Familie gezocht! {Thunderclan}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Familie gezocht! {Thunderclan}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
,Whitekit
Member
Familie gezocht! {Thunderclan} DPKsfdL
Isabelle
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Whitekit
BerichtOnderwerp: Familie gezocht! {Thunderclan}   Familie gezocht! {Thunderclan} Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 16:15

Hey, ik heb besloten om ook weer met dit poesje verder te gaan. Smile
Alleen heeft ze nu een familie nodig. Dus lijk je een beetje op haar en komt er binnenkort en nestje waar je nog kittens voor zoekt? Blijf dan lezen! ^^
Hier is wat informatie over haar:

Naam Whitekit, Whitepaw, Whitesoul (?), Whiteghost (?)
Geslacht: She-cat
Moons: 0
Uiterlijk: Whitekit is een kleine poes. Ze blijft een van de kleinste van de clan. Ze is een langharige Siamees. Haar vacht wil nog wel eens tussen takken blijven hangen.
Ook is de poes stevig gebouwd waardoor ze nog dikker lijkt.
Haar ogen zijn lichtblauw en haar oren, neus, staart en linker voorpoot donker bruin tot zwart.
Innerlijk:Het is een lief poesje. Ze is vriendelijk, hulpvaardig en nieuwsgierig. Soms een beetje té nieuwsgierig en veel katten vinden dat irritant. Ze is wel een kat die het een probleem vindt om de regels te breken. Ook vertrouwd ze iedereen. Ook katten van andere clans. Hiermee kan ze nog wel eens in gevaar lopen.
Ze is vriendelijk, hulpvaardig en nieuwsgierig. Soms een beetje té nieuwsgierig en veel katten vinden dat irritant. Ze is wel een kat die het een probleem vindt om de regels te breken. Ook vertrouwd ze iedereen. Ook katten van andere clans. Hiermee kan ze nog wel eens in gevaar lopen.
Gebrekken/Littekens: -
Overig: x

Angsten/Dislikes:
• Water, ze háát echt water. Al het water. Ook regen enzo. Dan wordt haar vacht heel zwaar en het duurt lang voordat die weer is opgedroogd.
• Katten die boos tegen haar doen. Hier kan ze niet tegen, omdat ze graag door iedereen aardig gevonden wil worden.
• Modder, ook hier wordt haar vacht vies van.
Likes:
• Zonnen
• Slapen
• Naar verhalen over vroeger luisteren
• Spelen
• Zo veel mogelijk informatie te weten komen over iets. Of het nou is over hoe de ceremonie van de Medicine Cat ging, of over wie welke kat wel en niet mag. Dat maakt haar niet uit. Als ze maar zoveel mogelijk te weten komt.

History:

X


Ik hoop dat dit voldoende informatie was. Ik kan altijd nog dingen aanvullen.

Er is geen haast bij het vinden van ouders en/of broers of zussen. Maar ze heeft wel ouders nodig. Het karakter van die katten maakt niet heel veel uit. Maar het zou leuk zijn als ze een beetje op haar ouders lijkt of zij op haar. XP

Ik hoop dat jullie haar wat vinden en dat ik snel met haar kan starten.

Groetjes,
-Isabelle-




Young, Wild & Free

Familie gezocht! {Thunderclan} Z33ly


Laatst aangepast door ,Whitekit op za 12 nov 2016 - 16:55; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
,Whitekit
Member
Familie gezocht! {Thunderclan} DPKsfdL
Isabelle
10
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender: She-cat ♀
Rank:
,Whitekit
BerichtOnderwerp: Re: Familie gezocht! {Thunderclan}   Familie gezocht! {Thunderclan} Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 16:16

Als dat stuk met dat ze haar vacht afknipt niet mag, moeten jullie dat even zeggen dan haal ik dat weg!


Young, Wild & Free

Familie gezocht! {Thunderclan} Z33ly
Terug naar boven Ga naar beneden
Ribcage
Member
Familie gezocht! {Thunderclan} BBTakD.th
Bunny
153
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Ribcage
BerichtOnderwerp: Re: Familie gezocht! {Thunderclan}   Familie gezocht! {Thunderclan} Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 16:31

Ik weet niet zeker of het echt niet mag, maar 1. Hoe 'knipt' ze haar vacht af met een steen en 2. groeit die vacht dan niet gewoon terug? :')


Familie gezocht! {Thunderclan} Rj0H1i8
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
Familie gezocht! {Thunderclan} DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Familie gezocht! {Thunderclan}   Familie gezocht! {Thunderclan} Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 16:35

Ribkit schreef:
Ik weet niet zeker of het echt niet mag, maar 1. Hoe 'knipt' ze haar vacht af met een steen en 2. groeit die vacht dan niet gewoon terug? :')

1. Ik heb het in elk geval al aan een admin gevraagd. Maaruh.. uhm.. Scherpe steen.. vacht die strak wordt getrokken... *tjak*? XP
2. Ja, de kans is groot. Maar misschien gaat ze het bijhouden ofzo.. idk..XP
Thanks voor de vragen! Zo had ik er nog niet overna gedacht!

(Ik ben trouwens ook ,Whitekit)


Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school...

Familie gezocht! {Thunderclan} Moonkitss1
Bedankt voor dit mooie Os'je! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Familie gezocht! {Thunderclan} Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Familie gezocht! {Thunderclan}   Familie gezocht! {Thunderclan} Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 16:51

Vacht afknippen gaat niet. Dat is simpelweg onrealistisch en zou niet lukken op die manier.


Familie gezocht! {Thunderclan} RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonpaw'
Member
Familie gezocht! {Thunderclan} DPKsfdL
Isabelle
111
Actief
What makes you different makes you dangerous.

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Moonpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Familie gezocht! {Thunderclan}   Familie gezocht! {Thunderclan} Icon_minitimeza 12 nov 2016 - 16:53

Okey! Bedankt! Ik pas het aan!


Sorry als ik niet vaak online kom, ik heb het momenteel druk met school...

Familie gezocht! {Thunderclan} Moonkitss1
Bedankt voor dit mooie Os'je! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Familie gezocht! {Thunderclan}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: