Even een momentje nemen...



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Even een momentje nemen...

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistgaze
Elder
Even een momentje nemen... 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 22:34

Ik wil toch wel eventjes mijn hart luchten. Ik weet dat dit ook gewoon in het positiviteitstopic had gekund, maar ik vond dit een iets betere plek hiervoor. Ik ben ook helemaal niet uit op een discussie! Ik wil gewoon een opmerking maken!

Het valt me op dat er soms een beetje vergeten wordt wat er achter de schermen allemaal gebeurd om Warrior Cats allemaal draaiende te houden. En dat is geen verwijt naar wie dan ook! Want ik wil gewoon weer eventjes helpen herinneren wat er allemaal gebeurd, want als oud moderator van Wolf Story weet ik hoe zwaar het is om een site met heel veel actieve leden draaide te houden en te zorgen dat iedereen zijn plekje heeft en zich fijn voelt hier! Dingen moeten gewoon allemaal bespreekbaar gemaakt kunnen worden!

Maar soms dan zie ik mensen reageren: "Oh de naam van mijn kat is nog niet veranderd", "Oh deze activiteit is nog niet gemaakt" en dat snap ik wel! Je wilt graag RPG'en en dan wel met de leuke nieuwe evenementen in de RPG en met de juiste naam van je kat. Maar vergeet niet dat er achter katten als Firedance, Butterstar, Tallshadow, Silverstar, Creamyfrost of Bluewisp echte mensen zitten! Echte mensen met allemaal hun eigen schema's, eigen school rooster, eigen werk buiten Warrior Cats of misschien stage's van 9 tot 5! En dat zijn lange dagen om te maken doordeweeks, ik heb het ook gedaan. En als je dan thuis komt denk je niet meteen "Oh ja! Ik moet nog de namen van de nieuwe apprentices veranderen" of "Oh! Ik moet nog een ceremonie typen!". Soms denken ze eerst aan huiswerk, hun eigen vrije tijd of misschien wel slapen omdat ze zo moe zijn door de hele dag druk werken!

En ik weet het, ik weet het omdat ik met Mistgaze (omdat ze Med. cat is) een klein kijkje in de keuken kan nemen. Geloof me als ik zeg dat het hele team van Warrior Cats (en dat is inclusief alle Medicine cats (apprentices), Leaders en Deputys!!!) druk en hard werkt om jullie het allemaal zo leuk mogelijk te maken. De verhaallijnen, events en weerswisselingen moeten ook allemaal verzonnen en gemaakt worden. En dan zijn er misschien kleine dingetjes zoals het aanpassen van de widgets met de juiste seizoenen of de huidige status van de clans bijwerken, maar ze moeten wel gebeuren!

En soms gebeuren er dingen waardoor het er eventjes tussen in schiet, iemand iets vergeet of dat er iets mis gaat. Wordt dan alsjeblieft niet boos op het team wat klaar staat om je te helpen en te begeleiden in de RPG (en soms zelfs daarbuiten!) want ze doen echt hun stinkende best allemaal! Daarom een dikke vette shout out naar Maaike, Wazoula, Michelle, Emma, Julia en Sanne dat jullie het allemaal voor elkaar krijgen elke keer! (En natuurlijk niet te vergeten alle clanleaders, deputy's en medicine cats! Ze denken allemaal mee!)


En als jij nou zelf een goed idee hebt om dingetjes te veranderen of iets leuks te doen, aarzel dan niet om een topic aan te maken en je idee te presenteren! Geloof me, iedere beetjes helpen en we kunnen allemaal een beetje doen om de RPG leuk te maken!


- Kiki out! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Even een momentje nemen... PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimewo 26 okt 2016 - 22:51

Hier moet ik wel eventjes amen op zeggen. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Even een momentje nemen... 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 8:05

Wat lief :3 !
Terug naar boven Ga naar beneden
Tornado
Member
Even een momentje nemen... Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 9:25

Dat heeft me wel even de ogen ge-opent. Niet dat het me echt ooit heeft geërgerd als de moderators het eventjes vergeten. Maar zoiets zie je niet vaak. Je hebt het goed voorgelezen, Kiki Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Even een momentje nemen... Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 16:13

Ik ben het hier honderd percent mee eens <3
Jullie doen het allemaal geweldig! Ik snap het dan ook helemaal als je eens iets vergeet, ik erger me daar niet aan. (ik weet dat ik het in hun plaats ook niet altijd meteen zou doen)
Goed dat je der even de aandacht op richt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornfang
Member
Even een momentje nemen... Moon_icon_by_plasticumbrella-d36pmmy
Freedje
531
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thornfang
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimedo 27 okt 2016 - 17:22

+1!!!!! Heel mooi geschreven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Even een momentje nemen... R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 10:41

<3 <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Even een momentje nemen... 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 12:06

Top geschreven!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Even een momentje nemen... KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 13:07

Geweldig dat je dit opbrengt! Ik denk dat het nie beter kon gezegd worden <3
Volledig mee eens <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Even een momentje nemen... 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 15:01

Helemaal mee eens <'3 preachhh
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenway
Member
Even een momentje nemen... 1zc1ptu
N y n
69
Actief
Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need

CAT'S PROFILE
Age: My mother put me on this terrible earth around 24 moons ago
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Kenway
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimevr 28 okt 2016 - 16:30

Mooi geschreven! Ben er zeker mee eens <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkheart
Member
Even een momentje nemen... A85bb6382a646d1f821123375f898d84--funny-pets-so-funny
(っ ◔◡◔) っ
1
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 2 years
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Darkheart
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimedo 24 mei 2018 - 19:27

Super mooi geschreven <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Skyteller
Endless Hunting
Even een momentje nemen... ZdsroR0
WazBeer
438
Actief
"Many of the truths we cling to depend greatly on our own point of view."

CAT'S PROFILE
Age: 75 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Skyteller
BerichtOnderwerp: Re: Even een momentje nemen...   Even een momentje nemen... Icon_minitimedo 24 mei 2018 - 19:49

Darkhearth schreef:
Super mooi geschreven <3
Gelieve geen oude topics op te halen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Even een momentje nemen...
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Discussion-
Ga naar: