►not on the map [fs]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 ►not on the map [fs]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blurryface
Member
►not on the map [fs] Tumblr_pbpkdy1CTe1wuer88o6_400
H
612
Actief
Jumpsuit, jumpsuit
Cover me

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Blurryface
BerichtOnderwerp: ►not on the map [fs]   ►not on the map [fs] Icon_minitimedi 29 nov 2016 - 18:19

Hallo daar Gast!
Zoals jullie zien heb ik een soort van nieuw account gemaakt <3
Dus ladies and gentlemen; Blurrykit!
Waarschijnlijk weet je al wat ik hier zoek, maar om even duidelijk te zijn zoek ik dus een paar familieleden voor dit mannetje, sibs, ouders, tantes, ooms, neefjes en nichtjes. Dat soort dingen c;
Veel vraag ik ook niet. Blurry is een bruine tabby met mocca bruine ogen.
Zijn karakter is nog niet uitgestippeld, aangezien hij nog maar een kitten rond de 4 manen is. Echter zal hij als een stille kater opgroeien.
Vrienden en vijanden zoek ik nog niet precies, dat is meer te bepalen aan de rpg~
Ja, dat was alles.
Hannah out :p

Terug naar boven Ga naar beneden
Dandelionpaw'
Member
►not on the map [fs] Yi5JV9c
Beertje
58
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons ‣
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dandelionpaw'
BerichtOnderwerp: Re: ►not on the map [fs]   ►not on the map [fs] Icon_minitimewo 30 nov 2016 - 13:39

Dandelion is het zusje van Blurry dus moest je haar zo schattig vinden en ook een zusje willen spelen ►not on the map [fs] 3439736193 aarzel dan niet

x team hannah - beertje
Terug naar boven Ga naar beneden
 
►not on the map [fs]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: