Sold me out in shame



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sold me out in shame

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Baneflower
Member
Sold me out in shame 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Sold me out in shame   Sold me out in shame Icon_minitimedo 8 dec 2016 - 20:29


De pijn in haar poot begon al wat weg te gaan en ze begon langzaam weer te jagen, weer actief te doen. Het was fijn om weer eens de poten te strekken zonder te moeten stoppen omdat iets pijn deed. Ze haalde even trillerig adem en sloot hierbij haar ogen. Het was moeilijk, maar ze moest verder gaan. Met een zachte blik keek ze even rond. Herfst had de bladeren van de vele loofbomen in thunderclan roodbruin geschilderd... Of goud... Of eender welke andere kleur. Ze waren allemaal warm, maar ondanks dat kon ze niet bepaald veel warmte voelen. Het beeld was mooi, maar niet goed... Net zoals zoveel dingen in haar leven. Zoveel was mooi, maar o zo slecht.
Even slikte ze, ze zou afzakken naar de rivier vandaag en daar even wat goed drinken. Daarna zou ze even een kijkje nemen bij de sunningrocks... Het duurde niet lang voordat ze bij de oever was van de gezakte rivier. Ze moest eerst een kleine helling af voordat ze het frisse water had bereikt en haar tong langs het oppervlakte streek. Ze dronk wat, keek even op, en besloot daarna terug de helling op te gaan. Het was niet veilig genoeg om langs de rand van de rivier te lopen. Ze kon erin glijden en omdat de rivier nu zo laag stond betekende dat ook dat dingen meer uit het water staken. Ja, ze kon misschien wel staan... Maar met de druk die het water zou geven leek haar dat maar een tijdelijk iets... Bane zou de pijn in haar poot niet echt kunnen verdragen en aangezien ze er wel wat macht op zou moeten in een stroming, was het dus al snel allemaal uitgedacht. Geen riskant gedoe vandaag. Met kalme passen en af en toe een stukje hinkend, door haar gewonde poot, bereikte ze de sunningrocks. Het was niet echt bewolkt en de zon had de hele voormiddag al de stenen kunnen opwarmen... Daarom klom ze al snel op de grijze dingen en besloot ze erop te gaan liggen. Zoals gedacht, ze hadden warm... Ze zuchtte even, opnieuw trillerig, en sloot haar ogen. Hier kon ze even rusten en even alles op een rijtje zetten. Want alles in haar gedachten tolde als een gek rond.

-Open


There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down
Terug naar boven Ga naar beneden
Zeros
Member
Sold me out in shame DPKsfdL
55
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 23moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zeros
BerichtOnderwerp: Re: Sold me out in shame   Sold me out in shame Icon_minitimevr 9 dec 2016 - 21:11

Zeros wandelde rustig door een bos heen. Aan de geur te ruiken was het het gebied van de Thunderclan. Rustig wandelde Zeros nou ook weer niet. Hij had net gevochten met een andere kat. Een snee zat in zijn rechterschouder en hij kon er nauwelijks op lopen. Zeros bedacht dat hij het moest verzorgen. De kater ging opzoek naar wat spullen die hij kon gebruiken, maar hij wist het niet goed. Na een wat rond te lopen en geen andere katten tegen te komen was Zeros moe geworden. De wond deed nog meer pijn. De kater besloot om wat uit te rusten. Hij kwam bij een rotspartij aan waar al een poes op lang. Ze leek niet gevaarlijk, maar Zeros was wel op zijn hoede. "Kan ik hier uitrusten?" Nadat Zeros de vraag had gesteld wilde hij zich zelf wel slaan. Natuurlijk mocht hij hier niet zijn, laat staan uitrusten. Zeros voelde wat bloed sijpelen langs zijn poot, maar toen Zeros keek leek het niet zo ernstig. De kater ging zitten. De wond prikte en brandde.


Sold me out in shame 2yxomkm
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sold me out in shame
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: