Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Like it or not; I'm back [amberhunt]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Shadowmask
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 feb 2017 - 17:18

Shadow bood iets aarzelend aan om naar de fourtrees te gaan, tenslotte konden ze daar uitgebreider praten. Zowel voor hem als voor Am scheelde dat heel wat problemen. "Laten we dan maar gaan voordat we gevonden worden en ze nog een reden hebben om een oordeel over me te vellen."Shadow knikte instemmend en kwam overeind met Amber's hulp. "Nog een reden?" Vroeg hij verbaasd terwijl hij langzaam richting de fourtrees begon te stappen.

-laat 
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimeza 4 feb 2017 - 20:05

Ze begonnen richting fourtrees te lopen en Amber zorgde ervoor dat hij en Shads dichtbij de grens bleven zodat hij, als er iemand kwam... De ander snel die kant op kon duwen.. "Nog een reden?" Vroeg de siamees toen en de rode kater knikte somber en keek naar de grond. "een halve moon geleden heb ik mij halfzus, die een rogue is, het kamp in gesleept zodat ze de verschrikkelijk wonden die een Elite kat had aangebracht kon overleven... Alleen hoe ik haar ontmoette en kende... is een lang verhaal en het komt erop neer dat het niet mocht." Miauwde hij, Tja iedereen wist het toch al. Dus waarom het ook niet aan deze Windclanner vertellen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimezo 5 feb 2017 - 20:55

Shadow merkte hoe hij vlak naast de grens liep alsof hij niet gewenst was. Iets was hij best kon begrijpen nu ze nog steeds betrapt konden worden. Toch gaf het een afstandelijk idee. Met wiebelende oren luisterde hij naar Amber's verhaal. Het was best wel wat dat hij zomaar een Rogue meenam naar het clangebied. "Hoe gaat het nu met je zus?" Vroeg hij door. Tenslotte hoopte hij voor Am dat de moeite die hij deed voor zijn zus niet voor niks was geweest. Aan de andere kant begon hij zich ook af te vragen of Am dat ook voor hem zou overhebben. Vast niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimeza 11 feb 2017 - 21:52

Ze liepen naast elkaar en Amber wierp soms blikken op Shads. "Hoe gaat het nu met je zus?" het was een persoonlijke vraag en Amber wachtte even voordat hij antwoord gaf. "Ja ze maakt het goed, ze heeft blijkbaar een mate die uit de bloodclan komt" Zuchtte hij, hij was er niet bepaald blij mee. Het was niet bepaald de mate die hij voor zijn zus in gedachten had. "En jij? Heb jij broers of zussen?" Vroeg hij toen ze Fourtrees opliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2017 - 18:11

"Ja ze maakt het goed, ze heeft blijkbaar een mate die uit de bloodclan komt" Shadow knikte even terwijl de siamees de informatie verwerkte. Alright, een mate uit de bloodclan. Natuurlijk gingen de regels voor Rogue's en Bloodclanners anders dan voor clankatten als hij en Amberhunt. Hij liep de fourtrees op en ging regelrecht door naar de rots van leiders. Een grijns stond op zijn gezicht terwijl hij omhoog begon te klimmen. "Als je hier komt krijg je een antwoord!" riep hij naar Am. Dit was veel leuker dan het zenuwslopende clangebied.
ooc: laat sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2017 - 18:18

Ze kwamen eindelijk bij Fourtrees. Hier was het een stuk makkelijker om met Shads te praten. De knappe, wacht wat? Siamees sprong meteen bovenop de great rock. . "Als je hier komt krijg je een antwoord!" Riep hij naar Amberhunt toe en de kleine tabby grinnikte en rende richting de steen. Het feit dat hij goed was in klimmen hielp hem nu heel erg en algauw stond hij naast Shads. "Nou? Heb je broers of zussen?" Vroeg hij grijnzend terwijl hij dichtbij de Windclanner stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2017 - 18:25

Oh right, Shadowclanners met hun moerassige gebied moesten wel kunnen klimmen. Shadowmask greens naar Amber zodra de rode tabby bovenop de rots stond. Hij liet zichzelf door zijn poten zakken en rechte zijn kop. Als een geboren leider zat hij klaar om de clans toe te spreken. "Ik heb jullie allemaal verzameld om mee te delen dat ik Shadowstar... geen broers of zussen heb." Plagerig stak hij zijn tong uit naar Amber. Yep, Shadow was nooit het volwassen type geweest. 
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2017 - 18:39

De siamees ging zitten als een echt clanleider en Amberhunt grinnikte. "Ik heb jullie allemaal verzameld om mee te delen dat ik Shadowstar... geen broers of zussen heb." Miauwde hij en hij stak zijn tong uit naar Amber. "Kitten" Grinnikte die en hij gaf Shadowmask een plagerig likje over diens neus. "nou ja, ik wist het eigenlijk ook pas toen ik Amare ontmoete. Daarvoor had ik nog helemaal geen weet van enige siblings" Knikte de kleine tabby
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowmask
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 35xUgL6
Kaiden
326
Actief
I am not afraid of the storm that comes my way

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shadowmask
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimema 27 feb 2017 - 19:07

"Kitten." Pff, kon Amber niet zien dat hij de clanleider was? Shadow greens totdat hij een onverwachte lik over zijn neus kreeg. Even kon hij Amber alleen maar aankijken in verbazing terwijl een nieuw gevoel in zijn buik opsteeg. Oh Starclan. "Nou ja, ik wist het eigenlijk ook pas toen ik Amare ontmoete. Daarvoor had ik nog helemaal geen weet van enige siblings." Dus er was altijd nog hoop dat hij meer familie had. "Ik ben blij dat ik geen siblings heb, hoef ik niks te delen." Het was jammer dat Am er niet was in het Windclankamp om te zien hoe het leven zonder siblings ging, oh als ze in dezelfde clan zaten... 
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Like it or not; I'm back [amberhunt]   Like it or not; I'm back [amberhunt] - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 feb 2017 - 13:02

Shads was duidelijk verbaasd door de plotselinge lik over zijn neus. Waarom konden ze geen normale vrienden zijn? Dit was te moeilijk, hij moest nog steeds afstand houden van de andere kater. "Ik ben blij dat ik geen siblings heb, hoef ik niks te delen." Miauwde Shadowmask en Amber zuchtte. "Ik hoef ook niks te delen... Ze zijn allemaal rogues of bloodclan" miauwde hij terneergeslagen en de kleine warrior keek naar de grond, waarom moest dit nu?
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Like it or not; I'm back [amberhunt]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: