https://www.warriorcatsnl.com/u26
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw*
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
71
Actief
"When you've lost everything, all you have left is character"

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Willowpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 18:27

Oeps, dankje voor het melden :3 Ik ga snel even een andere naam bedenken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 19:15

Weten jullie trouwens al hoeveel kittens er gekozen worden? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 19:22

Muta schreef:
Weten jullie trouwens al hoeveel kittens er gekozen worden? :3

En wanneer? Ik ben benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 21:48

We gaan het nestje klein houden dus meer dan 4 kittens zullen we niet nemen!~ Een kleiner nestje zal wss wel mogelijk zijn.

En nee er is nog geen deadline bekend (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lupine
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 RsJoVH1
22
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lupine
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimezo 23 okt 2016 - 21:49

Lurkingshade schreef:
We gaan het nestje klein houden dus meer dan 4 kittens zullen we niet nemen!~ Een kleiner nestje zal wss wel mogelijk zijn.

En nee er is nog geen deadline bekend (:
Over de deadline zal ik gaan overleggen, maar we willen natuurlijk wel iedereen een kans geven zich te kunnen aanmelden. Maar t zal niet heel gek lang meer zijn, natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimema 24 okt 2016 - 21:10

Veel succes met de keuze en ook aan de mensjes die zich hebben aangemeld c:

ik heb nog even based on bijgevoegd voor een sneak peak in mijn hoofd hihi en don't mind the [/size] ik krijg hem niet weg c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 0:11

Chivypaw schreef:
Veel succes met de keuze en ook aan de mensjes die zich hebben aangemeld c:

ik heb nog even based on bijgevoegd voor een sneak peak in mijn hoofd hihi en don't mind the [/size] ik krijg hem niet weg c':
Ah joh, we kijken naar de inhoud, niet per se naar de kader, meer naar de moeite dat er in Is gestoken en de kitten zelf (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw*
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
71
Actief
"When you've lost everything, all you have left is character"

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Willowpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 14:37

Ik weet niet of het nodig is om te melden: Maar ik heb Kestrelkit's bio geüpdatet, en zal dat waarschijnlijk nog wel wat vaker doen XD is er eigenlijk een deadline met inschrijven?
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 18:12

Ik ben klaar, denk ik. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 18:34



{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 2ui9g2b
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Aot3c3
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 2ui9g2b

Naam: Finchkit - Finchpaw - Finchblast(?) - Finchstar
Suffix: Finch, naar zijn opa, Thrushdive, aangezien een lijster ook een vogel is, en ook naar zijn vachtje, die dezelfde kleur heeft als een vink
Prefix: Blast(?), vanwege zijn trotste karakter
Nicknames: Finn, Finnie
Geslacht: Male
Leeftijd: Unborn

{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 2ui9g2b


Clan: Shadowclan
Leader: Innerstar - When I grow old, I'll be as cool as you are!
Deputy: Tallshadow - You're family! Awesome
Medicine cat: Acefray - You must get bored, right?
Med. cat apprentice: Bitterpaw - I don't understand why you'd give up becoming a warrior..
Rang: Kitten
Bloedlijn: 100% Shadowclan

Moeder: Roughflower - I love you mom <3
Vader: Lurkingshade - You're my hero, I'll make you so proud
Zussen: Unknown - My little sisters <3
Broers: Unknown - You're cool, but not as cool as I am
Grootouders: Fawnstep ♡ Ashdrizzle // Thrushdive ♡ Snowynight - I'd like to know you!
Ooms & tantes: Emberspark, Dawntear, Woodpaw, Winddancer, Ivywing & (half) Bitterpaw, Reedpaw Greypaw, Nightpaw  // Slatefur, Aurorasky, Hailpaw  &  (half) Flintpaw, Crescentpaw, Rainpaw, Heavepaw & Thrushkit, Magpiekit, Starlingkit  - So many 0.0 ..

{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 2ui9g2b

Uiterlijk: Finchkit is een katertje dat heel erg op zijn moeder lijkt. Hij heeft zijn vachtkleuren en patroon van haar geërfd en is dus een bruin cypers katertje. Zijn vachtje is als kitten kort, maar met de tijd wordt deze ongeveer halflang. Verder heeft hij helderblauwe oogjes en een knap koppie, waar bijna altijd een grijns op ligt. Hij is vrij sterk gebouwd, als kitten is hij al groter dan velen en dat wordt alleen maar meer naarmate hij ouder wordt. Als Apprentice zal hij dan ook snel veel spieren kweken, en wordt hij vrij breed.
Plaatjes: x & x

{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 2ui9g2b

Innerlijk: Trots, onverschrokken, optimistisch, pushend, zelfverzekerd, zorgzaam, ijdel, kort lontje, sociaal.
Trots: Finch is een extreem trots katertje. Hij heeft het goed getroffen in zijn leven: hij komt uit een goed gezin, hij is sterk en knap, en dit weet hij heel erg goed. Als je hem dan ook in twijfel trekt, is hij snel boos op je. Ook laat hij graag merken hoe erg het hem allemaal mee zit: hij is een echt opscheppertje.
Onverschrokken: Finn is nergens, maar dan ook nergens bang voor. Hij doet altijd heel erg stoer, maar dit is niet gespeeld: hij vindt werkelijk niks eng. Hij leeft namelijk met het idee dat hem en zijn dierbaren eigenlijk niets kan overkomen, en dat pijn en verdriet iets is uit verhalen van Elders die de kittens bang willen maken.
Optimistisch: Doordat hij, zeker als kitten, zo vrij en onbezorgd is staat hij altijd heel positief in het leven. Hij ziet nergens iets slechts in, en maakt van elke situatie wel iets leuks. Hij zal elke uitdaging aannemen, en altijd in zijn voor een lolletje.
Pushend: Doordat Finchkit zelf geen angst kent, begrijp hij de angsten van anderen eigenlijk niet. Hierdoor heeft hij heel snel de neiging om anderen te pushen om iets te doen, en hun angsten te overwinnen. Hij is ook best wel overtuigend, omdat hij zelf ook echt gelooft dat alles wel kan lukken, zolang je het maar probeert en doorzet.
Zelfverzekerd: Dit katertje is zich heel erg goed bewust van de privileges waarmee hij is geboren, en daardoor heeft hij altijd een zeer zelfverzekerde uitstraling. Sommigen vinden hem zelf arrogant, maar daar denkt hij zelf heel anders over: hij weet gewoon wat hij heeft, en daar is volgens hem niets mis mee.
Zorgzaam: Tegenover zijn dierbaren is hij heel erg beschermend, zoals bijvoorbeeld zijn moeder en zusjes. Als je aan hen wilt komen, moet je eerst langs hem. Hij zal zijn zusjes of jongere vriendinnetjes altijd zien als lieve poesjes die bescherming nodig hebben, en hij is soms echt het toonbeeld van een "protective brother".
IJdel: Door zijn trots en zelfverzekerdheid heeft Finn een soort standaard verwachtingen van anderen maar ook zichzelf. Hij vindt het belangrijk om aan de verwachtingen te voldoen, of zelfs beter te zijn. Hierdoor wil hij er altijd piekfijn uit zien, en vindt hij anderen soms minder dan hemzelf. Hij is dus tegen sommigen ook best wel een pestkop.
Kort lontje: Er zijn een paar dingen waarop je deze kitten heel erg kan pakken, zoals zijn familie of zijn prestaties. Als iemand hem beledigt zal hij heel erg snel boos worden, omdat hij het gevoel heeft dat hij zijn eer moet verdedigen. Ook kan hij er slecht tegen als hij wordt rond gecommandeerd, en al helemaal als hij met een groep is heeft hij best wel een grote bek naar ouderen. Dit kan soms nog wel eens een probleem vormen, zeker zodra hij Apprentice zal worden.
Sociaal: Tot slot is Finchkit ook nog eens ongelooflijk sociaal aangelegd. Hij kan goed met anderen omgaan, en weet vaak goed wat hij moet zeggen. Hierdoor maakt hij snel en veel vriendjes, en is hij ook best wel populair onder zijn leeftijdgenootjes.
Houdt van: Zijn familie, gezelligheid, zichzelf bewijzen, uitdagingen.
Angsten: Niks
Haat: Bazige types, beledigd worden

{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 2ui9g2b

Naam: Dieuw
Leeftijd: 15
Ervaring: zo'n 3,5 jaar, als je de inactieve periodes niet meetelt.
Motivatie: Pfoe, oke dan. Het idee van Finchkit is eigenlijk al een tijdje geleden ontstaan in mijn hoofd. Niet dat ik meteen een heel bijzonder, uitgewerkt idee had: ik wilde gewoon een nieuwe kitten, ik vond Finch wel leuk klinken en ik wilde hem een compleet anders karakter geven dan Ember. Dus vormde zich een concept in mijn hoofd, van een best wel standaard katertje: trots, sociaal, potentievol. Het enige wat ik nog nodig had was eigenlijk een excuus, en gelegenheid. Toen ik voor het eerst van die nestje hoorde was ik eigenlijk niet van plan om me aan te melden. Ik ben met Ember namelijk al best wel verbonden met dit nestje, en ik vind het heel moeilijk om familie van mijn eigen account te spelen. Ook wilde ik eigenlijk een kitten in een andere clan, voor de afwisseling. Maar iedere keer zag ik hier weer nieuwe leuke aanmeldingen verschijnen, en iedere keer kreeg ik weer de kriebels om dit accountje uit te werken. Uiteindelijk besloot ik het gewoon te doen, en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad.
Zoals ik al eerder zei, Finn begon eigenlijk als een concept. Ik wilde eigenlijk een heel simpel karakter maken, zodat ik veel mogelijkheden had om hem in de RPG te laten groeien. Maar toen ik eenmaal bezig was met schrijven, begon hij echt te groeien. Ik wilde zijn karakter gebalanceerd maken, niet perfect, maar ook niet een heel kwaadaardig of falend in alles, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus iedere keer als ik bezig was met het omschrijven van een karaktertrek, verzon ik er weer een nieuwe bij die ik dan moest balanceren met weer een nieuwe eigenschap. Dit is de voornaamste reden waarom ik Finch zo leuk vind: hij is echt stapsgewijs ontstaan, en nog steeds heb ik het idee dat ik heel veel mogelijkheden met hem heb en ook veel inspiratie met hem zal hebben.
Daarbij wil ik toch nog even zeggen dat ik jullie alle twee echt super leuke persoontjes vind, en dat ik Lurking en Rough ook echt leuk vind om mee te RP'en. Met allebei heb ik topics gehad die ik altijd heel erg leuk vond, en ook hun topics samen waren echt suuuper adorable waardoor ik me eigenlijk wel gewoon moest aanmelden <3
Nou, anyway, heel veel succes iedereen, en ik hoop oprecht dat Finchkit gekozen wordt!

------------------------------------
All you gotta do is believe.



Laatst aangepast door Emberspark op ma 31 okt 2016 - 16:14; in totaal 11 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 18:57


De deadline is bekend!

Op vrijdag 4 november sluiten we de aanmeldingen! Dit geeft jullie nog 10 dagen om aan jullie aanmelding te werken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 19:15

Lurkingshade schreef:

De deadline is bekend!

Op vrijdag 4 november sluiten we de aanmeldingen! Dit geeft jullie nog 10 dagen om aan jullie aanmelding te werken!

Okkey! Fijn dat we het alvast weten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 okt 2016 - 19:21

Ooh wat zijn jullie toch schatjes c:

Nonoo ik ga de keuze missen want ik ben dan in het vier-landen-punt (Nederland, Duitsland, België)
Maar ik zal zeker op mijn telefoon een kijkje nemen c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 9:14

Chivypaw schreef:
Ooh wat zijn jullie toch schatjes c:

Nonoo ik ga de keuze missen want ik ben dan in het vier-landen-punt (Nederland, Duitsland, België)
Maar ik zal zeker op mijn telefoon een kijkje nemen c;

Jammer dat je de keuze gaat missen! Maar veel plezier in Nederland, Duitsland en België!
Ik ben ook hele benieuwd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 15:41

Oeh, spannend!
Ik kan niet wachten <'3
Veel succes met kiezen hehe ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Willowpaw*
Member
{KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 DPKsfdL
Jara
71
Actief
"When you've lost everything, all you have left is character"

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Willowpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {KittenSearch!} The family gets bigger!   {KittenSearch!} The family gets bigger! - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 15:43

Ik moet alleen nog een signature en pf toevoegen, en dan ben ik klaar ^o^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{KittenSearch!} The family gets bigger!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: