Undisputed reign



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Undisputed reign

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tank
Member
Undisputed reign LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Undisputed reign   Undisputed reign Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 13:49


tank
strike when ready
Het ging verbazend goed. De groep woonde nu al een goeie twee weken samen, en er was nog geen ruzie van gekomen. Een hele prestatie, al zei hij het zelf. Onderling leken ze goed samen te werken, of toch gewoon hun taken te volbrengen zonder er al teveel moeite mee te hebben. Er was ook nog geen protest gekomen over zijn manier van aanpak, dus daar was hij ook best tevreden over. De grote skogkatt liep momenteel langs de Noordelijke grens van het territorium, het einde van de weide, die afgebakend was met prikkeldraad. Tot nu toe had hij nog geen vreemde geuren geroken, alleen de grensmarkeringen die Djinn er de vorige avond had achtergelaten.

Maar dat veranderde even snel als hij die conclusie had gemaakt. Een zacht briesje bracht een onbekende geur met zich mee. Tank wrong zichzelf tussen de prikkeldraad door en ging vervolgens zitten. Zijn groene ogen gleden over de omgeving, tot hij een rood-met-witte she-cat zag lopen. Ze had een redelijk lange vacht, was ook iets groter dan de gemiddelde she-cats die hij kende en.. Kwam recht op hem af. Neutraal wachtte hij af, benieuwd naar waarom ze zo zonder aarzelen op ‘vijandig’ territorium af liep.

&Farai
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Undisputed reign Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Undisputed reign   Undisputed reign Icon_minitimezo 8 jan 2017 - 20:50

Hm? Ze opende haar bekje en proefde de geuren die haar toe dreven. Iemand had duidelijk zijn of haar best gedaan om aan te tonen dat het diens territorium was. Of beter gezegd, meerdere katten hadden dat gedaan. Normaal deden Farai dergelijke markeringen weinig, maar deze keer vertelde de sterke geur dat ze op de juiste plaats moest zijn gekomen. Het voldeed althans aan de beschrijvingen die meerdere katten haar hadden gegeven. Er gingen de wildste verhalen rond over de rogue groep die zich hier pas had gevestigd. Nu geloofde ze de helft van die verhalen niet, zoals dat hun leider de grote van een vos had, toch had ze wel interesse gekregen in deze groep. De winter was opkomst, wat betekende dat zij als matige jager een moeilijke tijd zou krijgen. Bovendien was ze toe aan verandering, haar dagen werden langzaam aan steeds hetzelfde; zelfs reizen werd uiteindelijk normaal. Daarom dus dat ze aan de grens bleef zitten wachten totdat een van deze katten zich zou laten zien, wetend dat het waarschijnlijk niet goed uit zou pakken wanneer ze zomaar door hun gebied zou gaan walsen, schreeuwend naar hun leider. Eerste indrukken waren belangrijk. Niet dat zij daar nu zo goed in was, maar ze deed haar best.
Het duurde even voordat haar wachten werd beloond. De wind stond haar niet mee, waardoor ze pas iets later zijn grijze vacht kon onderscheiden. Farai stond op en rekte zich kort uit voordat ze op hem af trippelde. Des te dichterbij ze kwam, des te meer ze zich besefte dat het verhaal over zijn lengte wel waar was. Toch stapte ze met een geheven kop op hem af; absoluut niet onderdanig. "Dat werd tijd," sprak ze droogjes maar met een geamuseerde twinkeling in haar ogen en bleef vlak voor hem staan, zich ergens ergerend aan het feit dat ze naar hem op moest kijken. "Farai is de naam, aangenaam. Jij moet wel Tank zijn?" hij voldeed aan de beschrijvingen, at least. "Hoe dan ook, ik had iets gehoord over een rogue groep die zich hier heeft gevestigd, klopt dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Undisputed reign LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Undisputed reign   Undisputed reign Icon_minitimema 9 jan 2017 - 14:16


tank
strike when ready
Het zag er naar uit dat ze op hem had zitten wachten. De she-cat liep op hem af, alsof ze een doel had. "Dat werd tijd," Merkte ze op, waarop Tank kort grinnikte. Dus ze was echt naar hem op zoek geweest. "Farai is de naam, aangenaam. Jij moet wel Tank zijn?" Begon ze, waarop hij bevestigend knikte. "Hoe dan ook, ik had iets gehoord over een rogue groep die zich hier heeft gevestigd, klopt dat?" Vervolgde ze. De grijns kroop opnieuw rond zijn lippen. Begonnen ze nu al een reputatie te krijgen? "Inderdaad, ik ben Tank, ik heb deze groep bij elkaar gebracht", Antwoordde hij, ondertussen had hij al door dat hij hier met een potentieel nieuw lid zat te praten. En dat kwam goed uit, eigenlijk. Ze zag er wel uit alsof ze een territorium kon verdedigen, en die katten waren altijd welkom. Al moest hij natuurlijk eerst wel een beetje testen of ze wel de juiste kat was voor die job. ”Ik neem aan dat je wil joinen? Wat voor voordeel halen wij daar uit?” Vroeg hij, liet zijn interesse in haar voor nu nog niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Undisputed reign Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Undisputed reign   Undisputed reign Icon_minitimedi 10 jan 2017 - 20:55

Een grijns kroop over zijn grijze gelaat, waarna hij haar vermoeden bevestigde. Niet zo gek ook, aan wie anders dan een flat gebouw op poten zou je de naam 'Tank' geven? "Inderdaad, ik ben Tank, ik heb deze groep bij elkaar gebracht" Ah, mooi. Dan was hij degene die ze moest spreken. De jonge poes zette zichzelf neer en keek hem met haar heldere, blauwe ogen aan. ”Ik neem aan dat je wil joinen? Wat voor voordeel halen wij daar uit?” ze lachte zachtjes voordat ze antwoord gaf. "Niet zo snel, grote beer. Ik zat er inderdaad over na te denken, maar ik heb eerst zo mijn vragen." Ze had zich wel vaker hals over kop in dingen gegooid, en geen van die dingen waren ooit goed uitgepakt. Dus deze keer kwam ze met een iets voorzichtigere aanpak, voor eens. "Wat de groep er voor voordeel aan heeft? Wel, ik ben prima vechter. Ik ben geboren als rogue en heb mezelf altijd wel weten te redden. However, in moeilijke tijden zoals deze gaat mij het jagen niet zo geweldig af. Vandaar dat ik me bij jouw groep wil aansluiten. En het feit dat ik toe ben aan eens wat anders." Farai haalde haar schouders op en keek hem plots strak aan. "Er is ook een andere groep, bekend als ofwel de 'elite' ofwel de 'Bloodclan'. Zij zijn vuile moordenaars, en dat ben ik niet. Vertel me alsjeblieft niet dat jullie vergelijkbaar met hen zijn, Tank."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Undisputed reign LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Undisputed reign   Undisputed reign Icon_minitimedo 12 jan 2017 - 0:40


tank
strike when ready
Ze had vragen. Dat had hij natuurlijk wel kunnen zien aankomen. Het hele grote beer gedoe iets minder, hij was dan wel groot maar een beer was hij zeker niet. Toch niet de laatste keer dat hij gecheckt had. Was dit het begin van zijn identiteitscrisis? Gelukkig beantwoordde ze toch eerst zijn vraag voor ze de hare stelde. Anders zou het wel een heel ingewikkelde boel worden, en dat vond hij maar niks. Structuur, dat had hij nodig. Ze noemde zichzelf een goede vechter en daar zag hij haar ook wel voor aan. Het feit dat ze ook rogue was in hart en nieren, was ook een pluspunt. De tom knikte op haar antwoord, waarna hij haar strakke blik met een neutraal gezicht onthaalde. Hij liet zich niet makkelijk intimideren.

"Er is ook een andere groep, bekend als ofwel de 'elite' ofwel de 'Bloodclan'. Zij zijn vuile moordenaars, en dat ben ik niet. Vertel me alsjeblieft niet dat jullie vergelijkbaar met hen zijn, Tank." Zei ze fel. De skogkatt schoot in de lach. Een bulderend geluid van diep uit zijn borst. ”Natuurlijk niet. Als dit een Elite groep was, dan hadden we ons bij Elite gevoegd”, Antwoordde hij toen, nog steeds geamuseerd maar wel eerlijk. ”Het enige doel van deze samenwerking is veiligheid voor de jagers die niet zo goed kunnen vechten en makkelijke prooi voor de katten die die veiligheid garanderen”, Zei hij toen. ”Katten die ons territorium ongevraagd binnen stormen en moeilijk doen, kunnen rekenen op een warm welkom” Vervolgde hij, zijn toon liet geen ruimte voor verwarring. ”Als daarbij doden vallen, is dat jammer, maar we gaan geen onschuldige katten zomaar zonder reden vermoorden.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Farai
Member
Undisputed reign Tumblr_plge4nXyJj1y3ldf8o3_400
⇴ Kip
285
Actief
Leave me unholy & dirty & beautiful

CAT'S PROFILE
Age: ⇴ 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Farai
BerichtOnderwerp: Re: Undisputed reign   Undisputed reign Icon_minitimeza 14 jan 2017 - 22:16

Oh come on, hij moest toch wel eerder 'grote beer' genoemd zijn geweest? Zo origineel was ze toch ook weer niet? Farai zuchtte mentaal maar wist dat ze bij het punt moest blijven, dus sprak ze over de elite. Toen de grijze kater in de lach schoot wist ze niet precies of ze dat als een belediging moest zien of niet. ”Natuurlijk niet. Als dit een Elite groep was, dan hadden we ons bij Elite gevoegd”, Sceptisch keek ze hem aan, maar hoewel zijn woorden geamuseerd uitgesproken waren leek hij wel oprecht. ”Het enige doel van deze samenwerking is veiligheid voor de jagers die niet zo goed kunnen vechten en makkelijke prooi voor de katten die die veiligheid garanderen”, vervolgde hij. ”Katten die ons territorium ongevraagd binnen stormen en moeilijk doen, kunnen rekenen op een warm welkom” Een kleine glimlach vormde op haar lippen. ”Als daarbij doden vallen, is dat jammer, maar we gaan geen onschuldige katten zomaar zonder reden vermoorden.” Even wiebelde ze wat met haar oren. "Ik moord niet." Nee, het laatste wat ze wilde was zoiets dergelijks op haar geweten hebben. "Maar als er nog plaats is in jouw groep voor een kat zoals mij, dan meld ik me hierbij aan." een kleine grijns sierde haar lippen. "Hoe heet 'de groep' eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Tank
Member
Undisputed reign LZ9ajdK
Wolf
409
Actief
Tonight, we hunt.

CAT'S PROFILE
Age: 68 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tank
BerichtOnderwerp: Re: Undisputed reign   Undisputed reign Icon_minitimema 16 jan 2017 - 15:48


tank
strike when ready
Haar vraag had hij misschien wel kunnen voorspellen. Al bij al was het wel een goeie vraag. Het toonde ook dat ze er over na had gedacht, en dat ze niet wilde zinken naar het niveau van de doorsnee Elite kat. Hij had zo wel het idee dat de meeste gevallen daar een vijsje los hadden. Op de slechte manier. Niet allemaal, maar de meesten. Niet nadenken, alleen maar moorden. Of het nu een kitten was, of een weerloze oude kat, ze maakten geen verschil. Maar wat bewees je daar nu echt mee? Of met die hondentanden, nog zoiets vreemds. Waarom zou iemand met meer hondentanden meer respect moeten krijgen? Tank kon het niet snappen, en hij was uiteindelijk ook gestopt met proberen.

Wat hij wel probeerde, was een zo duidelijk mogelijk antwoord te formuleren. "Ik moord niet." Zei ze resoluut. De skog keek haar even aan, maar knikte toen. ”Dan doe je dat niet, heel simpel”, Zei hij schouderophalend. Zolang ze die indringers maar weg kreeg, was het voor hem oké. "Maar als er nog plaats is in jouw groep voor een kat zoals mij, dan meld ik me hierbij aan." Grijnsde ze toen. "Hoe heet 'de groep' eigenlijk?" Vroeg ze vervolgens. ”Heel goed, dan ben je bij deze aangenomen”, Zei hij met hetzelfde kleine grijnsje terug. ”En we hebben geen naam, het trekt zo minder aandacht”, Vervolgde hij. Misschien wel handig. Er stond immers geen grote overname of wat dan ook op de agenda, alleen maar elkaar helpen de winter te overleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Undisputed reign
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: