Afwezigheidstopic van Loïs



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Afwezigheidstopic van Loïs

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Otterdive
Member
Afwezigheidstopic van Loïs DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimema 9 jan 2017 - 15:12


Hi hi,

Ik heb aankomende week een toetsweek dus verwacht maar wat minder posts van mij! Waarschijnlijk kom ik alsnog veel te veel online dan ik eigenlijk zou moeten maar oké, als dit niet het geval is weet je toch waarom c:.

xx


Afwezigheidstopic van Loïs Ottero10


Laatst aangepast door Otterdive op vr 21 jul 2017 - 11:28; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Afwezigheidstopic van Loïs Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimedo 23 maa 2017 - 9:51

Enn ja hoor het is weer zover, nog een toetsweek mijn kant op geschoven. Deze week moet ik echt beter m'n best gaan doen dan de vorige keer, dus ik post alleen met Panthergrowl. Vraag me alsjeblieft niet teveel over posts want dan ga ik stressen <3.
xx


Afwezigheidstopic van Loïs EHnbxOu        0        Afwezigheidstopic van Loïs 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Otterdive
Member
Afwezigheidstopic van Loïs DPKsfdL
{ Loïs
281
Actief

CAT'S PROFILE
Age: { 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Otterdive
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimema 10 apr 2017 - 16:42

Hi guys,
De afgelopen tijd voel ik me niet zo heel goed. Posten staat hierdoor niet echt bovenaan mijn lijstje op het moment en op warrior cats zitten in het geheel eigenlijk niet zo erg. Ik probeer nog wel te posten wanneer ik me wél tiptop voel, maar ik ben de afgelopen tijd gewoon een beetje down en posten kost dan veel energie. Ik voel me er rot over, ik heb net een high rank en zo, maar ik moet ook aan mezelf denken op het moment. Ik zal dus zeker nog wel online komen en af en toe wat postjes plaatsen, maar misschien wat minder dan eerst.
xx


Afwezigheidstopic van Loïs Ottero10
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Afwezigheidstopic van Loïs Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimema 10 apr 2017 - 19:42

Succes met alles meid! xx
Terug naar boven Ga naar beneden
Direwolf
Member
Afwezigheidstopic van Loïs Tumblr_njhfzfjcOn1rcznqvo4_r1_250
{ Loïs }
155
Actief
Winter
is coming

CAT'S PROFILE
Age: » 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Direwolf
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimevr 21 jul 2017 - 11:27

Jaja, ook ik ga op vakantie ghehe.
Zaterdagavond ga ik op kamp, een weeklang dus dan ben ik zaterdag weer thuis. Dan ga ik diehard slapen en de maandag daarop gelijk op vakantie! Er is dus een grote kans dat ik in die tussentijd helemaal niet online kom. Waarschijnlijk vind ik wel een manier om op vakantie aan wifi te komen en op WC te gaan, maar op kamp gaat dit niet gebeuren. Dus sowieso de aankomende week ben ik er niet!
xx Loïs


I know I'm a wolf
Afwezigheidstopic van Loïs Direos10
I've been known to bite
Terug naar boven Ga naar beneden
Sacredpace
Member
Afwezigheidstopic van Loïs DPKsfdL
☾ Loïs
26
Actief
☾ High Matriach ☾

CAT'S PROFILE
Age: ☾ 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sacredpace
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimema 18 sep 2017 - 19:40

Ik ben de komende tijd inactiever, denk ik. Misschien voor sommige accounts niet zo, voor anderen heel erg, idk. Als je me wilt bereiken ik kom vast best nog vaak online, alleen de posts komen minder/niet/idk. Maar als ik toch lang echt niet online kom @discord of m'n whatsapp mogen jullie ook wel hebben, als je die wilt hebben stuur me even een bericht op discord dan stuur ik hem zodra ik het zie


Afwezigheidstopic van Loïs Untitl10
Terug naar boven Ga naar beneden
Avidclaw
Member
Afwezigheidstopic van Loïs Tumblr_o8cxskuSsI1r5pc6bo3_250
❀ Loïs
159
Actief
❀ She is so much more

CAT'S PROFILE
Age: ❀ 23 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Avidclaw
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimewo 8 nov 2017 - 19:57

Sacredpace schreef:
Ik ben de komende tijd inactiever, denk ik. Misschien voor sommige accounts niet zo, voor anderen heel erg, idk. Als je me wilt bereiken ik kom vast best nog vaak online, alleen de posts komen minder/niet/idk. Maar als ik toch lang echt niet online kom @discord of m'n whatsapp mogen jullie ook wel hebben, als je die wilt hebben stuur me even een bericht op discord dan stuur ik hem zodra ik het zie

^ Dit geldt nog steeds, maar k ga proberen in ieder geval iets actiever te worden dan ik nu ben want ik mis deze site echt. En de mensen ook ugh :c


Afwezigheidstopic van Loïs Avidos10
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Afwezigheidstopic van Loïs Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimema 29 jan 2018 - 15:30

Avidpaw schreef:

Sacredpace schreef:
Ik ben de komende tijd inactiever, denk ik. Misschien voor sommige accounts niet zo, voor anderen heel erg, idk. Als je me wilt bereiken ik kom vast best nog vaak online, alleen de posts komen minder/niet/idk. Maar als ik toch lang echt niet online kom @discord of m'n whatsapp mogen jullie ook wel hebben, als je die wilt hebben stuur me even een bericht op discord dan stuur ik hem zodra ik het zie

^ Dit geldt nog steeds, maar k ga proberen in ieder geval iets actiever te worden dan ik nu ben want ik mis deze site echt. En de mensen ook ugh :c

Hey babes, ik heb deze site de afgelopen twee maanden letterlijk geghost en ik ben helemaal niet online gekomen. Maar ik mis het heel erg. Ik kan echt niet voorspellen hoeveel ik ga posten en of dit sowieso wel lukt, maar ik wil het wel weer opnieuw proberen. ik mis alles te erg


Afwezigheidstopic van Loïs EHnbxOu        0        Afwezigheidstopic van Loïs 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Afwezigheidstopic van Loïs 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimedi 10 jul 2018 - 10:32

Hi!
Ik ben weer helemaal terug actief yes! Maar ik ga ook op vakantie, en ik weet niet hoeveel ik dan kan gaan posten. Allereerst ga ik op kamp vanaf zaterdag 21 juli - 28 juli. Ik verwacht dat er dan echt helemaal geen posts gaan komen. Daarna bene ik op vakantie vanaf 31 juli - 20 augustus. Ik denk dat ik dan wel gewoon wat kan posten, maar ik kom uiteraard wel minder online want mijn dagen zitten dan wat voller gepland met vakantie dingen c;
xx Lolo


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Pantherstar
StarClan
Afwezigheidstopic van Loïs Bba20rI
Loïs
2051
Actief
'May they sing your names with love and with fury'

CAT'S PROFILE
Age: » 72 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Pantherstar
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimeza 10 aug 2019 - 11:57

Whoo dit topic heb ik lang niet aangeraakt! Maar ik wou even melden dat ik vanaf morgen 11 augustus op vakantie ben, tot aan 24 augustus. Ik heb geen idee hoeveel ik dan ga/kan posten, ik gok wel redelijk normaal aangezien we in een huisje gaan en daar (hopelijk) gewoon goeie wifi hebben. Maar sowieso moet ik eerst rijden naar Italië en dan kost deze site wel heel veel mb's dus verwacht de eerste en laatste dag geen posts! Als er iets belangrijk is of ik mis dingen stuur me dan vooral een berichtje op discord <3
Kus Loïs


Afwezigheidstopic van Loïs EHnbxOu        0        Afwezigheidstopic van Loïs 12ADpxX
Terug naar boven Ga naar beneden
Zahida
Member
Afwezigheidstopic van Loïs 487e6ede5f88fb315ded12e2ea2dc1a40a1ce15a
R E I
302
Actief
you should see me in a
c r o w n

CAT'S PROFILE
Age: 43 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zahida
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimedo 28 mei 2020 - 15:36

Ik zit atm in een erg drukke periode dus ik kan minder online komen ;w; Ofc kan je me altijd gwn berichtjes sturen op discord en ik ga ook echt wel posten, maar ff wat minder! Alles moet opeens af en deadline stress reeee


Afwezigheidstopic van Loïs 10pvxmwAfwezigheidstopic van Loïs 2gxnp75Afwezigheidstopic van Loïs 2hqc5lxAfwezigheidstopic van Loïs 2iha58wAfwezigheidstopic van Loïs 34nodx3Afwezigheidstopic van Loïs VmwrhyAfwezigheidstopic van Loïs 89lmSOJAfwezigheidstopic van Loïs 23mrb6wAfwezigheidstopic van Loïs COxUkZtAfwezigheidstopic van Loïs Okd2lwAfwezigheidstopic van Loïs 10pvxmwAfwezigheidstopic van Loïs 10pvxmw
Afwezigheidstopic van Loïs Zahida10
Terug naar boven Ga naar beneden
Shaka
Member
Afwezigheidstopic van Loïs DPKsfdL
Hendrieka
257
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shaka
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheidstopic van Loïs   Afwezigheidstopic van Loïs Icon_minitimedo 28 mei 2020 - 21:14

Doe maar rustig aan, eerst je spullen af hebben en dan ben je weer vrij om meer te posten. Wink


Live can be hard when you are on your one. Come to the Lost ones and you will never be alone anymore.:



image host
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheidstopic van Loïs
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Absence-
Ga naar: