[A Path Unwalked] Stand by me - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [A Path Unwalked] Stand by me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Crowcall
Member
[A Path Unwalked] Stand by me - Pagina 7 Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: [A Path Unwalked] Stand by me   [A Path Unwalked] Stand by me - Pagina 7 Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 11:33

Er kwam nog een kitten bij. Wie waren deze kittens? Wie was hun moeder? Crowcall staarde haar vader aan. Waarom luisterde hij niet? Ze had hem de weg versperd, ze was boos geworden, ze had gesmeekt. Ze wist niet wat hem hier zou houden. Ze kende hem niet goed genoeg om te weten wat hem zou overtuigen. Niets van wat ze zei leek bij hem aan te komen, alsof de woorden ergens tussen hen in door een onzichtbare poot uit de lucht werden gevist. Hij zei alleen maar dat ze op de kittens moest passen. Kittens waarvan ze het bestaan nog maar net afwist, die ze niet kende. Zijn kittens, blijkbaar. Haar... broertjes. "Papa... nee...", miauwde ze zacht toen hij haar een laatste lik over haar kopje gaf, haar stem gebroken door de brok in haar keel. Ze schudde haar hoofd. Nee, nee. Ze staarde hem na toen hij wegliep. Hij mocht niet weggaan. Hij mocht niet weggaan. Ze wilde hem nogmaals de weg versperren, maar wat kon ze doen? Hij luisterde niet... En deze twee kittens... straks zouden ze ook achter hem aan rennen. Dus staarde ze haar vader na, terwijl haar poten haar smeekten om achter hem aan te lopen. Ik kan ook blijven, dacht ze. Ik kan bij hem blijven. Maar het kon niet. Hoe sterk ze ook naar een vader verlangde, ze kende hem niet goed genoeg om alles voor hem op te geven. Ze had te veel. Ze had te veel om voor bij de clans te blijven. Maar... Maar hij zou doodgaan. Hij leek zo oud... Zo gebroken... "Papa!" riep ze naar hem, als een laatste smeekbede. Hij mocht niet achterblijven. Hij zou doodgaan, alleen. Hij mocht niet doodgaan, niet weggaan. Niet nu. Niet nu ze eindelijk alles konden hebben. "PAPA!" Haar stem sloeg over. Hij keek niet eens om. Crowcall stond als verstijfd. Ze bleef naar hem kijken, naar zijn grote, bruine rug die steeds kleiner werd, totdat haar tranen haar blik vertroebelden. Toen ze ze weg knipperde, zag ze hem niet meer.
Tag: Dangerdance ;.;, Ribkit, Snowkit
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
[A Path Unwalked] Stand by me - Pagina 7 N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: [A Path Unwalked] Stand by me   [A Path Unwalked] Stand by me - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 13:14

Ze wist zeker dat ze haar wel gehoord hadden en al helemaal gezien. Ze had immers bij Firedance gezeten. “Ja, misschien.” Je kon in haar stem horen dat ze er niet van overtuigd was. Ze zei het eigenlijk alleen om er vanaf te zijn. Ze wilde het voorkomen dat er gedacht werd dat ze het ergens niet over eens was. Ze moest ze eigenlijk te vriend houden als ze nog iets wilde bereiken. Ze knikte toen Rousepaw zei dat het vreemd was om met al deze katten te doen. “Ja, vind ik ook. Het voelt nog een beetje onwerkelijk. Ik kan me gewoon niet indenken wat de reden zou zijn van dit alles.” Ze wilde ook niet weg. Het stak haar.

Tag: Rousepaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
[A Path Unwalked] Stand by me - Pagina 7 Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: [A Path Unwalked] Stand by me   [A Path Unwalked] Stand by me - Pagina 7 Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 14:43

“Ja, misschien.” Aan de stem van Eveningpaw was te horen dat ze het er niet helemaal mee eens was. Rousepaw besloot om het hier maar bij te laten gezien ze anders toch nergens zouden komen met dit gesprek. Zachtjes bewoog Rousepaw  “Ja, vind ik ook. Het voelt nog een beetje onwerkelijk. Ik kan me gewoon niet indenken wat de reden zou zijn van dit alles.” Rousepaw knikte instemmend al had zij een veel beter idee van de reden waarom ze vertrokken dan de apprentice naast haar. De reden was echter ook niet bepaald iets waar je vrolijk van zou worden. Het idee dat de plaats waar je, je hele leven was geweest onbewoonbaar zou worden was nou ook weer niets om vrolijk over te zijn. "Voorlopig zullen we nog wel een tijdje met de andere clans reizen. Tot we een nieuw gebied vinden in ieder geval. Al blijf ik hopen dat we snel terug kunnen komen naar hier."

Tag: Eveningpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[A Path Unwalked] Stand by me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: