Algemene Onzin Topic - Pagina 7



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:56

Zelf heb ik op het Helicon gezeten, was ik minder blij mee :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 20:58

Stallionheart schreef:
Zelf heb ik op het Helicon gezeten, was ik minder blij mee :c

Ah, daar heb ik niet over gehoord xD Ik had maar twee keuzes bij mij in de buurt. Groenhorst en Wellant, mijn keuze was snel gemaakt xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:05

Gravelsmoke schreef:
Wel grappig dat met Calico's enz wel op genetica gelet wordt, maar als ik naar kittenaanmeldingen kijk heel veel genetica gewoon niet klopt, (alsin, de vader had een dominant gen maar deze kat is recessief, maar we doen gewoon ff alsof dat dominante gen wel in de nakomelingen kan verschijnen), en rode ogen komen hier ook genoeg voor bij katten terwijl het in het echt niet echt voorkomt buiten albino's, maar goed, is mijn mening weer :')

Ik ga Gravel een kittypet maken. (Zodra ik eruit ben hoe) Sorry Gravel :')

Dat komt omdat calico ook invloed heeft op de kat aka onvruchtbaarheid en andere dingen zoals de kleuren van kittens hebben da nie. Calico etc katers zijn al erg zeldzaam. Over verdere genetica doen we nie moeilijk omdat t nie echt invloed heeft, maar dat is iets wat je niet zomaar bij een iemand kan laten en dna bij de rest niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:11

Stallionheart schreef:
Honden ben ik niet zo op thuis, dat is ook nog wat ingewikkelder om maar een voorbeeldje te noemen; Merle ( ook zo'n lethale combo als je Merle x Merle kruist )

Merle x Merle is niet lethaal, maar bij homogeen dragen van het gen is het mogelijk op oogafwijkingen. Honden die dit hebben zijn bijna volledig wit en zijn vaak steriel en doof, ze worden ook vaak geboren zonder ogen.
Collies met grijsheid zijn erger opdat ze geboren worden met verminderde witte bloedcellen en sterven op een leeftijd van 6 maanden door zwakte
daarbij zijn bv harlekijn homogeen in honden lethaal, sterfte van het vruchtje in de baarmoeder van de hond.

Maar merle cx merle is dus niet lethaal ^^

Ik studeer diergeneeskunde hahaha ik moet dit overmorgen kennen dus even wat bijbrengen hierover, zou er uren kunnen over door ratelen :")

Ratelen ratelen:

Okay ik ben klaar met mijn rant ik ga nu maar eens lekker posten B)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:18

@Hierboven, wij hebben een paard met twee maanogen op onze manege. Lief beest, weet niet of ze slechter ziet dan andere paarden. Ze heet Lotje xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Butterpact
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Anonymous
634
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Butterpact
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:21

Toch al wel een paar acc's bij gepost, Runa's verleden aangepast en die van Butter ook ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Entity
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
Amy :3
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 40 endless moons.
Gender: She-cat ♀
Rank:
Entity
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:21

Oceanbreeze schreef:
@Hierboven, wij hebben een paard met twee maanogen op onze manege. Lief beest, weet niet of ze slechter ziet dan andere paarden. Ze heet Lotje xD

Mijn verzorgshet heeft ook twee maanogen, en dan is er nog een miniatuurpaard, ook mijn verzorgpony met 1 maanoog :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kumeza
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Tumblr_inline_nsb4rs57Uo1rpyequ_250
Nynke
3254
Actief
Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons ✕
Gender: She-cat ♀
Rank: Awardwinner of best mother in the world
Kumeza
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:24

Misschien dat ik Swallows history ook maar eens moet uitschrijven xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:39

*rolls in* Mij is altijd verteld dat albinisme niet voorkomt bij paarden? Verdunningen zoals cremello (niet te verwarren met albinisme) en sommige bontpatronen kunnen (ook) maanogen veroorzaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gravelsmoke
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 DPKsfdL
~ Moo Moo
498
Actief
Being Scared is my Biggest Fear

CAT'S PROFILE
Age: 33 months
Gender: She-cat ♀
Rank:
Gravelsmoke
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:43

Ik heb ook eens een paard gezien met één maanoog, maar maanogen worden veroorzaakt door het Splashgen of Framegen. (Paar uitzonderingen, maar gedachte erachter is dat die nog een on ontdekte vorm hebben van splash. Oh, en een paar verdunningsgenen geven maanoog) Dat paard met maanoog ziet er wel naaruit alsof ie Frame en Tobiano draagt.
En voor de rest ken ik geen maanoog paarden in het echt. Sneu leven. Meeste paarden hier zijn bruin :')
En albinisme komt niet voor bij paarden nee. Dat is 1 ding die ik zeker weet. Dominant White patronen bleken uiteindelijk niet te voldoen aan die regel (en gaven ook geen blauwe ogen), en de meeste 'albino' paarden zijn ind cremello's.

Ik vind het altijd zo eng als mensen 2 paarden met blauwe ogen met elkaar kruisen. Zometeen zijn het 2 minimal Frame dragers (dat kan uiten in alleen blauwe ogen en evt een sokje, ja) en dat arme veulen dan..

@Firedance / Wazbeer
Ja, maar ik snap dat ze zeldzaam zijn en het stom is als iedereen plots vruchtbare calico's of tortoiseshell  heeft, maar mijn punt is meer dat er ook andere dingen zijn hier zoals dus rode ogen wat plots minder zeldzaam wordt gemaakt, of bepaalde vachtkleuren :') En ind heeft een calico dus onvruchtbaarheid maar niet als het chimera is. En dat is ind zeldzaam, maar zo ook andere dingen die wel toegelaten worden. En dan zie ik chimera dus bijv weer gewoon als een zeldzame vachtkleur, net als rode ogen op een vacht als tabby of zwart oid. (Sterker nog,volgens mij zijn die ogen icm met die vachten zelfs onmogelijk) En vanuit die redenatie, dat het dus eigenlijk chimera is en niet calico, vind ik het best mogelijk als een kater met die kleur kittens krijgt :') Maar ik snap jullie punt wel, ben er alleen niet mee eens xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 43 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank:
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:44

Dan kunnen we de discussie net zo goed sluiten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Bear •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 C0qYtzQ
»Quinty«
344
Actief
Manners Maketh Man

CAT'S PROFILE
Age: 70 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Bear •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:51

Hele genetic les hier :') Doet me denken aan dat topic dat Babs ooit gemaakt had :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:53

Thornface schreef:
*rolls in* Mij is altijd verteld dat albinisme niet voorkomt bij paarden? Verdunningen zoals cremello (niet te verwarren met albinisme) en sommige bontpatronen kunnen (ook) maanogen veroorzaken.
ja en vast ook dat witte veulens niet bestaan? Die zijn zeer echt, vaak afwijkingen maar vergelijkbaar met albinisme waarbij pigmentatie niet voorkomt. Ook zie je een vrij roze huid. Witte dieren die van jongs af aan wit zijn. Ze worden vaak niet gezien als albino's maar dat kan in verder onderzoek erover mss geconstateerd worden. En nee, verdunning is geen albino, het is niet eens wit. Witte paarden, echte witte paarden zijn heel, heel zeldzaam. En ja ik ben geen dummy voor paarden ik ben opgegroeid met ze, ben zelf een mentor in paardenwereld en rij nu inmiddels al iets van 14 jaar en heb mijn eigen dieren ook. dus ik weet ook wel over de schimmels en de ditjes en de donkere veulens :")
White american pony is een voorbeeld van wit paard btw, ook zullen paarden met dubbele overogen wit geboren worden wit maar sterven meestal binnen de dag doordat stoelgang niet mogelijk is doordat datzelfde ervoor zorgt voor verlamming dikke darm.
De meeste witte paarden die je btw zijn zijn witschimmels en di worden officieel zo genoemd en niet gwn wit, om het heeel formeel te doen.

also maanoog is gwn de naam voor blauwe ogen guys, het kan voorkomen bij elk paard, meestal verdunningen tho zoals cremello en prelino. Glasoog is ook een andere naam ervoor. Opdat het paard normaal bruine ogen draagt van nature of gwn vrij donkere ogen. Dus veel special is er niet aan.

Daarbij is google niet een goede plaats van info mensen, ik heb al meerdere fouten gezien online over verscheidene dingen dus ga me geen dingen wijs maken daarover.
Ik kan mn leerstof en ik kan enkel zeggen wat ik leer, zou nogal vreemd zijn als ze me voor later bullshit gaan bijbrengen als ik dieren moet gaan opnaaien ofzo, lol :")
Terug naar boven Ga naar beneden
Webpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 V9uRbfW
★ Beer
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Webpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 21:57

hahaha omg ik was deze arme stakker helemaal vergeten xD

*blaast stof weg en nieuw leven in*
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:04

Haaaay ^^

IK denk dat ik Tallfright ga aanmelden als mentor x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Burnetbliss
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 XQXA7Xt
Sean
2114
Actief
Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.

CAT'S PROFILE
Age: 22 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Burnetbliss
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:04

Is tall nie al de mentor van Longpaw? x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Fox •
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Tumblr_nxqfr4vWPx1sl9d05o4_250
Bo~
117
Actief
She said we should be prouder than lions
Roaring loud above the herd
Primal, primal, we're primal

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Fox •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:04

Hij is nog mentor van Longpaw (a) Sorry ik moet nog even een trainingstopic maken xD
want dat had ik een keer gevraagd vgm
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallfright
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 D0v6Agh
Yanthe
654
Actief
It's more fun to be a pirate than to join the Navy.

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallfright
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:09

Ohgod, Tall heeft al een apprentice en ik wist er niets van x'D

Die moeten idd een topic x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE


CAT'S PROFILE
Age: 40 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:22

Slaaplekker iedereen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 7 Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:38

Ik ga maar is ook slapen <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: