Taking you out (Med. Cat training)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Taking you out (Med. Cat training)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mistgaze
Elder
Taking you out (Med. Cat training) 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Taking you out (Med. Cat training)   Taking you out (Med. Cat training) Icon_minitimedo 1 dec 2016 - 21:40


"Ga je mee Rousepaw? Tijd om is te kijken of je al dingen weet over kruiden!" had ze lachend over haar schouder geroepen toen ze haar apprentice meewenkte het gebied uit. Ze zouden vandaag op onderzoek gaan, is kijken of Rousepaw iets had onthouden van hun vorige tripje naar buiten toe. Ze nam haar mee naar de open vlakte. "Ik heb een paar plekjes waar ik alles verstop. Nee geintje, ik heb hier wat kruiden staan. Wat weet je al van kruiden verzorgen, Rousepaw? Want je weet natuurlijk ook wel dat als je alles vanaf de wortel afbijt en meeneemt de plant niet de volgende dag weer terug gekomen is." Mistgaze zuchtte even. "Ik hoop dat er nog wat staat, met al deze droogte. Anders heb ik je niks om te leren vandaag. Want aan een verdorde plant hebben we ook niet veel." haar optimisme van net zakte al wat af. Ja, als dit zo doorging hadden ze binnen no-time niks. Mist zag in de verte de planten staan waar ze meestal naar toe ging. Ze waren verdord, zoals verwacht. Bruin en viezig. Maar de gele bloemetjes waren nog te herkennen. "Uhm ja... dit is verdrietig zeg... Kan jij er nog van uit maken wat het was?" vroeg ze aan Rousepaw.

- Plant is gelinkt, dus je kan kijken welke ze aanwijst! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Taking you out (Med. Cat training) Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Taking you out (Med. Cat training)   Taking you out (Med. Cat training) Icon_minitimedi 6 dec 2016 - 15:19

Met een opgeheven kop was de kattin achter Mistgaze aangelopen toen die vroeg of ze mee op 'training' ging. Het waren hele andere trainingen dan dat ze gewend was. Al moest ze zeggen dat ze deze vele malen leuker vond. Rousepaw volgde haar mentor door het territorium naar een open plek. "Ik heb een paar plekjes waar ik alles verstop. Nee geintje, ik heb hier wat kruiden staan. Wat weet je al van kruiden verzorgen, Rousepaw? Want je weet natuurlijk ook wel dat als je alles vanaf de wortel afbijt en meeneemt de plant niet de volgende dag weer terug gekomen is." Op die vraag trok Rousepaw een beetje een moeilijk gezicht. Meer dan dat ze kleine stukjes mee moest nemen wist ze eigenlijk niet. Ze moest voorzichtig zijn en het niet pletten maar verder...? Nee verder had ze geen idee. Sommige planten moesten genoeg water krijgen en anderen moesten juist weinig water hebben. Maar met de droogte van nu? "Ik hoop dat er nog wat staat, met al deze droogte. Anders heb ik je niks om te leren vandaag. Want aan een verdorde plant hebben we ook niet veel." Rousepaw knikte bevestigend. Nu was het nog hopen dat ze wel echt iets konden vinden. Anders had deze training ook niet bepaald veel nut. Tot haar opluchting liep Mistgaze ergens naar toe en Rousepaw volgde in een vrolijk drafje. "Uhm ja... dit is verdrietig zeg... Kan jij er nog van uit maken wat het was?" Het was een bruin hoopje wat duidelijk niet meer te redden zou zijn. Het enige wat nog echt te herkennen was waren de gele bloemetjes. Wat had er allemaal gele bloemetjes? Boterbloem? Nog een andere ook. Het was die andere, een met een rare naam. Een naam die niet helemaal paste. Het effect er van had ze wel onthouden. "Die ene die je in de ogen moet doen als die beschadigd zijn maar op de naam kan ik niet komen." Heel zeker was ze niet van haar antwoord. Het leek op die plant dus het zou hem best kunnen zijn. Maar hey, ze was nog aan het leren. Als ze alles al zou weten zouden de trainingen geen nut hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taking you out (Med. Cat training)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory-
Ga naar: