Sights and visions, Prophecies and horror



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sights and visions, Prophecies and horror

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lizardpath
Member
Sights and visions, Prophecies and horror R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 16:08


"Decisions for many do not lie in de paws of one."

Deze nacht had Lizardpath bezoek gekregen van een Starclan kat die haar een boodschap had meegegeven. De zwart-witte poes had de boodschap constant in haar kopje herhaald, zodat ze deze zeker niet zou vergeten. Vandaag had ze zich erover ontfermt. Zelfs na lang nadenken en verschillende opties te overwegen, was ze nog nergens geraakt. Beslissingen. Welke beslissingen? Was het iets met Everstar? Misschien dat de leader fouten ging maken of dat de Windclanners niet langer hun leader wouden volgen? Hoe langer ze er over nadacht, hoe minder ze leek te weten. Ze was ondertussen bezig met het nakijken van de kruiden. Nu Leaf-fall was aangebroken, moest ze zien dat ze van alles een kleine voorraad had. Binnenkort waren er verschillende planten en kruiden die zouden verdwijnen door de koude. Beslissingen voor velen, liggen niet in de poten van één iemand. Lizardpath bleef even met een frons staan. Misschien was het wel goed om Routpaw hier ook over in te lichten. Volgens Starclan lag het niet 'in de poten van één iemand'. Dat was misschien zelfs een begin. Lizard draaide zich om naar Routpaw, die ze eerder aan het werk had gezet om aan de andere kant van de den de kruiden al na te kijken. Ze haar dat niet alleen gedaan om alle kruiden na te kijken, maar ook om haar kennis te laten maken met de minder gekende kruiden, kruiden die niet snel te vinden waren in het territorium van Windclan. Er was nu geen andere kat, behalve Quietstep die sliep, in de Medicine cat den dus ze kon er nu wel over beginnen. "Routpaw," zei ze toch zachtjes, om Quietstep er toch niet mee lastig te vallen. Ze wilde niet dat iemand anders afwist van Starclans boodschap, voordat ze zelf wisten wat het betekende.

Enkel Routpaw, andere met toestemming


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Sights and visions, Prophecies and horror Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Sights and visions, Prophecies and horror BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 16:31

Zoals Lizardpath haar verteld had te doen, was Routpaw bezig met het nakijken van de kruiden. De zwart-witte poes was zelf bezig met de meer bekende kruiden, die aan de andere kant van de den lagen. Hier, waar de bruin-witte poes bezig was, lagen kruiden waarvan velen haar onbekend waren. Ze neusde dan ook nieuwsgierig, en voornamelijk voorzichtig, door de kruiden heen en legde ze op nette stapeltjes, zoals haar geleerd was. Als ze de kans had gehad, had ze Lizard waarschijnlijk over ieder individueel kruid gevraagd wat het deed en hoe je het moest toepassen. Echter lag Quietstep, die een goede band had met zowel haar als haar mentor, heerlijk rustig te slapen. Hij verdiende zijn rust, dus hield Routpaw haar mond terwijl ze zich focuste op de kruiden. Ze was bezig met het laatste stapeltje toen een zachte stem haar naam riep. "Routpaw," de poes wiebelde nieuwsgierig met haar oren en legde alles nog even haastig goed, waarna ze op haar tenen naar haar mentor snelde. "Wat is er Lizardpath?" Vroeg ze haar op dezelfde gedempte toon, een vragende blik op de poes gericht.


It is both a blessing and a curse
Sights and visions, Prophecies and horror Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Sights and visions, Prophecies and horror R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimezo 13 nov 2016 - 16:53

Routpaw liep stilletjes naar haar toe nadat ze haar naam had gezegd. "Wat is er Lizardpath?" Zelf had ze over haar vorige ervaringen met Starclan nooit echt gesproken met een andere kat, behalve Everstar één keer, dus ze vond het wat vreemd om het nu wel te delen met iemand. Hoe moest ze het ook precies uitleggen? "Starclan is bij me langsgekomen met een boodschap," zei ze heel direct. Ze wilde niet om de pot draaide, dat duurde alleen maar langer. "Als medicine cat apprentice vind ik dat je evenveel recht hebt als mij om hier vanaf te weten." zei ze en was even stil. "Starclan is wel nogal vaag geweest deze keer, nog vager dan normaal, dus de betekenis van de boodschap is me nog niet duidelijk. Misschien dat jij me er wat mee kan helpen?" Een frisse geest was een meerwaarde. Het was altijd beter om met twee over iets na te denken, omdat iedereen anders dacht dan een ander.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Sights and visions, Prophecies and horror Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Sights and visions, Prophecies and horror BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimeza 19 nov 2016 - 19:23

Toen ze haar mentor's blauwe ogen ontmoette wist ze dat het menens was. "Starclan is bij me langsgekomen met een boodschap," haar adem stokte. De dode katten in de sterrenhemel waren neer gekomen om haar iets te vertellen, wat meestal weinig goeds betekende, voor zover Routpaw wist. De jonge poes zette zich neer en keek bezorgd haar mentor aan."Als medicine cat apprentice vind ik dat je evenveel recht hebt als mij om hier vanaf te weten." Routpaw slikte en knikte op haar woorden, waarna een stilte viel die de poes uiteindelijk zelf weer verbrak. "Starclan is wel nogal vaag geweest deze keer, nog vager dan normaal, dus de betekenis van de boodschap is me nog niet duidelijk. Misschien dat jij me er wat mee kan helpen?" even wiebelde de poes me haar oren. "I-ik hoop het?" Klonk haar stem wat nerveus en haar ogen gleden even door de den waarbij ze kort op Quietsteps figuur bleven hangen. "Wat is de boodschap die ze je hebben verteld?"


It is both a blessing and a curse
Sights and visions, Prophecies and horror Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Sights and visions, Prophecies and horror R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 23:44

"Wat is de boodschap die ze je hebben verteld?" Routpaw richtte zich meteen op haar, waardoor er toch even een glimlach op haar snoetje verscheen. Haar blik ging toch even naar Quiet, waardoor Lizard kort met haar staart zwiepte. "Ik heb hem daarstraks iets gegeven om te slapen, hij zal niet direct wakker worden." mauwde ze met een knikje. Niet dat ze het zo erg zou vinden dat Quiet het hoorde, ze wist dat hij geheimen voor zich kon houden. Ze richtte zich terug tot Routpaw "Decisions for many do not lie in de paws of one." mauwde ze met een kleine frons. Het kon vanalles betekenen. "Mijn eerste gedachte was dat het over Everstar ging, over de clan in het algemeen." mauwde ze en zette zich ondertussen wat gemakkelijker neer. Met die gedachte, was ze ook nog niet direct naar Everstar gedaan, omdat ze niet wist of deze voorspelling in haar nadeel lag of niet. "Maar op één of andere manier is dat te voor de hand liggend. Starclan draaide nogal graag rond de pot en gaf geen perfecte boodschappen mee die je direct snapte.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Sights and visions, Prophecies and horror Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Sights and visions, Prophecies and horror BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimezo 20 nov 2016 - 23:58

Lizardpath volgde haar blik en vertelde dat haar vriend rustig verder zou slapen, gezien ze hem iets daarvoor had gegeven. Routpaw gunde haar een vluchtige glimlach, al was dat niet echt een zorg van haar geweest. Ze vertrouwde Quietstep, hij zou zijn mond niet opentrekken over dergelijke dingen. "Decisions for many do not lie in de paws of one." haar woorden brachten rillingen met zich mee. Routpaw draaide ongemakkelijk met haar oren, wat had dat nu weer te betekenen..? "Mijn eerste gedachte was dat het over Everstar ging, over de clan in het algemeen." Routpaw knikte instemmend, dezelfde frons op haar gelaat. Everstar was degene met de touwtjes in handen in Windclan, toch leek er nog een 'maar' aan te zitten en de jonge poes had gelijk. "Maar op één of andere manier is dat te voor de hand liggend." verward keek ze haar mentor aan en een lange stilte volgde die Routpaw uiteindelijk verbrak door te slikken. "Lizardpath, waarom spreekt Starclan enkel in raadsels?" Vroeg ze met een diepe frons. "Deze prophecy... Het klinkt onheilspellend. Als er katten levens van af hangen, is het dan niet in een bepaalde manier... Wreed om het ons zo lastig te maken?" haar stem was zachtjes en bedeesd, alsof ze bang was dat haar mentor misschien boos zou worden om dergelijke woorden.


It is both a blessing and a curse
Sights and visions, Prophecies and horror Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Sights and visions, Prophecies and horror R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimema 21 nov 2016 - 0:25

Nadat ze de Prophecy vermeld had en haar gedachten erover gezegd had, was haar apprentice een tijdje stil, alsof ze niet wist wat te zeggen. "Lizardpath, waarom spreekt Starclan enkel in raadsels?" Lizardpath trok even met haar oren en keek Routpaw bedenkelijk aan. Ze had nooit anders geweten. Starclan had haar bijna alleen maar raadsels gegeven als ze een boodschap aan haar over wilde brengen. "Ik denk dat ze ons scherp willen houden, aandacht." zei LIazrdpath bedenkelijk, niet zo heel zeker van wat ze zelf zei. "Stel je voor dat ze ons alles netjes voor zouden schotelen, dan zouden we het erg moeilijk hebben als iets of iemand ons in de echte wereld op de proef zou stellen." Dat klonk wel logisch. Ze knikte even bij haar laatste woorden om te laten zien dat ze zeker was van wat ze net gezegd had. "Deze prophecy... Het klinkt onheilspellend. Als er katten levens van af hangen, is het dan niet in een bepaalde manier... Wreed om het ons zo lastig te maken?" Even beet ze twijfelend op haar lip, niet goed wetend wat ze hier op moest zeggen. "Wreed?" mompelde ze met een frons tegen zichzelf. "Ik denk wel dat Starclan weet wat ze doen," mauwde ze zeker, al was de frons op haar nsoet nog steeds niet weg.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Sights and visions, Prophecies and horror Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Sights and visions, Prophecies and horror BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimedo 24 nov 2016 - 21:38

Bij haar vraag trok de poes even met haar zwarte oren. "Ik denk dat ze ons scherp willen houden, aandacht." Sprak de poes bedenkelijk, al vorens ze verder ging. "Stel je voor dat ze ons alles netjes voor zouden schotelen, dan zouden we het erg moeilijk hebben als iets of iemand ons in de echte wereld op de proef zou stellen." Routpaw knikte al even bedenkelijk, maar toch zat haar iets dwars. "Deze prophecy... Het klinkt onheilspellend. Als er katten levens van af hangen, is het dan niet in een bepaalde manier... Wreed om het ons zo lastig te maken?" ze keek haar mentor, die twijfelend op haar lip beet, nerveus aan. "Wreed?" mompelde ze en Routpaw slikte, wetend dat ze de verkeerde woorden had gekozen. "Ik denk wel dat Starclan weet wat ze doen," de frons die zichtbaar bleef op Lizardpath's snoet bezorgde haar en Routpaw wilde zo snel mogelijk het onderwerp veranderen. "Ja... Ja, dat moet wel," vluchtig glimlachte ze naar de poes, waarna ze een poging deed het gesprek weer terug te krijgen op het originele onderwerp. "Decisions for many do not lie in de paws of one." herhaalde ze bedenkelijk, waarna ze met een diepe frons weer in de blauwe ogen van Lizardpath keek. "Het.. Het lijkt inderdaad alsof het over Everstar gaat, gezien zij de touwtjes in poten heeft hier..." Klonk haar stem twijfelend waarna ze zachtjes een zucht slaakte. "Het klinkt alsof één kat teveel macht wilt krijgen of heeft, maar dat zou iedereen kunnen zijn, opzich." Voegde ze er wat verloren aan toe.


It is both a blessing and a curse
Sights and visions, Prophecies and horror Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Sights and visions, Prophecies and horror R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 10:53

"Ja... Ja, dat moet wel," Lizardpath hield haar ogen op haar apprentice gericht, waarna Routpaw de Prophecy nog een keer herhaalde. "Het.. Het lijkt inderdaad alsof het over Everstar gaat, gezien zij de touwtjes in poten heeft hier..." Ze knikte instemmend op wat Routpaw zei. "Het klinkt alsof één kat teveel macht wilt krijgen of heeft, maar dat zou iedereen kunnen zijn, opzich." Iedereen kon het zijn. "Iedereen," herhaalde Lizardpath zachtjes. "Dat betekend dat het niet alleen iemand uit Windclan kan zijn, maar ook iemand uit een andere clan." Wat als één clan de macht weer over wilde nemen, net zoals in de verhalen van vroeger? Lizard sloot haar ogen even om nog eens goed na te denken. "Weet je, het was geen Starclancat geweest van Windclan die me de boodschap had gegeven. Het was iemand die in Riverclan had gezeten." Ze wist niet of dit er iets mee te maken had, maar alle informatie gaf natuurlijk wel iets mee, right?


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Sights and visions, Prophecies and horror Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Sights and visions, Prophecies and horror BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 23:17

"Iedereen," herhaalde de zwart-witte poes haar woorden zachtjes. Routpaw keek haar vragend aan, had ze iets verkeerds gezegd..?"Dat betekend dat het niet alleen iemand uit Windclan kan zijn, maar ook iemand uit een andere clan." Routpaw fronste en keek bedenkelijk. Ja, dat zou wel kunnen. Al leek er toch iets niet helemaal te kloppen. "Weet je, het was geen Starclancat geweest van Windclan die me de boodschap had gegeven. Het was iemand die in Riverclan had gezeten." Waarom zou Starclan dat doen? Juist nu ze net een oorlog achter de rug hadden? Het was allemaal zo lastig en Routpaw kon niets anders dan zich afvragen waarom de sterren katten enkel in raadsels spraken. "Maar als het voor meerdere clans is bedoeld, waarom zouden wij als Windclanners dan deze profetie krijgen?" Vroeg ze zich hardop af. "Zou het misschien kunnen dat de andere Medicine cats ook deze profetie hebben gekregen? En zouden we daar dan met hen over mogen spreken eigenlijk?"Sprak ze haar twijfels uit. Of ze antwoord op alles zou krijgen betwijfelde ze, maar ze konden er op z'n minst samen over brainstormen.


It is both a blessing and a curse
Sights and visions, Prophecies and horror Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Sights and visions, Prophecies and horror R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimema 5 dec 2016 - 13:04

"Maar als het voor meerdere clans is bedoeld, waarom zouden wij als Windclanners dan deze profetie krijgen?" Routpaw had wel een punt. Misschien was het dan wel echt iemand uit hun clan? Alhoewel, Lizardpath had in het verleden ook een aanval gevoeld tussen Thunderclan en Shadowclan en dat had toen ook niets te maken met Windclan. "Zou het misschien kunnen dat de andere Medicine cats ook deze profetie hebben gekregen? En zouden we daar dan met hen over mogen spreken eigenlijk?" Lizardpath keek bedenkelijk naar haar apprentice. "Dezelfde prophecy?" Voor alles was een eerste keer. Met Starclan wist je maar nooit. "Binnenkort is het halve maan, dan komen we met de Medicine cats en apprentices samen." meldde ze. "Dan wou ik je ook kennis laten maken met Starclan en hun goedkeuring vragen." Dat laatste zei ze even om de spanning wat weg te halen. Prophecies waren één van de lastigste dingen die je had als Medicine cat en Medicine cat apprentice.


The truth is balance.
However the opposite of truth, which is unbalance, may not be a lie.
Sights and visions, Prophecies and horror Js8wI38


:.:

Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Sights and visions, Prophecies and horror BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Sights and visions, Prophecies and horror   Sights and visions, Prophecies and horror Icon_minitimezo 11 dec 2016 - 22:07

Na haar woorden gunde Lizardpath haar een bedenkelijke blik. "Dezelfde prophecy?" Twijfelend knikte Routpaw, had ze iets raars gezegd..? De jonge poes had zo goed als geen ervaring met prophecies en opperde dan ook enkel hetgeen wat haar logisch leek. "Binnenkort is het halve maan, dan komen we met de Medicine cats en apprentices samen." na die woorden zwiepte Routpaw met haar staart, aan de ene kant blij dat ze Rousepaw weer zou zien en ook de andere Medicine cats en apprentices zou ontmoeten, maar aan de andere kant onwijs nerveus voor wat haar te komen stond. "Dan wou ik je ook kennis laten maken met Starclan en hun goedkeuring vragen." ze wendde haar blik af en knikte wat nukkig, waarna ze even stil was. "L-Lizardpath, je... Je denkt toch wel dat Starclan me gaat goedkeuren?" sprak ze zachtjes en toen ze weer opkeek lag er duidelijk angst in haar gif groene ogen.


It is both a blessing and a curse
Sights and visions, Prophecies and horror Rout_sig_no_name
to feel everything so very deeply

hey you:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sights and visions, Prophecies and horror
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp :: Medicine cat's den-
Ga naar: