Heartache {Demonslayer}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Heartache {Demonslayer}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bronzemask
StarClan
Heartache {Demonslayer} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 12:28

De journey was een uitputtingsslag. Alle drama die niet voor kittenogen bestemd is, word door alle kittens gezien. Ze werden getraumatiseerd door de verschrikkelijke beelden, van dode katten, enge honden, ratten en twolegs. Starclanzijdank was haar familie veilig gebleven. Over familie gesproken. Ze had de laatste tijd een raar gevoel. Ergens wist ze wat het was maar ze wilde het niet toegeven. Hoe kon ze? De journey bracht katten bij elkaar, inderdaad. Maar soms wel iets te dicht bij elkaar. De kleine kattin liep ergens achterin de stoet katten. Demonslayers wonden waren al deels genezen. En voor nu kon hij zelf lopen. Maar dat was niet de echte reden dat ze hem vermeed.


Heartache {Demonslayer} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Heartache {Demonslayer} 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 10:55

Zijn wonden geneesde met de dag maar niet alles was weg. Zijn ledematen waren nog stroef en pijnlijk en de wond rondom zijn keel stak nog wanneer je het zachtjes probeerde aan te raken. De wond die vanaf zijn schouder tot op zijn flank liep was dicht en deed het minste pijn maar had wel een behoorlijke littekenen achtergelaten. Demonslayer drukte zijn kaken op elkaar, de pijn was dragelijk maar wanneer hij een eind had gelopen zonder enkele steun begon hij weer in te zakken. Zijn flanken zwoegen op en neer en zijn ijsblauwe ogen stonden dof en uitgeput, hij had hulp nodig al wou hij dat zelf natuurlijk niet toegegeven. De Shadowclan warrior strompelde veder, zoekend naar die ene kat waar hij de afgelopen tijd veel tijd in had besteed. Ze had steun nodig net als hem en daar had de tom een beetje gebruik van gemaakt enkel was de she-cat al enkele dagen niet verschenen en dat veroorzaakte vraagtekens bij hem op. De massieve tom liep veder tot hij haar gevlekte vacht had gevonden en stapte op de kleinere she-cat af. Zijn kop torende boven haar uit en als hij niet nu een vriendelijke blik in zijn ogen had gehad zouden katten spontaan een hartaanval krijgen. "Hey Bronzemask" Mauwde hij met de gebruikelijke bromende stem.


Heartache {Demonslayer} Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Heartache {Demonslayer} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 13:13

De oren van de kleine she-cat schoten omhoog. Ze hoorde zware pootstappen, die met moeite dichterbij kwamen. "Hey Bronzemask" Klonk de bekende lage stem van Demonslayer vriendelijk. Ze moest naar boven kijken om hem aan te kijken. Zonder dat ze het kon helpen sierde een flauw glimlachje haar lippen. "Laat me raden, je hebt steun nodig." Miauwde ze plagend, terwijl ze hem een knipoog gaf. Het was een raar veschijnsel, liefde. Ze voelde zich net een kitten die voor het eerst het kamp uit mag. Terwijl ze normaal helemaal niet zo enthousiast was. Ze vond zichzelf een norse oude tante, ookal was ze zo oud nog niet. Een korte pijnscheut ging door haar buik waardoor ze kort ineen kromp. Met moeite glimlachte ze het weg. Alsof er niks aan de hand was.


Heartache {Demonslayer} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Heartache {Demonslayer} 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 13:52

De tom glimlachte bij haar vraag, ja oke hij had hulp nodig maar om het te vragen vond hij altijd toch maar niks. Het bleef een koppig karaktertrekje van hem maar hij was het n wel gewend van Bronzrmask. "Als je er op staat" Mauwde hij met een lach, "Je bent anders de beste steunpaaltje" Mauwde hij er met een knipoog bij, de tom was altijd alles geweest behalve vriendelijk maar nu deed hij toch aardig zijn best. Hij had de she-cat nodig en dan was het niet handig om haar weg te jagen. "Gaat alles wel goed?" Mauwde hij toen plots toen Bronzemask soort van in elkaar dook, had hij haar pijn gedaan? Nee toch??


Heartache {Demonslayer} Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Heartache {Demonslayer} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 14:04

Demonslayer glimlachte. "Als je er op staat." Miauwde de grote kater lachend. "Je bent anders het beste steunpaaltje." Vervolgde hij met een speelse knipoog. Helaas had hij snel door dat er iets mis was. Het was ook niet moeilijk te missen, maar toch. Bronzemask hoopte dat het hem ontglipt was. "Gaat alles wel goed?" Niet dus. De magere she-cat glimlachte niet meer en keek weer even serieus als altijd. Ze zuchtte diep en schudde haar hoofd. "Demonslayer, ik moet je wat vertellen." Haar stem was kalm en duidelijk, ze probeerde altijd volwassen en verstandig te blijven. Niet te laten zien hoe erg iets pijn kan doen. Ze was tenslotte een warrior. "Ik ben zwanger." Miauwde ze voorzichtig, niet wetend hoe hij zou reageren. Zou hij boos zijn? Nee toch, ze had opzich niks verkeerd gedaan. Of zou hij blij zijn voor haar, verliefd zijn op haar. Het was allemaal zo ingewikkeld. "Ik ben zwanger van jou." Haar ambergele ogen staarden diep in de ijsblauwe ogen van de kater, proberend er achter te komen wat hij voelde. Zouden ze gelukkig kunnen zijn?


Heartache {Demonslayer} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Heartache {Demonslayer} 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 15:44

Het leek op het eerste blik dat het een normale dag zou worden. Veel lopen en prooi vangen, zoeken naar een plek waar ze konden leven. Maar Starclan had was anders in gedachten. De pijnscheut van Bronzemask had een reden, en in eerste gedachten dat ze gewoon wat last had van spierpijn maar er bleek iets anders te zijn. Bronzemask vertelde dat ze iets moest bekennen en wat verassend keek hij haar aan. Zijn ijsblauwe ogen hadden zich op de hare gericht, zoekend naar een enkele teken van wat het kon zijn maar alles bleef vaag. Ik ben zwanger." Het kwam er voorzichtig uit, alsof hij het eigenlijk niet mocht horen en dat ze Windclanner bang was op zijn reactie als hij er achter zou komen maar veel deed het hem niet. De tom knikte enkel een waterig glimlachje op zijn lippen voordat hij zijn mond wou openen om haar te feliciteren en te vragen wie de gelukkige vader was toen het bleek dat Bronzemask nog niet klaar was met praten. Ik ben zwanger van jou." Bij die woorden leek alsof even stil te staan. Zijn hart klopte zijn borst uit terwijl zijn bek vol schuurpapier werd. Zijn adem stokte en en zijn ogen waren twee grote schooltjes. De tom schudde zijn kop, stopte met lopen en staarde voor zich uit. Nee, dit kon niet. Hij had één keer de regel gebroken, één keer had hij het maar met haar gedaan.. Het was een misverstand, de avond dat de twee hadden afgesproken was uitgelopen tot iets fouts maar dat ze zwanger was, meteen? De eerste keer raak? Nee. Nee neee NEEHH. Demonslayer slikte zijn ijsblauwe ogen verharde en zijn houding leek gespannen. "Wat?" De tom schudde zijn kop, "Nee, dit moet een misverstand zijn" Demon keek haar aan, "Toch?"


Heartache {Demonslayer} Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Heartache {Demonslayer} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 16:12

Demonslayer stopte met lopen, om gespannen en geschrokken in de verte te staren. "Wat?" Hij schudde zijn grote harige kop. "Nee, dit moet een misverstand zijn." Demon keek haar aan. "Toch?" De spanning was gewoon voelbaar. Bronzemask beet op haar lip. "Het, het spijt me." Kwam er zwakjes uit. Ze schudde haar kop. "Ik dacht.." Ze kwam niet verder dan die woorden. Een traan ontstond in de hoek van haar ambergele ogen.


Heartache {Demonslayer} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Heartache {Demonslayer} 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 19:05

Natuurlijk had hij anders kunnen reageren maar de plotse onthulling was eventjes een shock. Hij werd vader, alweer. Zijn hart klopte nog steeds in zijn keel en angst had hem eventjes in zijn greep tot hij zag dat er een kleine traan vormde bij de kleinere she-cat. Demonslayer slikte en liet zijn kop eventjes hangen uit schaamte voor zijn reactie voor hij zich tegen de Windclanner aandrukte. Zijn dikke vacht gemengd in haar korte gevlekte terwijl hij zijn staart troostend om haar heen sloeg. "Nee sstt stil maar" Suisde hij, hij was er niet goed in maar de bedoeling was goed. "Ik bedoelde het niet zo Bronze, het spijt me me reactie was een beetje overdreven" De tom keek haar aan, een kleine glimlach op zijn lippen gevormd. "Het zullen echt wonder kittens worden, de aller mooiste" Mauwde hij zachtjes snorrend -wat meer op een oude motor klonk van een weggeroeste auto- "Het komt allemaal wel goed okayy? Het is eventjes wennen bij de gedachtens om vader te worden"


Heartache {Demonslayer} Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Heartache {Demonslayer} 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 9:18

Tot haar opluchting drukte Demon zich tegen haar aan en kalmeerde haar met zijn dikke pluizige staart. "Nee ssst stil maar." Susde hij op een lieve manier. "Ik bedoelde het niet zo Bronze. Het spijt me. M'n reactie was een beetje overdreven." Een kleine glimlach sierde zijn lippen. "Het zullen echt wonder kittens worden, de allermooiste." Snorde hij. Bronzemask glimlachde. De traan was over haar vacht gelopen en op de grond gevallen. Liefdevol drukte ze zich tegen de grote brombeer aan. Nadat ze had gekeken of niemand het zag. Ze waren even afgezonderd van de rest. De anderen hadden nu een grote voorsprong. Haar gezicht werd weer bitter. "Mijn clan," Mompelde ze. "Mijn clan mag het niet weten. Ik zal afgezonderd moeten bevallen." Ze slikte. "Jij blijft bij me toch?"


Heartache {Demonslayer} Bronze11
:::
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Heartache {Demonslayer} 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Heartache {Demonslayer}   Heartache {Demonslayer} Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 10:04

De kleinere she-cat drukte zich tegen hem aan toen de clans een grote voorsprong hadden gevormd terwijl de grote tom de tranen van haar gezicht weg veegde. "Mijn clan, mijn clan mag het niet weten. Ik zal afgezonderd moeten bevallen Mauwde ze en Demon knikte, nu de clans bij elkaar waren om te reizen betekende dat ze vrede hadden voor nu maar ze zouden nooit accepteren dat er nestjes kwamen van ouders die uit een andere clan kwamen. De regels bleven ondanks de grote journey en hij had deze overtreden en werd Bronzemask hier mee opgezadeld maar daar sprak hij liever niet over ze had al genoeg zorgen aan haar kopen hij wou dat haar niet aan doen. Ze zouden wel een oplossing vinden tegen die tijd. "Jij blijft bij me toch?" Demon richtte zijn ogen op die van haar voor hij de she-cat een liefkozend likje gaf over haar oor. "Natuurlijk blijf ik bij je,"


Heartache {Demonslayer} Img_5410
::::

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heartache {Demonslayer}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: