Call me master



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Call me master

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Silvervine
Member
Call me master 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Call me master   Call me master Icon_minitimezo 9 apr 2017 - 14:22

Het was weer een dag verder en met een ferme pas liep de oudere kitten achter de Riverclan warriors aan. SOmmige herkende hem en dat was fijn. Shrike haatte het dat ze hem wel Silver noemde. Hij moest Chivy echt eens vragen wat er was gebeurd, maar hij was zo verward.. Hoe dan ook... Chiv zou nooit tegen hem liegen dus hij was er zeker van dat al de andere katten gewoon supergemeen waren uiteraard... Dat kon niet anders natuurlijk... Hij haalde even diep adem en liet een lange luid zucht horen. Oh welp.

-Long
Terug naar boven Ga naar beneden
Longear
Member
Call me master Milo_a10
Bo~
199
Actief
I lost my way inside the truth

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Longear
BerichtOnderwerp: Re: Call me master   Call me master Icon_minitimedo 13 apr 2017 - 11:15

Hij knipperde even... Hij snapte niet waarom Silver iedere keer bij RiverClan bleef... De kitten draaide even met zijn ogen en liep naar de kitten toe. Hij was een stuk gegroeid, maar dat was ook niet zo raar na een paar manen. Hij keek naar de zilveren kitten en sloeg even met zijn staart. "Silver, waarom loop je met RiverClan mee?" sprak hij even tegen de ander, verward.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvervine
Member
Call me master 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: Call me master   Call me master Icon_minitimevr 21 apr 2017 - 1:26


Hij hoorde zijn broer niet komen en keek dan ook verbaasd op toen hij plots naast hem wandelde. "Silver, waarom loop je met RiverClan mee?" waarom? "Omdat ik alleen hun ken, Long," zei hij even met een zachte glimlach. "En noem me Shrike, pls," zei hij rustig tegen de ander waarna hij even lachend zijn kopje wat kantelde. Hij was iemand die nog steeds met een lach door het leven ging, het hielp hem tenminst vooruit gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Call me master
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: