Flowers are blinding me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Flowers are blinding me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Baneflower
Member
Flowers are blinding me 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Flowers are blinding me   Flowers are blinding me Icon_minitimema 15 mei 2017 - 22:03

Ze genoot van de kou. De frisse wind die hier rondspeelde was voor haar geweldig. De kattin die zich altijd om alles boos kon maken had het dus ook altijd warm, deze koelte en wind was dus een ideale manier om weer wat tot rust te komen. Verder was het gebied geweldig als je kon jagen… een groep waar ze niet bij hoorde. Misschien als ze minder rebels en koppig was geweest dat ze dan een kans had gehad. Maar met haar attitude naar de wereld kon niemand er iets van bakken als het om haar wat te leren ging. Vandaar dat de kleine poes maar verder liep, gewoon onderzoekend en stil. Ze was wel op haar hoede, maar dat was jammer genoeg iets wat ze altijd was. Altijd gespannen en om zich heen aan het kijken. Achter die massa’s woede zat een hoop diepe angst. Niemand wist het. Niemand boeide het ook wat ze voelde. Haar clan niet, die ze haatte en zwak vond. Haar familie niet die haar zo goed als onteerde. Pleegouders waren dood en ga zo maar door. Het maakte niet uit. Ze had niemand nodig. Echter leek het universum daar verandering in te willen brengen. want zodra ze naar beneden sprong een riggel af kreeg ze een spontane zachte landing op een andere kat.
Banepaw nam een minuut stilte om het universum uit te schelden.

[ Eerste post voor Howlingecho :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Howlingecho
Member
Flowers are blinding me DPKsfdL
»Quinty«
12
Actief
Are we gonna stand here all day, or are we going to fight?

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Howlingecho
BerichtOnderwerp: Re: Flowers are blinding me   Flowers are blinding me Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 10:58

Nieuw gebied, wat saai. Howlingecho geeuwde wat verveeld, terwijl hij door de Highlands heen struinde. Hij was op zoek naar iets te doen, maar aangezien hij zijn trainingen had voltooid en nog geen apprentice had gekregen, had hij gewoon helemaal niets te doen. Misschien zou hij een jonkie van een andere clan een gevechtje kunnen inpraten ofzo, kon hij kijken hoe de andere clans vochten en daar wat van opsteken. De witte kater snoof zachtjes, terwijl zijn grijze ogen een beeld schiepen van de omgeving om hem heen.
Zijn blik viel op een zwart/witte kattin die hij wel eens vaker had gezien. Banepaw was jonger dan hem, al scheelde ze niet zo heel erg veel. Waarschijnlijk zou ze binnenkort Warrior worden. Toch niets beters te doen te hebben, besloot hij maar op haar af te lopen. Hij wist, van de moons dat ze een den hadden gedeeld, hoe ze was en dat ze af en toe een lastig figuur kon zijn. "Banepaw," zei hij op een rustig toon, terwijl hij ging zitten en zijn staart over zijn poten heen sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baneflower
Member
Flowers are blinding me 5e3ALQu
James
347
Actief
"There is a firefly loose tonight, better catch it before it burns this place down"

CAT'S PROFILE
Age: 28 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Baneflower
BerichtOnderwerp: Re: Flowers are blinding me   Flowers are blinding me Icon_minitimedi 16 mei 2017 - 14:10

De zwart witte kattin klaagde wat in zichzelf en kwam hierna weer omhoog. Ze zag hoe een andere gevlekte kat haar richting op kwam lopen en ze kon het niet laten om haar oor geïrriteerd te laten bewegen. Ze was iemand die zich enorm dominant gedroeg ondanks dat ze de grote had van een kat van 7 moons. Het was erg hoe klein ze was en ze deelde even weinig kracht. Dit betekende niet dat ze zich niet kon gedragen als een dominante en agressieve kat. Daar was ze immers heel goed in. Ze had zich ook zo goed als mogenlijk afgezonderd van de rest van de clan en hielt zich graag afzijdig. Echt zin om hier enorm sociaal te doen met het gevlekte geval voor haar had ze niet. “Howlingecho” Zei ze dus ook onbeschaamd humeurig terug. Haar grasgroene blik op hem gericht met een mix van irritatie en iets uitdagend. Ze daagde van nature iedereen uit die ze kon. Niet dat ze ooit won. “Enige reden voor dit gesprek of wilde je gewoon minder vriendloos overkomen?” Ja joh Banepaw, geweldige intro voor een gesprek. Bravo.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flowers are blinding me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: Mountain Territory :: The Highlands-
Ga naar: