Algemene Onzin Topic - Pagina 48

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Greenleaf, 15° - 28° C
Greenleaf brengt hitte met zich mee en hierdoor is de koele bergwind een fijne afwisseling. Prooi is in overvloed en het leven, hoewel ver weg van thuis, lijkt op te klaren voor vele.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
Mod
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende
Deerleg
Member

» Nynke
284
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 21:58

Grasseye schreef:
Ok hm, dus vraagje, waarom is Firedance haar naam roodgekleurt? Of is dat alleen maar voor 1 april?
een 1 april grap c:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Firedance
Fire princess with a double u

WazBeer
11483
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 21:59

Nee Firedance houdt van Claw

Van 13/06 t/m 08/08 ben ik op stage/vakantie in de Dominicaanse Republiek!

Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Sig made by Thornface <3

Other:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Waspsting
Member

Loïs
488
Actief
"It's not because I'm heartless, although that's up for debate."

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 21:59

Jongens even een tip voor de Journey topic, niet teveel posten c:
Het is vervelend voor mensen die nog niet gepost hebben om door veel posts te moeten lezen voordat ze hun eigen post kunnen plaatsen. Bovendien wordt het onoverzichtelijk. Dus ik wil iedereen een beetje vragen om op hun posthoeveelheid te letten? Misschien 1 a 2 posts in de aankomende paar dagen, zodat iedereen echt een kans krijgt om rustig aan mee te doen voordat het hele topic op een rotvaart gaat c:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Firedance
Fire princess with a double u

WazBeer
11483
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:01

Alle posts waar je nie in getagd bent behalve leiders hoef je ook nie echt te lezen? Tenzij je op een bepaalde kat wil afstappen?

Van 13/06 t/m 08/08 ben ik op stage/vakantie in de Dominicaanse Republiek!

Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Sig made by Thornface <3

Other:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Grasseye
Member

Luna
60
Actief
"Only at great height is enough room for wide wings"

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:04

Well ik heb 1 grote post gemaakt dus daarmee zit ik wel goed denk ik...

Trouwens @Nynke

Tigerpaw en Grasseye moeten echt eens gaan trainen tough xD

Drawing by myself >.<:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Deerleg
Member

» Nynke
284
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:05

Ja klopt! Maar ik denk dat we eerst even moeten wachten waar het Journey-topic heengaat? c:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
.Lightpaw
Member

Freedje
182
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:06

Waspsting schreef:
Het is vervelend voor mensen die nog niet gepost hebben om door veel posts te moeten lezen voordat ze hun eigen post kunnen plaatsen. Bovendien wordt het onoverzichtelijk. Dus ik wil iedereen een beetje vragen om op hun posthoeveelheid te letten? Misschien 1 a 2 posts in de aankomende paar dagen, zodat iedereen echt een kans krijgt om rustig aan mee te doen voordat het hele topic op een rotvaart gaat c:

Ik wil niet bitcherig overkomen, maar dit lijkt me een beetje onnodig. De meeste posten bestaan toch uit hetzelfde of reacties van anderen die op elkaar reageren, dus je kunt ze makkelijk skippen, je eigen beginpost maken en vervolgens alleen reageren op diegenen die je taggen, lijkt me...?
Ik vind niet dat er rekening gehouden moet worden met de posthoeveelheid als het op een zeer makkelijke manier allemaal bij te houden is. Bovendien is dit een heel groot event en is het logisch dat er lekker door gepost wordt (:
Nogmaals sorry als deze mening verkeerd overkomt, zo is het absoluut niet bedoeld in elk geval.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Acidkit
Member

4
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:06

Acid gaat ook gedragen moeten worden *hides* x3

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Routpaw
Med. cat apprentice

Kip
2084
Actief
★i dont get

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat App
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:07

Denk dat iedereen gewoon wil posten dat zijn karakter erbij is c: opzich maakt het topic niet echt veel vordering qua verhaal, enkel gewoon katten die de reis meemaken. Zoals Waz iid zegt hoef je dat niet te lezen om de rode draad van het verhaal bij te houden.

Sorry for the road that I won't take
For the words that I won't say

For the love that I won't give
x:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Deerleg
Member

» Nynke
284
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:09

Lightkit, schreef:
Waspsting schreef:

Ik wil niet bitcherig overkomen, maar dit lijkt me een beetje onnodig. De meeste posten bestaan toch uit hetzelfde of reacties van anderen die op elkaar reageren, dus je kunt ze makkelijk skippen, je eigen beginpost maken en vervolgens alleen reageren op diegenen die je taggen, lijkt me...?
Ik vind niet dat er rekening gehouden moet worden met de posthoeveelheid als het op een zeer makkelijke manier allemaal bij te houden is. Bovendien is dit een heel groot event en is het logisch dat er lekker door gepost wordt (:
Nogmaals sorry als deze mening verkeerd overkomt, zo is het absoluut niet bedoeld in elk geval.
Bovendien hebben de meeste mensen nog maar één keer gepost -op wat uitzonderingen na- en meestal zijn die 'uitzonderingen' ook bezig met een gesprek met maar één kat. c': Je moet gewoon letten op de posts van de leaders, en op degenen die je idd getagt hebben en dan komt het goed c:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Grasseye
Member

Luna
60
Actief
"Only at great height is enough room for wide wings"

CAT'S PROFILE

@Nynke
is goed!

Maar k'ga nu weg, Bye!

Drawing by myself >.<:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Waspsting
Member

Loïs
488
Actief
"It's not because I'm heartless, although that's up for debate."

CAT'S PROFILE

Lightkit, schreef:
Waspsting schreef:

Hmm ja is ook wel zo. Ik overdrijf in mijn aantal. Maar ik bedoel meer, als er echt 2 katten constant met elkaar gaan praten, is het misschien handig om een prive topic aan te maken in het board van de journey? Dat is ook meer waar ik heen wilde eigenlijk met mijn opmerking. Beetje hetzelfde idee als dat het niet de bedoeling is dat 2 mensen in het AOT met elkaar praten, maar dan via de pm hun gesprek doorgaan c:.

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Routpaw
Med. cat apprentice

Kip
2084
Actief
★i dont get

CAT'S PROFILE
Rank: Medicine Cat App
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:11

Waspsting schreef:
Lightkit, schreef:
Waspsting schreef:

Hmm ja is ook wel zo. Ik overdrijf in mijn aantal. Maar ik bedoel meer, als er echt 2 katten constant met elkaar gaan praten, is het misschien handig om een prive topic aan te maken in het board van de journey? Dat is ook meer waar ik heen wilde eigenlijk met mijn opmerking. Beetje hetzelfde idee als dat het niet de bedoeling is dat 2 mensen in het AOT met elkaar praten, maar dan via de pm hun gesprek doorgaan c:.

Ah zo c: Nee dat zou mij ook erg onhandig lijken. Ik weet alleen niet of je aparte topics mag maken in het subforum van 'Journey'?

Sorry for the road that I won't take
For the words that I won't say

For the love that I won't give
x:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Deerleg
Member

» Nynke
284
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:14

Routpaw schreef:
Waspsting schreef:
Lightkit, schreef:
Waspsting schreef:

Ah zo c: Nee dat zou mij ook erg onhandig lijken. Ik weet alleen niet of je aparte topics mag maken in het subforum van 'Journey'?
Denk het tbh wel c:

Tallshadow en Crowcall moeten gewoon kittens krijgen, look at Tall <3

Laatst aangepast door Deerkit. op za 1 apr 2017 - 22:16; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shark
Deputy

Freedje
1632
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:15

Dat mag normaal gezien, dat heb ik nagevraagd (:

Had niet direct door dat je daarop doelde, Lois. Maar zelfs dat valt makkelijk te omzeilen door nog steeds de tags te volgen. Ik denk dat als het echt te erg wordt dat mensen dat zelf ook wel in gaan zien en zelf besluiten om een apart topic te maken (:
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

~ Moo Moo
488
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:19

Ik zit al een tijdje met ene verhaallijn voor Gravelsmoke te bedenken..
Tbh zou het wel iets zijn voor Gravelsmoke dat ze niet meer mee wilt, en besluit om verder te gaan als Rogue, en later stiekem proberen de clans terug te zoeken. Maar ik twijfel want dan heb ik geen TCer meer en idk of ik wel die kant op wil met Gravel.
Twijfels Twijfels.

Nightthorn ~ Gravelsmoke ~ Silverkit

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Shark
Deputy

Freedje
1632
Actief

CAT'S PROFILE
Rank: Deputy
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:20

En dan is Jayflame blij omdat hij van haar af is trololol
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Deerleg
Member

» Nynke
284
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:21

Sharl schreef:
Da's gemeen van Jayflame Jeepvroem lol

Laatst aangepast door Deerkit. op za 1 apr 2017 - 22:22; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

B
20
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:22

Iemand die toevallig of ideetjes heeft voor Siver's uiterlijk of plaatjes heeft? ^^

Who we are, and who we need to be to survive,
S I L V E R B U L L E T
Are very different things.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Ferndust
Member

Freedje
465
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    za 1 apr 2017 - 22:23

Deerkit. schreef:
Sharl schreef:
Da's gemeen van Jeepvroem lol

HALLO EXCUSE ME
WEET JE HOE VEEL HART IK IN MIJN POSTEN HEB GESTOKEN OM JAY Z'N PRACHTIGE WARRIORNAAM TE LATEN VERDIENEN? ;_;
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 48 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 25 ... 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: