Algemene Onzin Topic



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 25 ... 50  Volgende
Shark
Member
Algemene Onzin Topic  Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 9:17

Ik heb hier gemixte gevoelens over. Aan de ene kant kan ik er wel mee lachen, maar aan de andere kant vind ik het inderdaad ook wel jammer van de tijd en de moeite die ik in de posts heb gestoken terwijl ik me had kunnen bezighouden met de topics die ik echt wilde beantwoorden omdat ik dinsdag op stage vertrek.

But then again... Het was 1 april en daar hadden we rekening mee moeten houden x) Maar 't zou idd mooi zijn geweest mocht het allemaal echt zijn geweest (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 9:29

Het blijft nu wel echt spannend wat er gaat gebeuren met de Bloodclan c': maar toch idd, mensen hadden er veel tijd in gestoken en dat is nu dus weg :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 9:54

Ik vind het wel jammer. Ik had al helemaal een verhaallijn in mijn hoofd. Maarja, ik had het kunnen verwachten. Al had ik niet verwacht dat ze zoveel moeite zouden doen voor 1 April. Er zijn hele lange mooie posts geschreven, voor niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 9:59

Snowdance schreef:
Ik was zo blij dat dit echt zou gebeuren en nu is het weg?!?! ik had eerder gehoopt dat de Bloodclan-overname een aprilgrap zou zijn :c
Maar even serieus, wat zou er dan uit de leaders bijeenkomst komen? Of is deze hele storyline één grap??
Precies dit dus wat ik niet snap xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:00

Iemand nog een topic die ik moet beantwoorden met Ocean? En Tigergaze en Ocean hadden nog een topic, misschien leuk om verder mee te gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:01

Oceanbreeze schreef:
Iemand nog een topic die ik moet beantwoorden met Ocean? En Tigergaze en Ocean hadden nog een topic, misschien leuk om verder mee te gaan?
Jaa laten we dat doen :DD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:03

Tigergaze schreef:
Oceanbreeze schreef:
Iemand nog een topic die ik moet beantwoorden met Ocean? En Tigergaze en Ocean hadden nog een topic, misschien leuk om verder mee te gaan?
Jaa laten we dat doen :DD
Top!! Jij bent!! :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:04

Oceanbreeze schreef:
Tigergaze schreef:
Oceanbreeze schreef:
Iemand nog een topic die ik moet beantwoorden met Ocean? En Tigergaze en Ocean hadden nog een topic, misschien leuk om verder mee te gaan?
Jaa laten we dat doen :DD
Top!! Jij bent!! :"D
Ik zal er meteen eens wat posten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:06

WarriorCatsTeam used April Fools.
It's super effective!
WarriorCatsMembers fainted.


Ik weet niet of ik teleurgesteld moet zijn of moet lachen om het feit dat Thornface's langste post tot nu toe voor een 1 april-grap was :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:07

Tigergaze schreef:
Snowdance schreef:
Ik was zo blij dat dit echt zou gebeuren en nu is het weg?!?! ik had eerder gehoopt dat de Bloodclan-overname een aprilgrap zou zijn :c
Maar even serieus, wat zou er dan uit de leaders bijeenkomst komen? Of is deze hele storyline één grap??
Precies dit dus wat ik niet snap xD
Of er komt een plottwist dat ze voordat ze gaan vertrekken overvallen worden door Bloodclan c':
@Femke; omg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:09

Ik vond het al hilarisch dat BC zich zo zou gaan voorbereiden op een gevecht met katten die er niet zijn xD
Ik ben wel héél erg benieuwd naar wat er dan met de verhaallijn gaat gebeuren :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:10

Thornface schreef:
Ik vond het al hilarisch dat BC zich zo zou gaan voorbereiden op een gevecht met katten die er niet zijn xD
Ik ben wel héél erg benieuwd naar wat er dan met de verhaallijn gaat gebeuren :')
Same!! Misschien worden ze toch verdreven door Bloodclan :') -duimt-
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:12

Eindelijk heb ik mn theme en voice voor tiger <33
https://www.youtube.com/watch?v=mdJDPepGOAM
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:15

WACHT WAT ik dacht dat de verhaallijn er nog stond maar hij is WEG
de verhaallijn is WEG oh kom op (ik had hier een scheldwoord neergezet toen dacht ik oh nee oeps dit is WC)
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Algemene Onzin Topic  HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:15

Waspsting schreef:
WACHT WAT ik dacht dat de verhaallijn er nog stond maar hij is WEG
de verhaallijn is WEG oh kom op (ik had hier een scheldwoord neergezet toen dacht ik oh nee oeps dit is WC)
Dat is pech verhaallijn weg ;-; XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:16

Waspsting schreef:
WACHT WAT ik dacht dat de verhaallijn er nog stond maar hij is WEG
de verhaallijn is WEG oh kom op (ik had hier een scheldwoord neergezet toen dacht ik oh nee oeps dit is WC)
Niet helemaal c':
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:17

Ja dat bij de fourtrees staat er nog? Misschien dat het dan komt door die BloodClan aanval of zo? Idk ik wil wel dat ze nu weggaan ook <\3 (en omg rip mijn post die ik gisteravond laat nog gemaakt had omdat ik me verplicht voelde snel te reageren omdat ik high rank ben en die uiteindelijk heel lang werd bij Wasp en heel kort bij Panther xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:19

Kan een van de modjes of admins misschien wat meer duidelijkheid geven over dit hele gedoe? Pretty please? I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.



CAT'S PROFILE
Age: { Forever young }
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:19

Waspsting schreef:
Ja dat bij de fourtrees staat er nog? Misschien dat het dan komt door die BloodClan aanval of zo? Idk ik wil wel dat ze nu weggaan ook <\3 (en omg rip mijn post die ik gisteravond laat nog gemaakt had omdat ik me verplicht voelde snel te reageren omdat ik high rank ben en die uiteindelijk heel lang werd bij Wasp en heel kort bij Panther xD)
Ja ik ben nu heel erg benieuwd wat er dan wel zal komen omg c:

@Hierboven; idd! wij eisen een verklaring Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
Algemene Onzin Topic  8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  Icon_minitimezo 2 apr 2017 - 10:20

Omg Inge Bronzemask is zooooo mooi <33 Echt een leuk setje!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 50Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 25 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: