{Give-away} Begin again..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 {Give-away} Begin again..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sandflower
Member
{Give-away} Begin again.. Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: {Give-away} Begin again..   {Give-away} Begin again.. Icon_minitimewo 3 mei 2017 - 20:18

Laat ik het maar kort houden, ik ging wat graven in accountjes en ik kwam er een aantal tegen waarmee ik niets meer wil gaan doen. Dus hier zal ik ze weggeven, want als ze niet snel iemand hebben zal ik ze dood laten gaan C:

Greypaw
{Give-away} Begin again.. HkK9xBu
Zoon van Snowynight x unknown, voor zover ik weet is Bitterpaw de enige actieve sibling. Is best wel een goedzak en ik had het idee om hem gay te laten worden, maar dat mag je zelf zien.

Acidkit
{Give-away} Begin again.. Iz1X12r
Eh, aangemaakt en in TC gestopt, nooit mee gepost dus hiermee mag je alle kanten op!
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
{Give-away} Begin again.. 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: {Give-away} Begin again..   {Give-away} Begin again.. Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 20:32

Voor de gene die Greypaw overneemt, ik heb Ashpaw in bezit, dus er is nog een actieve broer, maar daarmee begin ik pas na mijn examens (:
En nog een belangrijk feitje; ze geloven dat Thrushdive hun vader was, wat dus niet zo is, maar dat is wat Snowynight hun wijs gemaakt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
{Give-away} Begin again.. BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: {Give-away} Begin again..   {Give-away} Begin again.. Icon_minitimevr 5 mei 2017 - 20:39

Ik heb het je al eens gezegd, maar ik zou wel een poging willen wagen met Greypaw. Een soort proefperiode misschien, om te zien of ik 'm actief kan houden enzo :')
Want hij lijkt me wel heel interessant om te spelen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
 
{Give-away} Begin again..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: