Childlike Persuasion - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Childlike Persuasion

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Djinn
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimema 30 jan 2017 - 21:30

Het begon zo onderhand meer een projectgroep te lijken; een hoopje bijeengeraapte katten die bij elkaar bleven, maar zich weer van elkaar los zouden maken wanneer hun gezamenlijke doel gerealiseerd was: de winter doorkomen. En heel slecht klonk dat helemaal niet. Het was tenslotte winter, en om één of andere reden was hier ook geen enkele neerslag, dus in jagen had niemand tegenwoordig echt nog zin. Gelukkig waren er dan een stel katten die het voor haar wilden doen, in ruil voor Djinn's bescherming. Een ideaal plan: hoe meer de jagers van de groep zouden vangen, hoe dikker Djinn werd, en op een gegeven moment zou ze gewoon over hun vijanden heen kunnen rollen. Ze grinnikte even om haar eigen gedachte, ze zag het al helemaal voor zich. Voor nu was het een goede oplossing, al was hij misschien maar tijdelijk. De kater knikte op haar argument, maar gaf vervolgens aan dat hij niet echt op zoek was naar een beruchte status. Ergens had hij daar ook wel gelijk in, je wilde immers niet al teveel aandacht krijgen van vijf verschillende clans. "Hoe dan ook, ik zie je groepje wel zitten," sprak de kattin smalend. "Misschien een kleine tour over jullie terrein?" Ze moest natuurlijk wel weten wáár het was. De meeste roguegroepen hadden zeer bescheiden gebieden, en ze vroeg zich af hoe deze er uit zou zien.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimedi 31 jan 2017 - 20:33


tank
i seek only the strongest
Ook al waren ze nu met genoeg om een aanval af te slaan, een geplande overname zouden ze waarschijnlijk niet halen. Hij wist hoe gestoord de Elite members vochten, en hoewel hij wist dat hij er wel een paar tegelijk kon hebben, ze waren heel irritant om weg te slaan. Alsof ze bleven terugkomen omdat ze bloed geroken hadden. Alsof ze van geen ophouden wisten. Tank zat er niet mee in om er zo eentje naar een andere wereld te sturen, maar uiteindelijk moesten ze ook eens leren opgeven als het tijd was om op te geven. Hij had eerlijk gezegd geen idee hoe de andere Clans zich gedroegen in een gevecht, maar daar maakte hij zich niet echt veel zorgen over. Die hadden waarschijnlijk wel beters te doen dan rogues wegjagen uit hun eigen territorium. Nu goed, ze zouden wel zien als het moment daar was. Met Djinn er bij zouden ze alleszins hun poten nog voller hebben dan anders.

"Misschien een kleine tour over jullie terrein?" Stelde de she-cat voor. De grijze skog knikte instemmend. ”Er is nog ruimte voor uitbreiding, maar voor nu is het volgens mij wel groot genoeg”, Vertelde hij, terwijl hij de richting uit liep waar uit hij gekomen was. Het was ongeveer 10 minuutjes lopen, en al snel zag hij de oude veestal staan. ”Tot nu toe is alles wat omringd is met prikkeldraad van ons, samen met dat bosje verderop”, Knikte hij. De skogkatt liet zijn blik over het territorium gaan. De weide was best groot, maar in het bos zou wel meer prooi te vinden zijn. Dacht hij. Hij was dan ook geen gigantisch goeie jager, maar toch. ”En die oude stal is onze slaapplek. Ik weet niet wat er in heeft gestaan, koeien ofzo, maar het is alleszins wel ruim”, Ging hij verder. Hij begon richting het gebouwtje te lopen. Nu ze hier toch was, kon ze evengoed al een slaapplek uitkiezen.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimewo 1 feb 2017 - 16:12

Er waren nog een aantal vragen die ze had over deze groep. Wat voor katten zaten erin? Hoeveel katten zaten erin? Was er echt een leider en een regelgeving, of ging iedereen echt zijn eigen gang? Dat zou later wel komen, er was nog genoeg tijd om alles uit te zoeken. Daarbij moest ze de ins en outs van dit gebied nog gaan onderzoeken. Het was wel zo handig als je de manier van leven van de verschillende groepen katten in het gebied een beetje kende. Ze had wel een bepaald idee van hoe de clans eruit zagen, maar ze had nog geen enkele ervaring gehad met de wezens die zich in die groepen huisde. Misschien dat ze even op zoek moest gaan, de grenzen moest uitzoeken en eventueel zou ze één of ander lid van een clan tegen het lijf lopen. Toen ze een tour door het gebiedje suggereerde, knikte de kater instemmend en gaf aan dat er nog ruimte was voor uitbreiding. Er kwam een grijns op haar gezicht, misschien dat ze ooit nog eens in het offensief zouden gaan. Heel machtsgeil was ze niet, ze hoefde geen macht, geen hoge positie. Maar hier en daar wat drama en conflict zorgde toch voor een spannender leven.

Ze kwamen aan bij een oude veestal, omringd door prikkeldraad. Een fysieke muur om de buitenstaanders weg te houden, ideaal. Djinn keek hem onder de indruk aan. "Lang niet slecht! sprak ze enthousiast uit. Iets té enthousiast naar haar mening. Het leek wel een uitvalsbasis. Ze zwaaide geamuseerd met haar staart. Misschien zou het prikkeldraad haar werk wel voor haar doen. De kater introduceerde de stal als hun slaapplaats, en Djinn knikte. Ze moest wel ergens veilig kunnen tukken. "Je bent bescheiden geweest," miauwde ze glimlachend terwijl ze even rondliep. "Ik waardeer het dat je dit kleine koninkrijkje ook met mij wil delen." Tevreden wandelde ze de stal in, hier en daar lag er al een nest. Een warme plek voor de winter. "Ideaal," miauwde ze tevreden. Misschien zou ze hier toch langer blijven dan verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimedo 9 feb 2017 - 19:23


tank
i seek only the strongest
Het aantal katten in zijn groepje begon nu wel behoorlijk op te lopen, maar voor nu waren er nog geen problemen. Gelukkig maar. Katten die voor problemen zorgden, zouden er snel uit gezet worden. Hij wilde dan wel niet de dictator spelen, maar hij wilde ook geen grote chaos op zijn territorium. Want uiteindelijk was het wel nog altijd zijn territorium. Hij gaf de anderen gewoon toestemming om er op te jagen, in ruil voor zijn territorium en de bescherming daarvan. Al bij al had hij het wel goed bedacht, al vond hij zelf. Zeker omdat hij niet echt zo’n helder licht was, in principe. Maar hé, nu zou hij zeker niet klagen. Hij had Djinn weten binnen te slepen en had daarbij zijn groep alleen maar weer sterker gemaakt.

Het gebied leek wel in de smaak te vallen bij de pluizige she-cat. "Je bent bescheiden geweest," Glimlachte ze terwijl ze het territorium verder inspecteerde. "Ik waardeer het dat je dit kleine koninkrijkje ook met mij wil delen." De tom grijnsde breed. "My pleasure", Reageerde hij terwijl hij haar de stal in volgde. "Ideaal," Zei ze tevreden. De grijze skog liep naar de hoek waar de prooi opgestapeld lag. ”So, maak het jezelf gemakkelijk, zou ik zeggen”, Zei hij casual, nam zelf een zwarte vogel van de stapel en ging iets verderop zitten om hem op te vreten.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimevr 10 feb 2017 - 21:00

Bedenkelijk keek ze naar de grijze kater. Wat waren zijn intenties voor zo'n groep? Hij zag eruit als iemand die zijn eigen boontjes wel kon doppen. Hij wekte de indruk dat hij een volledige kudde koeien eigenhandig kon vloeren, dus waarom had hij hulp nodig bij het jagen? Misschien had hij er net als zij ook gewoonweg geen zin in, al leek hij haar een behoorlijk harde werker. De gedachte kroop in haar kop dat hij wellicht helemaal niet kon jagen, dat hij het nooit geleerd had. Dat zou pas triest zijn. Maar wie leerde wel hoe je moest vechten, en vervolgens niet om te jagen? Nee, voor nu hield ze het maar op de conclusie dat hij net zoals zij te lui was om het grootste deel van de dag achter konijnen en vogels aan te rennen. Daarbij, jagen was niet makkelijk als je overal boven uit stak met je gigantische lengte.

De kater leek blij met het feit dat ze zich meteen al op haar gemak voelde, en hij bood haar één van de prooien van de stapel aan. Ergens vond ze het lullig om al iets te eten terwijl ze nog geen enkele vorm van werk geleverd had, maar aan de andere kant rammelde ze van de honger. De grijze kater zelf pakte ook een prooi en begon deze op te peuzelen. "Don't mind if I do," miauwde ze tevreden, waarop ze één van de kleinere prooien pakte - je moest immers een compromis sluiten. Ze nestelde zichzelf vlakbij Tank, lekker afgesloten van de kou van buiten. "Hoe heb je de andere leden gevonden? Ook van straat geplukt?" vroeg ze toen. Ze wilde wel weten met wie ze dit stalletje zou gaan delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 feb 2017 - 1:36


tank
i seek only the strongest
Het was een geruststelling om terug te kunnen komen met een prooi stapel die redelijk vol lag te wachten. Zijn jagers deden hun werk goed, en tot zo ver hadden ze ook nog niet te veel problemen gehad met die jagers veilig te houden. De groep voldeed dus aan zijn verwachtingen, wat hem toch wel tevreden stelde. Als het zo door ging, zouden ze de winter prima overleven. Met een dikke zwarte vogel nestelde hij zich in de warmte van een dun laagje stro en 4 muren die de koude lucht tegen hielden. Djinn nam ook een prooi, met zijn toelating, en nestelde zich op dezelfde manier dicht in zijn buurt.

"Hoe heb je de andere leden gevonden? Ook van straat geplukt?" Vroeg ze nieuwsgierig. Tank likte even zijn lippen voor hij antwoord gaf. ”Sommige wel, anderen zijn hier vanzelf komen opdagen. Het was redelijk simpel eigenlijk. De meesten hebben ook wel door dat deze winter zwaarder wordt dan anders”, Vertelde hij. De skog nam nog een hapje en slikte dat weg voor hij verder ging. ”Het concept trekt volgens mij gewoon aan. Ook het feit dat ze er mee mogen kappen wanneer ze willen. In tegenstelling tot een bepaalde andere groep”, Grinnikte hij. Op dat vlak was de Elite helemaal anders. Waarschijnlijk ook wel een van de redenen dat hij er niet in was gegaan. Hij genoot van zijn vrijheid, en zou die niet opgeven, zelfs niet voor Vitani.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 feb 2017 - 18:40

Het was niet alsof ze snel onder de indruk was, maar voor een groep 'losse' rogues hadden de katten hier het behoorlijk goed voor elkaar. Een eigen territorium van redelijke grootte, een warme stal om in te slapen, prikkeldraad dat hen omheinde ter verdediging van het gebied en als kers op de taart: een redelijke prooistapel. Het was meer dan iedere alleenstaande rogue ooit op zou kunnen hopen. Nu was ze wel benieuwd naar de andere leden van deze groep. Het vergde toch enige samenwerking om dit soort dingen klaar te kunnen spelen, en ze was wel nieuwsgierig naar wat voor katten hier nog meer rondliepen. Van zichzelf was ze vrij sociaal, dus ze hoopte, en ging er grotendeels vanuit, dat haar integratie in de nieuwe groep soepel zou verlopen. Toen ze vroeg hoe Tank aan de verschillende leden was gekomen, merkte hij op dat het redelijk makkelijk was geweest om katten te vinden gezien het een strenge winter zou worden. Ze knikte, ze had al gemerkt dat het de laatste paar dagen niet had geregend hier, en ze ging er vanuit dat dat allang zo was, het was immers behoorlijk lastig geweest om water te vinden. Zijn volgende opmerking deed haar met haar oren trekken. "Die 'kwaadaardige' clan?" vroeg ze toen. Het was een raar idee om je bij een groep te voegen en er nooit meer uit te mogen. "Waar zitten ze precies? Het lijkt me beter als ik ze voor nu even vermijd," merkte ze toen op. Hoe leuk ze het ook vond, ze kon beter niet beginnen met een conflict.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 feb 2017 - 23:18


tank
i seek only the strongest
Het nieuwsgierige karakter van Djinn beviel hem wel. Ze was duidelijk gewend aan zich settelen in een nieuw gebied. Het maakte hem op zijn beurt nieuwsgierig naar de plekken waar ze geweest was. De vragen die ze stelde waren gericht genoeg om prijs te geven dat ze de ervaring had om ze te kunnen formuleren. De goeie informatie verzamelen. Het was een skill waar hij misschien zelf nog gebruik van kon maken, maar dat zag hij dan wel weer. Eerst gaf hij netjes antwoord op haar vragen, zoals verwacht werd van een goeie gastheer. Al was ze natuurlijk niet meer op bezoek, maar zou ze hier tijdelijk of langer blijven wonen.

"Die 'kwaadaardige' clan?" Reageerde ze vragend. "Waar zitten ze precies? Het lijkt me beter als ik ze voor nu even vermijd," Vroeg ze. ”Lastig uit te leggen, ze wonen bij de mensen in de buurt, maar hun kamp ligt redelijk goed verstopt”, Zei hij. Hij keek haar bedenkelijk aan. ”Ik toon het je ooit wel een keer. Voor de rest kan je een Elite member makkelijk herkennen, ze dragen halsbanden met hondentanden. Een soort van manier om respect af te dwingen, zowel bij elkaar als bij buitenstaanders”, Legde hij uit. Nog zo’n vreemde gewoonte waar hij sowieso niet aan zou kunnen wennen.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 21:16

Opgetogen begon ze haar maaltijd uit elkaar te halen: een kleine vogel. Hier en daar plukte ze de veren eruit, die vond ze immers niet om te vreten. Het vlees, hoewel het niet veel was, smaakte haar goed. Het enige dat ze op kon merken, was dat het tamelijk droog was. Sporadisch had ze gehoord over de droogte en hoe lang die hier al duurde, en even vroeg ze zich af of het wel een goed idee was om hier te settelen. Een droogte was niet bepaald makkelijk om mee te werken, en vaak liepen spanningen hoog op wanneer water schaars was. Aan de andere kant leek het haar ook wel weer opwindend, er was hier tenminste íets aan de hand. De grijze kater vertelde over het kamp van de 'alternatieve' clan en het klonk alsof deze niet al te ver weg was. Verder vertelde hij nog dat de katten van de zogenaamde Elite te herkennen waren aan hun edgy halsbandjes. Djinn keek hem fronsend aan. "Wauw," mompelde ze. Halsbanden. Nou ja, als dat je ding was... "Ken je een paar van die beesten?" vroeg ze toen. Misschien stond Tank wel op redelijk goede voet met de Elite, al kon ze dat niet echt afleiden aan hoe hij over de groep sprak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 22:37


tank
i seek only the strongest
Het camp van de Elite was niet bepaald een plek waar hij zich ooit thuis had gevoeld. Teveel gestoorden bij elkaar. Het kon niet anders dan ooit een keer mislopen. Er werd nogal wat gevochten onderling ook. Claw had het natuurlijk wel in de hand, maar dat was het net. Hij leek zo’n gedrag aan te moedigen. De sterkste er uit filteren. Een nogal barbaarse methode, maar eentje die hem wel heel bekend was. Uiteindelijk kwam hij ook uit zo’n milieu. Vechten voor je plekje, vechten voor je leven. Al was hij gelukkig gespaard gebleven van het dragen van een halsband.

"Wauw," Reageerde ze op zijn woorden. "Ken je een paar van die beesten?" Vroeg ze vervolgens. De grijze skog knikte. Hij slikte de hap vogel weg voor hij antwoord gaf. "Ik was close met hun vorige commander, en een paar van de.. Meer redelijke leden heb ik ook wel eens gesproken", Grimlachte hij. "Ik heb een tijdje bij hen gewoond, maar niet als lid. Als ik zin had, vocht ik met hen mee. Anders niet", Ging hij verder. Dat hij eigenlijk de bodyguard was van Zira, liet hij er maar even buiten. "Toen Zira stierf, had ik er niks meer te zoeken, hoewel ik haar dochter nog altijd in mijn hart draag", Gaf hij vervolgens nonchalant toe.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 feb 2017 - 23:12

Het was haar al wel heel erg duidelijk geworden dat dit gebied ongelooflijk anders was dan haar thuisland. Waar zij vandaan kwam, was de meerderheid van de katten solitair. Enkelingen hadden zich verenigd in een groep, al telden deze groepen zelden meer dan tien leden. Vaak claimden ze maar een klein gebied, dat dan wel weer met man en macht verdedigd werd. Zelf had ze ook in zo'n groep gezeten, en ook daar had de regel gegolden dat je eruit kon stappen wanneer je wilde. Iedereen was vrij, kon gaan en staan waar hij wilde. Heel mooi, heel vrij, tenzij je partner ineens besloot weg te willen en vervolgens zijn gezicht nooit meer te laten zien. Djinn stopte even met kauwen en staarde de verte in bij de gedachte aan haar ex. Hoewel het haar niet heel erg meer deerde, deed het nog steeds een beetje pijn. Afwijzing was nooit leuk, vooral niet wanneer je ego vrij groot was. Ze probeerde zich te focussen op de woorden van Tank. Ze wilde niet zo'n sneu gedumpt geval zijn. De kater gaf aan dat hij close was met hun vorige 'commander', weer zo'n vage titel. Ze keek hem even verbaasd aan toen hij vertelde dat hij daar daadwerkelijk had gewoond. Blijkbaar was die commander gestorven. "Gecondoleerd," mompelde ze zachtjes. Natuurlijk kende ze wel medeleven, maar de manier waarop ging vaak wat ongemakkelijk. Ze nam nog een hap van haar prooi en at haar mond leeg. "Ik ben benieuwd," zei ze toen, met een herstelde expressie op haar gezicht. "Is er nog iets dat ik écht, écht moet weten?" luidde haar nieuwe vraag. Ze wilde niet meteen op de tere teentjes van de clans trappen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 18:39


tank
i seek only the strongest
De reden dat hij bij de Elite had gewoond, zou hij voor zich houden. Voor nu. Hij zag het nut er niet van in om het te vertellen. In principe had zijn tijd in het BloodClan camp hem wel gered. Overleven was geen skill die hij op dat moment had gehad. Nu ging het hem wel beter af. Of, hij was gewoon een opportunist, kon makkelijk een negatieve situatie positief laten uitdraaien voor hem. Het gedumpt worden door Konan, het bevrijd worden door Zira. Het had hem gered en uiteindelijk vooruit geholpen ook. Hij was geen Elite kat geweest, hij was Zira’s bodyguard, niet meer en niet minder. Al was hij uiteindelijk ook haar vriend geworden. Tank knikte op Djinn’s gemompel. Veel woorden wilde hij er ook niet meer aan hangen.

Dus was hij gewoon weg gegaan toen ze dood terug was gevonden door enkele members. Geen enkele andere kat zou het kunnen flikken, maar hij wel. En nu zat hij hier, te genieten van zijn vrijheid en zijn toch wel comfortabele situatie. "Ik ben benieuwd," Begon Djinn weer. "Is er nog iets dat ik écht, écht moet weten?" Vroeg ze. Tank dacht er even over na. ”Je zult merken dat veel katten hier snel opgefokt raken over de meest onzinnige dingen”, Grijnsde hij scheef. ”Dus let op je woorden. Tenzij je er geen moer om geeft, en het even amusant vind als ik om ze expres wat op te fokken”, Lachte hij toen. Oh ja, soms had hij wel een beetje een vreemde humor. Soms.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
Djinn
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 Ss9l54Y
Demi
171
Afwezig
"Well, I met God and she had nothing to say to me."

CAT'S PROFILE
Age: 51 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Djinn
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 22:10

Iedere idioot met een beetje inlevingsvermogen kon wel zien dat er meer achter Tank's verhaal schuilde, of het nou iets met die overleden Commander te maken had of niet. Toch was ze niet zo'n onaangenaam persoon dat erop door zou vragen. Waarom zou ze ook? Ze kende de grijze kater niet eens, en hoewel ze hem steeds meer begon te mogen, ze had geen zin om wat voor therapeutische rol dan ook aan te nemen. Waarschijnlijk had de kater daar zelf ook absoluut geen behoefte aan, dus bleven ze beide even stil. En het was niet eens zo'n ongemakkelijke stilte. Het was zo'n stilte waarbij het oké was om even stil te zijn, althans, dat gevoel had Djinn zelf. Misschien dat er zich later een kans voor haar zou voordoen om even verder in Tank's gedachten te peuteren. Ze vond het tamelijk leuk om anderen tot op het bot te analyseren, en dat terwijl ze zelf emotioneel behoorlijk ongearticuleerd was. Op haar vraag kreeg ze te horen dat de katten hier snel boos werden over kleine dingen, waarop ze de boskat even geamuseerd uitkeek. Ze testte graag andermans' grenzen, en had er persoonlijk een hekel aan wanneer katten zich onredelijk gedroegen. Dit zou vast helemaal goed komen. Ze peuzelde de laatste resten van haar prooi op, en kwam overeind. "Bedankt voor de maaltijd," miauwde ze tevreden. "Ik denk dat ik aan de constructie van mijn nest ga beginnen," vervolgde ze, half spinnend bij de gedachte aan een warme slaapplaats. "Daarna zal ik me wel even oriënteren op die zogenaamde clans." Een flinke wandeling was wat ze voor de boeg had. Ze voelde zich als één of andere kleuter die voor het eerst naar school ging: licht geïntimideerd, matig enthousiast en vreselijk nieuwsgierig. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Childlike Persuasion - Pagina 2 LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Childlike Persuasion   Childlike Persuasion - Pagina 2 Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 15:44


tank
i seek only the strongest
Dat hij naast groepsleider nu ook al adviseur was, de ontwikkelingen van de laatste tijd bleven hem zelf ook verbazen. Twee rollen waarvan hij nooit had gedacht ze ooit op hem te nemen. Hij was niet zo’n type. Hij was meer een opportunist. Als dit er dan bij hoorde, dan was dat maar zo. Hij zou er niet boos om worden, deze positie beviel hem natuurlijk wel. Het zou maar gek zijn als dat niet zo was. "Bedankt voor de maaltijd," Zei Djinn tevreden. "Ik denk dat ik aan de constructie van mijn nest ga beginnen," Vervolgde ze snorrend. "Daarna zal ik me wel even oriënteren op die zogenaamde clans." Zei ze nog. Tank keek haar geamuseerd aan. Dat waren grootse plannen. "Succes", Grijnsde hij, zeker wel gemeend. Of ze het nodig zou hebben, was een tweede. De skog had wel de indruk dat ze perfect in staat was om al die genoemde dingen tot een goed einde te brengen.


you have a warrior's heart

I think I'll take it

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Childlike Persuasion
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: