[vol] Rogue One - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [vol] Rogue One

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Snowdance
StarClan
[vol] Rogue One - Pagina 3 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 9 feb 2017 - 21:39

Top! Is het goed als ik m anders morgen dan aan maak? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 feb 2017 - 22:56

Hi y'all c:

Ik heb eindelijk besloten hoe de rogue groep gaat heten (met wat hulp van de mensen in de discord chat, shout out). Er is nu ook een topic waarin de groep vrij mag posten. Dat topic is, zoals afgesproken, een XX topic. Je kat kan hier dus zonder toestemming gedood worden. Maar geen paniek, Tankje laat het natuurlijk zo ver niet komen ghehe

https://www.warriorcatsnl.com/t32158-xx-rogue-one-territory#735268

Bovenstaand topic is ook een beetje een activiteits check, omdat er wel nog interesse is in de groep, maar die momenteel vol zit. Ik wil dus graag dat jullie binnen de 3 weken (dus ten laatste op zondag 12 maart) een postje typen. Anders verlies je helaas je plekje in deze groep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibelius
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 Gryffi10
Lotte
96
Actief
"You might belong in Gryffindor, where dwell the brave at heart,
Their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sibelius
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 feb 2017 - 12:25

Belie wil heel graag lid zijn van het groepje, maar ik snap dat hij nu wel even zal moeten wachten/ er mss uiteindelijk niet bij kan. Maar voor mijn part kan hij ook op een andere manier meedoen met de verhaallijn, bv eerst bevriend zijn met het groepje of zelfs eerst een vijand?
Naam: Lotte
Naam kat: Sibelius
Motivatie:
- Dan heb je ook eens een kater in het groepje (huehue)
- Ik wacht al heel lang als member op een rogue groepje
- Ik ben gewoon heel enthousiast om iets van dit karakter te maken, een rogue groepje is daar ideaal voor
Extra: Mijn naam is nog niet gekleurd, maar dat is al aangevraagd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 feb 2017 - 12:43

Hmm, eerst een vijand lijkt me niet zo heel erg logisch. Tank zou hem nooit vertrouwen om hem in dezelfde stal te laten slapen [vol] Rogue One - Pagina 3 20a1ddcbb1fb4ab7b070c6dc8f09ed50
Maar voor mij is het helemaal goed! Ik denk wel dat er een plekje gaat vrijkomen, zo te zien haha
En anders verzinnen we inderdaad gewoon iets anders c:
Wat voor taak zou hij opnemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibelius
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 Gryffi10
Lotte
96
Actief
"You might belong in Gryffindor, where dwell the brave at heart,
Their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart."

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sibelius
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 feb 2017 - 12:58

Haha lel oke :p nee maar ik dacht gewoon eerder iets in de trant van hun gebied betreden zonder te vragen ofzo, en dan een gevechtje etc, wat wantrouwen,... maar daarna een eerder vriendschappelijke band ofzo. Maar het was maar een ideetje hoor!
Dit karakter zou volgens mij wel goed passen voor zowel beschermer als jager.. Dus wat er vrij komt is voor mij perfect Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Azola
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 GF9l1zr
Loïs
282
Actief
I'll be going back to these streets, this is all I could be

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Azola
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 23:39

Ik ga mijn plekje toch opgeven, sorry! Ik kan Az niet actief genoeg houden + ik heb denk ik meer inspiratie voor haar als ze niet in een groep zit x
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimezo 5 maa 2017 - 2:20

Geen probleem hoor, ik ben blij dat je het even komt melden c: je bent uit de lijst gehaald!

Ik heb Sibelius er dus in gezet, wat dus betekent dat de groep nog steeds vol zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 maa 2017 - 10:53

UPDATE aangezien 4 mensen de deadline niet hebben gehaald, is de groep weer open voor 4 nieuwe leden! Er is momenteel een klein 'tekort' aan jagers, dus als het mogelijk is, zou ik daar graag wat aanmeldingen voor zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 maa 2017 - 12:30

Ik claim een plekje voor een nieuw account als jager als dat mag :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Grasseye
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 D5235PZ
Luna
60
Actief
"Only at great height is enough room for wide wings"

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Grasseye
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 maa 2017 - 17:27

Ik had al een tijdje ideeën voor een rogue dus zou ik ook een plekje mogen reserveren?

Edit: K'heb haar al aangemeld, namelijk Pandora c:


Laatst aangepast door Grasseye op wo 15 maa 2017 - 20:49; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 Baby_m10
Derpje
24
Actief
"Even if nobody believes in me, supports me, or recognizes me..."

"I WILL KEEP COMING."

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baby
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 maa 2017 - 20:20

Naam: Derpje
Naam rogue: Baby >,<
Taak: Jager
Motivatie: Ik heb zelf eigenlijk nooit echt aan een Rogue groep mee gedaan en dit leek me super interessant ik wilde eigenlijk altijd aan een actieve groep meedoen en wilde weleens ooit zelf een rogue groep aan maken al was mijn idee meer een Clan idee uiteindelijk, al wilde ik die groep maken om de rede van activiteit en deze groep lijkt me gewoon geweldig om dat dit super actief is en ik echt graag wil deelnemen aan iets actiefs aan iets leuks, iets geweldigs. Ik was echt super geïnteresseerd hier in, al had ik de eerste keer toen ik dit zag te veel accounts en geen rogue accounts. Al wilde ik het super graag was ik zelfs verdrietig toen dit helemaal vol zat en toen zag ik me kans toen het weer open ging, al moest ik wel ideeën hebben en toen kreeg ik een idee en toen kwam dit gasje xD. Dus ik hoop dat dit genoeg inspi is om bij je groep te komen, een nieuw karakter, vele ideeën en ik hoop dat ik actief blijf maar daar zal ik zelf mijn best voor gaan doen! Ik wil namelijk echt hier aan gaan deelnemen! <3

Bedankt voor het lezen,

met vriendelijke groet,
Derpje
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 YQfKtUK
Luna
9
Actief
"Hey, i forgotten how it felt to be heartbroken. Now i remember."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pandora
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimewo 15 maa 2017 - 20:47

Naam: Luna
Naam rogue: Pandora
Taak: Jager
Motivatie: Ik had al best wel lang een idee voor een rogue maar nooit echt uit gewerkt dus daarom heb ik pandora gemaakt. En toen zag ik dat je nog wat jagers nodig hebt en ik dacht: 'Die kans moet ik grijpen!' Dus heb ik haar nu aangemeld bij Rogue One.


Greetings, Luna!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 16 maa 2017 - 12:19

@Luna&Derpje; awh jullie aanmeldingen zijn echt geweldig! Ik heb jullie in de lijst gezet c: enig idee hoe ze bij Rogue One zijn gekomen? Komen ze 'soliciteren' of vind Tank hen en stelt hij hen voor om er bij te komen?

@Wasabi; ik zal voor nu een plekje vrijhouden, als je maar geen maand wacht om hem aan te maken haha :')

UPDATE bij deze is de groep alweer vol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 Baby_m10
Derpje
24
Actief
"Even if nobody believes in me, supports me, or recognizes me..."

"I WILL KEEP COMING."

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baby
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 16 maa 2017 - 14:04

SUPER BEDANKT VOOR DEZE KANS!! Ik waardeer dat echt super!

Baby komt er waarschijnlijk op door farai doordat ze heel stiekem van elkaar famillie zijn denk op die manier dat hij bij deze groep en dan gaat soliciteren ofzo xp
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 16 maa 2017 - 15:31

Haha you are very welcome c:
Kun jij dan een topicje maken waarbij hij Tank komt opzoeken om te vragen of hij mag joinen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 Baby_m10
Derpje
24
Actief
"Even if nobody believes in me, supports me, or recognizes me..."

"I WILL KEEP COMING."

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baby
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 16 maa 2017 - 16:17

^.^
Ja is goed komt zo spoedig mogelijk in je pm box!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Grasseye
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 D5235PZ
Luna
60
Actief
"Only at great height is enough room for wide wings"

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Grasseye
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimedo 16 maa 2017 - 18:39

Thnx Wölf! Ik dacht aan iets van dat Pandora aan het jagen is en dat ze dan Tank toevallig tegenkomt en Tank bedenkt zich dan dat hij nog jagers nodig heeft en hij ziet dat Pandora wel nog goed kan jagen enzo... Je snapt me wel denk ik xD En nogmaals bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimevr 17 maa 2017 - 14:51

Yes sounds perfect! Kan jij hm aanmaken? Anders doe ik t ergens in de loop van de namiddag/avond c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Pandora
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 YQfKtUK
Luna
9
Actief
"Hey, i forgotten how it felt to be heartbroken. Now i remember."

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Pandora
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimevr 17 maa 2017 - 15:58

Terug naar boven Ga naar beneden
Wasabi
Member
[vol] Rogue One - Pagina 3 Giphy-downsized-large
330
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Wasabi
BerichtOnderwerp: Re: [vol] Rogue One   [vol] Rogue One - Pagina 3 Icon_minitimevr 17 maa 2017 - 16:17

Tank schreef:
@Luna&Derpje; awh jullie aanmeldingen zijn echt geweldig! Ik heb jullie in de lijst gezet c: enig idee hoe ze bij Rogue One zijn gekomen? Komen ze 'soliciteren' of vind Tank hen en stelt hij hen voor om er bij te komen?

@Wasabi; ik zal voor nu een plekje vrijhouden, als je maar geen maand wacht om hem aan te maken haha :')

UPDATE bij deze is de groep alweer vol!


Dank je wel! Vanavond begin ik er aan, twijfel nog of het een swagger wordt of een extreem verlegen poes wordt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[vol] Rogue One
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: