Kitten search - One last time



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kitten search - One last time

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Snowdrop
StarClan
Kitten search - One last time Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 9 apr 2017 - 22:11

Hello there schatjes

Nog een Kitten Search? Ja, en van ons is het echt enkelvoud want wij zijn opzoek naar een kitten. Wie is er dan wel niet opzoek? Niemand minder dan Snowdrop en Jaytail. Nu de oudere moeder eindelijk aan de vader bekend heeft gemaakt dat hij well... De dad is, hebben ze besloten hun familie nog wat aan te vullen. En ze hebben geprobeerd en ze hadden prijs.

Bo en ik zijn dus opzoek naar een kitten voor het laatste nestje van Jaytail en Snowdrop. Ik ben er al 100% zeker van dat dit de laatste kit zal zijn van Snow, dus daar mag je al zeker zekers van zijn. Geen idee wat Jaytail nog gaat doen tho lmao.
Deze kitten zal opgroeien samen met zijn of haar drie oudere siblings; Heronkit, Silverkit en Longkit (ondertussen al appies dan). Hij/zij zal zeker geliefd worden door zoals moeder en vader en zal in een liefdevol gezin groot gebracht worden ♥

• Kleuren & patronen

Vachten
Kan:

Onmogelijk:

Ogen
Kan:

Onmogelijk:

Eventuele naamsuggesties zijn Wishkit, Butterkit, Bluekit en Stormkit.

Family   

Snowdrop - Moeder - ex-deputy van Thunderclan, een grote grijs gevlekte poes met goudgele ogen, lijd aan nachtblindheid.
Risingpaw - Half broer - Zal warrior zijn als de kleine word geboren. Een grote bruine tabby kater met goudgele ogen.
Forlornpaw - Half zus - Zal warrior zijn als de kleine word geboren. Een grijs gevlekte pos met blauwe ogen.

Graveleap - Oom - Grote tabby kater, warrior van Thunderclan. Ik heb geen idee wat er daar mee is gebeurd nu ik ernaar kijk HAHA
Owyn - Oom - Grijze kater, Bloodclan member. Heeft al kittens voor zichzelf. Namelijk Lucifer, Ivy, Lecter & Twitch. Dit zullen de neven en nichtjes zijn van de kit.
Vidar - Oom - Witte rogue met bleke ogen.
Dawnstripe - Oom - Flame-point poes met blauwe ogen.

Jaytail - Vader - Een idiot. Grote bruine tabby met groene ogen.
resterende familie is allemaal dood volgens bo dus idk XD sla haar niet mij

Silverkit - Grote broer - ZIlveren tabby met een geel/amberkleurig oog en een groen oog. Heel erg groot, een fluffy bbyboy.

Heronkit - Grote zus - Lil white fluffball met blauwe oogjes.

Longkit - Grote broer - Tall tabby katertje, dork, met grote oortjes en slungelig lijf. Also green eyes.

Butterkit - Grote zus - Flame point poesje met blauwe oogjes, overleden, rests i starclan ♥

Extra info   

• De deadline is 23/04/2017
• We willen eigenlijk lege aanmeldingen, dus geen sheet en geen plaatjes. Het liefst eentje met inhoud, we vinden karakter belangrijkst en je motivatie c:
• Bo en ik hebben beide een druk schoolleven, dus met iets mindere actievere ouders zou je rekening moeten houden. We proberen wel af en toe iets creatiefs in het leven van de kit te gooien zoals we bij het vorige nest hebben gedaan, met bv de geboorte in Riverclan, verdwijnen van een sib ed.
• De kittens zijn fullblood Thunderclan. Dus hun uiterlijke bouw zal voor zijn zoals hier beschreven staat.

Hopelijk is er interesse voor dit al wat oudere stelletje <3

- De Bo's


Kitten search - One last time RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Soaringpaw
Member
Kitten search - One last time DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Soaringpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimema 10 apr 2017 - 21:35

~GENERAL~
Name: Butterkit//paw//blue
Meaning:

Butterkit is de naam die hij krijgt als hij geboren wordt

Butterpaw is de naam die hem gezegend wordt als hij een apprentice wordt

Butterblue zal de naam zijn als hij uiteindelijk krijger wordt en door Starclan deze rank wordt toegewezen.

Butter is de naam die afkomt van Butterfly en dat betekend een vlinder, al is het ook de respect die Snowdrop heeft voor de leider Butterstar. De kattin had namelijk altijd gewild om bij Riverclan te blijven maar had meer loyaliteit voor de Thunderclan waaruit is gebleken dat de Snow toch naar Thunderclan is gegaan wat misschien haar ergste beslissing ooit was of toch niet? Butter staat natuurlijk ook voor boter, al kennen katten dat volgens mijn niet echt. Alleen misschien boter bloem zoo.. Daar kan het ook van afkomstig zijn, butterbloom ofzo. Ook kan deze naam staan voor de respect voor hun gestorven kitten Butterkit en omdat ze zoveel kwa uiterlijk gemeen hebben zal dit dus butter genoemd worden.Al zal deze kater vooral op de overleden butterkit lijken.

Blue komt van het woord en de kleur blauw, blauw staat voor spiritualiteit maar ook voor de meest menselijke kleur. De aarde bestaan vooral uit de kleur blauw, al heeft de kleur blauw ook een relatie met de Riverclan doordat de blauwe rivieren daar vooral lopen. Het staat voor water maar ook vooral voor de kalmte, de kalmte in een drukke rivier maar ook rust en vrede. Dit deel van zijn naam heeft al vooral te maken met zijn karakter ook kan deze kleur te maken hebben met zijn oog kleur al zal het vooral staan met vele betekenissen.

Uiteindelijk zullen de beiden namen in combinatie Butterblue maken, als een geheel woord van Butterfly met de kleur blauw zal het dus een blauwe vlinder betekenen. Al zal zijn naam ook staan voor de respect van de Riverclan leider en voor de kalmte die hij toont met de kleur blauw, hierin zullen waarschijnlijk nog meer dingen in verborgen zijn want ja we weten het pas echt wanneer het karakter ontstaat...


Age: Unborn
Gendre: Male
Theme: https://www.youtube.com/watch?v=9aoimg2dcA0
Rank: Kitten
Former rank: -
Future ranks: App//?med. app?//Warrior//?Med. Cat?//?Deptuy?//?Leader?//Elder
Clan: Thunderclan
Future Clan: ?
Bloodline: 100% TC

---------------------> Familie & Clan

Leader: Silverstar
Deputy: Zealspark
Med. cat: Mistgaze
Med. App: Rousepaw
Parents: Jay X Snow <3
Siblings: (Full) Silverkit, Heronkit, Butterkit and Longkit
Risingpaw(Half) and Forlorpaw(Half)- Half broer
Uncles and aunts: Graveleap, Vidar, Owyn and Dawnstripe
Nephews and nieces: Twitch, Lucifer, Ivy and Lecter

~OUTSIDE~
Fur color: Creme kleurig met als basis donkerdere gekleurde snoet wat vlamkleurig zal verlopen deze zelfde kleur zal zich ook bij de staart en poten laten voorkomen.
Fur pattern Flame point
Fur length: Kortharig
Eyes: Blauw
Nose color: Licht roze
Scars: None
Built:
De built beschrijven is iets wat ik eigenlijk nooit goed kan, het was echt het ergste deel van de aanmelding vind ik zelf. Toch ga ik mijn best hierop doen! Al is het eerste stuk niet van mij. Soo here I go:


"Levende in een bos met weinig open terrein hebben deze katten een lange staart ontwikkeld. Dit is omdat ze vaak in de bomen klauteren. Ze hebben daardoor ook een donkere (ik zou zeggen tabby of gevlekt) pels. Dit is namelijk een groot pluspunt in het jagen. Doordat ze redelijk wat kunnen klimmen kunnen ze een stevigere bouw hebben. Hoe ze gebouwd zijn speelt niet echt een rol binnen hun terrein. Thunderclanners zullen wel natuurlijk gezien een van de best ontwikkelde geurorganen hebben. Ze leven immers in een gebied waar vrij veel inbreng is van planten en dierengeuren.
Een Thunderclanner zal daarbij ook sneller een litteken hebben. Aangezien ze instaan voor wat goed is kunnen ze sneller inspringen in een gevecht. Ze zijn immers ook moedig dus hun lichaam zal zeker getekend zijn."


Butterkit is eigenlijk een gekke kater vergeleken de andere volgens zijn bouw, hij zal een groter zijn als de rest van de Thunderclanners al zal dat komen door zijn gene van zijn moeder en vader. Deze kitten is een aparte Thunderclanner, zijn vacht is niet donker en ook niet gestreept wat bij de meeste Thunderclanners wel voorkomt. Hij zal een lichtere vacht hebben als de meeste en heeft ook nog voor een Thunderclanner een gek patroon, voor de rest zal alles voor een deel gelijk staan met het gene wat hierboven staat. Hij zal bijvoorbeeld een langere staart hebben als alle andere Clan katten, zijn bouw zal daardoor ook wat stevig zijn en dus eigenlijk best wel andere kunnen laten afschrikken door zijn grote en ook wel stevig bouw.
Voor hem zal dus een gevecht met wat kleinere katten wat moeilijker zijn maar tegelijkertijd ook wel gemakkelijker gaan, zelf zal hij wat langere nagels hebben als de meeste katten en ook wat scherpere tanden wat hij dus als zijn wapens zal gebruiken. Ook zal zijn neus wat spitser zijn als een Clan kat van een andere Clan dit komt ook wel door zijn best wel ontwikkelde geurorganen, de Thunderclan is namelijk best wel bekend over het jagen van voedsel en prooi dieren.

Kort: Hij is een vrij massieve kater met een grote brede bouw, al is zijn vachtpatroon afwijkend van de gewone Thunderclanner net als zijn lange klauwen en tanden. Voor de rest is hij helemaal een toppie Thunderclanner.



~INSIDE~
Likes: Winnen//Vechten//Beter zijn als een ander//Rust//Uitdaging//Spelletjes//Familie//Clan//Gezelschap
Dislikes: Regen//Gespreken//Spreken//
Fears: Het verliezen van ouders/familie en alleen achter te blijven
Character keys:
Als kitten zullen zijn keys zoals elke zijn en zal hij gewoon altijd zijn competitieve indruk hebben op zijn sibs en zal hij lief, speels, druk en alles hebben wat een kitten heeft. Hij zal vooral als kitten vooral een moeders kindje zijn en vooral naar haar toe komen <3

Als krijger/Apprentice zal vooral zijn karakter long worden uitgelegd wat altijd in de RPG kan veranderen!
Hij zal: Rustig zijn//Koud//Kil//Liefdevol//Serieus//Vriendelijk//Loyaal//Brutaal//Afwachtend//Stil//Jaloers//Meedogenloos//Doorzetter//Wreed//bijna geen emotie//Vriendelijk//Slim//Competitief//
Character long:
Als kitten zal Butter zoals elke zijn, druk, speels, lief, vriendelijk, liefdevol, bijdehand, puber, naïef whatever. Hij zal dan echt een druk leuk karakter krijgen als een kitten en zal zich echt gaan gedragen als een kleine boef. Het is wel leuk als een kitten altijd zijn leuke ontschuldige blik kan op zetten tegenover zijn ouders wanneer het iets gedaan heeft. Al zal dat aan een langzamere hand veranderen wanneer hij een apprentice/krijger wordt want iedereen maakt zijn emo tijd mee, niet waar (just kidding, alleen rowlett van pokemon als tie evolueert. Al is het een geweldige starter).

Butter zal eigenlijk een kat zijn die graag op de tribune zit toe te kijken hoe katten hun problemen met woorden oplossen maar wanneer een gevecht aan spel komt, zal hij eigenlijk als het waren zijn tribune verlaten en graag een uitdaging aan gaan. Verder zal deze kater vrij wel meer dan kalm zijn dan een drukte maker blijft kalm, stil en is een waarnemer voor het grootste deel van de tijd, hij zal zelden spreken en het houden van een ernstige uitdrukking op zijn face. Al zal hij langzaam meer gaan spreken wanneer hij met iemand in contact komt, helemaal met zijn familie waarmee hij een grote band zou hebben. Al zou hij het spreken het liefst overlaten aan zijn moeder of vader en zelfs aan zijn leider. Hij fungeert als een lijfwacht voor de clan en zijn familie, verder is hij afgebeeld als vertrouwen (Dus een vertrouwelijk persoon voor andere katten).

Zelf zal hij teleurgesteld zijn als hij tegen een tegenstander zou gaan die zwakker als hemzelf zou zijn, hij zoekt zelf enorm naar uitdaging. Butter zal altijd zoeken om zichzelf sterker te maken dan de rest en ook zijn uiteindelijke doel om de beste krijger te worden van zijn clan. Zelf zal hij streven naar het 'ultieme', sterkste wezen te worden, ook zal deze kater geen behoeftes hebben aan relaties of vrienden. Hij is koud, wreed en toont zelden emotie, ook zal hij ontevreden zijn met zichzelf en zal jalousie tonen wanneer andere bijvoorbeeld beter zijn als hem maar ook als ze meer training krijgen. Ook zal Butter worstelen met zichzelf om zich af te vragen wat zij wel hebben en hij niet, al zal hij als apprentice ook zwaar brutaal zijn dat kan je duidelijk merken door zijn onverschrokken momenten dat zijn/andere leider(s) en zelfs onbevreesde krijgers tegen te gaan in wat hun te zeggen hebben en daarin ook het lef te hebben om hierin ze af te wijzen of zelfs andere zaken. Al heeft deze kater echt maar een doel en dat is het streken naar de sterkste te worden, hij zal een sterke wil hebben om dit te bereiken en zal het duidelijk laten tonen.

Ook heeft Butter nog meer van zijn eigen manieren om een probleem aan te gaan, hij neemt ze namelijk op een intellectuele en serieuze manier op. Hij zal namelijk niet zo snel een tegenstander onderschatten door zijn eigen brutalen persoonlijkheid en doordat hij maar enkele katten vertrouwd als het waren. Deze jonge kater zal altijd als hij tegen een tegenstander zou gaan en deze zal moeten doden niet zo snel denken dat iets dood is en dood blijft, hierin is hij wel slim en gemakkelijk om iets neer te halen. Butter zal ook ter wel hij de jongste is zijn oudere siblings willen overtreffen en hierin ze eigenlijk proberen in te maken, dus is hij competitief ingesteld. Hij wilt winnen en laten zien dat hij het kan, al is hij teleurgesteld van zijn prestaties die hij levert. Hij neemt zich het erg op aan als hij bijvoorbeeld verliest van iemand die jonger, ouder of zelfde leeftijd is als hem. Butterblue is ook blijkbaar meer positief geneigd en respectvol voor zijn tegenstanders en minderjarige, Hij biedt ook aan om tegenstanders aan te pakken die hen persoonlijk overtreffen. Hij lijkt zelfs geneigd zijn advies van zijn tegenstanders en minderjarige te nemen. Ondanks deze dingen is Buttertje een meedogenloze moordenaar als het er op uit komt, hij is daarin ook harteloos en hard. Deze kitten is koud en hard van binnen(wat al eerder is vermeld) ter wel hij wel liefde toont aan zijn familie zal hij toch altijd van ze houden en zal zijn angst eigenlijk vooral liggen bij zijn familie. Een angst om uiteindelijk alleen te komen, om alleen te zijn en zijn familie te verliezen.

Dit zal eigenlijk heel Butters karakter zijn van Apprentice tot krijger al kan dit altijd veranderen in de RPG, al had ik dit keer super veel uitgedacht voor een karakter. DIT STAAT NOG NIET VAST!!

~MOTIVATION~
Hey, ik denk dat jullie nu wel weten wie ik ben. Ik ben die derpje, de vorige keer had ik me ook aangemeld al was ik eigenlijk bang en had ik uiteindelijk geen hoop meer om het door te zetten en om eerlijk te zijn. Ik wilde toen echt aangenomen worden en om mezelf de pijn te besparen had ik me afgemeld, ik heb er echt over janken en andere stuff. Verder lig ik echt dagen van aanmeldingen wakker en ben ik te gestrest en bang dat ik iets niet actief kan houden, ik ben namelijk iemand die echt van aanmeldingen en vele ideeën bij een karakter heeft en dat dan vreselijk in gedachte hou maar als ik ze gelijk niet kan uitvoeren wordt ik eigenlijk nog meer gestrest en uiteindelijk zo dat ik ze niet meer actief kan houden. Al had ik uiteindelijk spijt ervan dat ik het niet meer door heb gezet, ik was helemaal verliefd op Jaytail en op Snowdrop. Ik had zelfs een hele theory over wie Snowdrops vriendje zou zijn xDD, dus nu ben ik van plan om mijn aanmelding door te zetten. Al is deze aanmelding minder vrolijk, al is het wel leuk. Ik was zo verliefd op de karakters van beiden ouders of ja toen vooral van Snowdrop al was er later een erge leuke en geweldige ship tussen jay en Snow <3

Dit keer laat ik zien dat ik helemaal voor dit ga, ik heb zelfs mijn andere aanmeldingen op gezegd om aan deze mee te doen, omdat jullie top mensen zijn en geweldige karakter hebben maar ook dat ik de vorige keer mijn aanmelding had weg gehaald wilde ik jullie nog wel het opnieuw gunnen ter wel mijn aanmelding wel tot het einde blijft staan. Misschien is mijn aanmelding rommelig sinds dat ik ook zo chaotisch ben maar ik hoop dat jullie van het lezen genoten hebben, zelf RPG ik al ongeveer 4 tot 5 jaar al ben ik echt een slechte RPGer vergeleken alle warrior katten. Al geef ik nooit zomaar op! Ik zal altijd terug komen op de nestjes van Bo en Bo, als ik nu niet wordt aangenomen zal ik het ooit als er een kitten searce komt van een van jullie andere karakters me daarop zeker aanmelden! Ik vind jullie gewoon echt geweldig en het nestje ook van vorige keer, ik hield van jullie plotwisten en van jullie karakters dus ik hoop dat ik aangenomen wordt en zo niet dan heb ik me best gedaan met vele slapeloze nachten maar dan weet ik wel wie jullie hebben aangenomen beter en vast leukere plotwisten mee maken dan jullie met mij zouden doen maar als jullie me aannemen wordt Butterkit mijn nieuwe nummer 1 acc dus ben ik daar het actiefst op net zoals ik nu op Soaring actief ben dat beloof ik jullie en verzeker ik jullie. Mijn vorige aanmelding was volgens mij stormkit die uiteindelijk naar mind/mist ging. Dit keer is mijn aanmelding veel korter om jullie het lezen te besparen toen had ik het karakter minder uitgebreid gemaakt en mijn built super lang al heb ik altijd wel moeite gehad met de built te beschrijven omdat het karakter veel en veel leuker vind om te beschrijven! ^.^ Al is nu mijn motivatie korter, ik hoop dat het niet erg is. Want jullie karakters blijven altijd even amazing als toen net als jullie nestje en net als jullie ideeën en RPG posten! Ik weet dat het nestje zeker amazing gaat worden! Dus wens ik ieder succes met het kiezen!

Met vriendelijke groet eindig ik deze aanmelding
Derpje.

Words: 2293


Kitten search - One last time 6zneiq
Oud setje:
Stop pesten!:


Laatst aangepast door Soaringpaw op za 22 apr 2017 - 16:33; in totaal 18 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Kitten search - One last time 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimema 10 apr 2017 - 21:57

Hier komt een aanmelding. Mag ik het ook aan jullie overlaten gewoon een naam te geven? Want heb geen naam momenteel maar wel een super karakter in mijn hoofd.


Kitten search - One last time Oceano10
Kitten search - One last time LcrIgCQKitten search - One last time JwNO92gKitten search - One last time EjrsROFKitten search - One last time UK1ajoIKitten search - One last time 3qCkg2fp_oKitten search - One last time 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Kitten search - One last time XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimedi 11 apr 2017 - 8:56

Dat is goed hoor Butter c: We vinden dan wel iets dat bij hem/haar past <3


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Kitten search - One last time 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimedi 11 apr 2017 - 19:33


~GENERAL~
Name zal door de ouders gekozen worden.
Meaning ook dit wordt door de ouders bepaald.
Age ongeboren
Gender vrouwelijk/kattin
Rank kitten
Former Ranks nog niet
Future Ranks apprentice||medicinecat apprentice||warrior||medicinecat||queen||elder||deputy||leader
Clan thunderclan
Future Clan onbekend, als starclan telt, dan starclan...
Bloodline thunderclan x thunderclan (100%)
Sexuality hetero
Voice Voice Alisha Newton

~FAMILY & CLAN~
Mother snowdrop
Father jaytail
Older Brothers silverkit & longkit [snowdrop x jaytail]
Older Sisters heronkit & butterkit† [snowdrop x jaytail]
Older Half-Sister forlornpaw [snowdrop x ???]
Older Half-Brother risingpaw [snowdrop x ???]

Uncles graveleap, owyn & vidar
Aunt dawnstripe
Nieces twitch, ivy & lucifer [owyn x rai]
Nephews lecter [owyn x rai]

Leader silverstar
Deputy zealspark
Medicinecat mistgaze
Medicinecat Apprentice rousepaw

~OUTSIDE~
Fur Length deze kitten heeft een middellange tot lange vacht. echt duidelijk is het niet welk van de twee het is, dit komt doordat ze een behoorlijk dikke vacht heeft.
Fur Pattern dat van een point, waarschijnlijk omschreven als een mink. dit betekend dat het kleurverschil tussen de vacht en de aftekeningen relatief klein is, waardoor de point er niet echt uit springt, toch blijft het wel goed te zien. ook zijn minks vanaf de geboorte al gekleurd terwijl bij officiele points de kleur pas later echt doorkomt.
Fur Color als het mogelijk is zal de kitten een seal sepia. dit is een beetje een donkerbruine en warme kleur. al is het geen chocolade, de kleur komt een beetje meer overeen met een donkere bruine mackarel tabby.
Eye Color blauw tot blauwgrijs
Nose Color donkerbruin tot zwart
Pawpads Color roze-bruin
Whisker Color wittig
Tail dik en erg lang
Legs stevig en lang
Build stevig en sterk
Scars geen, misschien later

Breed seal sepia mink ragdoll

deze kitten zal vanaf het begin af aan een stevige bouw hebben. ze is zeker niet dik te noemen al zorgt haar lange en dikke vacht ervoor dat ze grof gebouwd lijkt. dit is ze ook wel een beetje ze is geen kleine kitten en zal altijd wel een tikkeltje groot uitvallen. ze heeft een beetje een driehoekig gezicht met mooie afgeronde oren. haar staart zal zich ontwikkelen tot een echte pluistaart en ze heeft donkere poten, staart en oren. verder is ze in het bezit van lichte point strepen op haar gezicht, deze vallen iets minder op in kleur dan die van haar poten, oren en staart, omdat die toch echt wel enkele tinten donkerder zijn. doordat haar vacht zo lang en ze een mink is, zijn er ook lichtere strepen zichtbaar over de rest van het lichaam. ze heeft blauwe sprekende ogen, en een donker gekleurde neus, dit omdat over haar neus ook een soort van point-kleuring zit.

als deze bepaalde kleuring niet mogelijk is, dan wordt dit veranderd naar een andere soort ragdoll point achtige. maar de bouw enzovoort blijft hetzelfde en als het goed is de blauwe ogen ook.

~INSIDE~


'Deze Clankatten staat bekend als: In tijd van vrede: respectvol naar andere Clans en Tijdens oorlog: moedig, zonder angst en loyaal. ThunderClan katten komen op voor wat juist is en zijn niet bang een regel te breken wanneer dat nodig is. In deze Clan word goed voor elkaar gezorgd en iedereen komt op voor de ander.' - Clans
Rechtvaardig - Moedig - Respectvol - Doorgedreven
Thunderclanners, ze staan bekend als onbevreesde krijgers. Ze komen voor elkaar op, het is een clan die voor elkaar zorgt, waardoor het logisch is dat een moederlijk karakter sneller hier tot ontwikkeling kan komen. Bezorgdheid en alertheid zijn hier ook duidelijk een eigenschap. Thunderclanners hebben soepele karakters, dit komt oa omdat ze dit van jongs af aan al overnemen van oudere katten. Dit kan echter in verschillende richtingen ontwikkelen. Zo zal een Thunderclanner sneller buitenclanse vrienden maken, aangezien ze instaan voor alles wat goed is en daarbij ook soms de regels even negeren. (zie topic van Snowdrop over de clans)


zoals een echte thunderclanner beaamd is deze kitten vanaf jongs af aan al dapper en onbevreesd. dit uit zich dan vooral in het onbegrenst onderzoeken van mogelijkheden en het soepele gedrag naar andere katten toe. ze is niet bang om het nest te verlaten en andere katten lastig te vallen met eindeloze vragen en spelletjes. hoewel ze dus de grenzen opzoekt is ze toch wel enigszins respectvol, ze kijkt op naar de oudere katten en spreekt ze vaak aan met "u" en andere nette omgangsvormen. dit betekend overigens niet dat ze geweldige manieren bezit want net zoals vele kittens is ze erg vrij in de spraak en gedrag en heeft ze in haar enthousiasme niet altijd door dat ze anderen irriteert. ze is gedreven om een goede aanwinst te zijn voor de clan en zal hierdoor voor anderen op proberen te komen. zo kan ze het totaal niet hebben als iemand niet met vriendelijkheid en respect tegen haar ouders of andere clangenoten praat, al vanaf jongs af aan zal ze er tussen stappen en ze de wind van voren geven. in het begin is dit schattig maar dit zal haar al snel waarschijnlijk als bijdehandje laten bekend staan, wat ze overigens ook wel een beetje is. toch probeert ze alles te doen in rechtvaardigheid, iets dat ze misschien een klein beetje verder trekt dan de warrior code doet. zo zal het geen verrassing zijn als ze later bevriend raakt op Gatherings met buitenclanse katten. dit ook omdat ze nieuwsgierig is aangelegd en zal moeten leren van ernstige fouten om echt door te laten dringen. toch is ze zeker ook niet puberaal, ze is in staat om te luisteren naar oudere katten en heeft ook geen probleem om regels te volgen, soms vergeet ze die echter in haar leergierigheid en enthousiasme.
verder is zal ze waarschijnlijk behoorlijk close zijn met haar oudere siblings. de kans is groot dat ze haar best doet tijd met ze door te brengen en ze de oren van het lijf te vragen over de trainingen die ze volgen en hun mentoren. hierdoor kan ze misschien te snel een beeld vormen over een kat die misschien niet geheel juist is. ze staat bekend als een positieve roddeltante, sinds ze goed kan luisteren en wanneer er gevraagd word naar bepaalde informatie ze die meestal ook wel kan geven. door haar onbevreesdheid is ze erg ondeugend, en altijd wel in voor een geintje. ze houdt hierbij wel rekening met de emoties van anderen, echter is ze niet bang om op haar kop te krijgen. krijgt ze terecht op haar kop dan zal ze niet bang zijn de straf onder ogen te zien, is het echter onterecht zal degene die haar straft een sterk weerwoord terug kunnen verwachten. of ze later zorgzaam en alert zal zijn, laat ik over aan de rpg.



~HANDICAP~
aangezien snowdrop iets met de ogen heeft en beide ouders  niet meer de jongste zijn, is het niet meer dan logisch dat ook de jongste kitten die ze zullen hebben, een kleine beperking heeft. deze kitten zal een lichte oogafwijking hebben, aan één oog. dit oog zal een licht probleem hebben met zien, ze heeft een soort van wazige blik in het oog. echter zal ze daar overdag niet tot nauwelijks last van hebben en vooral zoals snowdrop s'nachts problemen ondervinden. zo kan ze vanuit de kant van het wat slechtere oog niet goed benaderd worden zonder echt op te schrikken. tegen de tijd dat ze apprentice wordt zal ze deze lichte beperking goed onder controle hebben en als alles goed gaat gewoon apprentice kunnen worden. wel is de kans groter dat ze eerder elder wordt dan de meeste aangezien haar ogen met de manen misschien wel achteruit gaan.

~ABOUT ME~
ik denk dat de meeste mij wel kennen. ik sta hier bekend als butterfly en mijn beroemdste karakter als ik het zo kan noemen is oceanbreeze. hierop ben ik dan ook altijd wel te bereiken. samen met de bo van snowdrop heb ik al enkele keren topics gehad. met name dan met burnetkit geloof ik,
dit zijn altijd goede verhalen geweest en ondanks dat ze niet zo vaak voorkomen kijk ik altijd uit naar een topic tussen dat karakter. dit omdat ze altijd super goed ontwikkeld zijn. de bo van jaytail ken ik niet zo goed geloof ik, al heb ik wel altijd deze kater op de voet gevolgd. ik vind dan persoonlijk snowdrop x jaytail erg interessant, aangezien ze beide een kloppend karakter hebben en ook voldoende drama om op terug te vallen. ook vindt ik het erg leuk dat deze kitten een middelgrote familie zal hebben en enkele broers en zussen heeft waarmee wellicht nog wat gedaan kan worden. zo weet ik ook dat jullie in staat zijn orginele verhaallijnen te verzinnen en houdt ik daar zelf ook van. daarbij heb ik nog nooit een thunderclankitten vanaf het begin gespeeld en lijkt het me een leuke uitdaging. hoewel ik net zoals jullie school heb, en oceanbreeze natuurlijk mijn main char blijft, vindt ik het erg leuk een nieuw karakter te ontwikkelen dat zo sociaal is als deze dame die ik heb omschreven. de beschrijving is echter een begin, een basis. in de rpg zal ze verder ontwikkelen en er dus eigenschappen bijkomen en misschien geschrapt worden. ik heb in ieder geval voldoende motivatie om een kitten in leven te houden en kijk naar interessante mogelijkheden toe die vast en zeker gaan komen. ook denk ik dat ik de kitten wel goed actief kan houden, door haar sociale karakter als jullie beide wat minder actief zijn. ik hoop natuurlijk gekozen te worden. al heb ik ook begrip als iemand anders een beter passende aanmelding maakt.
verder wil ik jullie alvast succes wensen met kiezen en de anderen met het aanmelden.

butter


Kitten search - One last time Oceano10
Kitten search - One last time LcrIgCQKitten search - One last time JwNO92gKitten search - One last time EjrsROFKitten search - One last time UK1ajoIKitten search - One last time 3qCkg2fp_oKitten search - One last time 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Kitten search - One last time XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimedo 20 apr 2017 - 14:40

Zondag sluiten de aanmeldingen!
Als je je nog wilt aanmelden twijfel dan niet langer! (:


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Soaringpaw
Member
Kitten search - One last time DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Soaringpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimeza 22 apr 2017 - 16:32

!!MIJN AANMELDING IS AF!!


Kitten search - One last time 6zneiq
Oud setje:
Stop pesten!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Kitten search - One last time BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimeza 22 apr 2017 - 18:10

Coverkit
Coverkit is vernoemd naar de beschermende drang die beide ouders hebben naar hun kitten. Jaytail, die iedereen die close is bij hem kwijtraakt; Snowdrop, die nooit zal stoppen met rouwen om haar verloren Butterkit. Ze willen beschermen wat ze nog hebben en deze laatsgeboren kitten is geen uitzondering.

Als jongste van de familie voelt Coverkit zich graag beschermt. Hij is niet moedig maar ook niet per se bang; hij komt zelfzeker over maar zal nooit risico's nemen. Of dit nu fysiek is of mentaal. Hij zal nooit zijn crush vertellen dat hij verliefd is op haar, hij zal nooit in een boom klimmen als er niemand beneden staat om hem op te vangen. Hij vind zichzelf iemand waarop je kan steunen, een schouder om op te huilen, maar dat is niet altijd even waar; als het te moeilijk word, te zwaar word, dan is hij weg. Coverkit is niet trouw. Hij is zoals het licht: the way of least resistance. Dit zorgt ervoor dat hij snel opgeeft bij zijn trainingen, later als apprentice, maar dat hij ook bijvoorbeeld niet snel iets zal doen dat tegen de regels is. Dat geeft toch alleen maar problemen. Hij is best egoïstisch al weet hij ook wanneer zijn wil er niet toe doet. Hij is eerlijk, maar ook in de zin van dat hij nooit iets voor je zal verzwijgen. Geheimen zijn niet veilig bij hem; ook zijn eigen geheimen niet. Hij flapt ze er maar uit. Hij heeft weinig filters tussen zijn brein en zijn mond, maar later leert Coverkit wel om er minder uit te flappen. Toch zal hij er altijd moeite mee hebben om geheimen te bewaren.

Coverkit is een Lilac point katertje. Hij is van gemiddelde grootte. Hij heeft lichtblauwe, bijna grijze ogen. Ze zijn niet bijster opvallend; maar niets aan hem is dat. Hij heeft op dit moment nog geen littekens. Coverkit is ook hardhorend; niet doof, maar je moet luid genoeg praten of hij verstaat je niet. Dit kan problemen geven bij het jagen en bij het vechten, maar het is niet erg genoeg dat hij geen warrior kan worden.
~
Ik kon mezelf niet houden, hehe xD Ik heb heel lang getwijfeld voor ik hier een aanmelding zou maken, maar ik heb het uiteindelijk toch gedaan. Ik wil zo graag een kitten van snow en van jay <3 Daarbij lijkt dit katertje me ook heel leuk om te spelen. Hardhorend en altijd doen wat het makkelijkste is. Dat betekent dus ook soms dingen expres niet horen, omdat het te vervelend zou zijn om erop te reageren. Wanneer zijn moeder hem iets vraagt, bijvoorbeeld ;3
Ik hoop dat jullie Coverkit willen kiezen, maar ik wil ook al de anderen veel succes wensen!

-Bunny


Kitten search - One last time BEqxnb
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Kitten search - One last time XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimeza 22 apr 2017 - 19:12

Nog bedankt iedereen <3

Morgen zullen de aanmeldingen om 13.00 sluiten, later die middag zullen we dan onze keuze bekend maken c:

groetjes Bo&Bo


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Baby
Member
Kitten search - One last time Baby_m10
Derpje
24
Actief
"Even if nobody believes in me, supports me, or recognizes me..."

"I WILL KEEP COMING."

CAT'S PROFILE
Age: 19 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Baby
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 13:49

Succes met kiezen! <333


Kitten search - One last time Baby_o11
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Kitten search - One last time 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 14:23

Succes met kiezen!!


Kitten search - One last time Oceano10
Kitten search - One last time LcrIgCQKitten search - One last time JwNO92gKitten search - One last time EjrsROFKitten search - One last time UK1ajoIKitten search - One last time 3qCkg2fp_oKitten search - One last time 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Kitten search - One last time Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 19:50

https://www.warriorcatsnl.com/t32699-please-don-t-take-my-sunshine-away

We hebben uiteindelijk gekozen voor alle drie, verder info zal volgen zodra Jaytail heeft gepost

-Bo2 out


Kitten search - One last time RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Kitten search - One last time 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 19:51

Owh bedankt!! Wat leuk!! (oh en arme Snowdrop)
PB-jen jullie de naam van de kitten die ik ga spelen??


Kitten search - One last time Oceano10
Kitten search - One last time LcrIgCQKitten search - One last time JwNO92gKitten search - One last time EjrsROFKitten search - One last time UK1ajoIKitten search - One last time 3qCkg2fp_oKitten search - One last time 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Soaringpaw
Member
Kitten search - One last time DPKsfdL
76
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Soaringpaw
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 19:52

Gefeliciteerd!! Ik zal hem gelijk aanmaken! Maar ik vind het zo erg dat snowdrop dood is Crying or Very sad

Het beste en zieligste topic wat ik ooit gelezen heb maar het is echt super prachtig


Kitten search - One last time 6zneiq
Oud setje:
Stop pesten!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Kitten search - One last time 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 20:15

@Soaringpaw, Echt he... ik vond het zo zielig en mooi topic... echt bijna tranen in mijn ogen want Snowdrop is zo'n fantastisch karakter. Ook gefeliciteerd trouwens! Ben zo blij dat ik de kitten mag spelen, die nog geen naam heeft waarvan ik af weet hahah... <33


Kitten search - One last time Oceano10
Kitten search - One last time LcrIgCQKitten search - One last time JwNO92gKitten search - One last time EjrsROFKitten search - One last time UK1ajoIKitten search - One last time 3qCkg2fp_oKitten search - One last time 0V0T0ZLL_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterkit,
Member
Kitten search - One last time DPKsfdL
Derpje
142
Actief
"When I'd try to count all the simple feelings then I'd forget the warmth you shared with me."

Butterkit to Snowdrop(RIP)


CAT'S PROFILE
Age: Born (2 moons)
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 20:39

Hier is butterkit


Kitten search - One last time Butter10
Terug naar boven Ga naar beneden
Covermilk
Member
Kitten search - One last time H5jqXSU
Milkyway
37
Actief
People protect what they love.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons ۵
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Covermilk
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 20:40

Hier is Coverkit ook <3
De post is echt zo'n rollercoaster maar echt wel de moeite waard om te lezen, wow ;-;
also thank you so much for choosing me (and the others haha) ^^


Kitten search - One last time Coverm13

Cheese is milk's leap towards immortality .
Kitten search - One last time H0Lfrt7
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowlily
Member
Kitten search - One last time DPKsfdL
Butter(fly)
60
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowlily
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimezo 23 apr 2017 - 23:14

Hier is Snowkit!!


Voice || Theme
Kitten search - One last time MRJgyOK
first setje:

My power's turned on, starting right now I'll be strong...
Terug naar boven Ga naar beneden
Silvervine
Member
Kitten search - One last time 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimema 24 apr 2017 - 16:32

Jullie kunnen btw gewoon posten op het geboortetopic! Er is geen echte volgorde (speelt in het algemeen geen rol in de post en de kits) dus ga jullie gang maar! Zodra jullie je geboortepost hebben geplaatst mogen jullie van ons gerust al aan de slag in de rpg. De poes die melk zal geven aan de kittens zal Redpetal zijn, maar Silverkit/paw en Jaytail zullen vooral de rol van ouders, Silver meer als een soort big bro rol ofc, op zich nemen.


I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY

Terug naar boven Ga naar beneden
Silvervine
Member
Kitten search - One last time 8c8cd0f0146b1f1d39330dc75232e3052baede40_00
Sean
266
Actief
two to the one to the one to the three

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silvervine
BerichtOnderwerp: Re: Kitten search - One last time   Kitten search - One last time Icon_minitimeza 10 jun 2017 - 17:13

De kittens mogen naar 1 moon (Cover, Snow & Butter)
Het vorige nestje mag naar 7 moons (Long, Silver & Heron)
Rising en Forlorn mogen dan ook een moontje omhoog~ (15 moons)
idk about jay cause thats bo


I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kitten search - One last time
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: