Algemene Onzin Topic - Pagina 26



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende
Tornado
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Tumblr_inline_ogekyjkriN1smr9mv_500
Empress H
894
Actief
That death awaits,
there’s no debate
so charge and attack
going to hell and back

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tornado
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:04

Ik verveelde me en vond dit plaatje oke XD
Tor loves me for a reason
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:38

Ooh hahaha omg die ava XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:40

Zal ik een aanmelding schrijven voor de ks van Dieuw, of toch die van Sanne...? :'')
Ik heb namelijk nog een kitten in mijn hoofd lmao & die wil ik heel graag uitschrijven (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:51

@Nynke; eh, Dieuw offc :'D Haha nee, je moet zelf maar kijken wat er het best bij past ;p
-
Vandaag komt mijn nieuwe kitten hierheen, Boef <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:52

hahaha, ik ben nu bezig hem helemaal uit te schrijven in word, en dan zal ik het wel zien :'D

& wat leuk!! Ik wil wel foto's zien wanneer hij/zij er is c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:54

Shallow schreef:
GUYS, IK HEB JULLIE HULP NODIG

DIT IS DRINGEND

Spoiler:

tweede!! past beter bij de os
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:55

Snowpaw. schreef:
Zal ik een aanmelding schrijven voor de ks van Dieuw, of toch die van Sanne...? :'')
Ik heb namelijk nog een kitten in mijn hoofd lmao & die wil ik heel graag uitschrijven (a)

Feel the struggel

Oeh wat een leuke naam c: show een foto als hij toegekomen is
Terug naar boven Ga naar beneden
Chawl
Deceased
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 BrokenNaiveEyelashpitviper-size_restricted
Julia
1929
Actief
I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up

CAT'S PROFILE
Age: ✝35 moons✝
Gender: Tomcat ♂
Rank: Member
Chawl
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:56

Deze post altijd zo lekker :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:59

HOI BEEEEER
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 12:59

LOOO <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:02

Dauntrose schreef:
LOOO <3

Daunt is zo pretty he omg
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 22,5 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:02

@Nyn; kittenaanmeldingen maken vind ik altijd zo leuk <3 & sws komen die hoor, wees niet bang :"D

@Beer; thanks, haha <3 & wacht maar, ik ga jullie echt onderspammen met foto's ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:07

ja, dat heb ik dus ook!! & als ik een hele lange, uitgebreide kittenaanmelding maak, krijg ook meteen ontzettend veel inspiratie en dan moet ik die kitten wel maken lmao c': /kijkt naar haar document/
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:10

Nu eten en daarna met Ace en Leopard posten op het drama topic B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dauntrose
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 TOPmIzg
Beertje
1076
Actief
Your kisses
are written in my
mind

♥️

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dauntrose
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:11

Wat voor kittie is het (kleur enzu)

Weet je Dieuw ik vind dat je Stormkit weer actief moet maken c': dat zou me echt super veel plezier doen
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:15

Eindelijk klaar met werk u.u
rest van de dag gwn chillen en lekker posten hoor, god
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:24

Welp dan wil je eens de trein naar huis nemen, beslist de nmbs om de trein tussrn lichtervelde/kortrijk af te schaffen en zit je hier wat te wachteb in gent sint pieters.
oh komaan je had maar 1 halte te stoppeen vanuit lichtervelde. Waarom joch nu zit ik hier alweer in oost-vlaanderen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Age: 24.5 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:25

Indi schreef:
Welp dan wil je eens de trein naar huis nemen, beslist de nmbs om de trein tussrn lichtervelde/kortrijk af te schaffen en zit je hier wat te wachteb in gent sint pieters.
oh komaan je had maar 1 halte te stoppeen vanuit lichtervelde. Waarom joch nu zit ik hier alweer in oost-vlaanderen :')
je kan ook via brugge naar lichtervelde ^^ is wel omrijden, maar als ze nie rijden vanaf die kant vanuit gent is dat snelste optie Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Indi
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 DPKsfdL
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 5 yr
Gender:
Rank:
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:28

Bo, blablabla ik kwam van diksmuide dus is lichterveldw en gent ook dichter. Hoewel gent zal vast op hetzelfde neerkomen aangezien het 20 min vanuit brugge is :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 26 Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 13:29

Hellooow!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 26 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: