Sweet kisses



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Sweet kisses

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Burnetbliss
Member
Sweet kisses XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Sweet kisses   Sweet kisses Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 14:51

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Sweet kisses Ztut955

Met een vurige blik in haar helblauwe ogen had ze een kitten op het oog. Meteen schoot ze recht en liep ze naar deze toe, om haar snuitje tegen diens kopje te duwen en snorrend een likje over diens wang te brengen. Een zacht gelach kwam van de zacht gekleurde kitten af waarna ze even zich omdraaide en speels door haar voorpoten zakte en even haar staart hevig heen en weer sloeg. "Hallo, ik ben Burnetkit," zei ze met een knipoogje naar de ander. "Ik kom uit de windclan," yes, zo had ze zeker haar aandacht. "Laten we samen spelen!"

-Bloomkit


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloomburrow
Member
Sweet kisses RB4Qe0W
Bunny
455
Actief
"Eyes say more than a thousand words"

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Sweet kisses   Sweet kisses Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:04


De witte kitten schrok zich een ongeluk toen plotseling een andere kitten snorrend haar kopje tegen haar aan duwde. Woah, wie was dit? Ze kende die niet! Bloomkit zette een stapje achteruit, de ander wat raar aankijkend. Ze leek te willen spelen.. Huh. Dat kon Bloomkit wel. De rare kitten stelde zich voor als Burnetkit van Windclan en Bloomkit knikte maar om aan te tonen dat ze het verstond. Haar tweekleurige oogjes keken vragend naar Burnetkit als ze vroeg om te spelen, maar  haar staart zwaaide ietwat opgewonden heen en weer. Ja, tuurlijk wou ze spelen! Maar wat dan?


Sweet kisses IuECDpL
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Sweet kisses XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Sweet kisses   Sweet kisses Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:16

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Sweet kisses Ztut955

De ander poes knikte maar zei niks terug en dat zorgde ervoor dat ze even haar kopje wat optilde, haar speelse houding brak hierdoor en wel meteen kantelde ze haar kop wat. Rustig stapte ze dichter en bekeek ze de ander even... Om zonder pardon haar snuit tegen de ander te drukken om diens geur op te snuiven. "Kan je wel praten? Ik heb je al eens gezien en toen deed je ook al zo... raar," zei ze even waarna ze haar kop plots kantelde en een valse grijns op haar face kwam. Heh? Het was gewoon vreemd.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloomburrow
Member
Sweet kisses RB4Qe0W
Bunny
455
Actief
"Eyes say more than a thousand words"

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Sweet kisses   Sweet kisses Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:36

Waarom was deze Windclanner zo raar? Misschien waren alle windclanners zo raar. Ze zou het eens moeten proberen vragen aan mama als die nog eens tijd had voor haar en niet de hele tijd bezig was met Brokenkit. Bloomkit sprong achteruit toen Burnetkit plotseling haar snuitje tegen haar duwde en fronsend keek ze het lichtgekleurde poesje aan met haar tweekleurige oogjes. Kon ze niet normaal doen zeg? Bij de vraag van de kitten schudde ze haar kopje. Die vraag was te verwachten, die vraag stelde iedereen altijd. Ze zou een bordje moeten hebben waarop stond: ik kan niet praten, vraag het me alsjeblieft niet. Maar ja, katten konden nu eenmaal niet echt lezen.


Sweet kisses IuECDpL
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Sweet kisses XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Sweet kisses   Sweet kisses Icon_minitimewo 26 apr 2017 - 15:45

. A V E C T O U T M O N C O E U R .

Sweet kisses Ztut955

Het onbekende poesje leek nogal van haar stuk gebracht te worden iedere keer als zij iets deed en dat vond ze grappig, misschien iets té grappig. Ze grijnsde meteen wat breder en benaderde de ander meteen meer, dichter en dichter. Ze kon niet praten? "Dat is te verwachten, je bent vast gewoon te dom om te praten~" zei ze rustig. "Of te achterlijk... Nee, maar daar maar en te achterlijk van," klonk er rustig van de poes af. Wat nou? Het was toch waar jezus. "Of je stelt je gewoon aan, ja, dat is het vast~ Aansteller," heh. "Ik wil niet spelen met iemand die zo dom en achterlijk is en nog eens een aansteller!" ja. Met een hoge kop draaide ze zich om. Heel aardig Burnet.


If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sweet kisses
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: