➤ Shadowclan

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 20°C - 35°C
Na een lange, koude Leafbare en een armzalige Newleaf. Trekt Greenleaf met een zucht van verlichting het woud in. De extreme hitte is heerlijk maar bengt ook gevaren met zich mee. Vele Twolegs die hun honden uitlaten en prooi dat de hitte niet aankan. Ook dit seizoen zal niet makkelijk worden voor de clans..
WHAT'S HAPPENING
Current Event
In-Game Event
Prophecy given by Starclan
"Heed the darkness that creeps near.
Heed the purge that will begin
Seeping into the forest slowly.
Poisoning the clans from within

Blood will turn the forest red.
Lie low in order to thrive
Stay aware of who your allies are.
Or none of the clans will survive"
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Admin
Editor
foundr
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

➤ Shadowclan

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallstar
Catministrator
➤ Shadowclan 4pt8gz
☙Emma☙
16803
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Tallstar
BerichtOnderwerp: ➤ Shadowclan   ➤ Shadowclan Icon_minitimevr 2 dec 2016 - 16:12

Shadowclan
"Few are welcome here, in our world of secrets and darkness. We are a Clan of cunning and cleverness, a Clan well suited to the shadows of the cold north wind. No other Clan can walk the paths of night like we do. Other Clans may be faster or stronger, but we are the most dangerous warriors: fierce, proud, and independent. We are ruthlessly willing to do what it takes to protect our great Clan. There won't be any softhearted alliances here! ShadowClan will always be the dark heart of the forest."
Clan RelationsClan Resources
THUNDERCLAN: Boring
RIVERCLAN: Muted (get it?)
WINDCLAN: ...
BLOODCLAN: At War Sort Of
ROGUES: Cautious
KITTYPETS: Bald?!  
FRESH-KILL PILE: 30%
HERB STASH:10%
Important ThreadsTerritory Alerts
PATROLSLIONSTEP ZOMBIE
High Ranks
Clanleader
Tallstar the wise ♂
Deputy
Acorndust the great ♂
Medicine cat
Acefray the fat ♂
Medicine cat Apprentice
Bloodpaw the serious ♂
Traininglist
MentorApprentice
xxx

xxx

Queens
Smokebreath (queen of the year) & Hailstorm
Stormkit, Sequoiakit, Smokekit, Marshkit

Sinclaw
The little snekkers.

Slatefur
Not talking about this.
Disgraced
Sanctioned
Tallstar- - -
Captured
- - -- - -
Banned
SkullpawSeagull
RULES

➤ Elke normale kat heeft een plek voor zichzelf nodig. Dit helpt de mentale gesteldheid en zorgt ervoor dat een clanlid - of leider - niet gek wordt van de clan. Om deze reden is het VERBODEN aan iets te zitten wat ook maar LIJKT op een dagboek. Zeker als er DAGBOEK op het DAGBOEK staat.
LET OP Dit is een algemene regel en is op geen enkele wijze verzonnen vanwege gekke voorgevallen met Acorndust en mij- ehm. Tallstar's dagboek
Overtreding: Dagboek lezen zoals een vuile verraderlijke teenage-mean-girl
Straf: Mental breakdown van de clanleider, Eeuwig wantrouwen, Paranoia

➤ De kracht van Shadowclan ligt in het vertrouwen in de clan, de clanleden moeten op elkaar kunnen bouwen. Het is algemeen bekend dat je alleen op sterke katten kunt bouwen, mentaal en fysiek. Daarom is yoga een belangrijk onderdeel van Shadowclan. Elke ochtend is er de kans deel te nemen in de yogatraining die gegeven wordt door Tallstar. Als Acorndust je van dit idee probeert af te brengen mag je hem aangeven bij de leider.
LET OP Yoga is niet alleen goed voor de spieren en de geest, maar ook voor het onderling vertrouwen. Vraag als je in de knoop zit een clanlid om hulp!
Overtreding: Yoga-skipping
Straf: Mentale onzekerheid, Zwakke spieren, Algemene apocalyps

➤ De kracht van Shadowclan ligt in het vertrouwen in de clan, de clanleden moeten op elkaar kunnen bouwen. Verraad is dan ook een van de ergste overtredingen die een kat kan begaan. Voorbeelden van verraad zijn informatie van de clan doorspelen aan katten buiten de clan, samenspannen met katten buiten de clan, oid. De straf is verbanning. Wat betekend dat de desbetreffende kat ten alle tijden aangevallen mag worden door andere katten, een verbannen kat behoort namelijk niet meer tot de clan en is dus een vijand van Shadowclan.
LET OP Praten met een verbannene, tenzij het in het belang van heel de clan is, is ook verboden.
Overtreding: Verraad
Straf: Verbanning

➤ Vertrouwen onderling betekend ook dat katten op elkaar moeten kunnen bouwen in een gevecht. Hieruit komt de regel dat een partner in een andere clan hebben ten strengste verboden is. Bij de eerste waarschuwing zal een kat het kamp niet meer alleen mogen verlaten, bij de tweede waarschuwing zal een kat het kamp helemaal niet meer mogen verlaten of hij of zij moet zijn loyaliteit bewijzen door een door de clanleader gekozen opdracht. Een derde waarschuwing zal er niet zijn. Als de kat dan nog steeds niets geleerd heeft, zal die uit de clan gezet worden. Mogelijke kittens uit het partnerschap worden niet geaccepteerd in Shadowclan, met uitzondering voor sommigen waar de clan belang bij heeft.
Overtreding: Partner in andere clan
Straf: Kamp niet meer alleen verlaten tot verbanning

➤ Om dezelfde redenen zijn vrienden in andere clans niet toegestaan als het Shadowclan in gevaar brengt. Als de kat zijn loyaliteit echter niet belemmert wordt, en het blijft bij goedbedoelde gesprekken tijdens een gathering schaadt het de clan niet. Als het echter bestaat uit ontmoetingen bij de grenzen betekend dit dat de kat niet meer honderd procent te vertrouwen is. Dus zal die niet meer alleen het kamp uit mogen en wordt extra ingedeeld bij de grenspatrouilles, in het bijzonder de grens waar de kat deze ontmoettingen had, om zijn of haar loyaliteit te blijven testen. Wanneer het echter door blijft gaan zullen de straffen verzwaren en kan dit zelfs uitlopen op verbanning.
Overtreding: Vrienden in andere clan
Straf: Kamp niet meer alleen verlaten tot verbanning

➤ Informatie achterhouden wordt ook niet op prijs gesteld. Wanneer de desbetreffende kat weet dat er een kat binnen de clan is met een partner buiten de clan, of vriendschappen buiten de clan, of dat de kat onder één hoedje speelt met de vijand, dan is deze kat bijna net zo strafbaar als de ander. Loyaliteit aan de clan staat bovenaan. Een consequentie kan zijn dat je een halve moon niet welkom bent in het kamp en mag leven als een verbannen kat. De clangenoten zullen je dan ook behandelen als een verbannen kat, al mag er alsnog geen bloed vloeien. Tijdens deze periode mag je kiezen; loyaliteit aan Shadowclan, of definitieve verbanning.
Overtreding: Achterhouden van belangrijke informatie betreft veiligheid van de clan
Straf: Halve moon leven buiten Shadowclan tot definitieve verbanning.

➤ Gevechten zijn echter niet de enige momenten waarop een kat op een ander moet kunnen vertrouwen. Het begint bij de kleinere zaken, zoals jagen voor elkaar. Dit houdt in dat een kat eerst voor de clan jaagt, en daarna pas zelf wat mag pakken. Als een kat de warrior code "niet eten bij het jagen" overtreed zal er een straf volgen. Apprentice taken uitvoeren zal dan een van de mogelijke straffen zijn, of een hele dag niet eten. Ligt eraan wat de clan leader op dat moment het beste acht. Als de regel echter vaker overtreden wordt, komt er een één op één gesprek met de leider of deputy van de clan. Wordt de kat tijdens de patrouille zelf na de eerste waarschuwing betrapt, mogen de patrouille leden deze kat hardhandig aanpakken. Er mag echter geen bloed vloeien.
Overtreding: Eten bij jagen
Straf: Apprentice taken tot grondig aanpakken door clangenoten

➤ Vertrouwen betekend ook dat je van elkaar weet wat er van de ander verwacht kan worden. Om deze reden zijn nachtelijke uitstapjes zonder toestemming niet toegestaan. Het kan een gevaar vormen voor de clan, of de illusie wekken dat een kat verdwaald, dood, of ontvoerd is. Een waarschuwing zal volgen waarbij een uitleg gegeven moet worden over waarom de kat besloot het uitstapje te maken. Bij meerdere overtredingen zal de kat in de gaten gehouden worden en apprentice taken moeten verrichten.
Overtreding: Nachtelijk uitstapje zonder toestemming
Straf: Waarschuwing tot apprentice taken

➤ Degene die het meest moeten kunnen vertrouwen op de warriors van de clan zijn de clanleader en diens deputy. Daarom zal het niet opvolgen van de instructies van de clan leiding resulteren in een erge straf. Dit kan bestaan uit een gedwongen duel waarbij duidelijk gemaakt wordt wie er de baas is. Als het vaker gebeurt zullen belangrijke taken en speciale bijeenkomsten niet meer weggelegd zijn voor de desbetreffende kat.
Overtreding: Ongehoorzaamheid
Straf: Gedwongen duel tot Onthouding van speciale bijeenkomsten

➤ Belangrijk is ook om vanaf jonge leeftijd vertrouwen op te bouwen. Een apprentice moet kunnen vertrouwen op diens mentor. Hierom mag een mentor of apprentice geen trainingen verzaken. De straf hiervoor is dat een mentor de apprentice verliest en een gesprek krijgt met de leider of deputy. Als een apprentice de trainingen verzaakt zal deze kat apprentice blijven tot is aangetoond dat het een waardige warrior is, die een aanwinst is voor Shadowclan. Dat is tenslotte de reden dat een apprentice benoemd wordt tot Warrior
Overtreding: Trainingen verzaken.
Straf: Mentor: Apprentice kwijtraken | Apprentice: Langer Apprentice blijven

➤ Vertrouwen begint zelfs nog eerder dan alleen het apprenticeschap. Ook kittens spelen een belangrijke rol, en dienen zich aan regels te houden, om zo te leren hun clan te vertrouwen. Dit betekend: kittens mogen het kamp niet verlaten. Als een kitten dit toch doet krijgt diegene nursery-arrest en als het blijft voorkomen zal de kitten vanaf zes moons trainingen binnen het kamp krijgen tot de kitten zijn of haar best doet om te beginnen aan de echte trainingen.
Overtreding: Kamp verlaten (Kittens)
Straf: Nursery-arrest tot vanaf de zesde moon trainingen binnen het kamp

➤ Als de katten elkaar dan vertrouwen door goede trainingen en vele bevestigingen van dat opgebouwde vertrouwen, is het belangrijk dit in stand te houden. Dit resulteert in de regel: jezelf of andere expres in een gevaarlijke situatie brengen is wordt niet toegestaan. Als een kat zichzelf in gevaar brengt krijgt deze kat een gesprek met de leider om te kijken wat er aan de hand is om vervolgens geholpen te worden. Bovendien zal deze kat onder toezicht staan van andere warriors. Een ander in gevaar brengen is een stuk erger, want de kat leeft in een clan en clangenoten moeten te vertrouwen kunnen zijn, een kat die dit doet vormt een gevaar voor de clan en deze overtreding kan leiden tot verbanning.
Overtreding: Jezelf of een ander expres in gevaar brengen
Straf: Gesprek tot verbanning

➤ Hierbij hoort ook dat een gevecht starten met een clangenoot niet toegestaan is, als hier geen toestemming voor is. De straf die hiervoor gegeven wordt ligt aan de aard van het gevecht, een gezamenlijk gesprek doet vaak wonderen en een uit de hand gelopen ruzie hoeft niet zwaar bestraft te worden. Wel bestaat de mogelijkheid dat beide katten weer apprentice worden voor onbepaalde tijd om aan te tonen hoe kinderachtig zij zich gedroegen. Een andere mogelijkheid, ligt aan de aard van het gevecht, is dat ze door moeten vechten tot ze er allebei bij neervallen. Niet stoppen, tot de leader of deputy dit aangeeft.
Een gevecht starten met een kat van een andere clan is in veel gevallen toegestaan, een gesprek zal volgen om te onderzoeken of de Shadowclanner gegronde redenen had, en in hoeverre er voorbereid moet worden voor een tegenaanval, maar zelden wordt er actie ondernomen tegen de dader. Dit verschilt echter wel per situatie.
Overtreding: Vechten met clangenoot
Straf: Waarschuwing tot gedwongen apprenticeschap of doorvechten.

➤ In het geval van een gevecht starten met een kat uit een andere clan is wel belangrijk hoever dat gevecht gegaan is. Doden bij gevechten is in principe niet toegestaan. Als er geen andere uitweg was zal de dader een milde straf of een gesprek met de leider krijgen, ook om de andere clans tevreden te houden. Als er echter moedwillige moord heeft plaatsgevonden zal er een ergere straf zijn en een onderzoek, omdat er gekeken moet worden of de desbetreffende kat een gevaar vormt voor zijn eigen clan. Doden is daarbij ook tegen de warrior code. Shadowclan streeft wel naar de warrior code. De kat die een moord gepleegd heeft zal de komende moon niet op grenspatrouille mogen en mag het kamp ook niet alleen verlaten, voorzowel de veiligheid van de clan als van de kat zelf.
Overtreding: Doden in een gevecht
Straf: Gesprek tot onderzoek, niet op grenspatrouilles en niet alleen het kamp uit

➤ Minder erg is het om te jagen op een ander grondgebied, al wordt dit ook niet op prijs gesteld. Er zal een gesprek volgen om duidelijk te maken dat het niet mag, en er zal de illusie van een straf gewekt worden om de clan van wie gestolen is tevreden te houden. Het mag echter niet vaker gebeuren, omdat deze actie dan wel een gevaar vormt voor de clan.
Overtreding: Jagen op ander grondgebied
Straf: Gesprek tot Illusie van straf

Shadowclan streeft het naleven van de Warrior Code. Deze breken heeft consequenties, al hangt het per situatie af.
➤De Warrior Code:

Dit zijn de regels van Shadowclan. Leef ernaar, bouw vertrouwen op, en maak de clan groot.
Deze regels kunnen per situatie anders toegepast worden.
Tall's Diary
Stuur een PB naar Acorndust als je dood wilt want verder kan 'ie niks

➤ 27-06-19 Oke so, don't tell Acorn maar ik ben maar eens gaan kijken of Thunderclan nog steeds saai is. Tot nu toe wel maar I'll keep you posted. Ondertussen lijkt het erop alsof er overal van alles plaatsvindt terwijl ik nog steeds wanhopig yoga part of the daily life probeer te maken..

➤ 02-06-19 Oh dagboek - insert drama gif - Ik weet niet wat het is maar blijkbaar heeft mijn non-child toch wat van mijn genen geërfd. Nu al vrienden in andere clans en ook nog eens op bezoek bij Windclan. Acorndust zal hier wel weer tegenover mij over beginnen maar het is niet alsof ik iets kan opvoeden wat een eigen wil heeft?! Waar is de handleiding. Ugh, als het zo doorgaat staat Tinder ook zo weer op de stoep. Kinderen zouden met een warning sign moeten komen, just saying. In the meantime heb ik nog een ceremonie kunnen doen en mijn apprentice-leger kunnen vergroten. Ik ben er redelijk zeker van dat ik er meer heb dan Acorn nu, dus als we ooit nog eens een capture the flag tegen zijn team doen, winnen we geheid. Just saying. Verder is het natuurlijk ook heel leuk om ze te trainen... of course.. Ceremonie link!

➤ 15-05-19 Door dat gedoe met Acorn en mijn dagboek - get your own! - helemaal vergeten te noteren dat Lionstep ook ooit verdwenen was en dat ze inmiddels weer gevonden is. En voor je denk 'oh chill eindelijk een non-drama-drama': ze was dood. Dus. Wel drama-drama en je zal zien dat ik hier weer van alles mee moet doen. Acorn ziet er ook uit alsof hij er van alles over denkt en we weten beiden hoe het afloopt als Acorn iets denkt. Maakt niet veel uit wat.

➤ 15-05-19 WAAAAH Dagboek, je bent ontheiligd, violated, onteerd! Ik deed mijn best geen moord en brand te roepen maar ik denk dat zelfs yoga mij niet had kunnen voorbereiden op de verschrikking die mijn deputy je heeft aangedaan. 'Tot een volgende keer' durfde hij er zelfs in te zetten, de .... afijn ik ga je niet nog verder bezoedelen door een woord op te schrijven wat ik Pepper verboden heb uit te spreken. Eerst mijn hart maar weer eens rustig krijgen.

➤ 02-05-19 Geacht Tall's dagboek, ik heb je toevallig gevonden en heb je gelezen. Daarbij heb ik wat eigen comments toegevoegd aan de al bestaande berichten. Nu is de vraag hoelang het duurt voordat Tall doorheeft dat ik je heb gelezen. Voor nu zal ik je weer terugleggen en tot een volgende keer.
- Acorn

➤ 02-05-19 Oh dagboek: Pepper mijn non-child is met een hele bunch andere coolios apprentice geworden. Time flies! Ik voel me oud en heb ook al vijf grijze haren ontdekt. Ik weet niet zeker of mijn vacht daar altijd al grijs hoorde te zijn maar heb ze er voor de zekerheid maar uitgetrokken. KLIK (Vijf nog maar? Door jou heb ik al tientallen grijze haren gehad)

➤ 02-05-19 Lief dagboek: For some reason lijkt SC de enige clan die de stuff together heeft (dankzij de deputy) want RC en WC are going at it, ik ben met Acorn checken of SC er iets mee moet. Hoop het niet. KLIK (Stelletje barbaren)

➤ Ooit Best dagboek: Ergens in de loop der omstandigheden is Sunvoice meegenomen door Bloodclan, heel sad, we zijn er rouwig om. De rust is wel weer wedergekeerd dus dat is een plus. Ik heb weinig zin om te zoeken als ik eerlijk ben.  (Rude Tall, ik ben haar nog op zijn minst gaan zoeken)

➤ 25-01-19 Shadowclan heeft geen kittenstop meer.

➤ 09-01-19 Windclan is aangevallen door twolegs, honden en een vos. Shadowclan heeft hulp gestuurd in de vorm van medicijnen en prooi. Ondertussen doet Tall een schokkende ontdekking.
KLIK

➤ 11-12-18 Tallstar en Acorndust zijn teruggekomen van vakantie en lopen regelrecht een revolutie binnen. De gemoederen zijn weer tot bedaren gebracht doordat Russetfur nu Tall mag schaduwen en adviseren tot aan de volgende gathering.
KLIK

➤ 01-12-18 Door de gigantische hoeveelheid kittens in Shadowclan is er een tijdelijke kittenstop, dit om het tekort aan mentoren een beetje te managen. Alleen de kittens van een bepaald idee worden nog toegelaten.
KLIK
Acorn's Diary
Stuur VOORAL GEEN PB met eventuele ideeën naar Acorndust!

➤ 15-05-19 Nou dagboek, het lijkt erop dat het aantal grijze haren weer eens gegroeid is. Het zijn zware tijden geweest sinds de vorige ceremonie. We hadden de opvoeding van Pepper niet over moeten laten aan Tall. Het lijkt er namelijk op dat ze zijn gedrag over heeft genomen en problemen tegenkomt overal waar ze gaat. Ik doe mijn best om haar ervan te weerhouden die dingen te doen, maar ben ondertussen bestempeld als een stalker daardoor. De enige dank die ik dan ook heb gehad zijn een aantal extra grijze haren. Er zijn natuurlijk ook positieve dingen gebeurd, namelijk mijn dochter heeft hopelijk een mentor gekregen die haar in toom kan houden. Ook al heb ik nu al medelijden met deze warrior, ze is tenslotte geen makkelijke en ik wil niemand die extra grijze haren gunnen die ik al heb door het vader en dochter koppel. Laten we gewoon hopen dat alles goed gaat vanaf nu en dat er niks meer gebeurd.

➤ 15-05-19 Laten we dan meteen maar ingaan op de Lionstep situatie. Hoe kon Tall vergeten te noteren dat ze was verdwenen? Dat heb ik hem nog wel verteld namelijk. Tall lijkt ook te denken dat ik allerlei ideeën hierover heb, maar dat is nog niet het geval. Ik vraag alleen om feiten, gezien het niet elke dag is dat een kat dood gaat en ik niet degene ben die ze terugbrengt naar het kamp. Het lijkt erop dat ik een na-aper heb die ook nog eens close met mijn dochter is. Voor nu wordt het dus afwachten en we zullen zien.

➤ 15-05-19 Gezien Tall me in zijn dagboek vertelde mijn eigen dagboek te nemen heb ik dat dan ook gedaan. Natuurlijk vraag je je dan af hoe ik dit weet zonder aan Tall's dagboek gezeten te hebben. Laten we het erop houden dat de wind hem open blies en ik de pagina's heb kunnen lezen. Er staan een aantal zeer interessante dingen in. In ieder geval zorg ik ervoor dat ik jou goed zal opbergen, zodat Tall hem niet snel zal vinden.

➤ Shadowclan Os_tal10
#Awesome:

Laatst aangepast door Tallstar op do 27 jun 2019 - 19:08; in totaal 39 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Tallstar
Catministrator
➤ Shadowclan 4pt8gz
☙Emma☙
16803
Actief

CAT'S PROFILE
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan   ➤ Shadowclan Icon_minitimezo 20 jan 2019 - 14:21

General Update
Herbs: 10% Fresh Kill: 30%
Alliances Update, Rules Update, Update Update

➤ Shadowclan Os_tal10
#Awesome:

Profiel bekijken
Acorndust
Deputy
➤ Shadowclan DPKsfdL
Cynthia
1887
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
Acorndust
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan   ➤ Shadowclan Icon_minitimevr 25 jan 2019 - 14:54

Kittenstop update
Kittenstop is voorbij.

➤ Shadowclan A7wymb9

➤ Shadowclan 8qZ9elBw_o

➤ Shadowclan YYIjbbHY_o➤ Shadowclan JGRI0ba➤ Shadowclan KD4co7i➤ Shadowclan UK1ajoI➤ Shadowclan IfBu3av➤ Shadowclan KUbwnRUu_o➤ Shadowclan G3K5gZvO_o
Profiel bekijken
Tallstar
Catministrator
➤ Shadowclan 4pt8gz
☙Emma☙
16803
Actief

CAT'S PROFILE
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan   ➤ Shadowclan Icon_minitimedo 2 mei 2019 - 1:37

General Update
Ceremonie Geplaatst
Alliances Update, Rules Update, Update Update, Updaaate

➤ Shadowclan Os_tal10
#Awesome:

Profiel bekijken
Tallstar
Catministrator
➤ Shadowclan 4pt8gz
☙Emma☙
16803
Actief

CAT'S PROFILE
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan   ➤ Shadowclan Icon_minitimezo 2 jun 2019 - 14:14

General Update
Ceremonie Geplaatst, Dagboek update - you know you love 'em -

➤ Shadowclan Os_tal10
#Awesome:

Profiel bekijken
Tallstar
Catministrator
➤ Shadowclan 4pt8gz
☙Emma☙
16803
Actief

CAT'S PROFILE
Tallstar
BerichtOnderwerp: Re: ➤ Shadowclan   ➤ Shadowclan Icon_minitimedo 27 jun 2019 - 19:08

General Update
Stay the fudge away van m'n dagboek Acorn D:

➤ Shadowclan Os_tal10
#Awesome:

Profiel bekijken

➤ Shadowclan
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Clans :: ShadowClan-
Ga naar: