Cold Water



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Cold Water

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Apricotheart
Member
Cold Water DPKsfdL
~E~
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotheart
BerichtOnderwerp: Cold Water   Cold Water Icon_minitimema 28 nov 2016 - 18:55

Apricotheart wandelde rustig de warriors den uit. Het was, zoals het meestal was in dit deel van het jaar, vrij fris. Apricotheart zuchtte en keek om zich heen. Ze was laat opgestaan. Even keek Apricot naar de prooistapel, maar echt honger had ze niet. Ze zou wel eten nadat ze gejaagd had. Toen de poes uit het kamp was keek ze om zich heen. Apricotheart besloot om naar het meer te gaan om te drinken voordat ze ging jagen. Ze liep in het begin, maar begon al snel te rennen. Apricot was opzicht een  snelle poes. Toen ze bij het meer zag liggen ging ze steeds langzamer rennen tot ze weer liep. Apricot begon te drinken en ze boog te ver naar voren. De poes viel in het water. Apricot raakte niet in paniek, ze had leren zwemmen van haar vader. Rustig klom ze weer aan de kant en schudde zich uit. Toen ze op keek zag ze een zwarte kat. Apricotheart keek naar de kat. Ze had helemaal niet doorgehad dat er een andere kat naar het meertje was toegegaan. “Hallo.” Zei ze tegen de kat.  

- eerst Crowfur
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Cold Water DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 10:00

Met een langzame beweging rekte Crowfur zich uit en merkte dat hij in slaap was gevallen in de nursery. Hij zag dat een queen dicht tegen hem in slaap was gevallen en snel week hij van haar zijde voordat Leopardkit wakker zou worden en een keel op zou zetten omdat haar vader aandacht kreeg van een she-cat. Of dadelijk dacht Leopardkit nog dat haar vader een nieuwe partner had gekregen zonder haar iets te zeggen. Crowfur ging geen toestemming vragen aan zijn dochter om een partner te mogen hebben, maar op tijd aankondigen zou hij dat toch wel doen zodat zijn dochter aan het idee kon wennen. Misschien zou het een idee zijn om zichzelf echter nog een hele tijd te geven voordat hij aan een nieuwe relatie begon en zodat Leopardkit de tijd had om rustig op te groeien zonder zich te moeten bekommeren over een moeder. Ze redden zich immers prima met hun tweeën en Crowfur had simpelweg geen nood aan een partner. Hij was heel de actie met de RiverClanner nog niet vergeten en er overheen komen zou tijd kosten. Daar kwam dan ook nog eens het feit bij kijken dat hij heel zijn relatie met de RiverClanner niet eens kon delen omdat dan duidelijk werd dat hij tegen de warrior code in was gegaan en dat vast en zeker bekend zou raken onder de rest van de Clan. De straf die hem voor dat zou opwachten wilde Crowfur liever niet kennen. De tom gaf zijn dochter een lik en rende toen het camp uit in de richting van the small lake. Daar aangekomen wilde hij net iets gaan drinken toen hij verstijfde. Hij zag een Clanmate in the small lake zwemmen, maar dat was nu niet zo angstaanjagend. Het was het feit hoe ze zwom. Haar gracieuze bewegingen toonden aan dat dit niet de eerste keer was dat ze had leren zwemmen. Zijn ex kon ook zo zwemmen. ‘Hoe heb jij zo leren zwemmen?’ negeerde hij de begroeting van de she-cat terwijl hij zijn ogen wantrouwend samenkneep. ‘Ik ken maar één Clan die met zo’n perfecte bewegingen kan zwemmen.’ Meer hints hoefde hij niet te geven, nam hij aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotheart
Member
Cold Water DPKsfdL
~E~
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotheart
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 10:31

"Hoe heb jij zo leren zwemmen?" De zwarte kater negeerde de begroeting van Apricotheart. Hij kneep zijn ogen wantrouwend dicht. "Ik ken maar één Clan die met zo’n perfecte bewegingen kan zwemmen." Even schudde Apricot zich uit. De waterdruppels vlogen in de rondte. "Mijn vader heeft mij leren zwemmen." Vertelde Apricotheart. Ze zuchtte. Waarom konden de clans niet gewoon met elkaar overweg. "Ik ben geen verrader van de Windclan. Waarom zou ik mijn eigen clan verraden?" Apricotheart ging zitten. Nu ze niet bewoog kreeg ze het koud, dus stond ze weer op. "Ik viel in met water." Meer wilde Apricotheart niet kwijt. Als hij haar wantrouwde, waarom ging ze dan nog met hem om. Om toch aardig te zijn probeerde Apricotheart het niet te laten merken.

-Telefoonpost
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Cold Water DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimema 5 dec 2016 - 14:43

Toen Crowfur nog samen was met zijn ex-partner begreep hij al niet wat er zo geweldig was aan zwemmen. Je pels werd helemaal nat, kleefde aan je huid en in de meeste gevallen had je het dan ook nog eens vreselijk koud. Nee, hij snapte niet waarom katten ervoor kozen om tijd te spenderen in het water. De RiverClan she-cat had aangegeven dat het fijn voor haar was en dat het echt soms als vrijheid aanvoelde om te zwemmen waar ze maar wilde, maar zelfs toen had hij er zelf niet veel voor gevoeld om te leren zwemmen. De she-cat had het hem wel voorgesteld, maar hij had het vriendelijk afgeslagen. Zou dat ook een reden geweest zijn waarom ze het niet meer zag zitten tussen hun? Omdat hij nooit de voordelen van een RiverClanner zijn zou begrijpen? Omdat hij nooit een ervaren visser zou worden en nooit van het gevoel van water op zijn pels zou houden? Hoe hij het ook wendde of keerde, het was uit en het had geen zin om er verder over na te denken. Maar soms miste hij haar wel. Haar zoete geur, haar prachtige ogen die hem aankeken… Hij trok kort met zijn oortje. ‘Dus je bent half Clan,’ concludeerde hij zonder veel bevestiging te hoeven krijgen van de she-cat. ‘En je vader is een RiverClanner? En je ontmoet hem vaak zodat hij je de RiverClan gewoontes aan kan leren?’ Hij trok wantrouwend met zijn oortje. ‘WindClanners kunnen niet zwemmen,’ snauwde hij haar toe. ‘Denk je echt dat het Everstar of Frostfaith niet gaat opvallen als je zo blijft zwemmen? Ze zullen op een gegeven ook wel hun conclusies trekken en dan moet je nog eens zeggen dat je je eigen Clan niet verraadt.’ Hij bewoog met zijn oortje. ‘Hoe je het ook wendt of keert, ze zullen altijd vinden dat afspreken met andere Clan cats, of het familie is of wat dan ook, Clanverraad is.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotheart
Member
Cold Water DPKsfdL
~E~
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotheart
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimema 5 dec 2016 - 15:37

‘Dus je bent half Clan,’ Apricotheart wist dat ze al te veel had gezegd. En waarom moest ze nou net nu in het water vallen als iemand er bij was. ‘En je vader is een RiverClanner? En je ontmoet hem vaak zodat hij je de RiverClan gewoontes aan kan leren?’ Weer bewoog de kater wantrouwend met zijn oren. ‘WindClanners kunnen niet zwemmen,’ Snauwde Crowfur naar haar. Hij hoefde niet meteen zo boos te zijn, dacht Apricotheart. ‘Denk je echt dat het Everstar of Frostfaith niet gaat opvallen als je zo blijft zwemmen? Ze zullen op een gegeven ook wel hun conclusies trekken en dan moet je nog eens zeggen dat je je eigen Clan niet verraadt.’ Die opmerking kwam hard aan, maar Apricotheart wilde het niet laten zien. Ze ging echt niet de clan verraden. Apricot diende al 25 moons trouw de Windclan. ‘Hoe je het ook wendt of keert, ze zullen altijd vinden dat afspreken met andere Clan cats, of het familie is of wat dan ook, Clanverraad is.’ Apricotheart besloot om rustig te worden voordat ze er antwoord op gaf. "Eigenlijk ben ik half Windclan, een kwart Thunderclan en een kwart Riverclan. Wat jij natuurlijk veel erger vindt." Apricotheart kon het niet laten om het laatste wat ze zei wat bozer te zeggen. "Ik heb hem als kitten twee keer ontmoet, als apprentice ook twee keer en daarna niet meer. Plus hij is nu waarschijnlijk dood. Er zijn wel een paar Windclanners die kunnen zwemmen." Apricot wist dat ze moest stoppen met praten, maar ze wilde gewoon dat de kater haar niet zo wantrouwde. "Ik dien de Windclan al 25 moons. Denk je nou echt dat ze mij zomaar uit de clan zette." Nu het zo uit de mond van Apricotheart kwam wist ze niet meer zeker als de clan het hoorde of ze wel welkom was. Even slikte Apricotheart. Ze had geen familie meer in de Windclan. Niet dat ze wist. Apricotheart had beter haar mond kunnen houden of een smoes bedenken. Crowfur kon makkelijk naar Everstar of Frostfaith toe lopen en het hun vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Cold Water DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimema 12 dec 2016 - 12:45

Hoe meer hij zei, hoe meer hij aan de blik van de she-cat zag dat hij gelijk had. Ze deed namelijk geen enkele poging om hem te onderbreken zodat ze zichzelf kon verdedigen, maar liet hem gewoon uitpraten. De enige keren dat hij dat liet doen door iemand anders waarmee hij het ergens niet mee eens was, was als hij geconfronteerd werd met de waarheid. Maar aan de andere kant… aan de andere kant voelde het ook wel goed aan dat hij niet de enige was die een geheim had. Dat hij niet de enige was die zichzelf had ingelaten met iemand van een andere Clan. Oké, zijn ding was wel erger geweest dan de she-cat die haar vader waarschijnlijk enkel en alleen ontmoette voor te zwemmen, maar in principe druiste dat ook recht in tegen wat Everstar hun zei. Everstar had de laatste keer pas echt goed duidelijk gemaakt dat ze geen katten van andere Clans mochten ontmoeten, maar eerder was het ook een soort stille overeenkomst geweest in zijn Clan dat er niet ontmoet werd met andere Clan cats en dat er al helemaal geen relatie aangegaan mocht worden die niet met een Clanmate was. Hij trok kort met zijn oortje toen ze het deel over RiverClan zei, maar hield zijn kaken stijf op elkaar. Het domste wat hij nu kon doen was toegeven dat zijn dochtertje ook een half Clan was. Dadelijk zou er iemand in de buurt zijn die hem kon horen en dan hadden ze allebei een probleem. Hij zwiepte met zijn staart. ‘Toch niet zo goed zoals jij daarnet deed,’ protesteerde hij, maar gaf een knikje toen ze sprak dat ze WindClan al 25 moons lang diende. Het was niet aan hem om dat in twijfel te trekken, want naar zijn idee was hijzelf ook trouw ondanks dat hij WindClan een soort van had bedrogen door een kitten te hebben met de RiverClan she-cat. ‘Je hebt Everstar de vorige keer gehoord,’ bromde hij. ‘We mogen geen ontmoetingen hebben met andere Clan cats. Dus om je vraag te beantwoorden: ja, ik denk dat dat een reden zou zijn om je uit de Clan te zetten volgens haar.’ Hiermee gaf hij indirect aan dat hij er niet zo over zou denken. De tom schraapte zijn keel. ‘Hoe kan het eigenlijk zijn dat je zowel ThunderClan bloed in je hebt stromen als RiverClan bloed? Normaal gezien kun je maar het bloed van twee Clans door je hebben stromen omdat je ouders uit twee Clans afkomstig zijn.’ Hij keek haar met een verbaasde blik aan. Dat mocht ze wel eens nader verklaren aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotheart
Member
Cold Water DPKsfdL
~E~
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotheart
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimema 12 dec 2016 - 16:16

‘Je hebt Everstar de vorige keer gehoord,’ Bromde de kater. ‘We mogen geen ontmoetingen hebben met andere Clan cats. Dus om je vraag te beantwoorden: ja, ik denk dat dat een reden zou zijn om je uit de Clan te zetten volgens haar.’ "Ik doe het nu toch nooit meer. Ik deed het toen ik jonger was en mijn moeder nog leefde." Protesteerde Apricotheart. ‘Hoe kan het eigenlijk zijn dat je zowel ThunderClan bloed in je hebt stromen als RiverClan bloed? Normaal gezien kun je maar het bloed van twee Clans door je hebben stromen omdat je ouders uit twee Clans afkomstig zijn.’ Even zuchtte Apricotheart. "Mijn vader was ook een halfclan, maar dat doet er niet toe." Apricotheart wilde het niet over haar familie hebben. De familieleden die ze kenden waren dood. "Denk je dat ik de Windclan zou verraden?" Vroeg ze aan de Crowfur. Apricotheart die normaal heel aardig was en leek was nu wat geïrriteerd. De poes sloeg geïrriteerd met haar staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Cold Water DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimema 19 dec 2016 - 13:28

Crowfur bewoog kort met zijn oortjes toen ze haar weerwoord gaf. Dat kon misschien wel waar zijn, maar hij wist dat sommige katten bestraft konden worden voor iets wat ver in het verleden gebeurd was. Als er iets gebeurde waarvan je dacht dat je leader het er niet mee eens ging zijn, dan kon je het beste ervoor zorgen dat ze er nooit achter zou komen. Dus het beste wat Apricotheart kon doen was zorgen dat niet veel katten te weten zouden komen van haar ontmoetingen met haar vader. En zorgen dat niemand haar zo zou zien zwemmen. Crowfur had immers de stijl direct herkend, maar dat kon ook komen omdat hij veel met de RiverClan she-cat had afgesproken. Ze waren zelfs eens één keer naar haar territory gegaan zodat ze het kon laten zien. Hij had onwijs veel geluk gehad dat zowel Everstar als Butterstar zijn geur nooit herkend hadden. ‘Zorg dat ze er nooit achter komt,’ mauwde hij. ‘Wat voor jou ver achter je gelaten is, kan voor haar een reden zijn om je te bestraffen.’ En zeker in tijden zoals deze zou Everstar het niet licht opvatten. Hij was blij dat hij zo slim was geweest om niets over zijn dochter te zeggen. Soms kreeg hij zelfs twijfels of hij het Crowcall wel had moeten vertellen. Ze reageerden immers anders in je gezicht dan dat ze achter je rug om deden, hoewel hij nog steeds van mening was dat Crowcall wel te vertrouwen was. ‘Van wat ik heb gezien en gehoord?’ Hij keek haar rustig aan. ‘Nee, ik denk niet dat je de WindClan zou verraden. Zelfs al zou je nog met je vader afspreken dan zou ik niet denken dat je de WindClan zou verraden, maar daar gaat het niet om. Everstar was duidelijk toen ze sprak over het feit dat we geen buitenstaanders mochten tolereren. Wat jouw mening of mijn mening is doet er niet toe. Ze bestraft het toch wel als verraad als het uitkomt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Apricotheart
Member
Cold Water DPKsfdL
~E~
36
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Apricotheart
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimezo 25 dec 2016 - 15:11

‘Zorg dat ze er nooit achter komt,’ Apricotheart knikte. Ookal vond ze het zo vervelend dat een jonger kat gelijk had. ‘Wat voor jou ver achter je gelaten is, kan voor haar een reden zijn om je te bestraffen.’ Apricotheart zuchtte. ‘Nee, ik denk niet dat je de WindClan zou verraden. Zelfs al zou je nog met je vader afspreken dan zou ik niet denken dat je de WindClan zou verraden, maar daar gaat het niet om. Everstar was duidelijk toen ze sprak over het feit dat we geen buitenstaanders mochten tolereren. Wat jouw mening of mijn mening is doet er niet toe. Ze bestraft het toch wel als verraad als het uitkomt.' Gelukkig dacht deze kater niet dat ze de clan zou verraadden. Ze moest echt voorzichtiger worden. "Ik vind het vervelend om een jongere kat gelijk te geven, maar je hebt gelijk. Toch heb ik een vraag. Hoe weet hoe de Riverclan zo zwemt?" Apricotheart wilde dat hij eerlijk was. "Eerlijk zijn. Ik zou je niet verraden, echt niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Cold Water DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Cold Water   Cold Water Icon_minitimema 2 jan 2017 - 13:30

Het leek tot haar door te dringen en daar was Crowfur wel blij om. Hij kon zich voorstellen dat de senior warrior het niet bepaald prettig vond dat een jongere kat dan haar gelijk had, maar aan de andere kant was het ook wel eens goed om toe te geven dat een ander gelijk had. Niet dat hij die raad vaak opvolgde of zo; hij was zeer trots aangelegd en toegeven dat hij ongelijk had, was zowat het vervelendste voor hem wat hij zich kon indenken. De vraag die volgde had hij echter wel kunnen verwachten en kort keek hij over zijn schouder. Hij opende zijn bek, maar hij rook geen geur van Clanmates die hun naderden of hun af zouden kunnen luisteren. Hij vond het echter al maar gevaarlijk dat één Clanmate het wist, laat staan dat meerdere het zouden weten. Dadelijk zou hij ruzie met één van hun krijgen en werd zijn geheim wel doorverteld. Hoewel hij Crowcall vertrouwde, wist hij niet of hij hetzelfde kon doen met deze she-cat. Maar misschien kon hij de waarheid een klein beetje verdraaien. Ze zou sowieso doorhebben dat hij loog als hij zou vertellen dat hij de RiverClanners gewoon goed geobserveerd had. Hij had zijn mond voorbij gepraat en dat moest hij nu goedpraten. ‘Ik was vroeger heel goed bevriend met een RiverClanner,’ sprak hij. ‘En die kat wilde me leren zwemmen, maar ik heb daar nooit in toegestemd. Om dit soort redenen dus. Een paar moons geleden hadden we besloten dat we elkaar niet meer konden ontmoeten.’ Hij weigerde om het verhaal over Leopardkit aan deze she-cat te vertellen. Ze was immers nog altijd een senior warrior en als het zou uitlekken naar de andere senior warriors, zouden ze behoorlijk sterk staan tegenover hem als ze naar Everstar zouden gaan. Crowfur wilde dat Leopardkit een normaal leven zou hebben en dat ging niet als elke senior warrior wist dat ze een Half-clanner was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Cold Water
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Small Lake-
Ga naar: