Wanderes



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wanderes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shallow
Member
Wanderes Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Wanderes   Wanderes Icon_minitimema 7 nov 2016 - 19:22



We could fail, we could fall, we could flatline
Bet it all, roll the dice, it could backfire
Hide the key, play it safe, till it’s over
Don’t make me say it again
S H A L L O W
Met wijdopen ogen keek ze rond, hier waren de bomen veel groter dan verwacht! Dit was het enige wat de kattin voor hoopte toen ze net nog vers en energiek haar kleine holletje uitkroop. Hoe verder ze liep, hoe meer ze ontdekte. En dat ontwikkelde haar nieuwsgierige persoonlijkheid alsmaar meer en meer. Ze zag altijd het positieve in het leven. Er was altijd ergens een oplossing voor, anders bestond het niet, volgens haar dan.
Vandaag was dus ook het geval, ondanks dat de vogels laag vlogen en het zwaar bewolkt was met her en der nog wat mist, ze kon het niet helpen dan weer blij een liedje neuriën en rondhuppelen. Misschien kon ze een vriend maken!

+Brat first


Wanderes 2gxnp75Wanderes Z0ZImY9Wanderes 10pvxmw

Wanderes VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Wanderes QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimema 7 nov 2016 - 19:38

De poes werd uit haar gedachtes gehaald; door een van het meest irritante geluidjes dat ze ooit had gehoord. Haar kop ging met een ruk opzij, die durfde haar zo te storen? Brat's blauwe ogen vielen op een klein mismakend gestalte, een jonge poes 4 a 5 manen ongeveer? Waarom...waarom was ze verdomd vrolijk? er was niks om vrolijk om te zijn; er heerste een droogte, de winter kwam er aan. En nog veel meer, hoezo was ze blij? 'Jij daar' siste de grote poes terwijl ze op de jongere kattin afstapte, ze toorde over de andere poes heen. Brat sloeg even wild met haar dikke staart terwijl ze de rouge strak aankeek. 'Mag ik vragen waarom je zo blij bent?" de stem van de poes klonk totaal niet vriendelijk; eerder dreigend alsof ze elk moment van plan was om de andere poes aan te vallen. Wat ze misshien ook wel van plan was...



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wanderes Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimema 7 nov 2016 - 20:36



We could fail, we could fall, we could flatline
Bet it all, roll the dice, it could backfire
Hide the key, play it safe, till it’s over
Don’t make me say it again
S H A L L O W
Te verdiept in de omgeving merkte het kleine poesje de rode kattin helemaal niet op. Vandaar dat ze voor eventjes van schok ineenkromp bij het horen van haar stem. 'Jij daar' Hoorde ze haar sissen. Had ze iets fouts gedaan? Alsof ze betrapt was keek ze omhoog, recht in de cyaanblauwe ogen. Wat waren ze mooi. Meteen begon Shallow weer te glimlachen. 'Mag ik vragen waarom je zo blij bent?" Vroeg ze, de kitten negeerde haar dreigende stem totaal en deed een stap naar voren. "Waarom zou ik niet blij zijn?" Giechelde ze. Ze had geen echte reden om te mokken over de kou, of wat er haar ook te wachten stond. Nog niet tenminste.


Wanderes 2gxnp75Wanderes Z0ZImY9Wanderes 10pvxmw

Wanderes VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Wanderes QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimema 7 nov 2016 - 22:59

. "Waarom zou ik niet blij zijn?" Giechelde ze. Terwijl ze dichter bij kwam. Brat bleef rustig staan terwijl ze de poes afkeurend aankeek, tsk tsk de poes had blijkbaar geen idee wat haar te wachten stond. 'Zo naïef' mompelde de grote rode poes terwijl ze zachtjes begon te zuchten. Ze kon er niet tegen, die 'innocents' de wereld was geen vrolijke wereld; eerder een hell waar het ieder voor zich was. Iets wat deze jonge poes duidelijk nog te leren had. 'Ben je hier helemaal alleen?" vroeg toen aan de rouge, als ze ene familie had zou ze het wel kunnen overleven de aan komende winter. 'En wat is je naam eigenlijk kleine?' Brat gaf geen emotie weer in haar stem, het maakte haar eigenlijk niet zoveel uit. Ze had gewoon niks beters te doen.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wanderes Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 15:25



We could fail, we could fall, we could flatline
Bet it all, roll the dice, it could backfire
Hide the key, play it safe, till it’s over
Don’t make me say it again
S H A L L O W
'Zo naïef' hoorde ze net de rode poes mompelen. Waardoor ze wat breder moest glimlachen. Ze nam aan dat dat iets goeds was en dat een andere kat dat zei was veel leuker, fijn dat ze het dan opmerkten dat de kitten geen ruzie wou zoeken. 'Ben je hier helemaal alleen?" Vroeg ze daarna. Shallow knikte. "Jawel, maar ik kan prima voor mezelf zorgen!" Piepte ze enthousiast terwijl ze weer energiek haar borst voorruit zette. Helemaal zelfverzekerd van haar zaak. 'En wat is je naam eigenlijk kleine?' Ze keek weer naar de ogen van de kat tegenover gaan. "De naam is Shallow." Miauwde ze met nogsteeds diezelfde glimlach op haar gelaat geplakt. "Wat is jouw naam?" Weer zette ze een stap naar voren terwijl ze recht omhoog in de cyaanblauwe ogen keek van de nog-onbekende kattin.


Wanderes 2gxnp75Wanderes Z0ZImY9Wanderes 10pvxmw

Wanderes VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Wanderes QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimedi 8 nov 2016 - 21:25

"Jawel, maar ik kan prima voor mezelf zorgen!" piepte de jongere kattin enthousiast. Brat schudde even met haar kop maar begon toen te grijzen. 'Niet in deze wereld' klonk haar stem iets wat duivels, ze vond het ergens wel grappig. Dat dit mormel nou werkelijk dat ze het alleen zou redden? tsk tsk ze had nog veel te leren. Vervolgens stelde rouge zich voor als 'Shallow' hpmf aparte naam ze had eerder iets als; Rainbow or rosie verwacht voor het poesje maar oke. . "Wat is jouw naam?" vroeg de poes toen terwijl ze weer een stap dichter bij kwam. Brat keek naar het poesje nee en snoof. 'Brat' bromde ze enkel, op een koude en killen stem. Ze had die naam gekregen en altijd bij haar gedragen, ook al was ze er niet blij mee; ze leerde er mee te leven en zelfs met trost te dragen.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wanderes Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimewo 9 nov 2016 - 19:20



We could fail, we could fall, we could flatline
Bet it all, roll the dice, it could backfire
Hide the key, play it safe, till it’s over
Don’t make me say it again
S H A L L O W
De rode poes schudde voor kort haar kop en greens. 'Niet in deze wereld' Was haar antwoord nadat het grijze poesje haar wijs probeerde te maken dat ze het best in haar eentje overleven kon. Toch dwong haar koppige karakter haar mond open. "Jawel!" Miauwde ze. "Ik leef nogsteeds en ik wordt ouder dus ik kan het prima alleen." Ze glimlachte trots op wat ze zonet zei. De rode kat stelde zich voor als 'Brat' wat niet zo aardig klonk. Wat Shallow wist was dat het een slecht woord was. En dat je het niet zomaar uit mocht spugen.  "Maar, waarom heet je zo?" Ze kantelde haar kop een beetje. "Ik vind je anders erg aardig, hoor." Shallow keek haar weer aan en zat neer.


Wanderes 2gxnp75Wanderes Z0ZImY9Wanderes 10pvxmw

Wanderes VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Wanderes QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimewo 9 nov 2016 - 19:36

De jongere poes vertelde haar dat ze het prima alleen kon redden, met haar leven als bewijs. De rode poes rolde met haar ogen, gewoon beginners geluk. Ze had wel vaker rogues als zij gezien; dachten dat ze de wereld aankonden maar werden altijd dood terug gevonden. Sush a shame. Vervolgens vroeg de poes waarom ze 'Brat heette' en dat...ze haar wel aardig vond? De ogen van de grote rode kattin werden even groot, aardig? zij? tsk ze had blijkbaar echt geen idee wie ze nou voorzich had he? Brat draaide even met haar oren en versmalde haar ogen 'Ik ben niet aardig' siste ze 'Ik ben een gevreesde en sterke bloodclan member' de poes betwijfelde wel of de rouge wist wat Bloodclan was; maar daar zou ze snel genoeg achter komen. 'Maar genoeg over mij; waarom ben je helemaal alleen? hadden je ouders je gedumpt omdat je 'prima voor je zelf kan zorgen?' de rode poes had een bespottende toon in haar stem. Nee; ze was niet 'aardig'.



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wanderes Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimewo 9 nov 2016 - 19:45



We could fail, we could fall, we could flatline
Bet it all, roll the dice, it could backfire
Hide the key, play it safe, till it’s over
Don’t make me say it again
S H A L L O W
De reactie van de poes leken Shallow zelf wat te verrassen. 'Ik ben niet aardig' Haar verschillende-gekleurde ogen keken haar nogsteeds aan. 'Ik ben een gevreesde en sterke bloodclan member' BloodClan? Was dat een soort gang van katten? Ze focuste zich nu op de halsband van de poes. Waar tanden aan zaten. Dat waren zeker geen tanden van vijanden, he? Oké, note to self, nooit BloodClan joinen. Als dat tenminste betekende dat ze anderen pijn moest doen. En dat wou ze echter niet. Ondanks dat er kans was dat de tanden van de grijze kitten er ook bij konden komen schudde Shallow haar kop voor eventjes. "Ik vind jou in ieder geval erg aardig." Ze snorde zachtjes terwijl ze opstond en de poot van Brat knuffelde. "Aardig poesje." Giechelde ze met gesloten ogen. 'Maar genoeg over mij; waarom ben je helemaal alleen? hadden je ouders je gedumpt omdat je 'prima voor je zelf kan zorgen?' Ze opende haar blauw-groene ogen weer en keek terug naar de kat. "Ik weet het eigenlijk niet, ik ben alleen zolang ik me kan herinneren." Ze hield haar schouders op alsof het haar niet boeide. Maar aan haar kleine stem kon je horen dat ze er niet totaal mee eens was om achter gelaten te worden. Ze had nooit echt erbij stilgestaan dat ze ooit haar ouders nodig zal moeten hebben. Toch vond ze dat ze voor zichzelf kon zorgen, met ouders of niet. En tijd om ervoor te treuren had ze niet, want dat zou niets helpen. Als reactie knuffelde ze de poot van de rode tabby wat meer steviger, op zoek naar wat ondersteunende warmte. Ze was nog nooit zo dicht bij een kat gekomen. En wie zou nou denken dat ze een knuffel nodig had van een 'onaardig Bloedkatje'.


Wanderes 2gxnp75Wanderes Z0ZImY9Wanderes 10pvxmw

Wanderes VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Wanderes QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 20:59

Nu ging de poes echt te ver, haar navie opmerkingen kon ze nog aan. Maar je raakte haar niet aan, nooit. Dus toen de poes met haar kop tegen haar poten aan 'knuffelen' knapte er iets in de rode poes, ver over de streep. Haar scherpe nagels schoten uit haar hulzen en boorde in de grond terwijl de poes met haar ene vrij poot de kleine hoofd van de poes van haar poot weg probeerde te drukken. En probeerde ze vervolgens haar snoet in de vieze modder te duwen, precies wat ze ook was. Een minderwaardig stuk vrete, die onder haar stond haar tijd niet waardig. Haar blauwe ogen keken minachtend naar de poes onder haar, 'Laat ik het nog heel even voor de duidelijkheid zeggen; ik ben niet aardig' klonk haar stem emotieloos. Als deze poes niet oppaste zou ze hier en nu haar einde ontmoeten, Brat was hier niet van gediend. Je raakte haar niet zomaar aan, en al helemaal niet voor een; knuffel. De poes probeerde met haar nagels in het kleine hoofdje van de jongere poes te drukken. 'Begrepen?" siste de poes toen dreigend.

im so sorry ;'')



THERE ARE THINGS OUT THERE THAT YOUR LITTLE MINDS WILL NEVER COMPREHEND
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Wanderes Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Wanderes   Wanderes Icon_minitimedo 10 nov 2016 - 21:24



We could fail, we could fall, we could flatline
Bet it all, roll the dice, it could backfire
Hide the key, play it safe, till it’s over
Don’t make me say it again
S H A L L O W
De kattin leek haar knuffel niet te waarderen en probeerde haar ruw tegen de grond te drukken. Oi, was ze te snel? Ze kende haar wel amper. Maar ze kenden elkaars namen wel. 'Laat ik het nog heel even voor de duidelijkheid zeggen; ik ben niet aardig. Begrepen?"' Verzekerde Brat haar. Shallow wou haar gelijk geven, maar zo wou ze de rode tabby niet leren kennen. Iedereen had een aardige kant, toch? Alsof er niks gebeurd was stond ze weer op. Het modder van haar vacht afschuddend. "Maar wil je dat dan niet zijn?" Miauwde ze terwijl ze weer terug naar de poes keek. De kitten deed haar best om zo zelfverzekerd mogelijk te klinken. Maar veel zin om weer te rollen in de modder had ze niet. Oké, niet iedereen waardeerde knuffels. Al leek het best ongelofelijk. Nadat ze haar poot geknuffeld had voelde ze zich warm en veilig. En ze besefte een ding.
Dat knuffels één van de beste dingen waren die ze zonet ontdekt had.


Wanderes 2gxnp75Wanderes Z0ZImY9Wanderes 10pvxmw

Wanderes VE3Op2f
Told you so
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wanderes
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: