Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Oceanstar
StarClan
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 13:18

Geachte leden van Warrior Cats,

Voor de mensen die ik en enkele andere leden niet konden bereiken, het spijt me maar je kan nog altijd je berichtje hieraan toevoegen. Voor de leden die mee hebben gedaan, geweldig werk! Er zijn fantastische dingen geleverd en dat maakt deze verrassing des te leuker en mooier.
Dan nu, de verrassing voor Wazoula als blijk van waardering van vele leden van dit forum en natuurlijk ook van mijzelf presenteer ik je nu de persoonlijke berichten, tekeningen en andere creatieve manieren waarmee we jou even in het zonnetje willen zetten. Immers heb je mij verteld dat Warrior Cats al bijna 7 jaar bestaat en zijn het voor vele leden dankzij onder andere jouw en Maaike's harde werk een prachtige plek om dagelijks of wekelijks terug te keren.
Hoewel ik Maaike zelf niet goed ken, toch nog even een shout out naar haar. Want dankzij haar inzet is deze site denk ik toch wel wat het nu is. Ondanks dat ze hier niet meer vaak te zien is weet ik zeker dat we haar niet vergeten.

*Voor de leden die mij iets gezonden hebben voor Wazoula je mag gewoon op dit topic het erbij posten of mij vragen het aan deze post toe te voegen!

blijk van waardering van Butter (Oceanbreeze):
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 13:25

Ah miep :')

Goed, aangezien mij ook gevraagd is om een hartig woordje te doen voor onze lieve Wazz, zal ik m'n dingen ook maar eens neergooien Razz

Wazzie<3:

Gr, Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 13:32

Woorden schieten soms tekort, maar ik wil wel een poging doen <3 Voor de aWazome Waz (hehe) ^^
Maar eerst... :

Nog een hartig woordje.. :

-Bun over en uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 13:43

Ik kan niet achterblijven natuurlijk (:

Dit gaat niet hetzelfde zijn als dat ik ingezonden heb, want dat ben ik kwijtgeraakt lol. Dit is langer en beter anyways

Wazzzz:3:

En Maaike natuurlijk!:

Ook nog een klein bedankje voor Maaike er aan toegevoegd!

En dan nu: HOERA VOOR HET (BIJNA ) 7-JARIG BESTAAN VAN WC!!!!

Terug naar boven Ga naar beneden
Bronzemask
StarClan
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Age: 48 Moons Old {when died}
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 13:43



Ik heb voor deze gelegenheid een soort reclamefilmpje voor de site gemaakt! Geniet ervan en hartelik gefeliciteerd allen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Bitterpaw
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  NDtXEx8
Demi
1099
Actief
"For those who value survival, sentimentality is not an option."

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Bitterpaw
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 13:49

Dan toch ook mijn verhaaltje maar c':

Waz! <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evergreen
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Rba3jn
Floriske
2583
Actief
Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know

Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie

CAT'S PROFILE
Age: 55 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Evergreen
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 13:50

Van mij ook een kort berichtje :3
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 13:56

Soms zeggen beelden meer dan woorden:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 14:17

Waz:

Maaike:
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Age: Forever young✝
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 14:18

Hopelijk is dit topic nog een extra hart onder de riem voor je scriptie, succes daar nog even mee <3 .

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 14:37

<33:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 15:02

Ook van mij een kort berichtje <3 (aan Waz)
hihi:


Laatst aangepast door Swallowpaw. op ma 1 mei 2017 - 15:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 15:07

En ook ik ben gebeld wbw
Maaikie:

Wazzie:


Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 15:48

Ik ben misschien wat laat voor het feest, maar ook ik was uitgenodigd ;
<3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 16:12

Dit topic is super dik verdient Waz & Maaike, het kan niet altijd makkelijk geweest zijn, maar ik ben maar wat blij dat jullie het hebben volgehouden!

Waz:

Maaike:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rousebell
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Age: 40 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 16:44

Al ben ik fashionably late, hiervoor ben ik ook uitgenodigd~
With love:
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 17:11

Natuurlijk zijn er ook mensen die wat laat op het feestje komen c': dus hierbij~

Late night party with da fire queen:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night


CAT'S PROFILE
Age: 110 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 19:56


Omdat ik helaas niet veel skills hebt om iets anders te doen geef ik jullie twee een klein tekstje. Mogen er nog vele jaren komen en van harte gefeliciteerd natuurlijk ♥

Waz:

Maaike:
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimema 1 mei 2017 - 22:36

Oke, het is wel tijd voor een antwoord van mijn kant hier op. Ik heb alle berichtjes die er tot nu toe staan gelezen en ik heb momenten gehad dat ik letterlijk met tranen in m'n ogen zat, yeah I'm weak I know. Ik was echt een beetje sprakeloos toen ik dit zag, ook omdat ik even vergeten was dat het 1 mei was en dat warrior cats dus 7 jaar open is. En toen vertelde Mim me nog dat het niet vanuit het team kwam maar volledig vanuit jullie.

Ik waardeer het enorm om te horen dat de site nog altijd zo'n fijne plek is voor velen en dat mensen elkaar hebben ontmoet hierdoor en dat er geweldige vriendschappen uit zijn ontstaan. Dat geld ook voor mij, ik heb best wel een aantal van jullie goed leren kennen en mijn beste vrienden ken ik überhaupt door RPG, de meesten wel via hier zelfs. Een leuke plek hebben waar mensen hun verhalen kwijt kunnen en gezellig kunnen kletsen, dat is waar ik het allemaal voor doe en ik doe het nog steeds met plezier. Zelfs al spreek ik velen van jullie niet veel en vinden sommige mij nog altijd een beetje eng, weet dat ik blij ben met al mijn leden en je kan altijd hoi zeggen en een random gesprek starten met mij hoor, ik bijt niet. Ik kan helaas geen beste vrienden zijn met het hele forum, maar dat betekent niet dat ik de mensen waarmee ik op het moment minder omga minder aardig vind of iets in die trant.

Thanks, just thanks <3 Ik vind de verhalen die hier naar boven komen echt helemaal geweldig. Van noob tijden en mensen die ik heb leren kennen jaren geleden en die hier nu nog steeds zijn. En gekke teamleden die gekke dingen van me dachten. Ik waardeer jullie inzet allemaal enorm, jullie enthousiasme, alle geweldige posts die er worden geplaatst hier. Ik zei van het weekend nog tegen iemand dat ik een forum had en toen ik hem het forum liet zien gaf hij eerlijk toe dat hij had verwacht dat het misschien een honderd tal leden zou hebben en schrok even dat het er bijna 7000 accounts op zaten. Soms heb ik dat zelf ook nog wel, dat ik niet geloof dat het forum op de een of andere manier nog steeds staat. En om dan te zeggen dat ik een harde werker ben (lol emma), eigenlijk ben ik super lui lol x'D Maar ik werk nog altijd super graag aan dit forum en ik blijf ook maar inspiratie houden voor nieuwe dingen, zeker omdat ze zo vrolijk en enthousiast in ontvangst worden genomen. Ik heb ook al zoveel geweldige herinneringen aan hier, ondanks dat er soms wat tegenslagen zijn, worden die bedolven onder al het leuks. Ik hoop ook dat er nog veel bij komt de komende jaren en ik denk dat jullie nog lang niet van me af zijn x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Age: ||8,5 long years||
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!    Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!  Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 21:30

Blink van waardering voor Wazoula!:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: