I'd like you to be my father figure.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'd like you to be my father figure.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Lightpaw
Member
I'd like you to be my father figure.  DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimezo 4 dec 2016 - 20:30

Met grote ogen keek Lightkit in de richting van de warriors die zich verzamelden om met elkaar samen te gaan tongen. Ze kon echt niet wachten tot ze een apprentice was en hun kon joinen! Maar helaas. Dat zou nog wel vier moons duren en tot die tijd moest ze zich gedeisd houden in de nursery. En dan vooral omdat de meeste katten in haar Clan er wel achter waren gekomen dat ze met Harekit er op uitgegaan was buiten het camp. Haar moeder had haar een hele preek gegeven, maar haar vader was niet eens komen opdagen. Lightkit vond het oneerlijk dat de tom hun nog altijd niet was komen bezoeken. Wat deed ze nu zo verkeerd dat hij haar niet wilde komen bezoeken? Bezocht hij Tigerkit, Otterkit en Blossomkit wel of keek hij naar niemand van hun vieren om? Blossomkit had het er nooit over, maar zelfs zij leek het erg te vinden dat hun vader nooit in de nursery kwam om hun aandacht te geven. En hoe Lightkit het ook wendde of keerde: ze miste een vaderfiguur in haar leven. Gewoon iemand die haar kon complimenteren en haar raad kon geven voor als ze warrior zou worden. En dus had ze het briljante idee om haar vader te gaan zoeken. Ze keek naar de katten die bij elkaar lagen, maar nam aan dat het wel een hele opgave ging worden om hem te vinden. Ze zuchtte. Dan maar gewoon naar buiten gaan. Ze wierp een blik over haar schouder, maar de queens letten niet op elkaar en algauw bevond ze zich buiten de nursery. Ze keek naar een tom die alleen lag. Zou dat haar vader zijn? Hm. Beetje oud om haar vader te zijn. Zou het een vaderfiguur kúnnen zijn? Ze had geen idee. Ze zag dat hij geen prooi had. Haastig trippelde ze in de richting van de fresh-kill pile en trok daar een muis vanaf. Ze merkte dat een paar katten hun blikken op haar richtten, maar ze was te erg bezig om de prooi in de richting van de tom te sleuren. Toen ze uiteindelijk voor de tom stond, schoof ze de prooi in de richting van hem en glimlachte naar haar. ‘Wil jij mijn vader zijn?’ vroeg ze vervolgens naïef. Ze bewoog met haar oortjes en keek hem liefjes aan.


+ Eerste post voor Cloudgaze
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
I'd like you to be my father figure.  LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 18:16


CLOUDGAZE
dreaming when they're gone
De gezelligheid in het kamp was alweer optimaal. De koude leek hier niet zo intens als buiten het kamp, ook al zat hij gewoon in de open lucht. Nu ja, zitten, liggen. Het maakte niet echt veel verschil. Hij liet zijn blik rond gaan, leek zich niet echt op één iets te focussen. Cloud was, zoals altijd, verzonken in zijn eigen gedachten. Aan het dagdromen, ook al was het al avond. Hij was een klein beetje afgezonderd, maar dat had hij niet eens expres gedaan. Eerst had hij tussen een paar andere warriors gezeten, maar die hadden hem daar al snel achter gelaten. Omdat ze niet bepaald echt veel interessants uit hem kregen.

Maar hij stoorde zich er niet aan. Hij was nu eenmaal een stil type. En niet zo heel erg oplettend. Daarom had hij pas door dat er iemand voor hem stond toen hij een stem hoorde. ‘Wil jij mijn vader zijn?’ Klonk het. Cloudgaze knipperde even verward met zijn ogen, richtte zijn blik toen naar beneden, waar een hele jonge kitten die hem met de meest schattige blik ooit aan keek. ”Sorry, wat?” Vroeg hij, een beetje van zijn sokken geblazen (spreekwoordelijk natuurlijk) door haar vraag.



never forget
잊지마
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
I'd like you to be my father figure.  DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimevr 9 dec 2016 - 21:24

Terwijl ze wachtte op de tom zijn antwoord, bekeek ze hem nog eens één keer goed. Hij zat nu natuurlijk stil, maar ze kon zich al voorstellen hoe de spieren zich onder zijn pels bewogen wanneer hij door het territory rende om op prooi te jagen. Hoe hij naar de nursery zou gaan en een gesprekje met haar zou aanknopen om haar goed te laten voelen. Hoe hij de vaderrol maar al te graag op zich nam en één van haar beste vrienden werd. Oké, hij was misschien wat oud om een echte vader van haar te kunnen zijn, maar speelde leeftijd echt een rol? Bovendien hadden katten op deze leeftijd meer ervaring dan haar biologische vader had. Hij zou zo jaloers worden op de band die Lightkit met deze warrior had dat hij haar zou smeken om weer terug zijn dochter te zijn! Maar dan zou het al te laat zijn. Dan zou deze tom zijn plaats al ingenomen hebben. Lightkit werd uit haar gedachten herhaald door de tom die haar met een vreemde blik aankeek. Oh. Hij had de vraag niet gehoord. De she-cat snorde, kwam dichter naar hem toe en drukte haar pels tegen de zijne aan. ‘Wil jij mijn vader zijn?’ vroeg ze nog eens, maar deze keer met een smekende ondertoon. ‘Ik heb geen vader die voor me wilt zorgen en ik heb echt een vaderfiguur nodig in mijn leven. Mijn eigen vader kijkt niet eens naar me om.’ Tranen vulden de ogen van de she-cat nu en ze keek de tom met in haar nek gevouwen oren aan. ‘En dus vroeg ik me af of jij mijn vader wilde zijn in zijn plaats. Je ziet er lief uit.’ Ze snorde en gaf de tom een kopje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
I'd like you to be my father figure.  LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimeza 10 dec 2016 - 14:10


CLOUDGAZE
dreaming when they're gone
Zelf had Cloudgaze nog geen kittens, en hij dacht ook niet echt dat dat in de toekomst nog zou komen. Iets wat hij wel jammer vond, hij hield zielsveel van kittens, van wie ze dan ook waren. Kittens maakten hem blij. En hij wist ook dat zijn vader maar al te graag opa was geworden, dus ergens voelde het ook wel rot om hem zo teleur te stellen. Maar het leek er op dat er een vrijwilliger was komen opduiken. Al was hij wel lichtjes in de war. Waarom stelde ze zo’n vraag? En waarom aan hem? ‘Wil jij mijn vader zijn?’ Herhaalde ze de vraag. Hij had het dus echt goed gehoord. ‘Ik heb geen vader die voor me wilt zorgen en ik heb echt een vaderfiguur nodig in mijn leven. Mijn eigen vader kijkt niet eens naar me om.’ Cloudgaze keek haar met een medelevende blik aan, zijn oren hingen lichtjes naar beneden. ‘En dus vroeg ik me af of jij mijn vader wilde zijn in zijn plaats. Je ziet er lief uit.’

Cloud glimlachte vriendelijk. Als hij er de kit blij mee kon maken, waarom niet dan? ”Oké, ik wil wel je vader zijn”, Stemde hij toe. Hij drukte zichzelf wat overeind en nam vervolgens de kitten voorzichtig bij de vacht in haar nek op. Hij zette haar weer neer tussen zijn poten, zodat ze warm zou blijven in de toch wel koudere buitentemperatuur. ”Wat is jouw naam dan? Ik ben Cloudgaze”, Zei hij. Hij had nog wel honderd meer vragen voor deze kleine kitten, maar besloot om haar er maar niet in één keer mee te overvallen.



never forget
잊지마
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
I'd like you to be my father figure.  DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimevr 16 dec 2016 - 20:33

De tom bleef haar verward aankijken en Lightkit voelde haar hart figuurlijk al zinken. Hm. Het was haar al wel duidelijk, hoor. Hij wilde haar overduidelijk niet als kitten hebben. Ze raakte al vermoeid bij het idee dat ze een hele zoektocht moest gaan doen naar een nieuwe vader. Katten leken zich niet te beseffen dat het niet per se iets uitmaakte of ze nu de biologische vader waren of niet. Lightkit had gehoord dat er meerdere kittens in de nursery waren geweest die uiteindelijk waren geadopteerd door een kat die niet eens hun bloed had; het had hun gelukkiger dan ooit gemaakt. Lighkit voelde hoop in zich opkomen toen de tom plotseling vriendelijk glimlachte. Was dat een ‘ja’? ‘Yay!’ bracht ze vrolijk uit toen hij toestemde en ze snorde luid terwijl haar oortjes naar boven gingen. Ze trok automatisch haar poten in toen ze de scherpe tanden in haar nek voelde, maar het deed geen zeer en niet veel later lag ze dicht tegen de tom aan. Ze snorde en drukte haar pels dicht tegen hem aan zodat ze lekker warm werd. Ze vond het een leuk idee dat hij vanaf nu haar papa was; ze wilde niks meer met haar zogenaamde echte vader te maken hebben. Maar ze ging ook niks tegen haar moeder zeggen; zij verdedigde hem alleen maar. Ze werd uit haar gedachten getrokken door de vraag van haar pleegvader. Hij noemde blijkbaar Cloudgaze. Een veel mooiere en stoerdere naam dan Stormfrost! ‘Ik ben Lightkit,’ mauwde ze en ze keek hem trots zijnde aan. ‘Ik ben blij dat jij mijn papa bent.’ Ze snorde luid en gaf hem een liefdevol kopje. ‘Maar zeg nog maar niks tegen mijn broertjes en zusje,’ mauwde ze. ‘Ze zouden het niet begrijpen. Mijn zusje jaagt nog heel veel achter onze vader aan. Ze denkt echt dat hij wat om ons geeft, maar hij is ons niet één keer echt komen bezoeken sinds onze geboorte.’ Boos zijnde wiebelde ze met haar ogen. ‘Maar jij gaat mij niet in de steek laten hè, papa?’ Ze keek hem hoopvol aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
I'd like you to be my father figure.  LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimeza 17 dec 2016 - 13:43


CLOUDGAZE
dreaming when they're gone
Het was echt wel heel sneu voor de kleine kitten dat ze zonder vader zat. Zelf had hij altijd het geluk gehad dat zijn vader altijd heel betrokken was in zijn leven. Zelfs nu nog, ook al was hij al een elder nu, maakten ze wekelijks wat tijd vrij voor elkaar. Vooral omdat Deathwhisper graag zoveel mogelijk updates kreeg over het Clanleven en wat er zoal gebeurde. Het was ergens wel fijn om te weten dat hij de volgende keer kon vertellen over het feit dat hij een kleine kitten blij had gemaakt. Want dat was ze overduidelijk. Cloudgaze had haar ondertussen wat dichter tegen hem aan getrokken, zodat ze niet gelijk onderkoeld zou raken. Dat zou hem niet echt een goeie vader maken, of wel?

‘Ik ben Lightkit,’ Antwoordde ze op zijn vraag. ‘Ik ben blij dat jij mijn papa bent.’ Snorde ze, en hij kneep even blij zijn ogen dicht. ‘Maar zeg nog maar niks tegen mijn broertjes en zusje, ze zouden het niet begrijpen. Mijn zusje jaagt nog heel veel achter onze vader aan. Ze denkt echt dat hij wat om ons geeft, maar hij is ons niet één keer echt komen bezoeken sinds onze geboorte.’ Vroeg ze hem. ‘Maar jij gaat mij niet in de steek laten hè, papa?’ Cloud schudde meteen zijn kop. ”Tuurlijk niet Lightkit. Maar denk je niet dat het beter is om niet te liegen tegen je siblings? Ik denk niet dat ze heel blij gaan zijn als ze er eenmaal zelf achter komen”, Suggereerde hij. Hoe en wanneer ze het vertelde, was haar beslissing, maar ooit op een dag zou ze het toch wel moeten doen.



never forget
잊지마
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
I'd like you to be my father figure.  DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 14:29

Haar hart vulde zich met blijdschap nu Cloudgaze ermee had ingestemd om haar vader te zijn. Dit gaf haar weer een nieuw doel om voor te streven: namelijk Cloudgaze blij maken. Er voor zorgen dat hij trots op haar kon zijn. En ja, ze wist dat het lichtelijk egoïstisch was, maar voor nu wilde ze niet dat haar broertjes of zusje er iets van wisten. Ze zouden het niet begrijpen. Vooral Blossomkit zou aangeven dat ze een verraadster was en dat ze zich beter tot haar eigen vader kon richten. Maar misschien zouden Tigerkit en Otterkit haar wel begrijpen. Het wilde echter wel zeggen dat ze haar nieuwe papa dan moest delen met haar siblings, maar dat had ze er wel voor over. Ze wist echter niet of Cloudgaze het zag zitten om vier kittens in plaats van één te hebben, maar hij kon niet anders verwachten dan dat hij ze allemaal kreeg als hij er voor één wilde zorgen, wel dan? En misschien zou ze op latere leeftijd wel weer hunkeren naar haar echte vader, maar daar wilde ze niet aan denken. En ze wilde ook niet denken aan het feit dat Cloudgaze zeker vijftien moons ouder was dan haar vader. Ze hoopte dat hij niet dood zou gaan eer dat zij een senior warrior zou zijn, maar dat zag ze wel goedkomen. Ze zou hem later ontzettend dankbaar zijn dat hij de zorg over haar had genomen toen haar echte vader had besloten om zich meer met de Clan dan met haar bezig te houden. ‘Je hebt wel gelijk,’ mauwde ze twijfelachtig. ‘Ik hoop alleen dat Blossomkit het begrijpt. Ze wilt zo graag de aandacht van onze echte vader hebben.’ Ze bewoog geamuseerd met haar snorharen. ‘Je weet toch dat als ik het ze vertel en ze stemmen ermee in dat je vier kittens hebt om voor te zorgen en niet maar één? Als ze willen dat jij ook voor hun zorgt, natuurlijk. Otterkit en Tigerkit zijn vrij onafhankelijk.’ En Blossomkit misschien ook wel als ze het zo bekeek, maar zij wilde gewoon per se een vaderfiguur in haar leven hebben en Cloudgaze was een geschenk die StarClan haar gebracht had, daar was ze vrij zeker van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
I'd like you to be my father figure.  LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimezo 19 feb 2017 - 13:39


CLOUDGAZE
dreaming when they're gone
Toen ze over haar siblings sprak, begon hij zich wel af te vragen hoeveel kittens hij nu eigenlijk ‘geadopteerd’ had. En of haar moeder dat wel goed zou vinden. Hij was misschien erg impulsief geweest in zijn beslissing, maar spijt had hij niet. Hij had altijd wel kittens gewild, stiekem, maar hij had nooit echt interesse gehad in she-cats. Ook niet in andere toms, om duidelijk te zijn. Hij zat te vaak in zijn droomwereldje om 100% te beseffen wat er zoal om hem heen gebeurde. Hoe dan ook, haar sibs zouden er wel achter komen dat ze nu een nieuwe vader had gevonden. Misschien moest ze het hen eerlijk vertellen voor ze het nieuws van iemand anders te horen kregen.

‘Je hebt wel gelijk,’ Stemde ze in met zijn voorstel. ‘Ik hoop alleen dat Blossomkit het begrijpt. Ze wilt zo graag de aandacht van onze echte vader hebben.’ Vertelde ze. "Als je het goed uit legt, zal ze je wel begrijpen. Ze is je sibling voor iets toch", Stelde hij Lightkit gerust. ‘Je weet toch dat als ik het ze vertel en ze stemmen ermee in dat je vier kittens hebt om voor te zorgen en niet maar één? Als ze willen dat jij ook voor hun zorgt, natuurlijk. Otterkit en Tigerkit zijn vrij onafhankelijk.’ Sprak de kitten toen. Cloudgaze lachte geamuseerd. ”Natuurlijk wil ik ook voor je siblings zorgen”, Snorde hij. ”Dan wil ik ze wel een keer ontmoeten”, Vervolgde hij. Hij kon moeilijk vader zijn van kittens waarvan hij niet eens wist hoe ze er uit zagen, of wel?



never forget
잊지마
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
I'd like you to be my father figure.  DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimewo 8 maa 2017 - 19:53

Hoewel Lightkit er niet bepaald gerust in was dat Blossomkit het wel zou begrijpen, leek Cloudgaze er wel vertrouwen in te hebben. Hij kende Blossomkit’s karakter echter niet en het streven naar de aandacht van hun vader. De kans dat de kitten het voor de eerste keer zou begrijpen, was vrij klein. Maar misschien zou zij zich ook wel op een gegeven moment beseffen hoe erg Lightkit het vond dat ze geen echte vader hadden en zou ze haar zusjes toenadering naar de senior warrior wel begrijpen. Bovendien kon Blossomkit, na Cloudgaze eenmaal ontmoet te hebben, toch ook niet meer om het feit heen kijken dat Cloudgaze echt heel erg lief was? Lightkit snorde opgewekt bij het vooruitzicht dat haar zusje het zou begrijpen en dat haar broers er niet moeilijk over zouden doen. Ze snorde nog harder toen ze hoorde dat Cloudgaze het als vanzelfsprekend zag dat er ook voor haar broers en zusje gezorgd moest worden. Als ze zijn hulp accepteerden, maar dat zou er vast wel van komen. Ze moest gewoon bij het uitleggen de juiste woorden gebruiken zoals Cloudgaze al had aangetoond. ‘Ik zal ze wel eens een keer laten zien,’ mauwde de she-cat. ‘Blossomkit lijkt een beetje op mij. Tigerkit is donkergrijs en heeft groene ogen en Otterkit heeft een lichtbruine tabby pels.’ Ze keek Cloudgaze aan. ‘Hoewel je Blossomkit misschien wel sneller herkent dan mijn broers omdat het niet per se een geheim is dat de queens vaak over haar zeuren.’ Haar zus zette immers vaak een keel op als het haar niet zinde of liet nogal hooghartig gedrag zien aan de andere kittens waarvan ze vond dat die onder haar geplaatst waren. De kans was vrij groot dat Cloudgaze ooit wel iets van het geklaag moest hebben gehoord aangezien de queens van de nursery er nu niet bepaald bekend om stonden dat ze hun klaagzangen stil doorvoerden. ‘Maar papa,’ begon ze op een vragende toon, ‘heb je dan geen partner die er moeilijk over zou kunnen doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
I'd like you to be my father figure.  LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimedo 16 maa 2017 - 19:54


CLOUDGAZE
dreaming when they're gone
Over het algemeen was hij niet het type kat om zich over heel erg veel dingen zorgen te maken. Toch niet in zijn persoonlijke leven. Hij was niet zo toekomstgericht als hij eigenlijk zou moeten zijn. Pas als iemand hem er echt op wees dat er een probleem aan zat te komen, kon hij daar op helpen participeren. Voor de rest leefde hij redelijk van dag tot dag. Lightkit leek zich nu al zorgen te maken over de reactie van haar siblings, iets waar hij dan weer niet echt mee bezig was. Misschien alleen over hun uiterlijk, dat hij hen niet zou herkennen. Daarom gaf zijn pleegkitten nu een korte beschrijving van de andere kittens. Hij sloeg de informatie op in zijn kop en knikte toen glimlachend.

‘Maar papa,’ Klonk het toen ineens vragend, ‘heb je dan geen partner die er moeilijk over zou kunnen doen?' Vervolgde ze. Een vraag die hem wel een beetje overviel, maar niet geheel onlogisch was. De senior warrior trok even ongemakkelijk met zijn oren. ”Nee, maak je geen zorgen, ik heb geen partner”, Glimlachte hij toen. Het was een gevoelig onderwerp voor hem, maar ze was nog maar een kitten, natuurlijk stelde ze hem gewoon spontaan elke vraag die in haar op kwam.



never forget
잊지마
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
I'd like you to be my father figure.  DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimedi 21 maa 2017 - 21:09

Hoewel Lightkit een kitten was, was het feit dat er haar niet veel ontging. Haar ogen schoten direct naar de ongemakkelijk bewegende oren van haar pleegvader en even vroeg ze zich af of ze de verkeerde vraag had gesteld. Ze was best wel snel met haar vragen en dacht dat dit hetzelfde was als bij andere kittens op haar leeftijd, maar hield wel beter rekening met de reacties van diegenen aan wie ze het vroeg. Ze wist dat de meeste kittens blind waren voor de effecten van hun vragen, maar zij was altijd heel erg bezig met reacties van anderen en had dus heus wel gezien dat het niet gemakkelijk was voor haar pleegvader om erover te praten. En hoewel ze deze reactie wel had opgemerkt, was het natuurlijk een stuk moeilijker voor de kitten om zich redenen daarvoor te gaan indenken. Daar was ze dan natuurlijk wel nog te jong voor, maar ze vond het al heel wat dat ze de gevoelens op kon merken en was er dan stiekem ook best wel trots op dat ze het kon. ‘Geen zorgen,’ mauwde ze zelfverzekerd tegen haar vader. ‘Die heb je ook helemaal niet nodig. We kunnen ons prima samen redden.’ Ze glimlachte breed naar haar pleegvader. Dadelijk kreeg hij immers net zo’n partner zoals haar moeder: een kat die helemaal niet naar haar om wilde kijken. Ze had haar moeder misschien wel, maar ze zou het niet te veel gevraagd vinden om nog een kat te hebben in haar leven die, net zoals Cloudgaze, in haar doen en laten geïnteresseerd was. ‘Ik zorg wel dat je je poten vol aan me hebt zodat je geen partner nodig hebt.’ Ze keek hem lief aan en gaf hem een troostende lik over zijn pootje. Hopelijk voelde hij zich al minder ongemakkelijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudgaze
Member
I'd like you to be my father figure.  LZ9ajdK
Wolf
84
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cloudgaze
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimedi 28 maa 2017 - 2:11


CLOUDGAZE
dreaming when they're gone
De vraag naar een eventuele partner, had hem wel een beetje van zijn stuk gebracht. Vaak genoeg had hij het gevoel dat er iets mis met hem was. Was hij niet knap genoeg? Niet lief genoeg? Was hij geen goeie match voor de she-cats uit WindClan? Het was niet dat hij liefde miste, hij wist immers niet hoe het voelde om op zo’n manier lief te hebben. Hij hield van zijn vader, hij hield van zijn siblings, hij hield van zijn Clan. Maar houden van een partner? Daar had hij geen ervaring mee. Dus hij miste niet echt iets. Alleen wist hij ook goed genoeg dat een tom van zijn leeftijd meestal wel al een levensgezel had gevonden, die hem kittens kon geven.

Zijn pad leek anders te zijn bepaald. Nu had hij een kitten, eigenlijk vier zelfs, maar nog steeds geen partner. ‘Geen zorgen,’ Reageerde de kleine kitten op zijn woorden. ‘Die heb je ook helemaal niet nodig. We kunnen ons prima samen redden.’ Verzekerde ze hem. De senior warrior knikte glimlachend. ”Natuurlijk kunnen wij dat”, Bevestigde hij zo overtuigend mogelijk, al wist hij diep vanbinnen dat dat gevoel van hem nooit meer weg zou gaan. ‘Ik zorg wel dat je je poten vol aan me hebt zodat je geen partner nodig hebt.’ Vervolgde Lightkit, waarna ze hem een lik over zijn poot gaf. De tom snorde geamuseerd. ”Zolang je niet moeilijk doet over bedtijd, vind ik het allemaal best”, Zei hij met een veelbetekenende blik naar de kitten. Hij had wel eens gehoord dat ze af en toe niet echt zin had om te gaan slapen.



never forget
잊지마
Terug naar boven Ga naar beneden
.Lightpaw
Member
I'd like you to be my father figure.  DPKsfdL
Freedje
197
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
.Lightpaw
BerichtOnderwerp: Re: I'd like you to be my father figure.    I'd like you to be my father figure.  Icon_minitimedi 18 apr 2017 - 22:31

Het leven kon soms toch grappig lopen, bedacht de kitten zich. Het ene moment had ze helemaal geen vader en miste ze hem ontzettend en het volgende moment had ze opeens een pleegvader en leek de wond in haar hart – die misschien wel altijd daar zou blijven, maar op den duur minder pijnlijk zou aanvoelen – een klein beetje genezen te worden door het feit dat Cloudgaze haar wél als zijn kitten wilde hebben. Nu moest ze alleen Blossomkit, Tigerkit en Otterkit nog overtuigen om hem te accepteren als hun pleegvader. Tigerkit en Otterkit gingen zich er waarschijnlijk niks van aantrekken, maar Blossomkit kon er wel eens goed een probleem van gaan maken. Ach ja. Het maakte voor de rest ook niet veel uit. Lightkit zou toch niet van gedachten veranderen, wat haar zusje en moeder haar ook zouden proberen wijs te maken. Wie weet kwam haar moeder er wel achter dat hun vader niet meer naar hun om wilde kijken, zou ze hem laten vallen en zich naar Cloudgaze richten. Cloudgaze was ouder dan haar en misschien ook niet de ideale match, maar het leven kon soms zo raar lopen dat Lightkit er eigenlijk niet van versteld stond als haar moeder en Cloudgaze een match zouden zijn. Dat haar vader maar op zou rotten, ja! ‘Dat doe ik nooit,’ zeurde ze, maar haar pels dat overeind ging staan en het feit dat ze hem niet recht aankeek terwijl ze haar woorden sprak, zei eigenlijk genoeg. ‘Soms is het niet eens zo heel erg laat en dan moet ik alsnog gaan slapen. Ik word ook ouder, hoor,’ zeurde ze, hoewel ze op dit moment nog geen drie moons oud was. ‘En bovendien is het ook weer niet zo dat de anderen netjes gaan slapen, hoor. De meeste kittens zijn nog aan het praten of me aan het irriteren door met hun pootjes te bewegen. Ik ben niet de enige schuldige.’ Ze liet haar oortjes expres in haar nek zakken en keek hem quasi-verdrietig aan met haar grote, bruine ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'd like you to be my father figure.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: