Welcome to the Jungle [TS]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Welcome to the Jungle [TS]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Tigergaze
Member
Welcome to the Jungle [TS] HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:40

welcome to the jungle
we've got fun and games We got everything you want honey, we know the names
Welkom allemaal in mijn nieuwe topic-zoektopic. Voor alle accounts die ik actief wil gaan maken ga ik hier wat basisinformatie neerzetten. Wat namelijk ook handig is om te weten als je een topic met deze aan wilt gaan, en ook de hoeveelheid topics die ik ongeveer wil nemen. Ook als dit account tijdelijk gesloten is voor topics zal dit erbij staan, zodat er geen topics komen waar ik geen tijd/inspiratie voor heb. Als jullie nog leuke verhaallijntjes willen doen met mijn accounts staat mijn pb altijd open. Verhaallijntjes en andere opmerkingen mogen ook in dit topic besproken worden!

ThunderClan
Welcome to the Jungle [TS] NHtzc27
Sandflower is een dochter van Glowstick ✗ Snowblossom. Ze zit in de bloei van haar leven en is niet heel lang geleden warrior geworden. De kattin was er een beetje laat mee, maar dat was omdat ze ook later apprentice is geworden omdat ze een tijdje ontvoerd is geweest door BloodClan in de periode dat deze de baas waren over ThunderClan. Haar droom was om een sterke warrior te worden, maar het leven heeft soms onverwachtse bochten en dat was haar zwangerschap van Branchtrove. Hiermee heeft ze de band met haar zusje Redpetal verpest. Haar zusje Snowdance is tijdens de journey overleden en haar broer Hazelfray heeft samen met Branchtrove en Twirldance de clan verlaten. De vier kittens die waren geboren hadden allemaal mankementen, waardoor ze zichzelf een slechte moeder vindt. De kittens zijn: Boarkit, Whirlkit, Pipkit en Snowykit. Sandflower kan soms een beetje overkomen als een diva en schroomt er niet om om anderen wat rond te commanderen. Maar ondanks dat zal ze haar vrienden en familie nooit in de steek laten. Zo is ze op dit moment heel close met Swallowflight, Tallfright en Dustrise.

Welcome to the Jungle [TS] XCb5ALF
Boarkit is een zoontje van Sandflower ✗ Branchtrove. Zijn ouders waren voor zijn geboorte goede vrienden, dus echt uit liefde is hij niet geboren. Echter is het katertje nog te jong om dat te begrijpen en moddert hij maar wat aan. Gezond is hij namelijk niet, hij is iets te vroeg geboren waardoor zijn longen nog niet volledig ontwikkeld waren en waardoor hij dus soms moeite heeft met ademen. Boarkit kan niet te lang ruwe spelletjes doen, hij moest momentjes hebben om even op adem te komen en wat energie te verzamelen voordat hij verder gaat. Hij lijkt op zijn moeder qua karakter, zal snel de leiding nemen in situaties en probeert het beste te doen voor iedereen waar hij om geeft. Hij is niet snel te breken, ondanks zijn slechte gezondheid, en wil altijd iedereen helpen.

RiverClan
Welcome to the Jungle [TS] GbXhag1
Haughtykit is een zoontje van Silvercloud ✗ Panthergrowl. Hij is pasgeboren en heeft zijn oogjes nog niet eens open.

WindClan
Welcome to the Jungle [TS] Qy2RtS2
Tigergaze is de zoon van Darkfire en een WindClan poes, al weet hij nog niet dat deze duistere kater zijn vader is. Er is maar één kat die het weet in het woud, en deze zal het hem binnenkort gaan vertellen. Vroeger stond hij bekend om partners in crime te zijn met een kater die nu bekend staat als Raptorecho, die tevens zijn halfbroer is, maar dat is niet meer zo. De twee zijn uit elkaar gegroeid toen ze oudere apprentices waren, en misschien had de kattin Mousewish daar ook wel invloed in. Dat was de eerste liefde van Tigergaze, waarmee hij een nestje kittens kreeg toen ze warriors waren. Deze zijn nu apprentice, en hun namen zijn: Russetpaw, Mistpaw en Harepaw. De vierde kitten overleed op dezelfde dag als Mousewish, Cheekykit was zijn naam, toen deze van een afgrond sprong. Tigergaze ging door met zijn leven toen de journey begon, want daarvoor was hij nog een beetje blijven hangen. Perrongeluk kreeg hij kittens met Tigerspots, die overleed vlak na de bevalling omdat ze Tigergaze en Mistpaw - toen nog een kitten - wegduwde van een thunderpath. De kittens werden gevonden door Oceanbreeze en kregen de namen Palekit, Wishkit en Spottedkit. Toen ze bij de mountains aankwamen werd zijn band met de deputy Oceanbreeze nog sterker. Ze verloor haar partner en vlak daarna bleek ze zwanger te zijn van Tigergaze. Recent hebben ze dan ook hun kittens gekregen: Fraykit, Homekit, Spiderkit, Lionkit en Seakit. Hun eerste zoontje, Skykit, heeft het niet gehaald. Tigergaze is door zijn vaderschap niet meer dezelfde kater als vroeger, hij is geen pestkop meer maar een eervolle warrior. Echter heeft hij op dit moment straf omdat hij beschuldigd is van het aanvallen van de thunderclan apprentice Longpaw. Hierdoor moet hij de medicine cats helpen en mag hij geen warrior taken meer uitvoeren.

Welcome to the Jungle [TS] EdAXu0Q
Sparrowfeather is een voormalige medicine cat die bekend staat voor één van zijn achterpoten die verlamd is. Dit is gekomen doordat hij als jonge apprentice werd aangevallen door een ShadowClan kater die hem meedogenloos afranselde. Deze kater is erg rustig en probeert alles altijd zo goed mogelijk op te lossen. Hij is van zijn rang afgestapt toen het bekend werd dat hij de warrior code gebroken had door twee nesten met kittens te krijgen met de kattin Brindleleaf. Hun eerste nest bestond uit Mousewish, Quietstep, Polarfrost en Puddleshine. Het tweede nest uit Stonepaw, Amberpaw, Leopardpaw en Everkit. Niet al zijn kittens zijn meer in leven en ook Brindleleaf heeft de clan verlaten waardoor de kater nu een eenzame, jonge elder is. Hij heeft een ongeluk gehad in de mountains en is naar beneden gevallen waardoor hij nu opnieuw in de medicine cats den ligt. Hij heeft een zware hoofdwond en zijn poot is opnieuw gebroken.

Welcome to the Jungle [TS] VwAEY64
Northdrift is een jonge warrior en de halfzus van Magpiehowler. Ze is niet enorm bekend in WindClan, maar dat komt omdat ze haar hele leven al een beetje afwezig is geweest en zich vaak buiten het kamp bevond. Ze is een typisch geval wat haar vrijheid enorm hard nodig heeft. Zo slaapt ze ook niet in de cave, maar er net buiten omdat ze onder de sterrenhemel wil slapen zoals ze gewend is. Dingen gaan echter veranderen voor haar, want ze heeft de kater Raptorecho gevonden en is als een blok voor deze gestoorde kater gevallen. Door hem zal ze over een tijdje wat meer duistere trekjes gaan hebben, wat zich steeds meer zal gaan ontwikkelen. Echter is ze op dit moment zwanger van zijn kittens, wat nog niet bekend is in de rpg zelf.

Welcome to the Jungle [TS] UC55xIy
Russetpaw is een dochter van Mousewish ✗ Tigergaze. In het begin van haar leven zal ze bekend staan als een lichte damsel-in-distress. Ze is nog niet erg onafhankelijk en het is wel duidelijk dat ze haar moeder nog altijd heel erg mist. Het is niet niets om zo vroeg al een ouder te verliezen. Echter is deze kattin diep in haar hart enorm sterk en later zal ze dan ook uitgroeien tot een krachtige persoonlijkheid. Op dit moment probeert Raptorecho haar het gevoel te geven dat hij de kater is die eigenlijk haar vader zou moeten zijn, en ook heeft ze een beginnende vriendschap met Magpiehowler die een grote rol gaat spelen in haar leven.

Welcome to the Jungle [TS] XGjsnZp
Palekit is een zoontje van Tigerspots ✗ Tigergaze. Hij is absoluut niet geboren uit liefde gezien zijn ouders eigenlijk een hekel aan elkaar hadden. Zijn moeder haatte het zo dat ze kittens droeg van deze kater dat ze na de geboorte haar nestje van drie achterliet voor dood. Hij en zijn twee zusjes Wishkit en Spottedkit werden gevonden door Oceanbreeze, die hen mee terug nam naar de clans en ze bij Tigergaze afleverde. Ondertussen is hij oud genoeg om een beetje rond te lopen en te praten, ongeveer twee manen oud nu. Hij zal voornamelijke nogal sarcastisch worden qua karakter, dat is in elk geval de bedoeling.

Welcome to the Jungle [TS] FqpZWiT
Spiderkit is een dochtertje van Oceanbreeze ✗ Tigergaze. De beste omschrijving voor haar is vooral sneaky, en dat kan soms wel eens grappige situaties opleveren.

Welcome to the Jungle [TS] E5d4MUC
Shikrakit is een dochtertje van Northdrift ✗ Raptorecho. Ze is heel erg trots en dat heeft haar al eens een wondje opgeleverd tijdens het stoeien.

ShadowClan
Welcome to the Jungle [TS] MKxZTQ6
Fawnstep is een dochter van Flamepath ✗ Innerghost. Ze heeft al meerdere keren als queen gefungeerd, maar dat is niet meer mogelijk omdat ze na de tragische dood van Adderkit niet meer in de buurt mag komen van de ShadowClan kittens, noch een mentor mag zijn voor een apprentice. Deze kattin heeft in haar leven al veel meegemaakt en heeft aardig wat krassen op haar ziel zitten, deels door haar eigen stommiteiten. Op dit moment is ze al de moeder van Roughflower, Slatefur, Hailpaw, Aurorasky, Heavespark, Flintpaw, Rainheart, Crescentrose en nog vijf kittens die net zoals Roughflower, Hailpaw en Flintpaw in StarClan huizen. Ze wordt door sommige leden uit de clan een beetje geminacht, omdat ze haar niet bepaald veel waard vinden. Toch kan ze een aardige kattin zijn, maar wel met een scherpe tong en een enorme loyaliteit aan haar clan. Toch zal ze waarschijnlijk altijd het zwarte schaap van ShadowClan blijven.

Welcome to the Jungle [TS] 4703-27
Ivywing is een dochtertje van Thrushdive ✗ Snowynight. Al vanaf jongs af aan werd ze erg gepest door een bepaald groepje en is ze hierdoor heel schuw en verlegen geworden. Het lijkt er tevens op dat ze gemakkelijker sociale contacten legt met katten die niet van ShadowClan zijn. Al is dit tegen de regels, niemand weet er van en dan is het goed. Ze heeft een enorm zacht en verlegen karakter en het is meestal moeilijk om bij haar binnen te dringen. Ook is ze snel gekwetst en aangedaan waardoor je wel eventjes op je woorden moet letten. Meestal neemt ze dingen namelijk serieuzer dan ze zijn. Iets wat opvalt aan haar is dat ze de nagels mist aan haar rechter voorpoot. Niet lang geleden is ze moeder geworden van een groot nest kittens: Thistlekit, Lightkit, Echokit, Quietkit en Blithekit noemde ze haar wondertjes. De vader hiervan is Cedarfrost, wat maakt dat de kittens uit een geheime maar toch pure liefde zijn geboren.

Welcome to the Jungle [TS] CRYz7EE
Lunarkit is een dochtertje van Bronzemask ✗ Demonslayer. Deze kattin wordt echter opgevoed door haar vader en diens partner Amberhunt, in ShadowClan. Nu is ze nog onschuldig zoals elke kitten, maar later zal ze een ongeluk krijgen waardoor alles gaat veranderen. Ik wil haar best wel populair laten worden, dus vrienden zijn altijd goed voor haar, nu ze nog normaal is.




Laatst aangepast door Tigergaze op ma 21 aug 2017 - 17:24; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jackdaw
Member
Welcome to the Jungle [TS] Cfe1b7_694f61e840c2447db8b395dd7d3bb8d9~mv2

Kip
330
Actief
»"So, what would you little maniacs like to do first?"«

CAT'S PROFILE
Age: ♠ 27 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Jackdaw
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimema 5 jun 2017 - 22:49

https://www.warriorcatsnl.com/t33112-little-bird-little-bird-brush-your-grey-wings-on-my-head
^Ik had dit topic nog voor Rout en Tiger gemaakt een tijdje terug c:

En misschien een Rout x Sparrow en/of Russet x Mist?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Welcome to the Jungle [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 8:07

Tigergaze x Crowfur?
Sandflower x Jayflame?
Sparrowfeather x Ferndust?
Lightkit x Lightkit? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Welcome to the Jungle [TS] Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 17:25

@Kip, allemaal prima voor mij! Ik zal asap posten met Tiger, zou jij Rout x Sparrow kunnen maken? Dan doe ik de ander.

@Freedje,
https://www.warriorcatsnl.com/t33277-game-of-survival#756547 voor Jayflame alvast
Ik maak t topic met Tiger wel, doe jij de andere twee? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Webpaw
Member
Welcome to the Jungle [TS] V9uRbfW
★ Beer
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ★ 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Webpaw
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 19:12

Russet x Web?
Sparrow x Chivy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Welcome to the Jungle [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimedi 6 jun 2017 - 21:29

Is goed! Ik stuur je ze via PM door zodra ik ze af heb (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Welcome to the Jungle [TS] Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimewo 7 jun 2017 - 8:15

@Beer, is both goed!
@Freedje, ik zie ze dan vanzelf x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Welcome to the Jungle [TS] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimewo 7 jun 2017 - 11:15

Sparrow x Ocean
Russet x Ocean

En tussen Ocean en Tiger hebben we denk ik wel voldoende? Of had jij nog een wens xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrowfeather
Elder
Welcome to the Jungle [TS] Tumblr_inline_npz363QZRf1s42hpg_500
Daan
904
Actief
"The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"

CAT'S PROFILE
Age: 62 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Sparrowfeather
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimewo 7 jun 2017 - 14:19

@Butter, is goed hoor, ik maak ze wel C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ferndust
Member
Welcome to the Jungle [TS] DPKsfdL
Freedje
478
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Ferndust
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimevr 9 jun 2017 - 22:39

Terug naar boven Ga naar beneden
Oceanstar
StarClan
Welcome to the Jungle [TS] 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Age: ~35 moons[Forever]~
Gender: She-cat ♀
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimeza 10 jun 2017 - 12:12

Is goed Daan, zal je de links kunnen sturen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Welcome to the Jungle [TS] HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 10:23

Update
Ik heb de beginpost volledig geupdate waardoor er nu ook genoeg informatie staat over mijn characters. Aan de kleur kan je zien hoe erg actief ze zijn / ik op zoek ben naar topics voor ze C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shallow
Member
Welcome to the Jungle [TS] Tumblr_pwlgy2Nrn01ysh6njo8_250
hannah
1504
Actief
For all I know the best is over and the worst is yet to come

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Shallow
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 11:08

De katten was ik op dit moment inspiratie mee heb zijn Beampaw (TC), Shadowpaw(fray) (RC) en Flameleap (SC)
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowfur
Member
Welcome to the Jungle [TS] DPKsfdL
Freedje
652
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Crowfur
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 14:47

We hadden nog een topic tussen Tiger x Crow afgesproken c: Mocht je het vergeten zijn ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tigergaze
Member
Welcome to the Jungle [TS] HkPVzSX
Daan
1295
Actief
A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets

CAT'S PROFILE
Age: 42 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tigergaze
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimedi 20 jun 2017 - 14:49

Oeh yeas ik zal die straks meteen eventjes aanmaken voordat ik het weer vergeet x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Welcome to the Jungle [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimewo 21 jun 2017 - 17:43

Zullen we Thistle x Boarkit doen? ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Northdrift
Dark forest
Welcome to the Jungle [TS] FoZoZle
Daan
113
Actief
Hold me in your beating heart, forever is not enough. Let me lay my head down on the shadow by your side ❤️

CAT'S PROFILE
Age: ❤ 30 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Northdrift
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 9:34

@Freedje, kan jij maken? c:

Sorry voor de late reactie oops x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ra
Member
Welcome to the Jungle [TS] Frz2WiJ
Loïs
635
Actief
Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L

CAT'S PROFILE
Age: ✗ 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ra
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 11:20

Een topicje tussen Lightkit en Softkit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sandflower
Member
Welcome to the Jungle [TS] Tumblr_inline_ngjq30zVkW1qm2hh5
• Daanz
576
Actief
"There's always gonna be some canyon in the way. There's always gonna be a river I cannot cross. Somewhere along this path that's chosen me. I know I'm gonna fall down, feel lost, feel weak."

CAT'S PROFILE
Age: • 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Sandflower
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 12:03

Yeas! Ik zal wel wat maken c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Shark
Member
Welcome to the Jungle [TS] Img_2610
Freedje
2403
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 61 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Shark
BerichtOnderwerp: Re: Welcome to the Jungle [TS]   Welcome to the Jungle [TS] Icon_minitimezo 25 jun 2017 - 13:01

Ik heb je in het schema gezet! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welcome to the Jungle [TS]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: