Meetings! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenGebruikersgroepenInloggenKalenderFAQZoeken

We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
Season
Season
Newleaf, 6° - 17° C
Tijdens de reis naar een mogelijk nieuw gebied brengt Newleaf en een warme zon met zich mee. Eindelijk is het gedaan met de regen en de kou.
WHAT'S HAPPENING
Storyline
In-Game Storyline
A Path unwalked
"She stood in the storm, and when the wind did not blow her way, she adjusted her sails."
Meer informatie klik hier
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
TRIBE OF RUSHING WATER
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Admin
COUNT YOUR WORDS
WORD COUNT

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel | 

Meetings!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Burnetkit
Member

The A Doc
905
Afwezig
We got demons, demons stuck inside our blood. Yeah we've got drugs inside our heart. Yeah we eat the mud to be free.

CAT'S PROFILE
Rank: Kitten
BerichtOnderwerp: Re: Meetings!   do 11 mei 2017 - 9:00

Beekse bergen in oktober (datum maakt tot nu toe weinig uit, werk moet toch afgezegd worden haha) kan ik met de auto, geen slaapplaats nodig dan (:
En voor de meet in augustus maakt het me niet uit wanneer, aangezien ik in de weekends sws moet werken zal ik een weekend vrij moeten vragen als ik een slaapplaats vind that is.

" Blackbird, blackbird, don't sing to me "

Ik zit op unief en heb dus soms drukke momenten met de kliniek/taken,
gelieve geduld te hebben mocht ik even niet actief zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken

Meetings!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Code :: Meetings-
Ga naar: