AG: it's the season



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 AG: it's the season

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Indra
Member
AG: it's the season BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 13:45

Ja, het is blijkbaar het seizoen voor een lenteschoonmaak dus ik ga ook maar wat katjes weggeven xD
Wat mij betreft mogen van deze katjes zeker het innerlijk en eventuele warriornamen verandert worden. Ik zou graag hebben als je toch de familie (als die bestaat) niet in de steek laat though ^^ en qua uiterlijk, geen hele drastische veranderingen misschien :') Eventuele familie mag altijd meebeslissen, post hier dan even zodat ik daar rekening mee kan houden ^^ Je kan btw altijd op de avatar klikken om naar hun profiel te gaan c: Als je eentje wil hebben, post dan gewoon even hier en dan overleg ik met de familie/stuur ik je het wachtwoord door!

Thunderclan
AG: it's the season FHlpOUp
Morningcall

Geen familie. Vriendelijk, werker, close-minded.

AG: it's the season Hopkitava
Hipkit

Broer van Runkit. Warriornaam ging Hiphop worden.

AG: it's the season Embersongava
Embersong

Tweelingzus van Cinderdance. Vrolijk, zingt graag.

AG: it's the season Branchkitava
Branchkit

Broer van Wasabi, Dawnwhisper en Earthkit. Ondertussen waarschijnlijk al warrior.

Riverclan
AG: it's the season Cottonava
Cottonkit

Geen familie. Harde tante, achterdochtig, gelooft niet in liefde.

AG: it's the season Turtlekitnewava
Turtlekit

Kitten van Mazelock, heeft verschillende sibs. Kan niet spreken, vrolijk, naïef, betrouwbaar.

AG: it's the season Lilypawava
Lilypaw

Kitten van Highfive x Snowcrystal. Heeft verschillende (half)sibs. Ijdel, romantisch, egoïstisch. Ondertussen waarschijnlijk al warrior; Warriornaam ging Lilyvalley worden.

AG: it's the season Pumpkinkit_ava
Pumpkinkit

Kitten van Fairfaith. Warriornaam zou Pumpkinskull worden.

AG: it's the season 4043-32
Islandpaw

Heeft een zus Paradisepaw en een pleegmoeder Dawnbreak. Enthousiast, vrolijk, dommig. Warriornaam zou Islandbird worden.

Windclan
AG: it's the season Hiddenpaw
Hiddenpaw

Broer van Northdrift. Warriornaam zou Hiddenlion worden. Trots, ambitieus, harde werker; hij is eigenlijk Whitelion voor Whitelion agressief en zielig werd.

AG: it's the season 4949-8
Flashingpaw

Kitten van Firework x Lionbeat. Warriornaam zou Flashingdeath worden.

Shadowclan
AG: it's the season SMorBBt
Pikakit

Broer van Grizzlykit. Groot gebouwd, nachtdwaler, rusteloos, koppig, accepteert geen hulp.

AG: it's the season NOjpRSo
Charredkit

Zusje van Shatteredkit. Blind, verveeld, flirterig, aanhankelijk. Word elder op 6 moons en zou dan de naam Charredrose krijgen.

AG: it's the season Sablekit
Sablekit

Geen familie.

AG: it's the season Drizzlefatekitava
Drizzlekit

Kitten van Icicleshard x Bleaktail.

AG: it's the season Creamrose_cat_ava
Creamrose

Geen familie. Charmant, vriendelijk, gentleman.

Rogue
AG: it's the season KAAFqLm
Pitch

Kitten van Corra & Khione maar verblijft bij Khione. Moederskindje, naïef, enthousiast, vrolijk.

AG: it's the season Ava_red_john
Red John

Kitten van Cyber x Iggy. Gebaseerd op Red John uit 'The Mentalist'.

Bloodclan

AG: it's the season Facebookava
Facebook

Geen familie.

AG: it's the season 4504-79
Olaf

Geen familie. Gebaseerd op Olaf uit de film Frozen.

Kittypet
AG: it's the season 4248-13
Windows

Heeft een hele nest siblings. Op zijn gewoontes gesteld, moeilijk te veranderen.

--
En dan nu de accountjes waar ik iets strenger voor ben. Hier zou ik graag hebben dat hun karakter toch hetzelfde blijft en ik wil deze wel graag terug als ik zie dat ze inactief blijven!

Thunderclan
AG: it's the season 4427-80
Daylight

Was een pleegkitten van Snowdrop. Ondertussen al heel wat ouder dan ze nog is op haar profiel; denk misschien rond de 30 à 40 moons? Daar ben je relatief vrij in. Ze kan niet spreken. Ze is bang van het donker en voor heel wat andere dingen. Ze is vriendelijk maar blijft liever op de achtergrond.

Windclan
AG: it's the season UfeAxPO
Dovepath

Naïef, vrolijk, romantisch. Kitten van Dyingblack x Cinderfell. Ging eigenlijk sterven maar ik kreeg het niet over mijn hart.

Pfoeh, dat waren er een hele hoop xD
-Bunny



Laatst aangepast door Amberstorm op ma 18 sep 2017 - 20:00; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
AG: it's the season BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 16:45

Bump c:
Terug naar boven Ga naar beneden
'Ashkit
Member
AG: it's the season DPKsfdL
M
8
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons old
Gender: She-cat ♀
Rank:
'Ashkit
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 16:46

Ik heb altijd accounts die kunnen moorden :")


Zou ik Whitepaw(night) mogen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
AG: it's the season BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 16:57

@M; Okay, ik stuur je het wachtwoord c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
AG: it's the season Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 17:36

Hoi, ik kom niet om iets over te nemen, alleen om dit even te bumpen en mensjes aan te sporen om Ribkit over te nemen, want ik zou het heel leuk vinden als Crow meer actieve (half)siblings had :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Indra
Member
AG: it's the season BBTakD
Bunny
1491
Actief
She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Indra
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 18:47

Heb dan maar meteen de lijst even up to date gemaakt haha (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Bittergaze
Member
AG: it's the season DXnjvdX
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bittergaze
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 23:41

Heb er even over nagedacht en Ribkit lijkt me echt leuk <3 met toestemming zou ik hem graag willen overnemen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Thora
Member
AG: it's the season QpGMJml
Nath
1161
Actief
Better to reign in Hell, then serve in Heav'n

CAT'S PROFILE
Age: 31 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Thora
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimezo 17 sep 2017 - 23:53

Ribkit is sibling van Snowkit~ en die is dus nog actief c:

Terug naar boven Ga naar beneden
Korra
Member
knuffelpinguin
49
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Korra
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimema 18 sep 2017 - 16:25

Leafpaw lijkt me wel leuk. Bescheiden, lief poesje maar zeker niet verlegen. Wie is haar mentor? Smile En ik las '' dankzij de hulp van een oudere warrior die haar onder haar vleugel genomen had zolang haar mentor geen tijd voor haar had '' Wie is de oude warrior? haha (:

Ik hoor het wel of ik Leafpaw mag spelen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
AG: it's the season BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: AG: it's the season   AG: it's the season Icon_minitimema 18 sep 2017 - 19:54

@San; Ik stuur je het wachtwoord <3
@Rolinka; Ik heb geen idee meer wie haar mentor is xD En dat van die oude warrior was wss gewoon opvulling om geen gaten in de tijd te hebben. Bij haar mag echt alles veranderd worden wat mij betreft, je hoeft geen rekening te houden met wat er vroeger over haar gezegd is als je dat niet wil ^^ Ik stuur je het wachtwoord c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
AG: it's the season
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: