What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What to do with you ll Amberhunt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: What to do with you ll Amberhunt   What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 19:52

"Doe het alsjeblieft, dat zou ik fijn vinden." een lichte vonk verscheen in de groene ogen van de grijze kattin, een opgelucht glimlachje vormde toen rond haar lippen. Paranoia... waarom was ze altijd zo Paranoia zo onzeker... zelfs tegen Amberhunt een kater die haar nooit pijn zou doen, toch? "Je denkt toch niet dat ik niet naast je wil slapen?" vroeg de kater toen. Heart zuchtte lichtjes en haalde haar schouders op 'Weet ik veel' miauwde ze toen enkel. Terwijl z naar haar poten keek, zo gezellig was ze ook weer niet... er waren veel leukere katten in Sc waar Amber mee kon optrekken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: What to do with you ll Amberhunt   What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 20:02

Heartattack leek opgelucht met zijn antwoord "weet ik veel" Miauwde ze terwijl ze haar schouders ophaalde en naar haar poten keek. Amberhunt had altijd al een gave gehad om de emoties van katten te identificeren en het leek wel alsof de grijze poes zich te min voor hem vond. "Hey, je hebt nu toch niet het gevoel dat je niet genoeg voor mij bent?" Vroeg hij haar, ze was absoluut genoeg voor hem, hij had ontzettend veel geluk om haar als vriendin te hebben. De rode kater had niet het gevoel dat hij gauw nog zo iemand zou ontmoeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: What to do with you ll Amberhunt   What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 20:32

"Hey, je hebt nu toch niet het gevoel dat je niet genoeg voor mij bent?" De grijze kattin keek hem niet aan. Ze wist niet wat ze moest zeggen; eerlijk zijn? of... liegen. Ze voelde ze inderdaad te min, ze was niet zo lief of aardig als Amber dacht. Ze was een kattige poes die alleen aan haar zelf dacht, ze had ook niet veel vrienden. Zeg maar gerust helemaal niet, haar neef Mazerunner zag haar als een pestkop. Haar broer zag ze niet meer, Amber was de enige waar ze echt contact meehad. Had ze een minderwaardigheid complex? ja, niet dat ze dat ooit zou toegeven, zo koppig was ze ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: What to do with you ll Amberhunt   What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 20:42

Ze gaf geen antwoord en Amberhunt ging voor haar staan. "Hey, kijk mij eens aan." Miauwde hij, het was geen bevel, maar meer een vraag. "Voor mij ben je hoe je bent als je tegen mij praat en niet wie je bent als je tegen een ander praat. En als je denkt dat je niet genoeg bent voor iemand als ik, je had ook niet mijn kant kunnen kiezen toen ik haar het kamp in sleepte. Je was de enige die mijn kant koos en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor, laat je niet gek maken door wat anderen van je denken." Vertelde hij, het klonk als een speech maar Amberhunt vond wel dat het goed klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: What to do with you ll Amberhunt   What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 dec 2016 - 14:31

Opeens ging de kater voor haar staan "Hey, kijk mij eens aan." miauwde hij toen, "Voor mij ben je hoe je bent als je tegen mij praat en niet wie je bent als je tegen een ander praat. En als je denkt dat je niet genoeg bent voor iemand als ik, je had ook niet mijn kant kunnen kiezen toen ik haar het kamp in sleepte. Je was de enige die mijn kant koos en daar ben ik je ontzettend dankbaar voor, laat je niet gek maken door wat anderen van je denken." toen hij eindelijk klaar was met zijn 'speech' keek de grijze kattin hem doodstil aan, w-wat moest ze hier verdomme nou op zeggen? ze wist het echt niet, haar mond leek dicht geplakt en worden kon ze niet vinden. Ze bleef hem maar met grote ogen aankijken, ze voelde haar ogen wat vochtig worden. Geweldig moest ze nu ook gaan huilen? ugh....
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: What to do with you ll Amberhunt   What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 Icon_minitimezo 11 dec 2016 - 14:42

Heartattack leek nogal versteld te staan van zijn woorden en ze keek hem met groet ogen aan. Toen zag Amberhunt dat haar ogen vochtig werden, oh nee wat had hij nou gedaan? Hij had iets gezegd dat ze niet had hoeven horen. De rode kater ging wat dichter bij haar staan. "Hey, je bent echt een geweldige kat, Heart. Ik wilde je niet van streek maken." Zuchtte hij terwijl hij haar aankeek. Het was waar, zo dacht hij over haar en hij hoopte dat zij ook zo over hem dacht. "Laten we er gewoon een leuke avond van maken, oke?" Vroeg hij met een klein glimlachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartattack
StarClan
San or Wolfie
807
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Heartattack
BerichtOnderwerp: Re: What to do with you ll Amberhunt   What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 13:50

"Hey, je bent echt een geweldige kat, Heart. Ik wilde je niet van streek maken." de grijze poes schudde haar kop, zij geweldig? nee dat klopte gewoon niet. Hij was geweldig, lief aardig en nog zoveel andere dingen... "Laten we er gewoon een leuke avond van maken, oke?" vroeg hij toen met een klein glimlachje, een opgeluchte zucht ontsnapte even uit haar bek. Heart knikte en begon zwakjes te grijzen terwijl ze hem een speels duwtje gaf. 'Komt goed, Mister rulebreaker' lachte ze op een uitdagende toon terwijl ze hem een knipoog gaf.


Laat sorry <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: What to do with you ll Amberhunt   What to do with you ll Amberhunt - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 13:58

Heartattack knikte en grijnsde zwakjes, mooi ze kon weer blij zijn. En ze gaf Amber een speels duwtje 'Komt goed, Mister rulebreaker' Lachte ze toen uitdachend en ze knipoogde naar hem. Amberhunt grinnikte "Ik wil je gewoon graag helemaal voor mezelf hebben" Miauwde hij op een overdreven flirterige toon, het was waar, hij wilde haar inderdaad heel graag voor zichzelf hebben. Hij knipoogde nog een keer "Dan ga ik nu maar even slapen zodat ik al mijn energie voor jou heb" Miauwde hij voordat hij zich omdraaide en richting het warrior's den liep.

~Amber topic uit~
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What to do with you ll Amberhunt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: