Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Geef een compliment aan het persoon boven je!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende
Shallow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 11:16

Yantheeee ghehe <3
Ik heb je altijd als een positieve, vastberaden meid gezien en ik zou het wel leuk vinden om je meer te leren kennen (skype muhaha) Jouw roleplays zijn altijd zo uitgebreid en je bespeelt je karakters alsof ze echt zijn. Ik kan wel zeggen dat je mijn respect gewonnen hebt. Je bent ook van die typische mensen die gewoon volhouden en niet zo erg aan de consequenties denken. En om eerlijk te zijn maakt het zelfs mij ontspannen. Keep it like that Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashbrook
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 JJI054E
Liz
516
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ashbrook
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 12:15

Ahhh yeshh |-/annah <3
Ik ken je niet onwijs goed maar ik geniet altijd van jouw random snaps en hell ik denk dat als ik jou een foto van tøp stuur of van panic! etc. op app dat we zo een uur aan het praten zijn hehe. Daarnaast vind ik dat je rpg posts heel fijn zijn om op te reageren. Aangezien ik in het topic van Ash en Rina gemakkelijk snel een postje kon schrijven zonder dat ik met een 'inspiratieloos probleem' zat. Ik vind ook altijd dat je mooie setjes hebt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lethal
Member

Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Mini10

Dark lord of Middle-Earth
1429
Afwezig
And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me

CAT'S PROFILE
Age: I've been hitting children for 89 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Member
Lethal
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 3 dec 2016 - 12:35

Liz Liz Liz oh meid wat moet ik al lachen als ik naar Ashje kijk xD
Ten eerste jammer dat ik je persoonlijk niet goed ken maar wat een geweldige rpg'er ben je! Echt de schrijfstijl die je voor Ash heb.. I luff it! ^^
Second waarom ik altijd in de lach schiet als ik je online zie poefen is omdat jij de gene was waarmee ik altijd ge'rpgd had toen ik nog een dikke n00b was met Tigersnow (HAHA) *shame shame shame* :'3 *dies*
Ik wil je dus heel erg bedanken dat je me op het goeie pad heb gezet en me heb gesteund in mijn toen. -enorm dodelijk- topics c":* I'm sorry* <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Khione
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Tumblr_static_tumblr_static_tumblr_static_regina-the-evil-queen-regina-mills-28643281-500-281
Dodo
323
Actief
I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Khione
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 1:45

Je karakters zijn uitgewerkt, kwaadaardig, vriendelijk, psychopatisch of vogel addicted, in één woord geweldig maar er zijn meerdere woorden voor nodig om jou karakters te beschrijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizardpath
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 R6HeJgr
Yanthe
2180
Actief
You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on

CAT'S PROFILE
Age: 56 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lizardpath
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 9:39

Ooh, ik ben zo blij dat er actieve kittypets zijn en dat mensen dit kunnen volhouden! Khione en mijn kittypet moeten elkaar eens ontmoeten. Ook wilde ik nog even zeggen dat je een heel mooi setje hebt <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedheart
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
»Quinty«
32
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Spottedheart
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 13:03

Yo Yanthe~

Ive seen you alround here for quite some time and I think and know you're doing great! Je characters zijn geweldig uit gewerkt en ik heb zware liefde voor Lizardpath en wat Icyrose's dochter geworden is <3 Nooit heb ik er spijt van gehad om je een kitten van haar te laten spelen en soms heb ik er spijt van dat ik Icy heb laten sterven, omdat ze ontzettend trots zou zijn geweest op haar dochtertje~
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 19:23

Ik heb hier al een lange tijd niets geschreven, maar wow Q dit plekje moest ik hebben want ik moest je nog even zeggen dat ondanks dat we minder praten dan vroeger (life got busy) zie ik je als een van m'n beste buddies hier op het forum en koester ik de vriendschap die we hebben. Bedankt voor je eeuwige geduld rondom mijn noob vragen omtrent sommige games of andere dingen, en ook thanks voor alle coolheid die je altijd met je meebrengt! You're legen (wait for it...) dary!
Terug naar boven Ga naar beneden
Neverland
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Miniava
Bunny
275
Actief
"Take this pencil and draw a circle, not a heart, because a heart can be broken but a circle never ends."

CAT'S PROFILE
Age: 50 Moons // Ageless
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Neverland
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimedo 29 dec 2016 - 19:26

Emma! Ik denk wel dat je één van de alleractiefste mensen hier bent, en ook al heb je maar één echt actief karakter - dat karakter is dan ook echt actief. Tallshadow is één van de grappigste katten die ik ken, ik vind het altijd geweldig om posts van hem te lezen en ik kan absoluut niet wachten tot hij ooit misschien eens een nestje zou hebben - ik denk dat heel warriorcats zich dan zou aanmelden. Je bent gewoon een geweldig persoontje, ik hou van je schrijfstijl die altijd zo losjes is en altijd heel vlot en duidelijk leesbaar, maar er toch niet in faalt om emoties over te brengen wanneer dat moet! I <3 u ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Muta
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Default_sarabi_gif
635
Actief
The scariest monsters are the one that lurk within our souls

CAT'S PROFILE
Age: 34+ moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Muta
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 7 jan 2017 - 0:12

BUNNY <3
Waar zal ik beginnen? c': Je bent een geweldige rpg'er, die behoorlijk veel accounts heeft en het toch lukt om (de meeste) actief te houden, respect man!! Mij lukt het amper met vier accounts xD Ik vind de band tussen Snow en Red zo leuk <3 ze zijn echt leuke zusjes samen jaja. Verder kijk ik echt uit naar de topics van Snow en Bloom hihi. ik zal posten in ons topic wanneer ik weer thuis ben c: Jouw karakters zijn stuk voor stuk leuk en grappig, en soms ook wel erg dramatisch c': maar goed. Verder ben je echt een tof persoontje, en is het altijd heel gezellig als ik met jou praat in het aot <3 ik kijk eigenlijk best wel naar je op, want je kan heel goed actief blijven en jouw posts zijn altijd mooi, en ik geniet er echt van <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughsand
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 RuqkT5n
»Quinty«
118
Actief
"It wasn't my fault. We had no choice"

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Roughsand
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 22:25

Got to say, Nynke, ik ken je niet al te goed. Vooral omdat je actief bent geweest in de tijd dat ik inactief was, maar ach, wat niet weet, wat niet deert.
Ik heb een beetje rondgekeken in topics waarin je posts en hoe je bent in het onzin topic en je lijkt me best een aardige meid om mee om te gaan c: Je karakters zijn super leuk en je bent zeker een goede RPG'er c:

Wie weet, misschien leren we elkaar nog eens wat beter kennen in de RPG ^^.

Keep up the good work, girl C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 22:26

Ahh yaas Q ik ken jou wel en al best lang ondertussen
I admire all your chars (en hun awesome setjes) en bent een enorm leuk persoon om mee om te gaan <3
spootsie is de cjoetste acc bijnaam ever btw, had to say that
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionroar
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Age: 67 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 22:32

Daan was me voor:

DAAN.
Desondanks je addiction voor het maken van nieuwe accounts, blijf je me telkens verbazen over jouw karakters en hoe geweldig ze zijn. I mean.. Fawnstep, Tigergaze, Sandlfower.. they are so cool <'3 En daarnaast ben je ook gewoon een gezellig persoon en aardig so uh thanks for being here and same as Q, stay awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
Warhound
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 B4uocMP
James
588
Actief
“Please, touch me, I pray”


CAT'S PROFILE
Age: 30 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Warhound
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 22:34

Linn was me voor ;-;:

Linn je bent super nice en aardig en ik vind de plots van je characters zo heerlijk en dramatisch and omfg we should totally do more. Ik zou het ook geweldig vinden meer met je bij te kletsen OOC als je eens tijd hebt na je examen. Keep the awesomeness up B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Brokentune
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Tumblr_5fbd687efe8c5e8da1951b36fa28e292_8c7d28ad_640
Bo2
608
Actief
I've got no strings, to hold me down, to make me fret, or make me frown. I had strings, but now I'm free! There are no strings on me~

CAT'S PROFILE
Age: 60 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Brokentune
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 22:37

Jamie hello there my amazing girl B)
Jamie jij freaking creatieve bitch. Nee yk i love ya. Ik hou van jou en al je chars en je bent gwn mn burdfriend lmao can i just... Omg. Je bent echt zo precious aan me. Okay, okay. Let me just... Weet je nog bij chanel dat ik begon te janken en jij gwn naar me toekwam like omg, je weet niet hoeveel dat voor me betekende en wat voor teken dat aan me geeft dat je gwn een amazing, caring friend bent... Ik wil je niet kwijt meis je bent gwn te geweldig <3 En te creatief en gwn te funny en stuff... maar ff, bedankt om echt zo opvangend te zijn en altijd voor me klaar te zijn jij... Jij amazing jamiebae, love ya <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenight
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 DPKsfdL
Marlie
247
Actief
“Cared about one person and it fucked me up lmao”

CAT'S PROFILE
Age: 29 long ass moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Whitenight
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 22:43

Nu is het mijn beurt om een complimentje te geven hehe
Bo2 je bent een supergaaf en aardig persoon, al ken ik je natuurlijk niet persoonlijk maar je kan het goed hebben met iedereen in de oat :3! Je post supermooi, en je bent ook lekker actief at the moment, je accounts zijn erg leuk en origineel. Verder zoals ik al zei ken ik je niet als de beste, maar ik hoop nog veel topics met jou ooit te kunnen hebben <3

Stay awesome

Liefs, M
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 23:03

ik ga gwn nog een keer op dezelfde dag want y o l o
Well, Marlie, ik ken je niet enorm goed maar ben er zeker van dat je net zoals iedereen op deze site een awesome persoontje bent <3 Verder ben je ofc zeer actief hier op WC en dat is ook heel leuk om te zien. sorry dat Tigergaze je accs lijkt te haten, niets persoonlijks hihi <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Jaytail
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Age: 69 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimeza 6 mei 2017 - 23:10

Mijn beurt~
Daan, hey, Wij rp'en al best lang zo samen :"D En geez onze topic's op andere fora waren ook altijd super leuk. Je karakters zijn echt leuk en vooral met Alana en August hebben wij zoveel topic's gehad oh die goede oude tijd. Buiten de rpg praten wij niet zo super veel, maar als we praten is het wel gezellig c: Je bent een geweldig persoon en het is altijd wel gezellig <3 Ik ben niet heel goed in dit soort tekstjes, maar hey uh. Ik wil je gewoon zeggen dat je super bent en dat het altijd gezellig is c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Smokegaze
StarClan
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 6GDhOSI
Nathalie
1266
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 55 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Smokegaze
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 18:32

Jo Bo, eigenlijk ken ik je niet zo heel goed, terwijl je wel al heel lang een RPG'er hier op WC bent, en daar gaat je compliment ook over. Je posts met o.a. Jaytail kan ik daarentegen wel weer heel goed en die zijn geweldig. Je kan goed schrijven en posts lezen lekker, daarbij zijn je karakters leuk gevormd. Je bent een super aanwinst hier op de site, so stay! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roughsand
Member
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 RuqkT5n
»Quinty«
118
Actief
"It wasn't my fault. We had no choice"

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Roughsand
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 18:53

Nath <3
Zoveel leuke dingen hebben we samen meegemaakt, zo'n geweldig koppeltje hebben we gespeeld met Bright x Polar en de kans die je me gaf om Thistleclaw te spelen <3
Je bent een super vriendelijke, aardige meid die haar tanden ergens inzet om iets te doen, maar het dan ook met vlag en wimpel haalt! Ik heb diep respect voor je met alles wat je overkomen is en hoe sterk je daar weer uit bent gekomen c:

Be amazing, stay awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
Acefray
Dorpsslet
Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Age: 53 Moons +
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Geef een compliment aan het persoon boven je!   Geef een compliment aan het persoon boven je! - Pagina 5 Icon_minitimezo 7 mei 2017 - 18:57

Omfg Q je bent zo awesome en echt iemand waar ik al tijden tegenop kijk. Al je accounts zijn zo fabulous en de manier waarop je post is gewoon inspi gevend. Ik vind het zo jammer dat we geen actieve connecties tussen onze chars hebben of plotjes want damn die blijven gewoon zo verslavend om te volgen. Je bent super aardig, creatief en kan geweldige dingen maken of het nu gaat op characters, posts of setjes. Daarbij moet ik hier niet vergeten dat je Ace hebt aangemaakt <3 Zonder jouw charrie was ik hier allang niet meer te vinden I'm sure :"D Daarbij heb ik al topics met je gehad sinds mijn verschrikkelijke noobtijd op wolf rpg's xD
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef een compliment aan het persoon boven je!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: