Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende
Nightspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 DPKsfdL
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimeza 2 jan 2016 - 16:17

Hey hey San!

Ondanks dat je momenteel een aardige reputatie hebt uitgebouwd op WC, ben ik bang dat ik je niet zo goed ken als dat ik zou willen c:
Echter vind ik je katten echt geweldig en lijk je me een ontzettend aardig persoon om mee op te trekken ^^.
Hopelijk kan ik je dit jaar wat meer spreken en beter leren kennen c:

xx Quinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Swiftclaw
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 PRmMw5F
Nath
547
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x 22 moons!
Gender: She-cat ♀
Rank:
Swiftclaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jan 2016 - 18:45

Q!!
Omg, ik ben echt jaloers op jouw setjes<3 Toen we vroeger Little x Night deden was dat echt zo leuk! Ook de drama altijd haha<3 Plus, je bent een super lief persoontje dus is chatten met jou altijd leuk ;D Daarbij.. omg.. jouw photoshop skills. Alsjeblieft, hoe hoed kan iemand wel niet bewerken? Ik vind jouw manips zooooooo mooi<3 Plus is het setje van night nu echt zooo mooi ;u;

<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimedi 5 jan 2016 - 18:48

Chi <3
Jij bent echt zo zo zo ontzettend lief en aardig en ik ben zo zo zo dankbaar dat je d'r altijd voor me bent <3 Dan heb ik het nog niet eens over je mooie rpg posts gehad, die altijd pure liefde zijn <3 Ik vind je /super/ gezellig en echt mega goed actief en je speelde Little echt als een hele leuke med en al je accounts zijn gewoon cinnamon rolls op zich. Wolf en Shrew behoort nog altijd tot een mijn meest favoriete koppeltjes omdat ze door al die ruzies toch samen zijn gebleven. Je setjes zijn ook altijd zo heerlijk creatief.
Love for you <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jan 2016 - 0:17

Ja, Soof! Nu pak ik mijn kans ook. Echt, ik ben zo ontzettend blij dat ik jou ontmoet heb. We hebben al een aantal keren gemeet en dat was super gezellig. Je bent echt een geweldige vriendin om te hebben, mijn bae <3
Met jou kan ik leuk praten en gek doen en ja, we gaan samen naar Adam Lambert 13 April, ik kan niet wachten. Natuurlijk hoop ik daarvoor nog een keer afgesproken te hebben. Je bent echt grappig, gezellig, lief en, ja, dat wil ik ook zeggen, knap, want dat ben je, dus niet zo onzeker poeppie <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Sleepingcurse
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 DPKsfdL
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender:
Rank:
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimewo 6 jan 2016 - 1:59

Nath, je bent echt een geweldige meid en ik ben blij je eindelijk na al die jaren te zien *pinkt traantje weg* Ben echt ongelofelijk blij om jou en je zusje te ontmoeten maar ook je geweldig aardige mams en granddad en ofc je bro en katten bende. Ik krijg Arthos nog wel haha hij heeft voor 5 seconden op mn schoot gezeten. Het is iets.
Maar we waren hier vandaag bijeen om bij jou te slijmen haha :p
Je bent een geweldige inspiratiebron op zo veel vlakken en je weet precies welke ik bedoel. Een geweldige meid op wie je kan vertrouwen en bouwen. Ben blij dat we weer naar elkaar zijn toegegroeid en gepraat hebben over shizzle <3

luff U
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 23:45

Oh god ben jij Tessa? Dat ben jij toch?

Tessa, ik heb je een keer ontmoet en een aantal keer met je geskyped. En elke keer als ik met je communiceer, op welke wijze dan ook, word ik vrolijk van je. Je bent geweldig, je humor is echt geniaal. Je katjes zijn daarbij ook prachtig uitgewerkt en vooral ontzettend origineel. Er is altijd wel iets speciaals, en aan topics of karakters weet je altijd net een mooie plottwist te geven die de lezer even naar achter doet leunen van: "Wat, whoa, didn't see that coming" of "Nice, nice" dat was ik in ieder geval hehe. Ik hoop dat ik je nog eens mag ontmoeten, skypen of gwn een topic met je zal hebben, want je bent nu eenmaal fantastisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimedo 14 jan 2016 - 23:57

Evyyy,
Nou ik zal beginnen met dat je een super gezellig meisje bent. OOC en IC. Het was zo leuk om met Echo en Crescent dat topic te hebben met de kevers, maar ook andere topics waren heel leuk om te bespelen. Nu hebben we ook nog de zusjes Badger en Echo. Ik hoop dat we elkaar nog veel meer IC en OOC gaan zien, want dat is namelijk altijd heel gezellig. Op skype en via whatsapp ben je ook heel aardig en lief. Dus blijf doen wat je doet! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 20:13

Daniiiiiiiiiiii,

Jij bent ook zo'n geweldig kind! Je hebt zoveel karakters en zelfs dan nog hebben ze bijna geen overlappingen in karakter. Je kunt echt supercool schrijven ook, en setjes maken, en sheets maken, en je bent superlief en aardig, en je bent ook slim en je spreekt Spaans en dat is sowieso al cool, en je woont op IJburg, dat maakt je ook al instantly awesome.
Je verdient het echt me-ga om deputy van Windclan te zijn, want actief ben je ook nog eens. Heel veel respect en wuv meisje, ik kijk echt tegen je op c: Ik hoop indd dat we nog meer topics enzo gaan hebben, en dat we binnenkort weer eens meeten, want dat moet eigenlijk wel :')

xx Evyyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 jan 2016 - 21:20

Evelynn!

Ik heb je nooit echt goed gekend, maar je karakters zijn geweldig. Ik was echt bang geweest toen ik dacht dat Forestrain dood was gegaan. Gelukkig leek dat niet waar te zijn.
Ik hoop dat je nog meer leuke posten en karakters gaat aanmaken en dat je hier nog lang zit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Puddleshine
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 DPKsfdL
Iró
393
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Puddleshine
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 18:22

Ik houd zo veel van Sil en ik heb hem wel gemist <'3 Ben blij dat je hem weer hebt opgepakt!!!

Voor de rest vind ik jou super lief Aimeetjeee !! Am glad dat ik jou ken door dit forum : D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fairfaith
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Tumblr_nqjvpmET7z1uuigmfo1_250
Juul~
1029
Actief
sing with me a song of birthright and love

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fairfaith
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 18:27

Ahh, Iro'tje. <3
Stiekem jk, niet eens stiekem ben jij echt één van m'n liefste vriendinnetjes binnen en buiten het forum en ik ben zó blij dat je duizend jaar geleden besloot de chat in te duiken met Loudkit. Avonden lang fangirlen over vocaloid en Soul Eater. Eerst in de chat en daarna op MSN. Ik vind het zo leuk dat ik jou heb leren kennen en we hebben al zoveel leuke dingen meegemaakt samen, zoals de wei uitmesten en in de stront vallen GG, Juul, in bomen klimmen en er bijna uitvallen, en natuurlijk de Maka sprong. Rip legs. RPG'en met jou is ook nog eens super leuk, alles in één dus.

Anyhow, je bent een geweldig leuk persoontje en hopelijk blijf je nog lang mijn vriendin!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zealspark
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 PCAssxW
Chi
2725
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 18:31

JUUL
Omg, ik kon deze kans echt niet laten gaan<'3

Serieus. Je bent zó'n voorbeeld voor mij. Hoe je jezelf durft te zijn en niet bang bent om je eigen ding te doen. Jouw setjes zijn simpelweg liefde en ook jouw posts. Ook op fb geraak ik geïnspireerd door jouw foto's en srsly, waar haal je zulke goede humor vandaan? Ik weet nog goed dat ik iets van jou had gelezen op fb en plots begon te lachen en iedereen was like "ja die zijn we kwijt" x'D

Ook al praten we niet zo heel veel, de keren dat we wel chatten zijn altijd super tof<3 Je bent echt zo'n lieve maar toch sterke meid. Als er iemand was waar ik zó jaloers op ben dan ben jij het wel<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 18:44

Chii ;D
Ik ken je ook al een hele tijd hier op Warrior Cats en ik vind je serieus echt een heel awesome persoontje <3 Ben ook nog steeds helemaal fan van Littlestream! Je schrijft echt goed met haar.
Kan niet wachten je weer eens te zien op een meeting :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimema 25 jan 2016 - 21:05

Lieve, lieve Maartje.
Het is best grappig om te weten dat ik je al heel lang ken, al praten we enorm weinig. Al vanaf het moment dat ik met Lightpaw het romantische topic tussen Mouse en Storm binnen drong. Dat vond ik echt tof en super leuk hoe jij de mentor van Lightpaw bespeelde. Later werd ik gekozen als kitten van Mouse en Storm met Smoketear, wat tevens een hele grote eer was en dit heeft hij enorm geholpen in het beter worden in het RPG'en. Dat vind ik super tof van je. Je bent een aardige meid en een leuke en ook goede RPG'er, ook ben je een super goede moderator geweest. Het is leuk om je nog steeds op de site te zien en hoop dat dit lang zo mag blijven (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 12:00

Nath,
Ik vind dat je Innerghost/star heel realistisch bespeeld en dat je heel goed bij het realistische blijft. Ik weet ook dat dat je doel is en dat je het zeker héél goed gaat doen met Inner. Daar twijfel ik geen moment aan! ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 XbUUF0W
Michelle
6649
Actief
So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.

CAT'S PROFILE
Age: 90 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Butterstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 jan 2016 - 12:14

Ahhh Yanthe, ik ben zo blij dat ik jou heb leren kennen girl Very Happy
Je bent echt ontzettend leuk om mee te kletsen en mee te posten.
(Sinnie loves her little precious boy hurhur)
Echt verander nooit je bent perfect zoals je bent <333
Terug naar boven Ga naar beneden
Echopaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 DPKsfdL
997
Actief
Echopaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimema 29 feb 2016 - 10:50

Mimi C: Je bent zo'n spontaan iemand, en hoewel ik je eigenlijk niet fantastisch ken lijk jij wel een heel leuk persoon om mee om te gaan (: In ieder geval zijn je karakters mooi uitgewerkt en heel realistisch. Ik ben echt verliefd op Sin tbh, dat is echt een van de weinige karakters waar ik iets bij voel. Je snapchats zijn altijd grappig, en je bent ook nog eens een goede mod. Keep going like this ♡
Terug naar boven Ga naar beneden
Crimsonlight
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 It1apeo
Bo~
105
Actief
"If life is like a field of flowers, you should pick me."

CAT'S PROFILE
Age: 26 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crimsonlight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimema 29 feb 2016 - 10:55

Evy girl~
God wat is het altijd gezellig met je op de meetings. Vooral die van pj toen. -ik heb nog mooie foto's *wenkbrauwwiebel*-
Je bent echt amazing en nice :3 Jammer dat we op een gegeven moment minder begonnen te praten :"(
En de topic('s) tussen Forestrain en Heather waren ook amazing.
Je bent gewoon amazing <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowdrop
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Age: Ageless ♥
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimema 29 feb 2016 - 19:58

BOOOOOOOOOOOOOOOOTJE <3 *tacklehugs* MINE <3333333333333333333
Jij bent m'n waifu en ik hou zoveel van je like omg. Je bent amazing en gwn echt mn beste vriendin ever. WUUUUUV UUUU <3
Wat begon als een simpele naamgenoot, gossie~ Je kan niet geloven hoeveel ik om je geef meid <3 Je bent echt een van de beste dingen die in m'n leven is overkomen. Je helpt me zo vaak en vrolijkt me altijd op! Je bent een luisterend oor en ook een helpend iemand als ik in nood ben. Je bent gwn amazing, woorden kunnen het gwn niet beschrijven <3
Ik wilde dit even hier pleuren, want iedereen mag weten hoe geweldig je bent <3 Ik ben je zo zo zoooooooooo dankbaar voor zoveel dingen, je kan het nie geloven man~
Je bent meer dan amazing, je bent gwn meer dan awesome, kan er gwn echt geen woorden op zetten, luv u <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Ccbfc1a1e90f5700e26b3595cca28989
Hannah
553
Actief
I do it all the time

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Cole
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 2 Icon_minitimezo 6 maa 2016 - 22:48

Okeeej Bo(2) c:,

Ik ken je vooral nog van vroeger, maar ik kan me herinneren dat je een verschrikkelijk gezellige meid bent! Je bent heel aardig en je posts zijn altijd heel leuk om na te lezen. Al je karakters zijn anders en dat maakt het allemaal natuurlijk heel leuk en origineel.
Ik vind het geweldig leuk dat je hier weer actief bent en ik hoop dat ik je nog veel in de rpg maar ook buiten de rpg kan spreken! <3

x Dani
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: