Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Snowdance
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 18:03


Hello Gast! c:
Als jullie het aot een beetje regelmatig hadden gevolgd, wisten jullie al dat dit er aan zou komen: Snowdance gaat kittens krijgen! De vader is, en blijft nog voor een tijd onbekend. Natuurlijk mogen jullie wel raden wie de vader is, maar hints geven wij niet.

De moeder
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] 2coj484



De moeder is Snowdance, een langharige witte poes met helblauwe ogen. Ze is de dochter van Glowstick en Snowblossom, en het jongste zusje van Hazelfray, Sandpaw, Heronkit en Redpaw. Ook is ze de kleindochter van Firestar en Icestorm, wat haar ook het nichtje van Bluewisp, Jewelgleam, Arrowthrill, Zealspark en Swiftpaw maakt.
Ze is op dit moment sikkeneurig, en kortaf vanwege de strijd van Hazelfray en Redpaw om Branchpaw, maar normaal is ze een vrolijke, optimistische kat die in haar apprenticetijd hyper was. Ben van plan, ook door de kits die gaan komen, d'r wel rustiger te maken.
De vader
Is onbekend, zoals hierboven al staat. Over hem zal je dus ook niks te weten komen.

De mogelijkheden:
Vachtlengte - veel voorkomend: langharig en halflang
beetje voorkomend: kort
Vachtpatroon - veelvoorkomend: effen, tabby
beetje voorkomend: /
zeldzaam: vlekken
niet mogelijk: tuxedo
Vachtkleur - veel voorkomend: wit, bruin(alleen tabby), licht bruin(alleen tabby)
beetje voorkomend: rood, rossig
zeldzaam: grijs
niet mogelijk: zwart, turtoise en lapjes
Oogkleur - veel voorkomend: blauw, groen
beetje voorkomend: oranje, geel
niet mogelijk: rood

Het zou fijn zijn als jullie je aanmelding een beetje realisitsch maken, en bijvoorbeeld geen langharige kitten met grijs en witte vlekken met gele ogen doen, aangezien dat dus vrij zeldzaam is en dus het een kleine kans is dat Snowdance en unknown zulke kittens krijgen.
Ik moet nog even namens unknown zeggen dat we sowieso één bruin-gestreepte kitten in ons nestje willen. c': Anders loopt ons verhaallijntje niet helemaal goed hehehe.

De deadline is op 29 december, en de kittens worden op zn laatst op 31 december bekend gemaakt. Het geboortetopic wordt gemaakt op 1 januari. Het aantal van de kittens is nog niet bekend.

Veel succes!
xxx,
Nynke en unknown c:



Laatst aangepast door Snowdance op ma 19 dec 2016 - 10:13; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 18:07

Moet ik me voorstellen?
Nou oké dan. Tja, waar zal ik beginnen? Ik ben een mooie kattin, met mijn prachtige groenblauwe ogen en lange wit met rode vacht, al zeg ik het zelf... Wat? Moet ik over m'n innerlijk vertellen? Zeg dat dan meteen! Nuja, zoals je kunt merken heb ik een uitgesproken persoonlijkheid. Ik ben erg aanwezig en krijg graag aandacht. Als ik een mens was, was ik een van die giechelmeiden uit de tweede. Maar krijg geen vooroordelen. Ik ben geen mean girl. Ik hou gewoon van het leven en heb plezier. Dat mijn training daar onder lijd.. tja. Dat komt later wel. Vrienden en familie gaan voor, toch? Ik heb een grote stamboom. Mijn moeder is mijn grote voorbeeld. Ze is de beste queen ooit! Verder heb ik grappige (oud)ooms en (oud)tantes.
Lionkit-Lionpaw-Lion?
Dat zijn mijn namen. Mooi toch? Ik weet niet waarom Lion? Is dat niet meer de naam van een katertje? Nuja, ik ben wel stoer van karakter. En sterk gebouwd. Misschien zag mam me aan voor een kater. Ik ben soms een engeltje, de beste zus die je kunt wensen en de perfecte dochter. Maar iedereen heeft zo zijn slechte kanten... Ik ben impulsief, nonchalant en dat warriorgedoe boeit me niet zo veel. Mijn siblings vinden het waarschijnlijk wel stoer. Maar het gaat om hoe lief je bent, niet om hoe goed je vecht, right?
Wat kan je dan eigenlijk wel?
Één woord: kletsen. Ik ga babbelend de dag door. Het kan irritant zijn. Maar dat is dan iets om te leren. We zijn hier om te leren toch? Ik ga eigenlijk alleen om met poezen. Katers. Ik kan ze niet uitstaan. Die denken dat ze zo stoer zijn. Ik ben heel hecht met een klein vriendinnengroepje. We verschillen veel maar vullen elkaar goed aan. De een is de nerd van de groep, de ander de badass. En ik? De vrolijke i guess. Ik heb veel humor, droge en natte. Dat was een grapje trouwens.. hehe.


Laatst aangepast door Bronzemask op za 17 dec 2016 - 8:58; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 18:20

Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] EqPKKlt

De slanke poes zuchtte geluidloos. Haar korte witte vacht bewoog stilletjes in het lichte briesje dat floot door de vele bomen. Er was een serene stilte in het bos, die het misschien zelfs wat spookachtig maakte. Nu was het nog dag, maar later, als het nacht werd, kon je in de lange schaduwen van de bomen in het maanlicht vast en zeker de verloren geesten zien van katten lang vergeten. Katten die hier niet meer waren. Katten die hier nooit meer terug zouden komen. Tussen diezelfde bomen wandelde de poes nu, met een langzame maar zekere tred. Haar poten waren het enige geluid in het doodstille bos. Was er geen vogel hier, geen prooi? Stap. Stap. Geen gefluit, geen gescharrel in het struikgewas. Het was alsof elk levend wezen hier wegbleef, van deze kalme en op het eerste zicht aangename plek. De witte poes bereikte al snel haar bestemming: een klein stroompje. Het water kwam van overal en nergens, zo leek het - elke dag opnieuw had ze hem gevolgd, in de hoop de oorsprong of de monding ervan te vinden, maar ze kon uren doorlopen zonder zelfs maar dichterbij te komen. Het oneindige stroompje. Zo had ze het genoemd. Veel anders had ze niet te doen, haar dagen vullen was moeilijk want ze leken soms net zo eindeloos als dit beekje. Vroeger had ze nooit genoeg tijd gehad om alles te doen wat ze wou doen, maar hier had ze niets meer te doen. De poes ging dit keer echter niet langs de rand van het water lopen, zoals de voorbije paar dagen. Ze had iets vreemds opgemerkt aan het stroompje, al had ze ergens altijd geweten dat het kon. Misschien daarmee dat ze er zo tot aangetrokken werd.

Ze ging zitten aan de rand van het water, neerzakkend tot haar spierwitte pootjes het water net niet aanraakten. Ze keek neer op haar reflectie in het water, een beetje onduidelijk door de stroming maar al bij al nog relatief zichtbaar. Ze bekeek haar twee verschillende ogen; links amber en rechts blauw. Ze bekeek haar roze neusje en haar snoezige snuitje. Ze opende haar bek, om haar scherpe maar niet zo zeer opvallende tanden te bekijken. Haar keel, haar tong; ze zagen er normaal uit, maar ze hadden nooit normaal gewerkt. Ze hadden de helft van hun eigenlijk bedoeling nooit uitgeprobeerd. Ze probeerde geluid te maken, te spreken of zelfs maar te piepen, iets, maar het was nutteloos. Zelfs hier was ze nog stom, al had ze nooit gedacht dat het kon. Was het niet zo dat iedereen hier genas van al zijn kwaaltjes? Misschien werd het niet gezien als een kwaaltje. Misschien zouden katten die geboren waren zonder een poot ook die poot niet terugkrijgen in het hiernamaals; misschien bleven katten die blind waren voor altijd blind. Blind was ze gelukkig niet, starclan zij dank. Dat had ze niet overleefd, én blind én stom. Het was wel waar dat haar rechteroog minder goed zag, maar blijkbaar was het normaal voor witte katten met blauwe ogen om helemaal blind te zijn, dus dan had ze nog geluk.. Behalve een slecht dieptezicht, had ze er nooit echt last van gehad.

De poes sloot haar ogen en liet haar snuitje zakken op haar poten, tot haar neusje lichtjes het water raakte. Ze handelde op instinct, niet op kennis. Dat had ze vaak gedaan, zeker als kitten.. Dat was de tijd waarnaar ze terugkeerde. Als een tijdmachine, als het ware, al kon ze alleen maar toekijken. Ze zag zichzelf toen ze net geboren werd. Een snoezige, redelijk kleine en slanke witte kitten. Tussen haar siblings lag ze daar, een sneeuwwitte vacht tegen een sneeuwwitte poes. Haar moeder leek veel op haar, maar haar andere familie niet echt. De familie die ze kende, in ieder geval niet. Nu wist ze wel wie haar vader was, maar ze had haar hele jeugd doorgebracht zonder het te weten en zonder het te kunnen vragen. Ze zag hoe haar moeder, Snowdance, haar naam gaf: Bloomkit, genoemd naar haar grootmoeder Snowblossom. Blijkbaar was Snowdance altijd al een moederkindje geweest, en zo ook Bloomkit. Ze had natuurlijk weinig opties, haar vader was niet echt in het verhaal. Ze zag zichzelf haar oogjes opendoen, die toen nog allebei grijsblauw-achtig waren; het blauw dat alleen kittens hadden. Ze keek toe hoe ze zelf had toegekeken hoe haar siblings begonnen te praten en te ontdekken, terwijl ze zelf nooit een geluid kon voortbrengen. Ze groeide op naast haar neefjes en nichtjes, en al snel begonnen ook die te praten, te brabbelen, ook al waren ze jonger dan haar. Eerst dacht haar moeder dat ze misschien gewoon traag was, maar al snel werd duidelijk dat ze nooit zou spreken.

Als Bloomkit had ze er eerst weinig last van gehad. Ze was een vrolijke kitten geweest, enthousiast, al wou ze altijd dat alles ging zoals zij wou - en dan werd ze wel gefrustreerd omdat ze het niet kon uitleggen aan niemand. Ze ontwikkelde haar eigen gebarentaaltje, wat primitief maar het werkte meestal wel. Ze werd nieuwsgieriger nu ze meer haar vragen kon stellen, en ze stelde zo veel vragen. Over Starclan, door naar de hemel te wijzen wanneer er 's nachts sterren waren; over haar vader, door haar oom en haar tante aan te wijzen die zo gelukkig leken samen. Ze speelde veel met haar siblings en met haar neefjes en nichtjes en met alle andere kittens in de Thunderclan: Dangerdance's kittens en de kittens van Cedarflake - en natuurlijk alle andere kittens die er op dat moment waren. Ze wist ze allemaal niet meer, het waren er veel geweest maar voor haar had dat alleen maar meer plezier betekend. Ondanks haar lichte handicap was ze zo'n sociale poes, zo enthousiast, zo leuk in de omgang en een echte schouder om op te huilen - ze was misschien wel de beste luisteraar van Thunderclan, wat wel logisch was natuurlijk. Soms bepaalden je fysieke mogelijkheden je karakter, zo bleek.

De witte poes werd uit de herinnering getrokken. Het voelde als een ijskoude douche en happend haalde ze adem, het enige geluid dat ze maakte de beweging van de lucht; en ze opende haar tweekleurige ogen en keek om zich heen. Het was bijna donker, de zon ging onder als een onheilspellende oproep om een schuilplaats te gaan zoeken. Dit was niet Starclan, dit was dat rare gebied tussen leven en dood; bestaan, maar gewoon zijn. Niet echt zoals wanneer je op het randje van de dood lag, maar datgene waar je naartoe ging na vele manen, wanneer iedereen je vergeten was en je vervaagde uit Starclan. De geesten in de schaduwen van de bomen, zichtbaar vanuit je ooghoekjes al verdwenen ze zodra je ze recht probeerde aan te kijken, waren de miljoenen, miljarden, anderen die hier vastzaten. Die hier bleven. Het enige draadje waarmee ze nog vasthingen, wat hun geesten tegenhield van gewoon te verdwijnen, op te gaan in het niets, waren hun eigen herinneringen. Dit was de plaats voor de katten die vergeten waren maar niet zelf konden vergeten; maar misschien was het tijd dat ze vergat. Ze had hier niets meer te zoeken, niet meer te doen. Ze had haar jeugd herbezocht maar ze had gezien dat ze haar verdere leven niet opnieuw hoefde te beleven.

Want wie weet. Misschien, héél misschien, kreeg je wel een nieuw leven wanneer je eindelijk kon loslaten; misschien werd jij dan ook losgelaten, en kon je geest gespoeld van alle herinneringen terug op aarde neerdalen, in de vorm van een nieuwe kitten, een nieuw leven. Misschien was dat hoe het werkte. De witte poes stond op. Ze rende niet weg van de schaduwen die steeds groter werden als de zon verder zakte, zoals de vorige dagen. Ze richtte haar snuitje naar de zon, haar hele wezen op dat licht gericht. Ze sloot haar ogen wanneer de schaduwen over de top van haar hoofdje gleden, ze voelde het haar verkillen als ze verder naar beneden gleden; over haar gesloten ogen, haar borstkas, haar witte pootjes. Het moment voor ze volledig bedekt werd, werd het warm. Het verwarmde haar. Ze glimlachte, een vredige glimlach, want ze wist dat ze vrij zou zijn. Eindelijk vrij. En wanneer de schaduw de grond voor haar pootjes raakte, verdween ze - ze ontplofte in een waas van witte stof die zachtjes op de grond neerdwarrelde en dan ook wegwaaide. De geesten tussen de bomen zagen haar geest wegwaaien, naar omhoog, terug naar het land van de levenden; terug naar een leven. En in die tocht naar boven, werden haar herinneringen uitgevaagd; al zou het voor altijd bewaard blijven in het tapijt dat de Schikgodinnen weefden, haar levensdraad voor altijd verweven tussen dat van haar familie en haar clan.


Laatst aangepast door Redpaw* op di 13 dec 2016 - 19:45; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 19:06

Wat leuk dat er al zo snel aanmeldingen zijn! Ik word hier blij van haha <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cootsnarl
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] QSf3Pmu
king bear
224
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Endless ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cootsnarl
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 19:11

---


Laatst aangepast door Cootsnarl op do 15 dec 2016 - 17:49; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 20:37

cause my roots they run deep
No matter how you shake my core
Name: Saltkit - Saltpaw - Saltpool
Gender: Female
Age: Not even born
Bloodline: ThunderClan
Voice and theme: Click
Rank: Kitten

Mother: Snowdance
Father: unknown
Siblings: unknown
Aunts: Redpaw, Sandpaw, Heronpaw
Uncles: Hazelfray
Grandmother: Snowblossom
Grandfather: Glowstick

Outside:

Inside:

Naam: Daan
Motivatie:

Setje:
Avatar:
Signature:
kittenaanmelding
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 20:40

Ik denk dat mijn aanmelding af is, waarschijnlijk ga ik er wel nog eens doorgaan om spelfouten en rare zinsconstructies eruit te filteren though c:

also het is echt een rare aanmelding haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 13 dec 2016 - 21:41

De deadline is op 28/29 december!
De keuze word voor oudejaarsdag bekend gemaakt, zodat het geboortetopic op nieuwjaarsdag komt. <3
xxx,
Nynke en unknown c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Twigkit
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] NOkW1uH
Beer en Nyn
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Ageless `
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Twigkit
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedo 15 dec 2016 - 18:24

Wij hebben besloten om samen ook een kitten te bespelen: Twigkit. Hij is helemaal blind, en het broertje van de andere kittens. c:
Overigens gaan we niet meer dan drie kittens kiezen.
xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimevr 16 dec 2016 - 18:40

*heeft hierop zitten wachten* YEEE HIER KOMT EEN AANMELDING wel jammer dat de deadline op 28 december is x.x ik ga dan net die dag verhuizen
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimevr 16 dec 2016 - 20:02

Maakt niet uit jacqy! Desnoods app ik je wel of je gekozen bent of niet xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimezo 18 dec 2016 - 12:49


ALGEMENE INFORMATIE
Name Jinglekit [Jinglebell]
Meaning Jingle; a short slogan, verse, or tune designed to be easily remembered.
Age: Unborn
Clan ThunderClan
Gender Female
Sexuality: Bisexual
Parents: Snowdance x ???
Based on: Elena Gilbert
Theme: Hunter - Anyway

INSIDE
Likes: Family especially her mom, her friends, the truth, confidence
Dislikes: Lies, betrayal, loss of a loved one
Description: Jingle is a selfless, determined, spirited and optimistic individual. With regards to other cats, this she-cat will be described to be loyal, energetic, compassionate, empathetic and self-sacrificing. Jingle will show that she makes a very loving, devoted, loyal and caring friend. Her personality is much like her mother's one, they might not look like each other but they share the same interests and have like almost the same character traits. Jingle's most defining trait, as well as her greatest weakness, is her compassion, her selflessness, and her undying devotion and loyalty to her friends and her willingness to constantly sacrifice herself for them and for the greater good. As a kitten she will have most likely a fun time; she grows up happily, but with the lingering thought that she doesn't know who her father is. When she finally becomes an Apprentice of ThunderClan, the she-cat will have the time of her life; mischievous as she is she will most likely create a lot of trouble with her friends. I'm not really sure how her personality will become when she is a Warrior, but I'll let the role-play decide that!

To sum it all up; Jingle is independent, loyal to the bone to her friends and Clan, optimistic, tough and selfless xD She doesn't take crap from anyone, can't choose between to love romantically or not to and she isn't afraid to make a move or take risks.


OUTSIDE
Build: Sleek, pretty, stands high on her paws
Fur color: Brown and white
Fur length: Semi-long / short
Markings: Tabby, white chest
Eye color: Right eye is gold coloured, left one is green.
Description: You can easily describe Jingle as pretty; with her sleek body and intense two-coloured eyes. She is sometimes a real flirt and has an "ethereal" beauty with an air of feminine mystery. Her fur is semi-long and in a tabby pattern, with a white chest. She is confident about her body, and sometimes really likes to tease the male cats by flirting with them.

:

MOTIVATION Ik wil alvast beginnen met een bedankje aan Nynke, want tbh ik ben door Nynke eigenlijk echt goed begonnen met roleplayen hier op warriorcats.nl want zij was namelijk degene die mij mijn Running baby had gegeven. Nou, nu dat over is wil ik haar ook nog bedanken voor het zo goed bespelen van Snow; het karakter van Snow zorgde er namelijk voor dat ik hier een aanmelding ging maken XD Ik heb er extreem veel zin in om een kitten van haar te bespelen, verder heb ik niet echt veel te vertellen en ik hoop ik maar gewoon dat ik Jingle mag bespelen c: Ik weet dat dit niet de beste aanmelding ooit is, omdat ik wat in de stress raakte met alles, maar ik hoop gwn dat dit oké genoeg is :3 Waarschijnlijk veranderd haar karakter weer als ze apprentice is ughh. Ik wens jullie veel succes met het kiezen van dit nestje, het word zeker een top nestje!

OH EN BTW ALS JE THE VAMPIRE DIARIES KIJKT, ILY, IK HEB EEN IDEE OM DIT WAIFU EVIL TE MAKEN  Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] 3439736193 *hint naar icon van jingle*


you
were the
lightening
and i was the
tree, and your words
were the fire that burned
t h e  b e s t  p a r t s  o f
me
MADE BY MINNIE OF BTN


Laatst aangepast door Runningwolf op di 27 dec 2016 - 18:30; in totaal 13 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimewo 21 dec 2016 - 13:44

Jullie hebben nog één week! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardpaw"
Member
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] RB4Qe0W
Bunny
299
Actief
"A leopard never loses her spots"

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Leopardpaw
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimewo 21 dec 2016 - 13:46

Oeh, wat spannend! Ik kan niet wachten ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimeza 24 dec 2016 - 19:19

Ik meld me af. Sorry. Maar ik heb het nogal druk en niemand zit te wachten op een inactieve kitten ^^''
Succes met kiezen alvast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Khione
Member
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimezo 25 dec 2016 - 15:44

Name:
•Flickkit - Flickear
•Peregrinekit - Peregrinefalcon
•Trackerkit - Trackerjacker
(Can't coooooseeee)

Gender: Tom-cat
Age: unborn
Sexuality: Bisexual
Lifestyle: Clancat
Bloodline: 100% tc

Outside:
Flick/Peregrine/Tracker is een kleinere kitten met grote oren en lange poten. Hij heeft een tabby patroon door zijn bruin/rossige vacht (met een paar witte vlekjes) welke kort is en mosgroene ogen. Als je goed op zijn ogen let merk je dat de rechter lichter is dan de andere, hij is blind aan dit oog.

Inside:
Einzelgänger - Binnenvetter - Sarcastisch - Nieuwsgierig - Slim - Sterk - Beschermend - Vechtersbaasje - Grote mond

"You don't throw away a whole life just 'cause he's banged up a little."

Based on Red from Seabisquit


Words: x | Tags: x| Notes: x


Laatst aangepast door Khione op di 27 dec 2016 - 18:35; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 9:02

Jullie hebben nog één dag! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacktear
Member
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] DPKsfdL
M ♔
158

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blacktear
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 11:16

heeft al veel te veel accounts uwu hier komt een aanmelding
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 16:19

Morgen om 21:00 uur sluiten de aanmeldingen! Op 31 december maken we onze keuze bekend, dus jullie moeten wel eventjes geduld hebben c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]   Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens] Icon_minitimedi 27 dec 2016 - 18:04

Welp met heel veel moeite is hij eindelijk afgekomen, misschien verander ik later nog een klein dingetje XD veel succes iedereen, en veel succes nyn en unknown met kiezen; word zeker een top nestje!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Never Tickle a Sleeping Dragon [kittens]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: