Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Sacredfire
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 DPKsfdL
A N N I - S E N S E I
111
Actief
"If the elevator to success is broken, take the damn stairs."

CAT'S PROFILE
Age: && 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sacredfire
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 21 mei 2017 - 22:01

Naaaaath !! Ik weet nog dat in de tijd toen ik pas op WC zat ik altijd naar je opkeek vanwege je schrijftalent en mooi uitgewerkte karakters, je schrijft ze echt absoluut geweldig. Ga zo door !!

• Hyena / Annemeike
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimeza 17 jun 2017 - 22:00

Ik wilde vertellen dat ik je heel aardig vind. Ik ken je dan niet heel goed, in het onzin topic zie ik je wel voorbij komen en kom je heel aardig op mij over. Dan ben jij met River de to-be van Talon geworden en heb dus ook een aantal posts van je gelezen, die je leuk schrijft. Ik kijk er naar uit om met je te rpg'en tussen River en Talon en ik vind je Art trouwens ook écht prachtig <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Flameleap
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Tumblr_o1p5d0Xg181sidwdbo9_250
|-/annah
962
Actief
Cause I, used to believe in justice

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Flameleap
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimeza 17 jun 2017 - 22:02

Nath, NATH, NATH NATHHH <3
Even een quick mededeling dat jij echt één van de mensen bent geweest die mij echt geïnspireerd hebben om een account hier op warrior cats aan te maken twee jaar geleden. Ik vond Innerghost, en al jouw karakters echt geweldig en ik keek echt zó erg naar je op. Ik zie jou nu ook echt als een vriendin hier op dit forum en een hele goede roleplay maatje <3
Echt, blijf zo door meid ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 23:41

HANNAH! Ik vind het super leuk hoe jij Brokenhowl nu al bespeeld <3 Verder ben je een gezellig kind en mag ik je graag. Lets have loads of topics and bro x sis fun. en de stiekeme InnerxFlameleapship
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 23:44

Y E S
My gawd wat zijn we lekker bezig op dit moment tbh. Raptor x North, Raptor x Tiger, en alle andere shizzle die we samen aan het bedenken zijn.

Okay ik ben niet zo goed in dit soort dingetjes, maar je bent een lief persoon en onze gesprekken zijn ook altijd awesome <3 Ik hoop dat we nog vele topicjes en plotjes kunnen maken in de toekomst B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimeza 24 jun 2017 - 23:45

DAAN JE BENT AMAZING. We hebben op dit moment geen actieve plotjes maar omfg met jou kan het nooit verkeerd gaan. Je bent aardig, creatief en gewoon amazing om mee om te gaan :"D
Terug naar boven Ga naar beneden
Raptorecho
Dark forest
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Tf3H0rE
678
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Raptorecho
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 0:30

J A M I E ! Ik vind je zo'n coole RPG'er en ik vind het zo geniaal hoe je Acefray bespeeld. Hij is echt de meest stuntelige, maar lieve furball die er bestaat <3 Eigenlijk is elk account van je super leuk en origineel and I like that! Onze Rowan x Ace topics in Darkforest leef ik ook voor, ik vind ze echt geweldig~ wie had gedacht dat ik Rowan nog eens boven het stof vandaan zou halen. Verder ben je gewoon ontzettend aardig, creatief, grappig en gezellig <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Deerleg
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 200
Nynke
303
Actief
» Still awesome

CAT'S PROFILE
Age: » i died when i was nineteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Deerleg
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimewo 9 aug 2017 - 17:05

bump, want ik vind het leuk om complimentjes te lezen hehehe <3
omg Nath ik snap niet dat nog niemand jou een compliment heeft gegeven wow
Hoewel ik je persoonlijk niet goed ken, ben je volgens mij een heel aardig persoon en jouw posts lezen ook heel erg fijn c: En en en!! Ik ben echt superblij dat jij Finchpaw hebt overgenomen zodat Deer toch een actief broertje heeft <3 Jouw karakters zijn allemaal awesome, en ik hoop dat Finch en Deer nog een hechte broer x zus band krijgen en veel topics yess
Keep up the good work! c:
sorry, ik ben slecht in complimentjes geven maar toch (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brat
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 QIq5yq0
Sans
4442
Actief
“Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”

CAT'S PROFILE
Age: ✧ 80 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Brat
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 22:11

Kleine bump want ik support dit topic echt <3

AAHH NYNKE MEIDD XDD Ook al ken ik je niet erg goed, maar goed genoeg om te weten dat je echt een aardig persoon bent met geweldig unieke en leuke chars<3 En daarom lees ik altijd met plezier je topics~ die overgens erg goed geschreven zijn. Je bent altijd super vriendelijk tegen iedereen en geweldig hoe je altijd actief weet te blijven <3 Heel veel liefde voor je meid~

Terug naar boven Ga naar beneden
Nightstep
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 DPKsfdL
Nath
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nightstep
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimeza 9 sep 2017 - 23:23

San! Ik vind je een geweldige RPG'er en bewonder hoe jij Brat bespeelt. Toen je ff weg/inactief was van WC was je ook wel echt een missend meubelstuk hier op WC. Enorm goed ken ik je niet, maar je bent wel super gezellig hier in het AOT, etc en we moeten nodig eens een Brat x Thora topic c: Dat je hier nog lang mag blijven! x
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 17:49

Prachtige accounts, fijn om mee te praten als je ergens mee zit, maakt prachtige ava's voor je (en biedt dit ook uit vanuit haar zelf aan wat ik heel speciaal vind) als je dat wilt en staat altijd wel open voor een leuke verhaallijn. Kortom, Nath: je bent een geweldige meid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynxfang
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 92 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimezo 10 sep 2017 - 21:15

Ik ken je niet erg goed, maar je accounts zijn erg interessant en je lijkt me een aardig en leuk persoon
Terug naar boven Ga naar beneden
Reignwolf
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 RJa7uqc
San
30
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Reignwolf
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 12 feb 2019 - 20:24

Ik mis dit topic dus bump~

Hey Aims, volgens mij ben je niet meer actief. Maar ik vond je topics altijd leuk om te lezen c; en je karakters waren altijd goed bespeeld <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerpaw,
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 96c799088e9d52ee46107217cbc3da07e4fda2d8
Nath
54
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 2:23

Je schrijft leuke posts om te lezen, bespeelt creatieve characters en ook al ken ik je niet heel erg goed, vind ik je als een aardig persoon overkomen! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistleclaw
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 JBOY3Me
»q.u.i.n.t.y«
788
Actief
I'm a predator, but I don't have to be a killer

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Thistleclaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 12:43

Mijn geliefde Commander<3
Nath, nog steeds, veel liefde en diep respect. Niets lijkt jou neer te krijgen, hoe erg 't ook is. Je staat zo sterk in 't leven, iets waar ik bewondering voor heb. Je characters zijn geweldig, mooi uitgewerkt en met zo veel diepgang. Je bent een vriendin voor 't leven en eentje die ik nog graag bij me wil houden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunlight
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 DPKsfdL
Marco borsato
127
Actief
Be strong, be vigilant, strike first.

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sunlight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 21:08

Quinty <3 Ik ben zo ontzettend blij om je weer te spreken na een periode toch wat minder praten. Je bent fantastisch getalenteerd, je setjes zijn altijd prachtig en je bent echt heel erg leuk om mee te praten. <3 We moeten binnenkort maar eens meeten want dat is alweer veel te lang geleden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 21:27

Babs, je bent altijd in voor een kort gesprek. Of het geven van tips en brengen van originele ideeën. Creatief ben je ook behoorlijk want je kan fantastisch tekenen en bent in staat out of the box te denken. En ook je enthousiasme over de konijnen is geweldig mee te krijgen. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimema 18 feb 2019 - 21:27

Babs !

Ik heb je 1x in RL mogen ontmoeten en dat was super gezellig (meet van Burgers in 2012?). Je hebt geweldige en diverse karakters en een geweldig gevoel voor hoe je met ze moet schrijven. Ik vind het altijd leuk om jouw topic's te lezen en erin te kunnen/mogen posten.
Daarnaast teken je ook super leuk en vind ik je super aardig <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 22:47

Rebecca! Je bent lekker actief en gezellig om mee te praten c: Ook zijn je posts fijn om te lezen, keep going! x
Terug naar boven Ga naar beneden
Peppermint
Medicine cat
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 13496284_J7YsiE71ohETWOU
Babs
2811
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Peppermint
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 7 Icon_minitimedi 26 feb 2019 - 22:53

Nath! Wat ben je een ontzettend sterke en lieve meid <3 Ik bewonder echt hoe erg je een doorzetter bent wat er ook gebeurt. Ben ook ontzettend blij dat we elkaar weer regelmatig spreken and keep the bailey pics coming! B( Stay awesome. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: