Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hey, I'm lost [Draco]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2017 - 7:21

"Sure" Draco deed een paar stappen en miauwde er uitdagend achteraan: "Durf je dat wel kleine Kittypet?" Het probleem was alleen dat hij wist wat ze ging doen... dus eigenlijk moest ze dat veranderen. "Ja hoor big guy" Grinnikte ze en Corra dook in elkaar om de schijnaanval te doen. Toen dook ze naar zijn poten maar in plaats van die meteen onder hem uit te slaan, dook ze onder hem door en toen ze aan de andere kant was sloeg ze zijn voorpoten weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2017 - 19:07

"Ja hoor big guy." Draco hield haar goed in de gaten. Nog steeds was een deel in hem bezig met de vraag waarom hij in hemelsnaam een Kittypet aan het helpen was. Maar hij verwachtte dan ook de Corra gewoon zijn woorden zou volgen en hij stond er al klaar voor. De witte tom liet een verontwaardigde miauw horen toen ze zijn poten onverwachts wegsloeg en hij naar voren struikelde. "Hey!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2017 - 19:35

"Hey!" Miauwde hij verontwaardigd toen haar plannetje werkte en hij naar voren struikelde. In de paar seconde die hij onstabiel stond gaf hij hem een trap in zijn zij waardoor hij omviel. Corra grijnsde terwijl ze over hem heen stond "De Kittypet geur werkt goed om katten me te laten onderschatten" zei ze zoetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 Icon_minitimewo 11 jan 2017 - 22:32

Een klagend geluid verliet zijn mond toen hij merkte dat hij opzij viel. Voordat hij het wist lag hij op de grond met de she-cat bovenop hem. Wow. "Ik ben onder de indruk." Mauwde hij nonchalant. Ze mocht dan wat kunnen maar hij was een getrainde Elite-member. Met een krachtige schop van zijn achterpoten probeerde hij haar van zich af te werken. Terwijl hij tegelijk met zijn bek haar poot greep zonder door te bijten. Zodat ze zelf om zou vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Corra
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 67ur9w
Bo3
244
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Corra
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 Icon_minitimeza 14 jan 2017 - 13:01

"Ik ben onder de indruk." Miauwde Draco nonchalant. Maar een paar seconden later had hij haar alweer tegen de grond gekregen. "Ik nu ook" Glimlachtte ze terwijl ze opkrabbelde. Ze had het best een leuke training gevonden. "Dus.... wil je nu naar huis of moet ik he big even gezelschap houden omdat je alleen bent?" Vroeg ze plotseling, ja ze had het doorgehad. Vooral in het begin had hij alleen ingestemd met haar helpen om niet alleen te zijn. niet dat Corra daar een probleem mee had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Draco
Member
Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 6C8eXtE
Kaiden
1966
Actief
We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Draco
BerichtOnderwerp: Re: Hey, I'm lost [Draco]   Hey, I'm lost [Draco] - Pagina 3 Icon_minitimeza 14 jan 2017 - 13:30

Draco kwam overeind en schudde zijn witte vacht uit. "Ik nu ook." Mooi zo. Hij had nog wel meer om te vertellen maar besefte dat het al laat begon te worden. "Dus.... wil je nu naar huis of moet ik je nog even gezelschap houden omdat je alleen bent?" Hij keek op met een hint van verbazing in zijn ogen. Naar zijn idee had hij heel goed kunnen verbergen dat hij bleef omdat hij toch niks had aan het camp. "Ik ben niet alleen," mauwde hij meteen terug. Al klonk zijn stem niet heel overtuigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey, I'm lost [Draco]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: