What to do



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What to do

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Routnose
Catministrator
What to do BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: What to do   What to do Icon_minitimedo 3 nov 2016 - 18:37

Twijfelend bleef de poes staan, plots niet meer zo zeker van haar zaak. Ze had dan wel de hele weg afgelegd naar Four Trees nu, volledig zeker van haar zaak, maar nu ze hier zo stond aan de grens was alles een stuk minder zeker. Wat als de Thunderclanners het toch niet toe zouden staan? De poes was namelijk opzoek naar kattenkruid en de makkelijkste manier om dat te gaan halen was om door het Thunderclan territorium naar de Twoleg place te gaan. Nu zou ze vrije doorgang hebben door haar nieuwe rang en Thunderclan had op het moment niets tegen hen... Maar de Gathering was nog niet geweest, dus zou niemand weten dat zij nu apprentice was en Routpaw stond nu niet bepaald te trappelen om aangevallen te worden. Dus bleef ze twijfelend aan de grens staan.

-Snowpaw eerst c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
What to do Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimevr 4 nov 2016 - 9:13

Alsof ze een energieboost had gehad, huppelde Snowpaw door het bos. Ja, ze was misschien iet wat druk, maar slecht was ze niet. Misschien wat naïef, en ongelovelijk nieuwsgierig. En ontzettend druk. Alsof ze een enorme stuiterbal was sprong ze af en toe op een hoop bladeren, om vervolgens door de bladerhoop te zakken. En steeds meer bladeren hadden zich toegevoegd aan de bende in haar vacht. Ze genoot er echt van, dat was duidelijk te zien. Haar normaal witte vacht begon al een bruin kleurtje te krijgen, maar dat deerde Snowpaw niet. Ze ging maar door, en door, en door, tot dat ze uiteindelijk zich besefte dat ze nog een hele weg terug moest. Ze was inmiddels al redelijk dicht bij de Fourtrees. Plots stond ze stil. Ze rook windclan. Direct kwam er een vrolijke grijns op haar gezicht. "Wie is daar?" miauwde ze vriendelijk. Eindelijk iemand waar ze mee kon kletsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
What to do BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimeza 5 nov 2016 - 17:20

"Wie is daar?"De jonge poes maakte een sprongetje van schrik toen een stel vriendelijk gesproken woorden haar uit haar gedachtes haalden. Geschrokken keek ze om zich heen, om in de prachtige blauwe ogen van een Thunderclanner te kijken. Het was een jonge poes, waarschijnlijk haar leeftijd met een vriendelijke vacht en een witte vacht die bruin was van viezigheid "Eh, h-hoi!"Stamelde ze wat nerveus, waarna ze haar blik snel afwendde. "Mijn, eh, mijn naam is Routpaw." voegde ze er aan toe, niet precies wetend hoe ze anders een gesprek moest beginnen. De poes leek vriendelijk, maar schijn kon bedriegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
What to do Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimezo 6 nov 2016 - 13:27

Met een scheve grijns keek Snow naar de andere apprentice. Ze deed haar denken aan haar zus, Redpaw. Die stotterde en stamelde ook altijd tijdens hun gesprekken. "Ik ben Snowpaw!" miauwde ze vrolijk, terwijl ze schaapachtig naar haar vieze vacht keek. Bij de gedachte het straks schoon te maken vertrok haar glimlach even naar een grimas. Gatver, dáár had ze nou echt geen zin in. Ze zag dat de ander redelijk nerveus was om iets. En ze stond ook nog eens verdacht dicht bij de grens. "Uhm. Je weet dat je redelijk dicht bij de grens staat?" miauwde ze iet wat onzeker. Ze wilde Routpaw niet afschrikken, maar het was niet echt de bedoeling dat je grenzen overschreed, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
What to do BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 22:46

"Ik ben Snowpaw!" klonk de poes vrolijk met een schaapachtige glimlach op haar gelaat. Ze leek zich niets aan te trekken van de vijandigheid die normaal tussen verschillende clans aanwezig was en haar vrolijkheid, hoewel deze misschien wat naïef was, had iets aanstekends. Routpaw glimlachte dan ook hartelijk, al was het nog steeds nerveus, terug. "Uhm. Je weet dat je redelijk dicht bij de grens staat?" De poes keek meteen naar haar poten en deed een paar stappen terug, alsof ze zich dat nu pas besefte. Routpaw wiebelde even wat ongemakkelijk met haar oren, opzoek naar de juiste woorden. "Uhm, ja, nou, kijk. Het zit zo; ik, eh, ik ben zeg maar de medicine cat apprentice van, eh, van Windclan." Een nerveus glimlachje verscheen voor een enkele seconde op haar gelaat. "En ik wilde, zeg maar, wat kattenkruid gaan halen... En de makkelijkste weg is door jullie t-territorium." De poes slikte. "Maar als ik tot last ben ben ik zo weer weg!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
What to do Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimevr 11 nov 2016 - 18:19

Toen Routpaw alles uitgelegd had, was het voor Snow wel duidelijk genoeg. Natuurlijk mocht de medicine cat apprentice door hun territorium om kattenkruid te zoeken! "Oooh, dat begrijp ik hoor." mompelde ze. Daarna keek ze de ander vriendelijk aan. "Natuurlijk mag je door ons territorium reizen!" sprak ze. Ze wiebelde van haar ene poot naar de ander. "Ehm, zal ik je anders naar de plek waar het kattenkruid zich bevind brengen? Straks raak je nog verdwaald." miauwde ze wat onzeker. Ze wist niet zo goed of ze nou medicine cats wel of niet mocht helpen. Dat was haar nooit duidelijk uitgelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
What to do BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 16:52

"Oooh, dat begrijp ik hoor." mompelde de poes vriendelijk."Natuurlijk mag je door ons territorium reizen!" Routpaw haalde opgelucht adem en knipperde dankbaar. Thunderclan was best een oké clan. Zowel Jaypaw, als Rousepaw als deze poes leken haar allemaal erg vriendelijk. Waarom was Everstar toch zo vijandig opgesteld tegenover alle anderen..? De poes leek wat ongemakkelijk en vragend keek Routpaw haar leeftijdsgenoot aan. "Ehm, zal ik je anders naar de plek waar het kattenkruid zich bevind brengen? Straks raak je nog verdwaald." Haar ogen schoten overeind. "O-oh! Dat zou geweldig zijn, bedankt."Miauwde ze ietwat overrompeld door de vriendelijkheid van de witte poes. "Ehm, zolang ik niet jaag is, eh, is het oké."Probeerde ze de poes gerust te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
What to do Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimeza 19 nov 2016 - 12:37

"O-oh! Dat zou geweldig zijn, bedankt." miauwde Routpaw. Snowpaw straalde weer als een zonnetje, aangezien ze eindelijk wat te doen had. En bovendien kon ze een medicine cat apprentice helpen, wie wilde dat nou niet! "Ehm, zolang ik niet jaag is, eh, is het oké." ging de ander verder, waarop Snowpaw vriendelijk glimlachte. "Oké! Volg mij maar!" miauwde ze vrolijk, om vervolgens zich om te draaien. Alsof ze een profesional was keek ze van links, naar rechts. "Kattenkruid is.. die kant op!" En terwijl ze dat zei begon ze naar rechts te lopen. Expeditie Kattenkruid ging van start!

- omg? ik had jouw post helemaal over het hoofd gezien sorry!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
What to do BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimeza 19 nov 2016 - 19:26

Snowpaw nam haar woorden als zoete koek aan, waarop ze vriendelijk glimlachte. "Oké! Volg mij maar!"klonk de stem van de mooie, witte poes vrolijk, waarna ze zich omdraaide en heen en weer keek. Routpaw zette zich overeind en volgde Snowpaw goed gehumeurd. "Kattenkruid is.. die kant op!" de poes begon naar rechts te lopen en Routpaw volgde haar goed gehumeurd. "Nogmaals bedankt, Snowpaw, ik zou niet weten wat ik anders had moeten doen." ze lachte wat nerveus.


-no problem <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
What to do Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 18:18

Hoewel Snowpaw zelfverzekerd naar rechts begon te lopen, wist ze eigenlijk niet zo goed waar de kattenkruid zich bevond. Maar, mochten ze het niet vinden, konden ze toch ook nog altijd naar het kamp om het aan Mistgaze te vragen, niet waar? "Nogmaals bedankt, Snowpaw, ik zou niet weten wat ik anders had moeten doen." hoorde ze de medicine cat apprentice achter haar zeggen. Snowpaw grijnsde van oor tot oor. Ze had heus wel eens een klusje gedaan voor Mistgaze, maar eigenlijk had ze nog nooit een andere medicine cat geholpen. En ze hielp nou eenmaal graag. "En, wat leer je eigenlijk allemaal als medicine cat?" Snowpaw keek even achterom, met enigzins nieuwsgierigheid in d'r ogen. De belofte die ze, toen ze apprentice werd, maakte, gold nog steeds. Ze wilde alles, alles, weten. Van groot naar klein, stom of leuk, zélfs dingen die ze eigenlijk niet hoorde te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
What to do BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: What to do   What to do Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 18:43

Gingen ze wel de goede kant op? Routpaw keek even twijfelachtig om zich heen, maar Snowpaw leek zeker van haar zaak te zijn en gezien Snowpaw thusi was in dit gebied volgde Routpaw haar braafjes. "En, wat leer je eigenlijk allemaal als medicine cat?" Vroeg de poes toen ze even een haar achterwaards aankeek. "Eh," stotterde de poes, oogcontact vermijdend. "Nouja, eh, heel veel," ze greens wat nerveus naar de poes maar wist dat ze de vraag zo leek te vermijden. Dus ontmoette ze de blauwe ogen van Snowpaw en sprak verder. "over kruiden natuurlijk, dat vooral. Je leert al hun werkingen, hoe je ze toe moet passen en waar en wanneer je ze kan vinden. Maar ook over hoe je conflicten oplost enzo." Naarmate ze verder sprak leek haar stem meer kracht te krijgen, ze was echt blij met wat ze deed. "En je gaat leren de prophecies van Starclan te verstaan.. Tenminste, als alles goed is." Ze slikte en keek weer voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What to do
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: