Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 15:25

Leuk dat dit topic weer zo opkomt!
Buns, ik herinner mij het exacte moment dat jij op de site kwam want ik was geschokt door hoe goed je al kon posten. Ik als broekie helemaal denken dat jij 21 was om er - gepaard met een hartaanval zowat - achter te komen dat dat echt niet het geval was xD
Je bent echt een geweldig creatief persoon, super actief, enorm slim en een van de mensen met wie ik graag een topic heb. Heel leuk om te zien hoe die relatie tussen Wind en Tall echt gegroeid is, en bedankt voor alles wat je al voor deze site betekend hebt <3 Daarnaast beschouw ik je ook als goede vriendin ook al praten we weinig, maar dan weet je dat in ieder geval Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 16:12

Emma, er zijn maar weinig mensen die aan jouw enthousiasme kunnen tippen. Je zet jezelf soms meer dan honderd procent in voor de site en komt met leuke ideeën. Tallshadow is een van de meest uitgewerkte karakters in de rpg en ik heb respect voor de hoeveelheid tijd die je in hem hebt zitten. Daarnaast ben je gewoon een heel gezellig persoon, die t altijd leuk wil hebben met iedereen en een geweldige aanvulling is voor het team.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashkit,.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 DPKsfdL
Freedje
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 3 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashkit,.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 16:22

Waz, ik vind dat je echt ontzettend mooi kan tekenen als ik naar je topics kijk. Als ik dat met m'n eigen tekenkunsten vergelijk... nee, daar gaan we niet heen hahaha. Ik ben 6 jaar geleden op deze site begonnen in de periode dat Rusty (Firepaw) naar ThunderClan ging, een verhaallijn waar je me in betrokken hebt en waardoor ik Warrior Cats nooit echt los heb kunnen laten, zoals je ziet aan de vele keren dat ik hier al ben teruggekomen. Het is dankzij jou - en veel anderen - dat ik me echt geaccepteerd op deze site voel en daar wil ik je voor bedanken ^^ En natuurlijk ben je ook een goede RPG'ster met leuke karakters ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Volepaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 18:49

Freedje, jij bent echt een top meid. Dankzij jouw had ik mijn eerste echte verhaallijn op deze site en dat heeft me echt geholpen om hier alles te begrijpen. Je stond, en staat nog steeds, voor iedereen klaar om een topicje te doen! Much of lovies <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Gender: She-cat ♀
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 19:18

Jaaa! Dit is mijn kans <3
Lieve Yanthe, intussen heb ik je stukken beter leren kennen en ik ben je echt als een vriendin gaan beschouwen. Je bent super gezellig om mee te praten en intussen heb ik je ook in het echt gemeet, wat ik super leuk vind. Je bent aardig en grappig, je bent gezellig en gewoon ook lekker actief en dat vind ik leuk. Leuke spellen, dingen, etc, zoals ook je sport, super gaaf. Ik ben blij dat ik je ontmoet heb <3 Dikke knuff~
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyscent
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Age: 47 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 19:32

Yo yo Nath, it's been a while c:

Een gezellige, lieve meid waar je altijd je hart bij kunt luchten als er iets niet gaat zoals het hoort te gaan. Meid, ik weet hoe zwaar je 't hebt gehad en ik vind het echt heel goed hoe je je overal door heen slaat. Je bent altijd een ontzettend goede vriendin geweest en ik hoop dat ik je zeker nog wat vaker kan zien of meets of w/e c: Hou je kin hoog en laat je zeker niet uit het veld slaan, want zo als je er nu voor staat, kan je de hele wereld aan c:

-knuf- Q
Terug naar boven Ga naar beneden
Winddancer
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Age: Ageless (24,5 moons)
Gender: She-cat ♀
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 19:37

Q! Ook al ben je een tijdje inactief geweest, ik was zo blij toen je terug je gezicht liet zien c:
Je karakters zijn altijd zo gecompliceerd - en dat bedoel ik goed. Ze hebben altijd meerdere lagen, ze zijn gevormd door de gebeurtenissen in hun leven en dat maakt hun zo interessant!
Verder ben je ook echt een vriendelijk persoon, ik ben zo blij dat ik je heb kunnen leren kennen. Je bent echt een aanwinst hier ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Silhouette
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 DPKsfdL
Aiméeeeeeee
1371
Actief
I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose




CAT'S PROFILE
Age: 73 moons have gone
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Silhouette
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 21:15

Bunny, konijntje! Let's get this change

Damn, girl. Je hebt geweldige accounts altijd en weet al die verschillende karakters goed te bespelen. Whitie blijft mijn grootste favoriet natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Viperdash
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 UgBMB00
Beer
277
Actief
Never wound a snake, kill it

CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons ♛
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Viperdash
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 21:40

Hee Aimée ik weet niet of je het nog herinnert (a) het is al een tijdje terug
maar ik kon altijd met jouw praten c: je bent een erg fijn persoon en ik heb bewondering voor je RPG-kunsten. Onze topics en plannen waren echt devil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crescentpaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Giphy
d a n i
1184
Actief
Let your power shine

CAT'S PROFILE
Age: thirteen moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Crescentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 27 aug 2016 - 22:30

Iehh oké,

De laatste tijd zijn we meer gaan praten(skype) en daardoor heb ik je ook beter leren kennen. Jij bent zo'n lief gezellig kindje en ik heb het gevoel dat jij nog nooit een vlieg kwaad hebt gedaan. Je accounts zien er altijd nice uit en hebben leuke uitgewerkte karakters.
Je bent altijd super aardig geweest en ik hoop dat ik nog lang met je kan praten en rpgen. <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowpaw.
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 DPKsfdL
Lindsay
370
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 manen
Gender: She-cat ♀
Rank:
Yellowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimezo 28 aug 2016 - 23:28

Je PF en Banner zijn harstikke mooi! Smile
Ik wou dat ik dat kon Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Volepaw
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 MCAgtno
Yanthe
391
Actief
Just keep swimming, just keep swimming.

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Volepaw
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimema 29 aug 2016 - 10:23

Yellowpaw is echt een schatje, ze heeft een mooie ava! c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 20:21

Yanthe, ik ken jou, net als een paar mensen hier, ook al heel lang. Ik zal nooit vergeten hoe wij samen met elkaar begonnen te RPG'en en een verhaallijn startten :3 Soms denk ik terug aan die tijden en dan krijg ik er nog een glimlach van op mijn gezicht. Ik ben blij om te zien hoe erg je gegroeid bent in deze RPG en hoe prachtig jij je karakters uit kan werken. Ik kan dit alleen maar aanmoedigen en hoop dat je nog veel prachtige karakters mag aanmaken/onderhouden <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Redpetal
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Age: Ageless // 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 20:28

Freedje, ik vind je een heel leuk persoon met altijd originele ideeën. Ik vind je een aangenaam persoon om een gesprek mee te voeren en ik vind het leuk hoe je altijd zo vrolijk lijkt zonder het te overdrijven ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Futuresong
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 QP0r8bx
giro555
1285
Actief
"Uncertainty is the most stressful thing."

CAT'S PROFILE
Age: 48 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Futuresong
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 20:51

BUNNYYYY, mijn favoriete dochtertje. Altijd lachen met jou en wat ben jij een leuk persoontje <3 Veel is er gewoon niet te vertellen, you're awesome that it. Oeh! And Ij lof joe
Terug naar boven Ga naar beneden
Zira
Deceased
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Zira_by_66reddog
Loïs
2971
Actief
And we all still die ✝️

CAT'S PROFILE
Age: 39 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Zira
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimedi 30 aug 2016 - 22:23

HEY BAE
jij bent echt een superleuk persoon!!! echt vind het altijd heel leuk om met jou te praten want idk je bent gewoon echt grappig en leuk en aardig ok??!!
ik weet verder niks naast de hele tijd herhalen hoe leuk je bent maar als je ooit nog setjes nodig hebt vraag maar en ik maak ze voor je!!!! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Amberhunt
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Age: 80 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimezo 11 sep 2016 - 23:58

Hey Zira,
Ik ken je niet echt maar ik hebwel wat van je topics door gelezen en je kan in ieder geval super goed rpgen! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 0:55

Hé Bo3, ik ken je niet zo heel erg goed, maar wilde wel even zeggen dat jij je karakter(s) enorm realistisch bespeeld en dat kan ik alleen maar aanmoedigen!! Misschien dat we elkaar nog eens uitgebreid spreken in het aot. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughflower
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Age: || We counted 25 moons || Ageless
Gender: She-cat ♀
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 1:15

Yanthe! Ik vind het echt geweldig hoe je Lizardpath bespeelt en hoe je überhaupt post. Je karakters zijn stuk voor stuk origineel en leuk <3
Verder ben je een geweldige meid om gewoon leuk mee te kletsen, zowel serieuze dingen als koetjes en kalfjes. Je bent echt een toffe meid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 4 Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 1:34

NATH NATH NATH, ik ben zo blij dat ik jouw heb leren kennen. Je bespeelt je karakters altijd zo realistisch mogelijk, zoals in de boeken beschreven wordt qua patrouilles, ceremonies (met Inner), enzoverder...! En onze gesprekken zijn ook altijd geweldig. We hebben elkaar op deze manier al zo goed leren kennen. Dat er nog meer koetjes, kalfjes en andere dingen mogen komen c;
<3 <3 <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: