Young little tiger



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Young little tiger

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimedo 8 jun 2017 - 15:40

De prey hunter was weer vroeg op stap gegaan, tegen de avond aan was zijn vangst niet zo perfect als verwacht. De kater had dit keer maar een vogel in zijn klauwen kunnen nemen en deze vondst meer naar huis kunnen nemen, vaak ging het wel goed. Al had hij vandaag gewoon echte pech, alles zat hem tegen tot nu toe behalve het weer dan. De grijze kater zuchtte even, zijn ogen gefocust op de verte. Hij was benieuwt naar wat er nu aan de hand was met de Tribe, vast niks. Al trok genoeg zijn aandacht maar deze keer was het anders. Hij wilde een keer het Nursery bezoeken, de kitten den ook wel genoemd. Er waren vast vele die nieuw geboren waren wat zijn aandacht wel hier en daar wel trok, hun zouden namelijk de generatie worden die meer zou weten over die Clan katten en misschien oorlog dreven en dat was iets wat niet mocht gebeuren. In stilte trippelde de kater verder over de gebieden, zijn ogen keken heen en weer. De vogel hing wat in zijn mond en er droop een beetje bloed vanaf, toen hij eenmaal aankwam legde hij zijn vogel bij de rest en nam even een moment van stilte. De grond was vrij koud, sinds dat het een grot was kwam er ook weinig warmte. Frost wilde daarna eigenlijk naar de Kitten den gaan om hun volgende generatie te bekijken, hij slikte iets wat en maakte zijn volgende stappen naar het Nursery. Zijn kille ogen keken rond, zo hier en daar waren er katten in groepen aan het spreken met elkaar. Hij kwam eindelijk bij zijn eindbestemming aan en tuurde zo rond, er lagen moeder katten met kittens. Al vroeg hij zichzelf af waar hij het eerste zou gaan kijken, zou het wel goed gaan met al deze kittens of hebben ze wat steun nodig?

~Tiger •


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimema 12 jun 2017 - 16:40

De kitten verveelde zich, maar zijn moeder wilde niet dat hij nog een keer de Nursery uit ging. Dus zat hij maar te mokken ergens aan de rand van de Nursery, zijn amberen kijkers gericht op de uitgang. Hij kende alle katten binnen de Nursery nu ondertussen al. De kittens, de moederkatten, sommige vaders zelfs: maar er waren nog zoveel meer katten die hij wilde leren kennen. Zoveel katten binnen zijn tribe, maar ook de katten waar vele gesprekken de laatste tijd over gingen. De vreemdelingen, de clankatten. Hij was nieuwsgierig naar deze buitenstaanders, deze rare vreemde wezens. Ze waren vast interessant, vast heel leuk om mee te spelen en nieuwe dingen van te horen. Ze hadden vast leuke verhalen! De kater keek echter opgewekt op toen hij zag dat een voor hem onbekende kat de Nursery binnenstapte. Leuk! Iemand om te leren kennen! Stilletjes sloop hij op deze af, met een vrolijke fonkeling in zijn ogen natuurlijk: hij ging de ander laten schrikken! Natuurlijk was hij nog vrij onhandig, waardoor hij waarschijnlijk voordat hij bij de kat was gekomen allang was opgemerkt. Maar dat boeide de gestreepte kater niet, want hij ging door totdat hij op springafstand van de ander stond en sprong vervolgens tegen diens poot aan. Zich erin vastbijtend, alhoewel zijn tandjes niet diep waren en hij niet doorbeet. "Rawr, ik heb je!" Bracht hij vrolijk uit.


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimeza 17 jun 2017 - 14:51

Nu stond Frost midden in het Nursery, zijn ogen tuurde rond. Overal lagen er moederkatten, overal waren er kittens aan het spelen. Een glimlach sierde zijn lippen, het ging best goed. Misschien was even kijken toch niet nodig, hij zwiepte met zijn staart. Even schrok hij toen er twee fonkelde ogen op hem gericht was en nam een stap naar achteren, al realiseerde de kater snel dat het een kitten was die langzaam op hem af kwam. Nog een beetje niet wetend hoe hijzelf moest reageren keek hij maar vragend de gestreepte kitten voor hem aan, moest dit een jaagtechniek voorstellen? De kitten stond nu op een spring afstand en sprong dus naar zijn poot toe en greep het vast en beet erin, oké... "Rawr, ik heb je!" Bracht de kitten vrolijk uit. Hij wiebelde even met zijn oor, hij herkende deze kitten als Tiger that stalks at night. "Uum als ik mag vragen, wat doe je precies?" Vroeg Frost rustig, hij was niet iemand die alles over kittens wist dus hij wilde er graag meer overleren want hijzelf was niet zo'n kitten als deze geweest. Zooo, misschien was leren ervan een goede taak. Wat vragend keek hij de kitten aan, "en.. Uuh.. Zou je me misschien willen leren hoe ik 'dit' kan meedoen?" Vroeg de grijze kater aan de jonge kitten. Even in afwachting natuurlijk, hij begreep het namelijk niet zo goed. Was hij hierin de prooi? Dan mocht hij niet praten en.. vast nog zoveel meer. Hij begreep dat de kitten iets van jagen aan het oefenen was al was het op katten niet echt nodig behalve als er ruzies en discussies waren, was het dus een gevecht? Nee, daar leek het niet op.


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 13:42

De kleine kitten had zijn pootjes om de poot van de voor hem grote kat gewikkeld en beet zachtjes in de vacht van de ander. Niet dat zijn tandjes echt pijn zouden doen, ze zouden waarschijnlijk niet eens een wond achterlaten - hij beet ook niet echt door, want dat zou gemeen zijn. Zijn blik gleed omhoog naar de ander, die niet echt wist wat hij ermee moest doen. Tiger liet hem los, omdat hij niet kon praten met een mond vol vacht. Zijn blik gleed even over de andere tribe kat heen. Uh.. shit. Hij wist de naam van de ander niet. Even wiebelde hij wat ongemakkelijk met zijn oortjes, waarna hij denkend voor zich uitkeek. Nope. Geen idee. Zijn blik schoof weer iets vragend omhoog naar de ander. Wat is wat? Oh! Zijn aanval? Hij glimlachte licht. "Een spelletje!" Zei hij lachend. Silly kat. Had hij dat niet door dan? "Ik deed alsof ik een echte tijger was en je besloop~" Hij stak zijn borst wat vooruit. Trots op zijn kunsten als tijgertje. "Uh? Leren? Ik denk dat u daar iets te groot voor bent meneer!" Hij grinnikte wat. Nee de ander was iets te groot om hem aan te vallen bij zijn poot. Hij zou zijn poot dan waarschijnlijk kwijtraken..


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimevr 23 jun 2017 - 22:27

Frost keek vragend naar de kitten die licht in zijn poot beet, het rare was waarom het niet door beet en alleen maar speeksel achterliet op zijn poot iets wat onhygiënisch was maar oké. De kitten liet hem los naar een paar vragen die de hunter had gesteld, Frost wiebelde met zijn oren en besloot te gaan zitten. Een gesprek kon vast niks kwaad toch? De kitten glimlachte licht. "Een spelletje!" Zei het al lachend. Weer wiebelde de hunter met zijn oor, een spelletje? Jaaa, hij als kitten had er nog nooit iets over gehoord en deed er niet aan. Hij had ooit kittens iets zien doen toen hij zo jong was maar deed er nooit aan mee omdat hij toen er te bang voor was. "Ik deed alsof ik een echte tijger was en je besloop~" Miauwde Tiger trots en deed zijn borst voor uit. Frost knikte, een tijger was iets waar hij ooit over gehoord had maar nooit had gezien in het echt. Hoe zouden zulke tijgers er toch uitzien? "Als je een prey hunter wilt worden moet je iets doen aan je technieken maar als een kitten doe je het al vrij goed." Gaf Frost op zijn manier een compliment. Hij wiebelde wat ongemakkelijk met zijn oren en keek weg, misschien had hij het eerste deel weg moeten houden van zijn zin. "Uh? Leren? Ik denk dat u daar iets te groot voor bent meneer!" grinnikte Tiger wat. Even keek Frost op, oh ja. Hij was geen kitten meer, hij wreef met zijn voorpoot achter zijn kop. Het werd steeds en steeds meer ongemakkelijker, "Sorry dat ik die vraag stelde Tiger." Miauwde hij daarna. De grijze kater zwiepte wat met zijn staart en was misschien te formeel naar een kitten toe, al moest hij eerlijk zijn na hoe de kitten eruit zag en hoe het zijn technieken had gedaan. De vacht van de kitten had een prachtig patroon, hijzelf was wat meer.. Grauw en was even grijs als een donkere wolk. Tiger had namelijk ook hem kunnen besluipen ter wel hij het niet door had, dus moest de hunter meer opletten dan door iets wat zo snoezig en klein is beslopen te worden. Het had hem moeten opvallen, zucht. "Uuuh, weet jij een spelletje wat we samen kunnen doen? Omdat ik eigenlijk wel iets wil leren wat ik zelf nog niet weet." Miauwde de grijze kater ter wel hij de kitten aanstaarde. Hij was namelijk wel leergierig naar iets wat hij niet hoefde te weten, al was het voor het plezier en daar ging het om.


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimewo 28 jun 2017 - 12:17

T I G E R
The world is a jungle, you either fight
or run forever
Een vrolijke blik scheen door de amberen kijkers van de kitten heen, terwijl hij rustig afwachtte op de reactie van de ander. Kort grinnikte hij. "Maar ik weet helemaal niet of ik een prey hunter ga worden!" Hij schudde zacht met zijn hoofd. Nee, waarschijnlijk was hij meer een cave guard dan een prey hunter. Als hij zo zag hoe snel hij iemand in deze nursery overwon tijdens de stoeipartijtjes. "Maar misschien kan u me wat meer over sluipen leren?" Dan kon hij misschien een voorsprong krijgen op de andere katten, dat zou inderdaad heel leuk zijn! Wellicht zou hij het nooit nodig hebben, leren sluipen, maar wie weet vond Skyteller hem toch meer passen bij prey hunters dan cave guards? In zijn geval was dat namelijk een lastig iets. Hij was een mengelmoes van beiden. Zijn moeder was een prey hunter geweest en zijn vader een cave guard en helaas voor hem had hij een beetje van beiden geërfd. Natuurlijk, hij neigde meer naar de grote, gespierde kant, maar zijn lichaam was ook vrij gestroomlijnd en slank. Ach. Hij zou er wel achter komen als hij zes manen oud werd, als Skyteller hem benoemde tot To-Be. Tot dan.. ging hij zich gewoon focussen op beiden. Zoals de clankatten dat ook deden, had hij gehoord. "Uh.. sorry.." mompelde hij, terwijl er kort een nadenkende frons op zijn gezicht verscheen. "Ik ben niet zo heel goed in spelletjes bedenken.." Hij kon er zo 1 2, 3 geen bedenken voor een volwassen kat, in ieder geval.
23


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 10:35

Frost keek een beetje indrukwekkend naar deze kitten, hij vond het zo raar dat ze al zoveel wisten in deze kleine plek wat ook wel het Nursery werd genoemd. "Maar ik weet helemaal niet of ik een prey hunter ga worden!" Miauwde het kittentje waarna het zijn hoofd schudde. De grijze kater wiebelde kort afkeurend met zijn oor, oké meeste kittens vonden cave guard interessanter sinds dat ze meer te doen hadden en meer konden vechten. Jagen was ook wel het saaie punt van deze hele Tibe, al had hij er geen probleem mee. Hij vond het zelf leuker en hij raakte er niet gewond van, al klopte hij zich nu even af. Nog niet gewond geraakt, "Maar misschien kan u me wat meer over sluipen leren?" Vroeg de kitten, dat kan... Al wilde Frost liever iets van de kitten leren dan andersom maar oké, hij kon de kitten dat wel leren. "Dat kan ukkie, al denk ik eerder dat een andere rank jouw geschrikt is." Miauwde Frost, deze kitten had de bouw van een hunter en een guard en dat betekende al iets. Hij zou namelijk goed Skyteller op volgen, al was hijzelf niet de gene die dat beslisten. Hij vond namelijk zijn bouw goed ervoor en dat was alles! "Uh.. sorry.." mompelde de kitter erna, terwijl er kort een nadenkende frons op zijn gezicht verscheen. "Ik ben niet zo heel goed in spelletjes bedenken.." De grijze prey hunter verzachtte zijn blik, zucht. "Het is niet erg, ik leer je wel hoe je moet sluipen sinds dat je liever een cave guard wilt worden moet je leren hoe je ook een vijand moet besluipen voor een verrassende aanval." Miauwde hij rustig, een kleine grijns kwam op zijn gezicht. Misschien kon hij toch iets leuks doen vandaag, "Vertel me maar wanneer je klaar bent."


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 11:08

T I G E R
The world is a jungle, you either fight
or run forever
Hij wilde snel nieuwe dingen leren, dat was één van de eigenschappen van de kater die de meeste katten waarschijnlijk en goed aan hem vonden, maar ergens ook heel erg vervelend vonden. Hij leerde snel, wat resulteerde hij het feit dat hij zich ook best snel ging vervelen en hij had nou eenmaal anderen nodig om hem bezig te houden.. spelletjes alleen spelen was nou eenmaal saai. Hij keek op bij de woorden van de ander en glimlachte, waarna hij knikte. "Ja, ik word waarschijnlijk toch een Cave Guard.." Dat hadden veel katten hem al gezegd. Hij had er de bouw voor en de instelling - althans, dat waren de woorden van een paar katten. Hij snapte zelf niet wat de juiste instelling was. Hij was geen vechtersbaasje, al vond hij het heel erg leuk om te stoeien met de andere kittens, en hij liet anderen soms gewoon wel eens winnen omdat hij vond dat ze ook verdienden om zich goed te voelen. Maar hij had ondertussen van iedere kitten van zijn leeftijd wel eens één keer gewonnen, al probeerde hij er een soort balans in te stellen en verloor hij ook wel eens. Vooral van zijn goede vriend, die soms gepest werd door de wat oudere kittens, omdat hij nogal fragiel was, maar toch heel graag een Cave Guard wilde worden. "Ik weet niet wat ik liever wil worden!" Zij hij vervolgens enthousiast. "Beiden klinken leuk.." Hij wiebelde wat met zijn oortjes. Beiden waren heel leuk. Enthousiast keek hij de kater voor hem weer aan. Hij ging het hem écht leren? Yes! "Ik ben klaar!" Piepte hij vrolijk.

33


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 12:32

Frost wachtte even op de kitten, zoals verwacht was het vrij enthousiast. Al wilde deze grijze kater zijn geduld uit testen, mmh. "Ja, ik word waarschijnlijk toch een Cave Guard.." Vertelde de kitten, de blauwen ogen knepen even zich samen. "Dat bedoelde ik niet, ik bedoel een healer to be." Miauwde Frost iets killer, hij was namelijk een kater die niet graag verkeerd begrepen wordt. Al verzachten zijn blik weer, hij mocht de kitten niet te veel geven. Frost was niet de gene die dat zou beslissen, al had de kitten een goede bouw en een interessant karakter. "Ik heb het over je bouw en je karakter waardoor je een geschrikte kandidaat zou kunnen zijn voor Skyteller. Al ben ik niet de gene die dat beslis." Miauwde de grijzige kater waarna hij zijn kop weg draaide, al wiebelde hij weer met zijn oren toen de kitten weer wat anders zei. Zijn ogen waren weer gelijk gefocust naar de kitten, "Ik weet niet wat ik liever wil worden!" Zei hij vervolgens enthousiast. "Beiden klinken leuk.." Piepte de tabby kitten, mmh. Misschien zou hij wel een prey hunter worden, dan zou het wel fijn zijn. Dan had hij meer katten die aan zijn kant zouden staan, dan kon zijn plan eindelijk in actie. Tiger wiebelde wat met zijn oortjes, enthousiast keek Tiger naar hem weer. "Ik ben klaar!" Piepte Tiger vrolijk. De grijze kater glimlachte en liet een korte lach horen, al versmalde even zijn pupillen toen hij weer naar de kitten keek. "Welke houding denk jij wat het beste is in een sluiphouding? En neem deze aan, ik zeg dan hoe je officieel moet staan om te gaan sluipen." Miauwde hij waarna zijn ogen deze keer op de kitten bleven, want je moet niet alleen maar sluipen leren maar ook gelijk hoe je in de goede houding moeten gaan staan als dat al fout gaat zal je later er veel spijt van krijgen.


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 12:42

T I G E R
The world is a jungle, you either fight
or run forever
Woah, wat?! Healer To-Be? Was dat niet, like, de op een na hoogste rang die een kat kon krijgen binnen deze Tribe? De kitten zijn ogen werden op die woorden natuurlijk veel groter dan normaal, nieuwsgierig naar waarom de kater dat dacht. Hij schudde zachtjes met zijn hoofd vervolgens, en lachte. "Maar er zijn zoveel oudere kittens! Betere kittens waar Skyteller uit kan kiezen!" Piepte hij, maar toch schoot er een vlaag enthousiasme en trots door het kleine lijf van de kitten heen. Want boy oh boy, hoe vet zou dat nou zijn? Zijn ouders zouden hem vast trots aankijken vanuit de Tribe of Endless Hunting. Zijn oogjes straalden dan ook, maar deze keken plots serieus toen ze verder gingen met de sluiphouding. Ja, right. Een sluiphouding. UH.. uhm.. hij wist het eigenlijk niet zo goed. Hij ging in een houding staan, maar deze was alles behalve een goede sluiphouding. Hij kon zo geen stap vooruit zetten, omdat hij veel te ver door zijn poten was gezakt. Eigenlijk.. was hij véél te ver door zijn poten gezakt: de kitten zakte door naar de grond en bleef met een zachte oof liggen. "Uh ja.. beter kan ik niet." Zei hij, lachend. Echt dingen snel serieus nemen kon de kitten nou eenmaal niet. Oops.
35


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimeza 1 jul 2017 - 15:32

Frost keek naar de kitten en wiebelde met zijn oor toen de kitten zijn kopje schudde en lachte, de grijze prey hunter versmalde zijn ogen toen de kitten begon. "Maar er zijn zoveel oudere kittens! Betere kittens waar Skyteller uit kan kiezen!" Piepte Tiger, al was de prey hunter niet zo gediend van wat de kitten zei. "Dus. Wat maken die andere kittens beter dan dat jij bent, jij bent de enige die mijn aandacht trok Tiger that stalks at night. Ik heb niet zoveel met kittens en dat betekent al wat, je heb de bouw van een hunter en een guard. Je hebt mij in het begin me in de gaten kunnen houden zonder dat ik dat door had." Miauwde Frost wat fors maar op een goede manier bedoeld, zijn blauwe ogen keken nog naar de kitten streng om het hem nog duidelijk te maken. Langzaam verzachtte Frost zijn blik en liet even een diepe zucht, natuurlijk zou deze kitten dat niet weten. Hij had niet zo streng moeten zijn, zucht. Al deed de kitten wat hij zei en ging in een houding staan, al leek deze houding op van alles. Alleen het was een hele onstabiele houding en het was overduidelijk dat de kitten geen stap kon zetten, de kitten viel uiteindelijk. Oké, daar konden we aanwerken. Al kon hij fouten zien, de kitten was te dicht op de grond en had zijn poten vrij onhandig weg gezet waardoor hij door een duw omver zou vallen. "Uh ja.. beter kan ik niet." Zei Tiger, lachend. Frost knikte, natuurlijk kon hij het beste van de kitten niet verwachten. Frost zakte zichzelf door zijn poten zodat hij op de lengte van deze kitten kwam, "oké Tiger, laten we opnieuw beginnen. Mijn naam is Frost the undying cold en-" Zei hij waarna hij de kitten even bij zijn nekvel pakte om het weer rechtop te zetten, langzaam liet hij weer de kitten los. "Ik zal wel een demonstratie geven want misschien weet je dan ongeveer wat je moet doen." Vervolgde hij. Frost zakte door zijn poten, dicht op de grond maar niet te dicht. Zijn staart lag op de grond want als je die zou bewegen zou een kat een geluid kunnen horen, zijn kop gebogen waardoor zijn schouders iets hoger stonden als zijn kopje. Langzaam liep de prey hunter naar voren, al kon je natuurlijk nog dichter tegen de grond al was dat iets minder stevig ook moesten je poten een beetje dicht bij elkaar maar niet te dicht. Langzaam kwam de Hunter weer overeind waarna hij de tabby aan keek, "Nu jij." Miauwde hij rustig. Natuurlijk zou hij dan zien wat de kitten fout deed en wat niet, hij leerde het hem gewoon ter wel Frost het vak leren aan andere niet echt geweldig vond.

OCC: Ben nooit een mentor geweest van een apprentice met al mijn accounts dus.. Hoop dat ik het zo ongeveer goed doe om het een kitten te leren xD


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimezo 2 jul 2017 - 12:20

T I G E R
The world is a jungle, you either fight
or run forever
De kitten knipperde weer even met zijn amberen oogjes, niet zeker wat hij van de woorden van Frost moest vinden. Natuurlijk was hij nog veel te jong om de harde woorden van de kater te snappen, maar het was de inhoud van de woorden die iets met hem deden. Hij, een healer to-be? Nee, dat kon toch niet? Hij was niet zoals die ene kitten die zo groot en gespierd was en zo breed, die zeker de sterkste cave guard zou kunnen worden.. en hij was niet zoals die andere kitten, dat ene meisje, dat zo slank en lenig was dat ze zich in alle bochten kon wringen en vast en zeker alle prooidieren met gemak kon vangen. Hij was een mengelmoes. Was dat wat de tribe zocht in een healer to-be? Hij had gedacht van niet.. maar misschien.. misschien moest hij de kater voor hem gewoon geloven. Ja.

De kitten lette goed op wat de grijze kater deed. Hij ging in een sluiphouding staan die er waarschijnlijk honderd keer beter uitzag dan zijn eigen sluiphouding. Zacht slikte hij, goed opletten dus. De kater stond iets minder ver dichterbij de grond dan hij, dus daar moest hij op letten. Ook lag zijn staart wat op de grond, dat zal vast een goede reden hebben. Toen het de kitten zijn beurt was probeerde hij de kater na te doen. Hij ging iets hoger staan dan eerst, waardoor hij meer mogelijkheid had voor bewegen met zijn poten. Ook zijn staart hield hij recht en liet hij op de grond liggen. Hij begon te lopen, maar het voelde nog steeds een beetje apart? Misschien zette hij zijn poten verkeerd neer?
39


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimezo 2 jul 2017 - 13:38

Frost wiebelde wat met zijn oren en wachtte tot de kitten hem nadeed, al vroeg hij zich af. De kitten was een stuk stiller geworden, hoe zou dat toch komen? De kitten ging iets hoger staan dan eerst, waardoor hij meer mogelijkheid had voor bewegen met zijn poten. De staart van de kitten lag netjes tegen de grond en dat was goed, hoe minder geluid, hoe minder je gespot werd. De grijze kater knikte, natuurlijk kon er in alles nog een verbetering maar voor een kitten was het uitstekend. Al leek de kitten moeite te hebben met zijn volgende stappen, het lopen. Natuurlijk moest de kitten nog stevig staan maar nu ging het wel oké, zijn blauwen ogen waren goed gefocust op de bruinige tabby. Het sluipen was altijd een techniek dat je precies moest weten wat waar moest en hoe je moest beginnen, misschien moesten ze poten iets meer uit elkaar en zijn houding kon nog iets beter. "Je hebt nog veel te leren maar voor een begin is het wel oké." Vertelde Frost rustig, "al moet je iets meer op je houding letten en zorgen dat je altijd recht loopt zodat jouw ademhaling in contact blijft." Vervolgde de grijze prey hunter zijn woorden. Hij had zichzelf al voorgesteld - wat hij liever niet deed. "Jouw staart ligt ten minste op de grond en dat zorgt ervoor dat je geen geluid maakt door gras of andere obstakels en misschien is het handig als je, je poten iets stevig neerzet." Hopelijk begreep de kitten met wat hij bedoelde, dit was al iets eerder wat hij had verteld. Sluipen gaat ook over stevigheid met jouw en de grond, als je niet goed en stevig staat gaat het lopen ook al mis en zal je gemakkelijk neer gaan. Al konden misschien zijn poten iets dichter bij elkaar, al moesten ze misschien ook meer uitelkaar. Al lag dat vooral aan de bouw die je had, namelijk met het feit hoe zwaar en/of gespierd dat je bent. Je moet namelijk je gewicht verspreiden als je iets zwaarder bent dus dan je poten iets meer uitelkaar, anders kon je ze dicht bij elkaar houden. De kitten voor hem was wel een van de gespierde kittens dus zou misschien op dat moeten letten, al was een kitten nooit zwaarder als een krijger was het feit wel zo als je een kleiner lichaampje hebt dat het even is verspreid als een krijger. Hij moest er namelijk wel bij nadenken, hij vond het namelijk wel ingewikkeld voor een Hunter en guard had hij het zo kunnen zeggen. Dus.. Wat moest hij tegen de kitten zeggen, moest hij hem even het helemaal laten perfectioneren of zo laten.. "Probeer de sluiphouding is wanneer je, jouw poten iets meer uitelkaar zet." Dit was namelijk ook een onderzoek voor Frost sinds dat hij zelf nog nooit andere katten wat heeft geleerd.

OCC: Ben hier zo slecht in ;.;


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimema 3 jul 2017 - 18:02

T I G E R
The world is a jungle, you either fight
or run forever
Hij deed een poging en naar zijn mening was het een best goede poging voor een kitten van zijn leeftijd, maar hij zou genoegen nemen met wat voor kritiek hij ook kreeg. Hij moest het namelijk nog leren. Deze kater had het allemaal al onder zijn knie en hij absoluut niet. Misschien was het wel handig voor later.. zoals Pebble hem had verteld; hij moest niet hopen op de beste in iets te worden, maar er iets aan doen. En hij wilde de beste worden, ja, dat zeker. Hij wilde ook een stoere kater worden zoals Pebble of Drizzle of Skyteller. Ja. De kitten stapte wat naar voren, iets onzeker en wiebelend. Nee, sluipen zelf met deze houding ging niet helemaal soepel. Deed hij iets verkeerd, soms? Nieuwsgierig liet hij zijn kijkers vallen op de grijze Prey Hunter. Deze legde iets uit. Hij moest op zijn houding en altijd recht lopen. De kitten ging direct iets rechter staan. Zo goed? Hij zocht naar goedkeurig van de Prey Hunter. Daarna knikte hij over het verder uiteen zetten van zijn poten. Hij deed het en zette een paar stappen, dat ging al een stuk beter. "Zo ongeveer?" Miauwde hij. Trainen maakte hem direct een stuk meer gefocust, maar helaas had hij de concentratie van een kitten en nou.. die waren nou eenmaal niet zo geconcentreerd. Al helemaal geen kitten zoals hij.

Je doet het prima hoor!
44


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimeza 8 jul 2017 - 0:16

De grijzige kater keek naar de bruinige tabby, hij voelde iets geks diep van binnen. Hij had eindelijk iets een klein beetje kunnen leren aan een kitten, hij had iets kunnen leren. Wat hem blij maakte van binnen, deze kitten had iets van hem geleerd al was het maar een beetje. De kitten stapte wat naar voren, iets onzeker en wiebelend. De prey hunter knikte en voelde iets van tevredenheid in zijn ogen, deze kitten zou een goede jager worden als hij er meer zou in verdiepen maar dat ging hij niet doen. Hij wilde dat de kitten nog beiden kanten op kon dus zou hem niet 100% perfectioneren maar wel veel, de kitten had tijdens zijn uitleg zijn ogen steeds op hem gericht. Het was een goede leerling en dat bracht een kleine glimlach op het gelaat van de grijze kater, "Zo ongeveer?" Miauwde Tiger. De prey hunter knikte, "zo is het goed. Ik wil dat je beiden kanten op kan dus zal je niet 100% alles leren al weet je te minste hoe je moet sluipen." Miauwde hij waarna zijn ogen strak op de kitten gericht waren. Al was de kater niet honderd procent tevreden maar hij was wel iets tevreden wat bij hem nooit gebeurden, zijn oren wiebelde ietsjes. Oké, dat was voorbij. "Tiger, blijf altijd je hart volgen oké." Waren de grijze kater zijn volgende woorden, "als je dat niet doet zal je in een minder leuk leven beëindigen en ik wil niet dat het met jouw gebeurt." De grijze kater wilde een Hunter zijn en dat was hij ook maar hij had iets wat moeite om onder andere te leven waarvan hij zoveel voor wist, deze kitten gaf hem weer een kans om iets meer te weten maar als er niks meer voor hem te leren zou vallen zou hij in deze tribe niet meer zijn. Hij wilde alleen zijn kennis verbrede en niet de kennis van andere op dit moment, zijn koude ogen keken de jonge kater aan. Hopelijk zou hij wel iets vinden waar hij vast zou blijven en blij, tevreden en gelukkig kan zijn.


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimedo 13 jul 2017 - 19:52

T I G E R
The world is a jungle, you either fight
or run forever
Bespeurde hij daar iets van tevredenheid in de blauwe kijkers van de Prey Hunter? Yes! Hij deed het goed? Hij voelde iets van trots dat door zijn lichaam gierde toen hij het knikje zag. Dit kon hij later nog aan zijn vriendjes laten zien! Die zouden vast jaloers op hem zijn dat hij dit al geleerd had! En misschien kon hij het ook aan hen leren! Het kon toch geen kwaad? Een Cave Guard kon best wel leren om te sluipen, het was niet alsof het dan je vecht-technieken verpestte of iets in die trant. De jonge tabby keek verbaasd op toen de ander weer begon te spreken. Hij moest altijd zijn hart volgen, anders zou hij niet gelukkig zijn? Zacht knikte hij. "Ja, dat beloof ik!" Zijn hart volgen, dat deed hij nu ook altijd al. Dus waarom later ook niet? Nee, hij zou altijd zijn hart volgen. Zijn hoofd gaf hem dan wel soms slimme informatie, maar zijn hart vertelde hem meer. "En hoe bedoelt u? Hebt u uw hart niet gevolgen?" Vroeg hij opeens plots. Was de kater niet blij met zijn rang?
60


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimezo 16 jul 2017 - 8:24

De blauwe ogen keken naar de vrolijke kitten, deze werd nog vrolijker dat deze het ongeveer kon. Waarschijnlijk als hij bij een mentor zou aankomen zou deze kitten dat bijna helemaal onder de knie hebben, al was deze kater geen mentor en wilde dat echt niet worden. Hij wilde geen katten zomaar iets leren, alleen als de Healer hem echt nodig had om een leerling bij te leren. Rede 1 om bij de healer vandaan te blijven, al zijn er ook zoveel meer redenen. Al was hij gelukkig niet opgevallen, hij bleef zo ver mogelijk bij Sky vandaan en dat was om random redenen. De grijze kater had er ook dan voor gezorgd dat hij nooit wondjes had of juist ziektes, hij wilde niet steeds rondhangen in deze Tribe. Elke dag werd erger en erger, zacht knikte de kitten voor hem. "Ja, dat beloof ik!" Miauwde de kitten, de grijze kater keek even verschrikt. Hij had niet verwacht dat de kitten zou reageren ter wel hij zo diep in zijn gedachtes zat, iets wat lagen de grijze kater zijn oren plat. Al herstelde hij zich snel, oeps. Hij nam rustig weer een kalme houding aan toen de kitten weer iets wilde zeggen, "En hoe bedoelt u? Hebt u uw hart niet gevolgen?" Vroeg Tiger that stalks at night opeens. Frost keek hem op dat moment kil aan, het deed er nu niet toe of hij zich er vrolijk om voelde. Hij had eenmaal een bouw van een Hunter en was er eenmaal goed in, al deed hij liever iets anders. De grijze kater slikte, "Daar hoef jij je geen zorgen om te maken." Mompelde hij. Op dit moment wilde hij deze bruine kleine kitten verlaten, hij wilde de kitten geen zorgen geven. Dit werd een beetje te persoonlijk, een beetje te.


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimema 24 jul 2017 - 19:30

T I G E R
The world is a jungle, you either fight
or run forever
Daar hoefde hij zich geen zorgen over te maken. Meer antwoord kreeg hij niet. De kitten keek de kater voor hem even vragend aan. Hmn. Had hij dan keuzes gemaakt waar hij later spijt van had gekregen? Was dat het geval? Had hij zijn hart niet gevolgd, toen het wel had gemoeten? De kitten schudde zacht met zijn hoofd. "Sorry." Verontschuldigde hij zich kort. Het waren niet zijn zaken, inderdaad. Hij moest gewoon een kitten zijn nu dat nog kon. Spelen, plezier hebben.. de rest kwam later wel, wanneer hij een To-Be zou worden.
69


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frost •
Member
Young little tiger Mini_a11
Derps
84
Actief
"Revere it.
Praise it.
This noble and beautiful.."


CAT'S PROFILE
Age: 25 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Frost •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimema 24 jul 2017 - 20:40

De grijze kater keek naar de bruine kater die zich verontschuldigde, hij keek de bruine kitten aan. De kitten schudde zacht met zijn hoofd. "Sorry." Verontschuldigde hij zich kort. In stilte keek Frost hem even aan en opende zijn mond, "Het.. Het is niet erg.." Zijn woorden vervielen langzaam. De grijzige kater zwiepte met zijn staart, kwam overeind en draaide zich om. Zijn blauwen ogen keken de verte in, even wachtte hij. "We.. Zien elkaar nog wel." Miauwde hij stilletjes waarna hij op zijn onderlip beet en langzaam het nursery verliet, zijn staart lag nu stil op de grond. Ja, tot de volgende keer Tiger that stalks at night. Hij had een goed onderzoek in zijn hoofd en dat mocht de jonge bruine tabby wel weten dat ze zeker elkaar 1 keer zouden ontmoeten, al was het de eerste keer te persoonlijk.

OCC: Kort x.x

~Einde topic, je mag reageren als je wilt.


Young little tiger Os_fro10
Terug naar boven Ga naar beneden
Tiger •
Member
Young little tiger LZ8VnjY
Linn
623
Actief
Life begins at the end
of your comfort zone

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tiger •
BerichtOnderwerp: Re: Young little tiger   Young little tiger Icon_minitimeza 5 aug 2017 - 23:05

T I G E R
The world is a jungle, you either fight
or run forever
Er waren nog zoveel dingen die hij aan deze kater had willen vragen, maar helaas had het niet zo mogen zijn. De grijze kater draaide zich van hem weg en Tiger kon ergens wel al bedenken wat ging komen. Hij ging weg, weg uit de Nursery. Had hij de kater beledigd in enige weg, dan? Kort keek hij vragend, maar dat kon de ander natuurlijk niet zien. Hij zei dat ze elkaar nog wel zouden zien, waardoor een glimlachje wel weer op de kitten zijn snoet verscheen. Dat was goed! Dan had hij niks verkeerds gezegd, toch? "Tot ziens!" Piepte hij enthousiast, waarna hij zich ook omdraaide en vrolijk naar zijn moeder hupte. Tijd om te slapen, hij was moe!
74


[Tiger that Stalks at Night]
Young little tiger 1idw5vF
If it excites you and scares you at the same time, it means you should do it.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Young little tiger
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Mountains :: The Cave of Rushing Water :: Nursery-
Ga naar: