Perfect ones



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Perfect ones

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyspots
StarClan
Perfect ones RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimewo 7 dec 2016 - 15:18

Er hing een waterrat in haar bek terwijl ze terug liep naar het kamp. Ze was geen held in jagen, meestal maakte ze dat goed door zo veel mogelijk patrouilles mee te lopen. Dit keer was het haar gelukt om een prooi te pakken te krijgen. De waterrat was ook heel dom vlak voor haar poten langs geschoten. Nou ja, dat was weer mooi meegenomen. Dus bungelde de prooi nu in haar bek. Ze liep met ruime passen de doorgang van het kamp in en verplaatste zichzelf meteen naar de prooistapel. Ze legde de waterrat erop, deed een paar passen achteruit, en ging vervolgens zitten. De blik in haar helderblauwe ogen gleed over haar omgeving. Kijkend of ze één van haar kinderen zag. Het was al wat later op de dag, dus het kon niet lang meer duren voordat de katten het kamp weer binnen kwamen druppelen.

[Newtleaf & Ashfire]


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnPerfect ones Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashfire
Member
Perfect ones DPKsfdL
~Essie
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashfire
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimedo 8 dec 2016 - 18:44

Ashfire liep mokkend het kamp weer in. Voor de zoveelste keer was zijn jacht min of meer mislukt. De jonge kater had niks gevangen. Hij wilde naar de warriors den toe lopen om zich van de wereld af te sluiten toen Ash zijn moeder zag. Snel rende de kater erheen. "Mam." Zei Ash een beetje blij. Hij bracht niet veel tijd door met andere katten, wat hij haatte van zich zelf. Ashfire wide dat hij beter met andere katten kon omgaan. "Hoe was jou dag?" Vroeg Ashfire vriendelijk. Rustig ging hij naast zijn moeder zitten.


Perfect ones 10eew6r
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtleaf
Member
Perfect ones 132-R71
Inge
74
Actief
''Adorkable.''

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Newtleaf
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimevr 9 dec 2016 - 15:44

Net terug vanuit de rivier kwam Newtleaf ook het kamp binnen. Het werd al vroeg donker dus het begon al een beetje te schemeren. Zijn vacht was doorweekt door het water en stond alle kanten uit. Hij probeerde de blikken van clangenoten te vermijden. Hij haatte het als anderen hem aankeken. Het voelde gewoon niet fijn. Daarom waren zijn ogen vaak naar de grond of juist de lucht gericht. Zijn neus bracht hem naar zijn moeder en broer. Bij deze katten voelde hij zich wel altijd op zijn gemak gelukkig. Hij drukte zijn kopje snorrend tegen Ashfire aan en gaf Honeyspots een lik over haar wang, waarna hij ook ging zitten.


''There's absolutely nothing to worry about.''
Perfect ones Nx0t8z
''Simply enjoy the adventure..''
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Perfect ones RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimezo 11 dec 2016 - 16:17

Ze spon zachtjes toen ze haar zoons spotte. Eerst Ashfire die wat mokkend het kamp binnen leek te komen, maar zo snel hij haar zag snel naar haar toe kwam rennen. Gevolgd door Newtleaf die nat was van het water en haar een lik over haar wang gaf. Daardoor spon ze nog wat harder. Ze spon eigenlijk nooit alleen bij haar kids in de buurt. Dan kwam er ook een andere kant van haar naar boven, in plaats van die bittere oudere kattin zoals ze bekend stond. Ze sprak alleen wanneer dat nodig was met anderen. Ze was nou eenmaal heel erg op haarzelf sinds de dood van haar moeder. "Hé lieverds." Er ontstond een warm glimlachje om haar lippen. "Mijn dag was prima. Er was zelfs een waterrat zo dom om voor mijn poten langs te schieten." Vervolgde ze. "En hoe was jullie dag?" De blik in haar helderblauwe ogen ging van haar ene zoon naar haar andere zoon.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnPerfect ones Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashfire
Member
Perfect ones DPKsfdL
~Essie
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashfire
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimema 12 dec 2016 - 19:35

Newtleaf drukte zijn kopje tegen Ashfire aan. Ashfire spon heel zacht. "Hé lieverds." Zei Honeyspots. Ze glimlachte er warm bij. "Mijn dag was prima. Er was zelfs een waterrat zo dom om voor mijn poten langs te schieten." Ashfire lachte even. "En hoe was jullie dag?" Ashfire begon met spreken. "Mijn dag was top totdat ik op jacht ging. Ik heb wel een halve dag gejacht en niks gevangen." Ashfire kon soms een beetje overdrijven. Hij had maar een paar uur gejacht, althans geprobeerd. "Maar ik laat een mislukte jacht niet de rest van mijn dag verpesten, denk ik." Zei Ashfire wat twijfelachtig.


Perfect ones 10eew6r
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtleaf
Member
Perfect ones 132-R71
Inge
74
Actief
''Adorkable.''

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Newtleaf
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimema 12 dec 2016 - 20:05

"Hé lieverds. Mijn dag was prima. Er was zelfs een waterrat zo dom om voor mijn poten langs te schieten." Sprak Honeyspots met een warme glimlach. "En hoe was jullie dag?" Om de beurt keek de kattin haar twee zoons aan. "Mijn dag was top totdat ik op jacht ging. Ik heb wel een halve dag gejaagd en niks gevangen." Miauwde Ashfire. Ja zijn broer kon goed overdrijven, maar dat was Newt wel gewend. "Maar ik laat een mislukte jacht niet de rest van mijn dag verpesten, denk ik." De stem van de donkergrijze kater klonk ietwat twijfelachtig. Nu keken ze hem aan, moest hij vertellen hoe zijn dag was geweest. "Gaat wel. Een beetje gejaagd, een beetje rondgewandelt. Het gebruikelijke." Miauwde de gevlekte kater waarna hij zijn poot begon te likken. Zijn tong deed nog steeds pijn van het Twoleg voorwerp dat hem gesneden had. Gelukkig viel het erg mee, het deed echter wel behoorlijk pijn.


''There's absolutely nothing to worry about.''
Perfect ones Nx0t8z
''Simply enjoy the adventure..''
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Perfect ones RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimewo 14 dec 2016 - 12:22

Ze gaf Ashfire eerst een knipoog, voordat ze sprak. “Daarin lijk je op mij.” Haar interesse lag simpelweg echt niet bij het jagen. “Maar je hebt zoveel andere kwaliteiten. Een mislukte jacht moet nooit de rest van je dag verpesten.” Glimlachte ze. “Neem de dingen mee waarvan je kunt leren en laat de rest achter je.” Toen ging haar blik naar Newtleaf. “Een productieve dag dus.” Sprak ze toen hij uitgelegd had wat hij had gedaan. “Hoe gaat het met je tong?” Vervolgde ze. Haar blik was op de snee gevallen zo snel hij zijn poot begon te likken. “Wordt het al wat beter?” Even stond er zowaar iets van bezorgdheid in haar helderblauwe ogen te lezen.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnPerfect ones Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashfire
Member
Perfect ones DPKsfdL
~Essie
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashfire
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 17:54

“Maar je hebt zoveel andere kwaliteiten. Een mislukte jacht moet nooit de rest van je dag verpesten.” Ashfire knikte. Hij wist dat ze gelijkt had maar het was zo moeilijk. “Neem de dingen mee waarvan je kunt leren en laat de rest achter je.” Weet wel hoe moeilijk dat is, wilde Ashfire zeggen, maar hij hield zijn mond. Het was goed bedoelt van zijn moeder. “Hoe gaat het met je tong?” Hoorde Ashfire zijn moeder zeggen. Meteen keek de jonge kater naar zijn broer. "Gaat het, met je tong?" Herhaalde Ashfire zijn moeder. “Wordt het al wat beter?” Even keek Ashfire naar zijn moeder. Ze had een bezorgde blik. "Wat was er gebeurt?" Ashfire keek nu ook een beetje bezorgd, maar dacht ook wel dat het goed zou komen. Een keer dan.


Perfect ones 10eew6r
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtleaf
Member
Perfect ones 132-R71
Inge
74
Actief
''Adorkable.''

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Newtleaf
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimevr 16 dec 2016 - 7:48

"Een productieve dag dus." Miauwde de gevlekte kattin, terwijl haar ogen naar zijn mond gingen. "Hoe gaat het met je tong?" Vervolgde ze met een ietwat bezorgde klank. Ashfire herhaalde die woorden. Newt stopte met likken. "Wordt het al wat beter?" Hij knikte. "Chivypaw liet me op een soort blaadje kauwen, het smaakte vreselijk maar het helpt wel." Zijn broer vroeg wat er gebeurd was. "Ik was aan het jagen in de rivier met Sagefeather, en toen beet ik in een Twoleg voorwerp." Legde hij uit terwijl hij terugdacht aan de wedstrijd. Wie het eerste een vis ving, had Sagefeather gezegd. "Ik dacht dat het een vis was. Maar het was nogal scherp." Kort grinnikte hij om zijn klunzigheid.


''There's absolutely nothing to worry about.''
Perfect ones Nx0t8z
''Simply enjoy the adventure..''
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Perfect ones RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimema 19 dec 2016 - 14:47

Het stelde haar gerust. Toen hij zei dat het beter ging. “Gelukkig.” Glimlachte ze. Ze vond het verschrikkelijk als er iets met haar kids was. Ook al waren het volwassen warriors, het bleven wel haar kinderen. Ze had dat met alle vier, ze zou zich altijd zorgen om ze blijven maken. Ze wilde dat het goed met ze ging en dat ze nooit hoefden mee te maken, wat zij mee had moeten maken. Al had ze daar zelf ook een groot aandeel in natuurlijk, maar ze kon er niet mee stoppen. Ze moest en zou die Icy ooit nog vinden.


The many miles we walked, the many things we learned. The building of a shrine, only just to burnPerfect ones Honeypaw1sig
That's the way it is______That's the way it is
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashfire
Member
Perfect ones DPKsfdL
~Essie
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashfire
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimezo 25 dec 2016 - 14:51

"Mam is er iets?" Vroeg Ashfire voorzichtig aan zijn moeder. Ashfire as blij dat het beter ging met zijn broer. "Je kan het ons altijd vertellen, hè, dat weet je." Sprak Ashfire ook voor zijn broer. Ashfire kon soms dan een harteloze kater zijn, maar voor zijn familie was hij er altijd. Maakte niet uit wat ze ook gedaan hadden of iets anders. Zijn familie kwam altijd voor alles, zelfs een leuke poes. Ashfire hield van zijn moeder en broer.


Perfect ones 10eew6r
Terug naar boven Ga naar beneden
Newtleaf
Member
Perfect ones 132-R71
Inge
74
Actief
''Adorkable.''

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Newtleaf
BerichtOnderwerp: Re: Perfect ones   Perfect ones Icon_minitimevr 6 jan 2017 - 14:12

"Gelukkig." Glimlachde Honeyspots, duidelijk opgelucht. Al leek de kattin niet echt goed in haar vel te zitten, eigenlijk zat ze nooit echt goed in haar vel. "Mam is er iets?" Vroeg zijn broertje voorzichtig. "Je kan het ons altijd vertellen, hè, dat weet je." Vervolgde hij waarna Newtleaf instemmend knikte. Ja, ze waren er voor elkaar. Altijd.

Sorry voor de laatheid, ik heb hele drukke weken gehad.


''There's absolutely nothing to worry about.''
Perfect ones Nx0t8z
''Simply enjoy the adventure..''
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Perfect ones
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: