mijn eerste jacht



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 mijn eerste jacht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Darkwind
Member
mijn eerste jacht DPKsfdL
3
Actief
Smile The laughter
| | The Memories
# The pain
Very Happy The happinez

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Darkwind
BerichtOnderwerp: mijn eerste jacht   mijn eerste jacht Icon_minitimewo 28 dec 2016 - 19:20

daar loopt ze op het donderpad, op de terug weg naar het kamp. Ze heeft een muis gevangen en klemt hem vast tussen haar kaken. dan schiet er weer een lekkere geur haar tegemoet, ze opent haar kaken om het beter te kunnen ruiken, het is een spreeuw. voorzichtig begraaft ze de muis om hem later op te kon halen. daarna sluipt ze op de spreeuw af die in de gevallen bladeren rond scharrelt en op zoek is naar voedsel. ze buigt door haar lange poten en sluipt op hem af. net voordat ze wilde springen om haar klauwen in hem te slaan hupt de spreeuw weg. ze keert om en loopt teleurgesteld terug naar haar muis. Darkwind graaft hem op en neemt hem weer mee op de weg naar het kamp. als ze het kamp binnen loopt legt ze dankbaar de muis op de hoop verse prooi en zoekt dan een waterrat uit om die naar de oudsten te brengen. daarna brengt ze een ekster naar de medicin cat toe. dan knikt ze tevreden en loopt ze terug naar de verse prooi. dan pakt ze een konijn en neemt die mee, ze gaat voor het krijgshol liggen en eet daarna het konijn op. als het dan maanhoog is nemen de patrouile nog een laatste kijkje rond het terottorium om daarna rust te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomflight
Member
mijn eerste jacht DPKsfdL
Sarah
32
Actief
Meow

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Blossomflight
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste jacht   mijn eerste jacht Icon_minitimevr 30 dec 2016 - 14:06

Blossomflight ligt al een tijdje in haar nest als de avond patrol terugkomt, haar ogen zijn gewend aan het donker dus ze herkent de katten die het hol insluipen, een van hen is Darkwind, ze heeft eigenlijk nog nooit met haar gepraat maar misschien moet daar verandering inkomen? Ze weet het niet, het is ook al laat. Ze is vast moe. Toch kan ze het niet laten, ze kan toch op z'n minst een welterusten mauwen? Dit besluit ze dan ook te doen : ''Hoii, Darkwind.. ehm welterusten he?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionmask
Member
mijn eerste jacht DPKsfdL
Ikram :3
40
Actief
“Everything will be okay in the end. If it's not okay, then it's not the end.”
― Ed Sheeran

CAT'S PROFILE
Age: 13 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionmask
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste jacht   mijn eerste jacht Icon_minitimedi 17 jan 2017 - 22:59

Hey hoi,
Okay, ik ben ook geen kampioen in rpg, maar ik wil je wel ff paar basis dingen aan je leren (zover ik leraar kan spelen) en dingen die ik zelf ook geleerd heb :3


Eerst wat ik zeg is iets wat ik geleerd heb: Als je [blockquote] (tekst) [/blockquote] doet ziet het er leuker uit :3 (je moet de [] vervangen in <> als je het wilt laten werken)


daar loopt ze op het donderpad, op de terug weg naar het kamp.

^^ Je begint een zin altijd met een hoofdletter Daarbij vinden veel mensen/katten het fijner om in verleden tijd te lezen en het is makkelijker voor jou in de verleden tijd te typen :3


Ze heeft een muis gevangen en klemt hem vast tussen haar kaken.

^^ Misschien wat meer details,bv:

Ze had een muis gevangen, de poes voelde de korte vacht van haar prooi geklemt tussen haar kaken, trots op haar prooi begraafde ze het om het later weer terug te zoeken.
En als je wilt kan je erbij zetten hoe ze het gevangen heeft


dan schiet er weer een lekkere geur haar tegemoet, ze opent haar kaken om het beter te kunnen ruiken, het is een spreeuw. voorzichtig begraaft ze de muis om hem later op te kon halen.

^^ Er stond net dat ze de muis vast geklemd had en nu doet ze haar mond open, het is niet duidelijk waar de muis gebleven is haha. Dan is niet echt een woordje die ik vaak zie langs komen, je kan de zin beter veranderen zodat het meer in details staat, zo hoef je dan niet te gebruiken, wat voor de lezer heel naar is om te lezen. Voorbeeld:

Er schoot een zwarte vlek langs, laag over de grond maar zeker niet op de grond. Darkwind legde haar muis op de grond om deze vervolgens te begraven. Ze opende haar mond en eerst rook ze haar eigen prooi, maar toen ze zich concentreerde op wat langs vloog, vulde haar neusgaten zich met een lekkere geur; Spreeuw.


Ow trouwens, nog iets wat mij geleerd was; als je vind dat je veel komma's gebruikt kan je puntkomma of kommmapunt ofz gebruiken: ;. Sinds ik weet wat het is vind ik het echt oprecht fijn om te gebruiken; je gebruikt het niet als punt, maar soort van komma en je kan het het beste gebruiken bij het omschrijven of uitleggen van iets :3


daarna sluipt ze op de spreeuw af die in de gevallen bladeren rond scharrelt en op zoek is naar voedsel. ze buigt door haar lange poten en sluipt op hem af. net voordat ze wilde springen om haar klauwen in hem te slaan hupt de spreeuw weg. ze keert om en loopt teleurgesteld terug naar haar muis. Darkwind graaft hem op en neemt hem weer mee op de weg naar het kamp. als ze het kamp binnen loopt legt ze dankbaar de muis op de hoop verse prooi en zoekt dan een waterrat uit om die naar de oudsten te brengen. daarna brengt ze een ekster naar de medicin cat toe. dan knikt ze tevreden en loopt ze terug naar de verse prooi. dan pakt ze een konijn en neemt die mee, ze gaat voor het krijgshol liggen en eet daarna het konijn op.

^^ Ik ga eigenwijs weer zeggen; Hoofdletters, verleden tijd en meer details. Hoe langer en leesbaarder de tekst hoe leuker :3


als het dan maanhoog is nemen de patrouile nog een laatste kijkje rond het terottorium om daarna rust te nemen.

^^ Dit kon je er beter uit laten, je speelt nu een patrouille in je eentje (rip) en is binnen 1 zin weer afgelopen. Je kon ook zeggen:

De maan naderde Maanhoog. De poes kon haar ogen van de stralende bal niet weerhouden. Er zou zo een patrouille vertrekken en ze wilde met plezier mee. Ze liep naar de katten toe die zich verzamelde. "Hey hoi." Murmelde de zwarte poes, die niet op viel in de schaduwen van de maan. "Zou ik mee mogen op patrouille?"

Dan is het alleen nog wachten wie er mee wilt spelen, behalve als je een afspraak met x aantal mensen, dan kan je in je volgende post uitgebreid vertellen over je patrouille rondleiding haha :3 Dat is ook handiger voor de volgende kat om te beginnen op je topic :3



Dan zet je trouwens onder aan je bericht
~(naam kat wie het eerst mag/moet reageren)
Tenminste dat is wat ik weet haha :3

Ik hoop dat ik je geholpen heb met mijn weinig ervaringen in de (katten)rpg wereld Razz Veel succes verder <3

(p.s sorry voor de zoveel enters, ik werd gek van hoe on overzichtelijk het was bij het typen <3)
(p.p.s sorry voor zo'n lange tekst, ik hou van veel typen en duidelijkheid :3 wat ik meestal niet heb hahah)

-Ikram-
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwolf
Member
mijn eerste jacht 2qmm555
Jacqueline
636
Actief
look what you've done

CAT'S PROFILE
Age: » fourteen moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Runningwolf
BerichtOnderwerp: Re: mijn eerste jacht   mijn eerste jacht Icon_minitimedo 19 jan 2017 - 8:45

Je roleplayed al goed hoor! En ik ben het eens met Ikram maar je doet het al nice :') Verder heb ik ook nog een tip voor je c: Je gebruikt namelijk nogal vaak het woordje ze. Misschien kun je dat woord vervangen door een synoniem? Bijvoorbeeld; de kattin, poes, vrouwelijke kat ThunderClanner etc etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
mijn eerste jacht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: