Numb, fine



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Numb, fine

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Indra
Member
Numb, fine BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Numb, fine   Numb, fine Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 14:35

You create a rarity of my genuine smile
Ooit was alles goed geweest. Ooit was ze gelukkig geweest. Waar was het dan fout gegaan? Dat was natuurlijk niet moeilijk te bedenken. Met een bittere blik in haar groene ogen keek ze om zich heen terwijl ze rondkeek. Oh, haar moeder had dit geweldig gevonden. Al die katers om te verleiden - de warriorcode deed er niet meer toe. Alsof ze er nooit geweest was. Alle clans als één, dat kon toch niet goed gaan? Starclan had hun gemaakt als vier, en daar was waarschijnlijk ook een reden voor. De gedachte aan alle halfclanrelaties die hieruit zouden ontstaan bracht een wrange smaak in haar mond. Allemaal kittens die door Starclan niet gewild waren en die hun hele leven met die wetenschap moesten leven. Hun ouders, de hypocrieten, altijd maar zeggen dat ze de warriorcode moesten volgen maar het zelf niet doen.

+Bronzemask
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Numb, fine 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Numb, fine   Numb, fine Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 14:46

Op een rustmoment tijdens de lange reis was een kleine she-cat afgeweken van de groep. Ze zocht Amberpaw. Ze moest vertellen dat ze zwanger was. En ookal zag ze hier heel erg tegen op. Ze moest het weten. Hoe stom het ook is, Bronzemask was niet van plan te vertellen dat de vader uit een andere clan kwam. Dat durfde ze gewoonweg niet aan. Stomme Bronzemask. Ze verafschuwde zichzelf als ze aan Amberpaw dacht. Het voelde alsof ze haar weer in de steek had gelaten. Ookal had ze dat nooit echt gedaan. Maar voor Amberpaw moest dat zo gevoeld hebben. Bronzemask haalde diep adem toen ze haar nichtje zag. Ze besloot dit zakelijk te houden. Zo is ze nou eenmaal. En dat kan anderen soms diep kwetsen. "Amberpaw." Begroette ze de kattin kalm. Terwijl ze binnenin alles behalve kalm was. "Ik ga je iets vertellen, en je moet goed luisteren, oké?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Numb, fine BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Numb, fine   Numb, fine Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 15:03

Al fronsend keek Amberpaw op - meer uit reflex dan omdat ze het echt wou. Ze had de bekende stem van haar mentor immers al herkend voor ze haar bruine vacht had gezien. De lichtbruine tabby keek Bronzemask recht in de ogen aan, niet van plan om zwak te zijn. Haar groene blik was hard. Wat had ze te vertellen? Wat was zo belangrijk dat ze zelfs eens iets zei tegen haar nichtje? Tijdens de journey had haar training praktisch stilgestaan, terwijl ze wel degelijk anderen had zien trainen. Maar wanneer ze haar mentor zag, was die altijd bezig met iemand anders. Ze had haar al een elder - of zo, wat maakte het haar uit - uit Shadowclan zien ondersteunen, ze was bezig geweest met kittens en met heel wat andere katten, maar niet met haar nichtje. Die jonge poes wiens moeder haar nog niet interessant vond. Pfuh, waarom zou ze daar tijd aan besteden? Het was niet alsof ze haar training nodig had om warrior te worden, of zo. En Amberpaw wou zichzelf graag wijsmaken dat ze Bronzemask niet nodig had, dat ze het zo ook zou kunnen, dat ze anderen had om mee om te gaan - maar dat was niet zo. Ze was eenzaam zonder het gekibbel met haar mentor, ze was doelloos zonder haar trainingen. Maar koppig, dat was ze wel. En koppig zou ze blijven volhouden hoe veel ze haar tante wel niet haatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Numb, fine 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Numb, fine   Numb, fine Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 16:07

De blik van Amberpaw was hard, zoals altijd. Ze was het wel gewend, maar leuk werd het nooit. Ze werd er soms een beetje zat van dat zij de schuld kreeg van ongeveer alles wat Amberpaw had meegemaakt. Maar goed, dat terzijde. Ze had een belangrijke taak gehad. De kittens van haar zus beschermen. Nu kreeg ze haar eigen kittens, en dat moesten ze weten. "Ik ben in verwachting." Miauwde ze, aarzelend maar duidelijk. "En ik weet dat je dat niet leuk gaat vinden, maar alsjeblieft, wees een keer blij voor mij." Ze slikte. "Ik heb mijn zus belooft dat ik een oogje in het zeil zou houden, dat ik op jullie zou letten. Die tijd is nu voorbij." Ze probeerde te bedenken wat Amberpaw zou willen horen. "Ik weet dat ik er niet genoeg voor je geweest ben. Het spijt me echt. Maar Amberpaw, je bent bijna volwassen. Ik weet zeker dat je een goede warrior zal worden." Ze glimlachte flauwtjes. "Ik zal Everstar vragen een nieuwe mentor voor je te regelen. Die jouw training zal afmaken." Bronzemask verwachtte dat Amberpaw dat wel fijn ging vinden. Niet alleen omdat ze zwanger was had ze dit besloten, maar ook omdat het beter was voor Amber. Dat het leven voor haar misschien wat opvrolijkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
Numb, fine BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: Numb, fine   Numb, fine Icon_minitimezo 30 apr 2017 - 16:49


Amberpaw luisterde zwijgend naar wat haar mentor te zeggen had, en toen ze klaar was wist ze niet goed hoe ze zich moest voelen. Ergens raakte dit nieuws haar, ergens vond ze het vreselijk.. Ze wou roepen en slaan en tieren en krijsen zoals een kleine kitten, maar ze snapte niet goed waarom. Was ze nu jaloers? Jaloers omdat haar tante kittens zou krijgen? Of omdat die kittens misschien alles zouden hebben waar zij zo naar snakte? De lichtbruine poes was stil. Ze moest nadenken. Ze wist niet wie de vader was van de kittens maar ergens geloofde ze niet dat haar mentor het echt met een buitenclanner zou doen. Ze was veel dingen, maar geen verrader; ze hield zich aan de warriorcode, in tegenstelling tot haar zus. Ja toch? De kittens zouden vast een veilige thuis hebben als ze eenmaal een veilig gebied hadden, ze zouden van gehouden worden; ze zouden kunnen opkijken naar hun moeder zonder bang te zijn dat ze weg zou lopen. Zoals ze zelf ooit had gedaan. En dan zouden ze apprentice worden, en dat was het enige waar ze naar uitkeken. Ze zaten geen dagen en nachten in het camp te waken, wachten of hun moeder terug zou komen - want het kon niet dat ze echt weg was. Nee, dat was vast een grap. Ze zouden zoeken naar Bronzemask als ze verstoppertje speelden, en niet omdat ze de clan had verlaten. Ze zouden nagekeken worden omdat ze de kittens waren die veilig de journey hadden overleefd, ook al waren ze nog niet eens geboren - of als de kittens die tijdens de journey verwekt waren. Een teken van hoop, dat alles goed zou komen. Ze zouden niet nagekeken worden omdat hun vader de Medicine cat was en alles heeft opgebiecht aan de clan, of omdat ze een sibling verloren waren bij de geboorte, of omdat hun moeder de clan uitgegaan was omdat hun oudere broers dat hadden gevraagd. Nee, ze zouden gelukkig zijn. Ze zouden alles zijn en alles hebben waar Amberpaw zo hard naar snakte, waar ze voor bad tot Starclan, waarvoor ze alles op zou geven; want veel om op te geven had ze nu niet, toch niet volgens haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Numb, fine
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Road to the Mountains-
Ga naar: