One and only chance.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 One and only chance.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Jinx
Deceased
One and only chance. Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimewo 12 apr 2017 - 21:53

Hij was niet lang na de oproep van Claw het kamp uitgegaan, onder het mom dat hij de gewonde Hellhound zou helpen met de training van zijn dochters. De waarheid was echter anders en oh zo pijnlijk voor de grote kater. Toch was dit op geen enkele manier van hem af te lezen, hij probeerde zijn gevoelens aan de kant te zetten en slaagde daar goed in. Eenmaal goed buiten het kamp zette hij zich neer en wachtte op de rode kater en zijn twee dochters. Als ze dit gingen doen, zouden ze het in één keer goed moeten doen. Er zou geen terug weg meer zijn en er was een groot risico. Maar, als Ophelia dit echt wilde, zou hij dat risico met liefde nemen. Claw en Shark konden zijn grote, zwarte reet kussen.

Alleen Hellhound, Muta en Ophelia!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
One and only chance. Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimedo 13 apr 2017 - 1:29

De angst die ze voelde, was ongekend. Van zichzelf was ze niet de meest onbevreesde kat van het gebied, maar dit was een geheel nieuw niveau. Haar maag had zichzelf in een knoop gedraaid en haar hart racete in haar borstkas. Ze was er vrij zeker van dat Claw en Shark tot op een zeker niveau doorhadden wat er gaande was, maar dat maakte nu even niet uit. Ze hadden een kleine kans en die moest ze met beide poten aangrijpen, vasthouden en nooit meer laten gaan. De leiding van de Elite had het nu druk met de clans, ze hadden grootse plannen en diezelfde plannen boden de perfecte kans om er onopgemerkt vandoor te gaan. Ze volgde haar vader naar buiten toe, waar ze hem met een bezorgde expressie aankeek. Wist hij zeker dat hij dit wilde doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
One and only chance. Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimedo 13 apr 2017 - 9:53

Lang hoefde hij niet in stilte te wachten, zijn zwart-witte dochter volgde spoedig. Haar houding gaf weer dat ze bang was voor wat haar te wachten stond, maar in haar blauwe ogen zag hij een vastberadenheid zoals hij die nog nooit bij haar had gezien. De moed zakte hem in de poten; ze was zeker van haar zaak. Toch kon hij niets anders dan een laatste maal zoeken voor verzekering. "Weet je zeker dat je dit wilt Ophelia?" mompelde hij binnensmonds. "Ik bedoel, je kan hier ook blijven? Bij je broertje en zusjes, bij Hellhound... Bij mij," Haast brak zijn stem en er was iets van verslagheid in zijn toon terug te vinden. De zwarte kater klemde zijn kaken op elkaar. Oh, wat zou Zira wel niet van hem vinden nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
One and only chance. Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimeza 15 apr 2017 - 16:08

Ze was in stilte haar vader, zus en mentor gevolgd. Ze wist wat er zou gebeuren en ze stond er helemaal achter. Ze had hier over gesproken; toen waren ze nog kittens. Toen was het een grote droom geweest. Een onbereikbare droom, maar dat dit in iedergeval voor Ophelia nu realiteit zou worden was fantastisch. En dat die droom zo dichtbij was, was opwindend. Muta wiebelde nerveus met haar oortjes, maar wist wat haar te doen stond. "Ik wil met Ophelia mee." miauwde ze zachtjes, maar vastberaden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
One and only chance. Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimewo 19 apr 2017 - 9:50

Nu zou het komen hoor. Nu brak het moment aan dat niet in zijn voordeel was. Dit was het moment dat Ophelia de clan hoogstwaarschijnlijk zou ontvluchten. De clan was druk bezig met andere zaken dus dit was de beste tijd. Het zou wel even duren voor ze het door zouden hebben. Na nog een gepaste tijd in het kamp gewacht te hebben vertrok de rosse kater. De andere katten waren een minuut eerder vertrokken dan hem. Hij volgde op een vrij grote afstand. Dat vooral om haar vader en zus tijd te geven om afscheid te nemen van Ophelia. De katten kwamen tot stilstand en leken met elkaar te praten terwijl de rosse kater naderde. Al zuchtend nam hij plaats bij de katten en sloeg hij zijn staart om zijn poten. Vervolgens hief hij zijn kop en keek de drie katten één voor één aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
One and only chance. Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimewo 19 apr 2017 - 22:38

Dat Jinx niet wilde dat ze weg zou gaan, wist ze ook wel. De kater had besloten toch een vader te zijn voor zijn kittens en O waardeerde het. Toch wist ze dat ze moest gaan. Ze hoorde niet thuis en iedere kat met een stel hersenen en ogen in zijn kop kon dat zien. Haar hele leven had ze deze plek verafschuwd en nu was er een kleine kans om aan dit leven te ontsnappen. Om gelukkig te kunnen worden. En ze zou gek zijn als ze die kans niet aangreep. Haar vader vroeg haar of ze zeker was van haar zaak, waarop ze standvastig knikte. Ze hoorde het verdriet in Jinx' stem, maar er was nu niets meer dat haar tegen zou houden. Ook Muta had zich bij het gezelschap gevoegd en tot haar grote verbazing miauwde de kattin dat ze met haar mee wilde. O keek haar zusje verbouwereerd aan. "Weet je het zeker?" fluisterde ze toen. Ze zou ontsnappen met haar zusje, samen op de vlucht. Ze zou niet alleen zijn. Toen Hellhound zich bij het groepje voegde, keek ze haar vader en haar mentor met waterige ogen aan. "Bedankt voor alles," miauwde ze toen. Ze hadden haar veel geleerd, ze hadden alles voor haar overgehad en nu was het voorbij.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
One and only chance. Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimeza 29 apr 2017 - 22:49

Ophelia knikte enkel resoluut op haar vraag en hij wist dat zijn hoop nodeloos was. Voordat hij er nog op in kon gaan voegde ook Muta zich bij hen, die waarschijnlijk al aanvoelde wat er te gebeuren stond. "Ik wil met Ophelia mee." Haar zachte woorden lieten hem met een ruk opkijken. "Wat? Nee!"Stribbelde hij verontwaardigd tegen, waarna hij zich besefte dat zijn woorden onredelijk waren. "Ik bedoel, waarom? Moet je er niet over nadenken?" Ook Ophelia vroeg door maar Muta leek zeker van haar zaak. Jinx moest zijn kaken zo hard op elkaar klemmen dat hij haast bang was dat zijn tanden aan stukken zouden vallen. Oh god, wat had hij hen toch misdaan? Zijn ogen gingen naar Ophelia en Muta, terwijl Hellhound zich ook stilletjes bij hen voegden. Natuurlijk wist hij het antwoord op die vraag al; hij had ze op deze wereld gezet. "Bedankt voor alles," sprak zijn zwart-witte dochter tegen zowel hem als Hellhound en even stond hij op het punt om emotioneel te worden, maar de zwarte kater wist wel beter dan dat. Als hij nu in tranen uit zou barsten, zou hij toch niet meer kunnen stoppen. Dus deed hij zijn uiterste best om een koud en emotieloos masker op te zetten, want dat was nu het makkelijkst voor de grote, zwarte kater. "...Goed," Hij schraapte zijn keel eenmaal voordat hij verder kon spreken. "Als jullie echt weg willen, moeten we het slim doen. Het beste is waarschijnlijk dat jullie ervandoor gaan vlak voordat de Elite zich in een gevecht stort met de clankatten," Zijn blik ging uit naar de drie katten. Oh waar begonnen ze aan. "Als jullie dan weggaan, zal niemand je missen. Tegen de tijd dat het gevecht is afgelopen zijn jullie al ver weg en moeten jullie je geur hebben gemaskeerd, met geluk denken ze dat jullie zijn omgekomen in het gevecht," Hij keek de rode kater aan, hopend dat hij misschien een beter idee had. Want dit was gevaarlijk en riskant, maar het was nu hun beste optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
One and only chance. Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimema 1 mei 2017 - 10:50

De geschokte reactie van Jinx deed haar opkijken. Als kitten had ze een prima band gehad met haar vader, maar toen hij de clan had verlaten en terug kwam, had hij haar enkel gesproken toen ze probeerde het camp uit te sneaken. "Ik bedoel, waarom? Moet je er niet over nadenken?" Muta glimlachte zwakjes, en keek naar haar poten. "Ik wil dit al sinds ik een young one was. Dus ja, ik weet het zeker." sprak ze zachtjes. Ophelia was bovendien de enige kat waar Muta echt om gaf. Jinx stelde een idee voor, en de bruine tabby wipte nerveus van haar ene poot, naar de andere. Dit was een riskant plan, maar er was hoop. "Oké." sprak ze. Ze fronste, en keek vervolgens Jinx en Hellhound aan. "En wat doen jullie? Claw is slim genoeg om te bedenken dat we geholpen zijn." vroeg ze bezorgd. Wat als zij gepakt werden omdat ze Ophelia en haar hadden geholpen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hellhound
Member
One and only chance. Mini_a10
It's a nouk
4981
Actief
It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live

677 IC

CAT'S PROFILE
Age: I'm burning 60 moons in hell
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Hellhound
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimema 1 mei 2017 - 20:46

Hij had het kunnen zien aankomen. Muta had het nooit zo duidelijk uitgesproken als Ophelia dat had gedaan. Aan de drie katten bij hem kon hij echter aflezen dat het nu toch wel echt het geval was. Niet alleen Ophelia zou vertrekken, Muta ook. "Bedankt voor alles," zei met tranen in haar ogen. Hellhound's oren zakte in zijn nek. Dit was een vreselijk moment, hartverscheurend. Net zoals het horen dat van de kittens die hij in het Shadowclan gebied had achtergelaten maar één van de drie was blijven leven. De rosse kater beet zijn tanden stevig op elkaar. Dit was net zijn kroost opnieuw verliezen, en dit wás niet eens zijn kroost. "...Goed," kwam Jinx ten zaken. Hellhound draaide zijn oren weer omhoog en ging opnieuw recht zitten. "Als jullie echt weg willen, moeten we het slim doen. Het beste is waarschijnlijk dat jullie ervandoor gaan vlak voordat de Elite zich in een gevecht stort met de clankatten," zei de zwarte kater. Hierop knikte Hellhound bevestigend. Er zou voorlopig geen beter moment komen dan dat. Dit was hun enige kans om fatsoenlijk te kunnen ontsnappen. "Als jullie dan weggaan, zal niemand je missen. Tegen de tijd dat het gevecht is afgelopen zijn jullie al ver weg en moeten jullie je geur hebben gemaskeerd, met geluk denken ze dat jullie zijn omgekomen in het gevecht," vertelde Jinx het plan dat hij had bedacht. Er verscheen een frons op Hellhound's kop. Dit was een behoorlijk riskant plan. "Oké." Muta leek het wel met Jinx' plan eens te zijn al was er ook een frons op haar kop verschenen. "En wat doen jullie? Claw is slim genoeg om te bedenken dat we geholpen zijn." De bezorgde toon in Muta's stem viel te horen. Het was niet de tijd om over hun te denken, dit was de tijd dat ze aan hun eigen veiligheid moesten denken. "Ik vertel de clan dat ik jullie naar Rogue One had gestuurd om daar Tank te vertellen zijn Jagers buiten het clangebied te houden. Hier heb ik het met hem al een keer over gehad, ik zal na het gevecht dan ook terugkeren naar hem om dit te bevestigen." Even keek hij de groep katten rond. Hij had hier al best een tijdje over nagedacht en het leek hem iets veiliger voor alle vier dan het plan van Jinx. "Als ik terug kom zal ik het volgende aan Claw vertellen. 'Ophelia en Muta zijn vermoord door onbekende Rogues voor ze Rogue One bereikte. Daardoor zijn ze vermoord. De Rogues zijn op hun beurt weer vermoord door de Defenders van Rogue One.' Tank heeft ingestemd als een getuigen hiervoor te werken." De rosse kater zuchtte een keer diep. Eigenlijk wilde hij dit plan niet eens uitvoeren. Het liefst zou hij de twee kattinnen te zeggen om te blijven. Dat het wel goed zou komen bij de Elite. Dat zou echter te laat zijn nu, de twee waren zeker van hun zaak. "Ik zal de schuld van jullie dood op me nemen gezien het mijn bevel was. Claw zal me toch niet vermoorden. Hij weet dat jullie twee geen zware vechters zijn en hij weet wat hij aan mij heeft. Bovendien zal hij waarschijnlijk de mentor van zijn lieve dochter voor haar neus ook niet ombrengen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ophelia
Member
One and only chance. Z3zzFnj
Demi
468
Afwezig
"It wasn’t the lake that drew her breath from petulant lung, it was the pressure. It was the gravity of anxiety that grew within her.
She only wanted peace in the end."

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ophelia
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 2:30

Jinx liet zijn ongenoegen meteen weten. Hij wilde niet dat Muta ging. Twee van zijn kinderen, weg. Toch kon ze zich niet meer dan blij voelen met het idee dat Muta met haar mee zou gaan. Ze hoefde niet alleen te zijn. Het speet haar ontzettend voor de zwarte kater, maar hij moest het begrijpen, toch? Ergens vroeg ze zich af waarom hij niet met hen mee zou gaan. Muta gaf aan het zeker te weten en O knikte haar zusje bemoedigend toe. In stilte drukte ze haar schouder even tegen die van Muta aan. Jinx liet hen weten hoe het plan eruit zag, waarop O meeluisterde en rustig knikte. Het was misschien niet geheel waterdicht, maar het was een goed plan. En op dit moment had de zwart-witte kattin er alles voor over om hier weg te komen. Muta kwam meteen ter zake: er was een alibi nodig voor Jinx en Hellhound. Het laatste wat ze wilden, was dat ook zij in de problemen kwamen. Uiteindelijk trok de rosse kater, haar mentor, zijn mond weer open. Ze was verbaasd geweest dat hij hen wilde helpen, hij was er in eerste instantie op tegen geweest dat ze de Elite zou verlaten. Misschien dat hij nu inzag dat het niet meer anders kon. Ze keek hem aan terwijl ze zijn plan aanhoorde, het was alsof hij er al lang over na had gedacht. Hij had het zelfs al met Tank besproken. O knikte. "Dan is dat het plan," concludeerde ze toen met een knik. "We kunnen eerst wel bij Zuko terecht, een rogue die ik heb ontmoet." Ze vertrouwde de kater. Hij had zijn schuur zelfs aangeboden als schuilplaats.   
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinx
Deceased
One and only chance. Magik
Kip
2278
Actief
↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head

CAT'S PROFILE
Age: ↠ 9 years {108 moons} forever
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jinx
BerichtOnderwerp: Re: One and only chance.   One and only chance. Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 15:46

Muta bleef zeker van haar zaak en stemde in met zijn idee. Jinx slikte een brok in zijn keel weg, terwijl het besef met iedere hartslag op hem inbeukte. "En wat doen jullie? Claw is slim genoeg om te bedenken dat we geholpen zijn." Hij wist een waterige glimlach op zijn gelaat te zetten maar voordat hij antwoord kon geven, begon Hellhound met spreken. Hij bracht een beter idee op tafel, met minder risico's. Jinx wiebelde met zijn oren. Hellhound leek dit nog beter uitgedacht te hebben dan hem. Nogmaals kon hij zijn dochters niet in veiligheid stellen, was er ook maar iets dat hij wel kon? De zwarte kater dwong zichzelf om het af te schudden, waarna hij enkel resoluut knikte. "Dat lijkt me inderdaad een beter plan. Toch, hoe weet je dat Tank te vertrouwen is?" Inmiddels vertrouwde hij Hellhound wel, maar voor hetzelfde geld zou deze Tank zijn dochters werkelijk omleggen. Hoe kon hij dat zeker weten? "Dan is dat het plan," Stemde ook Ophelia in. "We kunnen eerst wel bij Zuko terecht, een rogue die ik heb ontmoet." Nogmaals knikte Jinx. "Dat wilde ik ook voorstellen, ik heb hem ontmoet en hij is inderdaad te vertrouwen," Hij vertelde er maar even niet bij dat hij woedend achter de rogue was aangestapt toen hij zijn geur bij die van Ophelia had geroken. Jinx haalde eens diep adem. "Daarbij kunnen jullie ook bij Azola terecht. Ze is een grijze kattin met blauwe ogen en scheuren in haar oren. Als jullie vanuit het rogue gebied noordelijk gaan, kom je aan bij een stel metalen lijnen waar enorme machines langsrazen. Als je dat spoor volgt, op een veilige afstand, zal je haar vinden. Azola is de nicht van jullie moeder," Hij keek ze beide aan en zuchtte. "Maar ze is volledig anders dan.. Zira, ook qua karakter." Haar naam brandde nog altijd op zijn tong, zodra hij hem uitsprak. Daarbij wist hij dat zijn dochters, en dan voornamelijk Ophelia, het nooit zo op Zira hadden gehad. Hij wilde het ze kwalijk nemen, maar kon dat niet. Zira had nooit kittens gewild en hij was er niet geweest om haar te helpen met de opvoeding, het viel te verwachten dat hun band niet goed was geweest. Jinx richtte zijn blik op Hellhound. "En ik ga jou niet in je eentje de schuld laten dragen. Als Claw ons hiervoor wilt straffen, ben ik evengoed schuldig." Even dacht hij na, voordat hij opnieuw sprak. "Omdat het een gevaarlijke reis zou kunnen zijn, zal ik mee gaan ter bescherming. Als jullie weg zijn kan Tank of een van zijn aanhangsels, mits hij te vertrouwen is, mij een aantal goede klappen geven om het realistisch te laten lijken. Acteren kan ik inmiddels wel, dus als ze een bloedende, schreeuwende Jinx terug zien komen zullen ze ons vast wel geloven, en kan Claw ook niet kwaad worden op jou omdat je twee Young Ones alleen hebt laten gaan. " En met dit plan zou hij zijn dochters nog een laatste keer gedag kunnen zeggen, dat recht mocht niemand hem ontnemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
One and only chance.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: