Lucky star



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Lucky star

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnetbliss
Member
Lucky star XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Lucky star   Lucky star Icon_minitimewo 19 apr 2017 - 14:45

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Lucky star Ztut955

Rustig wandelde ze verder. DE groep had eindelijk weer een pauze ingelast en dat zorgde ervoor dat ze de kans kreeg wat de groep in te trekken en nieuwe gezichten te bestuderen. Ze had haar pas aangepast zodat ze alles goed kon bekijken, om daarna toch wat sneller te gaan, zodat ze meer stuff kon zien in een kortere tijd. Met een zacht gezucht draaide ze haar kopje naar een kat die ze nog niet had ontmoet. Het was al lang geleden dat ze dit had gevraagd en de meeste katten waren nu toch aan het rusten dus... "Hallo! Zou ik wat mogen vragen?" vroeg ze aan de eerste kat die ze benaderde met een blij gezicht.

-Eerste post voor acc van Q


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarletkit.
Member
Lucky star DPKsfdL
»Quinty«
35
Actief
Dangerous, you say? So be it.

CAT'S PROFILE
Age: 2 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Scarletkit.
BerichtOnderwerp: Re: Lucky star   Lucky star Icon_minitimewo 19 apr 2017 - 16:10

Starclan nog aan toe, wat was dit nou weer voor een stomme zooi allemaal? Opeens werd ze door een queen mee genomen omdat ze blijkbaar op reis moesten gaan en nu stond ze eindelijk op haar eigen vier pootjes, waardoor ze de omgeving eens kon gaan onderzoeken. Wel moest ze plechtig beloven dat ze niet in de buurt van het stinkende zwarte pad zou komen. Ze had alleen maar iets gemompeld, voordat ze nieuwsgierig tussen de katten heen dook en opzoek ging naar iets interessants of gewoon andere katten die ze kon irriteren.
Helaas was er iemand haar voor, om precies te zijn, er was iemand die háár kwam irriteren. Ze keek op toen ze een stem achter zich hoorde. Een witte kitten met een veel te kleine grijns keek haar aan. Scarletkit snoof zachtjes en slaakte een zucht. "Wat?" vroeg ze met een lichte irritatie in d'r stem.


Lucky star GxWfZnE
"If you are not one with what you were born to be, you are lost. Worse, you are dangerous."
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Lucky star XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Lucky star   Lucky star Icon_minitimewo 19 apr 2017 - 20:35

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Lucky star Ztut955

Ze had blijkbaar een zwarte kitten aangesproken en deze keek zuchtte meteen na haar woorden. Had ze iets verkeerds gezegd? Niet dat ze meteen kon denken aan iets. Ze stelde zich vast aan. "Wat?" klonk er van de ander af en ze glimlachte al snel terug wat oprechter. "Ik zocht eigenlijk iemand om iets leuks te vertellen, je komt uit een andere clan right? Welke? Je ruikt anders?" zei ze meteen terwijl ze de ander met een kalme glimlach meer benaderde. "Ik kom uit windclan!" besloot ze uiteindelijk te zeggen met een blij gezicht.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarletkit.
Member
Lucky star DPKsfdL
»Quinty«
35
Actief
Dangerous, you say? So be it.

CAT'S PROFILE
Age: 2 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Scarletkit.
BerichtOnderwerp: Re: Lucky star   Lucky star Icon_minitimedo 27 apr 2017 - 20:50

Oh Starclan nog aan toe. Ze had een blij kind bij zich nu. Precies datgene wat ze niet kon hebben momenteel, deze reis was al erg genoeg om te maken zonder ouders en dus een hele clan die op je lette, laat staan als er ook nog eens zo'n irritant mormel rond je heen hing. Scarletkit rolde met d'r ogen toen ze opeens een vloedgolf aan vragen over zich heen kreeg. "Ik ben van Riverclan daarom ruik ik anders," zei ze met een lichte snauw in d'r stem. Normaliter zou ze best wel wat meer informatie willen uitwisselen met andere clankatten, maar deze hele reis begon haar op d'r zenuwen te werken en ze wilde hier gewoon weg. "Ik weet dat je uit Windclan komt, je ruikt naar de andere hazenvreters," vervolgde ze daarna. Ze had de term hazenvreters geleerd van een Shadowclanner tijdens deze reis en vond 't eigenlijk best wel een leuke naam. Lekker gemeen. Ze grinnikte zachtjes, terwijl ze zich half omdraaide naar de witte kitten. Wat zou die er van gaan zeggen?


Lucky star GxWfZnE
"If you are not one with what you were born to be, you are lost. Worse, you are dangerous."
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Lucky star XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Lucky star   Lucky star Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 14:48

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Lucky star Ztut955

Die stinkzak rolde met der ogen, typisch maar totaal niet lastig voor haar. Rollen met de ogen was immers maar iets kleins. "Ik ben van Riverclan daarom ruik ik anders," Klonk er niet al te happy van de ander af en even moest ze een grijnsje van haar lippen onderdrukken. DE reden? Vrij simpel, het feit dat ze het komiek vond dat zo'n klein ding haar temper niet kon inhouden. "Ik weet dat je uit Windclan komt, je ruikt naar de andere hazenvreters," Hm? "Wat grappig dat je dat kan, als je opgegroeid ben in een clan met alleen maar stinkende vis is het al heel wat dat je nog iets anders kan ruiken," zei ze kalm terug met een onschuldige glimlach. Bitch.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lucky star
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: