Give-away Beertje



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Give-away Beertje

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Chivysniff
StarClan
Give-away Beertje Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimema 1 mei 2017 - 16:27


Jaja mijn IP adres is gecheckt mensen. De lijst is vreselijk, vreselijk, vreselijk lang. Daartussen staan accountjes waarvan ik denk, WHY? En daartussen gekozen heb ik 52 accounts die weg mogen. Just kidding, daarvan heb ik natuurlijk ook een selectie gemaakt.
Accounts die ik graag actief wil zien c:

Lionpaw*
Give-away Beertje CWckmj2
Windclan

Ik heb hier letterlijk 4 posts mee gemaakt en ik weet niet eens of er een RPG post bij zit. Hij zou een wildebras moeten worden die zich in de nesten werkt. De zus is Hollypaw, dus Chi mag als ze wil mee beslissen. Voor mijn part mag je alles veranderen behalve de naam en de familie.

Cobrapaw
Give-away Beertje GH2D0Wv
Riverclan

Deze kater is de broer van Tomtitpaw en Routpaw. Hij is weggenomen door de vader dacht ik. Cobra moest gebaseerd zijn op Microft van Sherlock Holmes. Het is niet zo belangrijk en je mag het aanpassen, maar het zou leuk zijn als er hier een geïnteresseerde fan zou rondlopen. De naam en karakter mag je dus aanpassen. De rest niet. Derpje en Kip mogen mee beslissen.

Beechlegs
Give-away Beertje 80cQGyp
Shadowclan

Heeft niet echt een karakter. Zou ooit in die groep van Crowdive hebben moeten zitten, is volgens mij nooit doorgegaan. Je mag alles veranderen.

Ringedkit
Give-away Beertje Beer
Riverclan

Ringed is een heerlijke vrolijke poe. Karakter mag veranderd worden. Was ooit bedoeld als best friend van Chimepaw en daar ging een verhaallijntje achter komen, dacht ik. Ik weet niet of het nog doorgaat, zo ja dan mag Anouk mee beslissen. Ik zie het liefst dat hij hetzelfde blijft, buiten het karakter, maar je mag eventueel het uiterlijk en de naam veranderen. Ringed komt van een ringrob = schattige zeehond

Condorkit
Give-away Beertje YqSkICP
Shadowclan

Condorkit heeft geen karakter. Hij was bedoeld als kitten van Demonslayer en Flowertongue (NPC), maar het geboorte topic is nooit aangemaakt. Ik weet niet of Marlie nog steeds wil dat deze guy de zoon is, maar zo ja dan mag Marlie mee beslissen. Hij is dan de voorloper van het huidige nest. (Bronzemask etc) Uitelrijk liefst niet veranderen je kan er van alles in zien tho, van tortie tot gwn grijs hahahah, naam mag wel en karakter ook.

En als laatste dan nog een heel oud karaktertje dat ook wel wat activiteit verdiend c:

Coldprayer
Give-away Beertje VBIn3FE
Windclan

Coldprayer was de gek van Windclan, al heeft ze nooit veel posts gehad. Ze haatte iedereen (cold) en koesterde een grote liefde voor Starclan (prayer). Als je de naam echt niet mooi vind mag je hem veranderen. Het belangrijkste komt nu. Coldprayer was de zus van Frostfaith. Ik wil dus een actief persoon zien die Dani, misschien een beetje kent c: Uiterlijk vind ik zelf heel raar xD dus mag je veranderen, karakter ook.

Zo dat was het dan weer c:


Laatst aangepast door Chivypaw op ma 19 jun 2017 - 18:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Demonslayer
Member
Give-away Beertje 2daac610
Blup
754
Afwezig
“Excuse me I’m not fat I’m fluffy”

CAT'S PROFILE
Age: 78 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Demonslayer
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimema 1 mei 2017 - 18:15

Voor de gene die Condor over wilt nemen hij zal opgevoegd worden door Demon en Amberhunt samen met de andere sibs die mee gaan naar shadowclan :3 speler maakt mij voor de rest echt niet uit enige eis is dan dat hij actief word <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokenstep
Member
Give-away Beertje Broken10
82
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brokenstep
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 13:49

Hey,
Ik zou Lionpaw wel willen overnemen, lijkt mij een leuk katje om te spelen. Familie en naam zal dus zowiezo hetzelfde blijven, ook het uiterlijk zal ik niks aan veranderen. Karakter zal waarschijnlijk ook voor grotendeels niet veranderd worden, ligt er een beetje aan hoe het in de rpg gaat lopen, gezien ik eigenlijk altijd katjes heb die zich netjes gedragen en eigenlijk niet in de problemen komen. Mijn postjes in de rpg vind ik zelf vaak nogal flut, maar ik zal hem zeker actief houden. C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Give-away Beertje MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimedi 2 mei 2017 - 20:56

Ik vind het helemaal goed.

Ik zal je het wachtwoord sturen Very Happy

SENDED c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jinglebells
Member
Give-away Beertje Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Age: Nineteen moons young ☼
Gender: She-cat ♀
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimedi 9 mei 2017 - 10:45

Ik wil Condor wel overnemen c: SC en TC zijn de Clans waar mn karakters het actiefst in zijn dus dat is dan ook mooi meegenomen hehe en ik vind het idee enorm leuk dat amber en demon ze dan samen opvoeden bcs gay otp
Terug naar boven Ga naar beneden
Nazca
Deceased
Give-away Beertje MIcoVfI
Beer
766
Actief
Underneath darkened sky
There's a light kept alive


CAT'S PROFILE
Age: Dead {21 moons} ☀
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nazca
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimewo 10 mei 2017 - 20:39

Ik zal je zo meteen het wachtwoord sturen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chivysniff
StarClan
Give-away Beertje Beertjeava
Beertje
1585
Actief
She's my queen
from this day until
my last day
.

CAT'S PROFILE
Age: Full of stars (33 moons) ♡
Gender: She-cat ♀
Rank:
Chivysniff
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimema 19 jun 2017 - 18:57

//Bump//

en jacqy ik ben even vergeten of ik het wachtwoord had gestuurd?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Give-away Beertje Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimema 19 jun 2017 - 19:12

Hmmmmpf ik wil een kitty maar heb er al te veel >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerpaw
Member
Give-away Beertje Tumblr_mpq8lqp_TGC1srpqijo1_400
D*ne
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimezo 9 jul 2017 - 20:08

Mag ik Beechlegs? (Als ik de leeftijd mag veranderen?) 
Terug naar boven Ga naar beneden
Ospreypaw
StarClan
Give-away Beertje OEFYoaN
Beer
97
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ♡ Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ospreypaw
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimezo 9 jul 2017 - 22:34

hee daar paprikachips ^^ (fun name hahaha)
ik zal zijn wachtwoord naar Deerpaw sturen c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerpaw
Member
Give-away Beertje Tumblr_mpq8lqp_TGC1srpqijo1_400
D*ne
75
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerpaw
BerichtOnderwerp: Re: Give-away Beertje   Give-away Beertje Icon_minitimema 10 jul 2017 - 10:33

Thanks!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give-away Beertje
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: